Heb je daar een probleem mee? Pak je borstel, en schoonmaken. Of zijn de hedendaagse militairen van die mietjes die alles uitbesteed hadden, en nu gaan klagen dat ze het weer zelf moeten doen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef borisz het volgende:
Eerste bezuiniging bij Defensie. Het onderhoud van het appèlterrein
[ afbeelding ]
Neuh, bij het zien van het veld was dit het eerste wat mij binnen schootquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:05 schreef Resistor het volgende:
[..]
Heb je daar een probleem mee? Pak je borstel, en schoonmaken. Of zijn de hedendaagse militairen van die mietjes die alles uitbesteed hadden, en nu gaan klagen dat ze het weer zelf moeten doen?
Hier nog steeds kurkdroog.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
voorgerecht was mislukt
maar het hoofdgerecht (fajitas) was meer dan genoeg en erg lekkertoe stracciatella ijs
en daarna ging het keihard regenen
vnv wordt het as van mn overleden oom uitgestrooid op het eiland
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
leuke dag gehad Borisz bij je broertje?
nee alleen de broers/zus en 2 schoonzussen waaronder mn moeder gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier nog steeds kurkdroog.
Ben je bij die uitstrooiing aanwezig?
Ik zou het recept gewoon volgen. Als je deze keer de laagjes te dun of te dik vind, kan je ze de volgende keer (want geloof me, die komt erquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:34 schreef AnneX het volgende:
Lein - wil je ook even meedenken ? ter afleiding .
Voor 8 pp. wil ik de LLMP maken.
Als ik kies voor de grote springvorm van 25 cm. zijn de hoeveelheden dan juist? of moet ik dat aanpassen? als meer eier - suiker - etc?
Net terug van de buurtsuper met lekkere dingen oa. aspergesen moest alsnog naar ah voor 2 dingen en daar word je gek van heel veel mensen en eten en voorraden.
De tulpen werden per bos aangeboden bij de uitgang : gratis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geloof ik graagquote:
Neuh Thuis.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geloof ik graagen met je ouders daarna nog ergens gegeten?
oeh dat ronken zou ik ook wel willenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh Thuis.. Simpel tomaten-groentensoepje en salade
. Broertje was op
Heeft bijna de hele rit in de auto al geslapen en nadat hij thuis was en zijn administratie had bijgewerkt had was die weer aan het ronken
.
Memo heeft JPG Ma Dame, die lijkt erop.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, en op Steer-gebied ben ik aan het overwegen om zowel Jean Paul Gautier collection X én Madamoiselle Chanel aan te schaffen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou het recept gewoon volgen. Als je deze keer de laagjes te dun of te dik vind, kan je ze de volgende keer (want geloof me, die komt er) de laagjes wat dunner (of juist dikker) maken door minder of meer ingrediënten te gebruiken.
Wie niet waagt...
Lein-zeur-spoilerDoe ik dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lein, volgens mij kun je best vrij solliciteren met je werkervaring in een kleiner huis - bv. van een goed bekendstaande stichting werkgever - daar kun je volgens mij je zorg en kunde prima kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |