N.V.T. !!!!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
k denk dat vrijwel iedere soldaat zich onsterfelijk waant totdat hij tussen de lijken van zijn collega's staat. Dan gaat hij nadenken.
Jongeren kunnen het fysiek veel beter aan als ouderen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
ps. Bijna iedereen onder de 20 denkt dat doodgaan en zo iets is dat alleen andere mensen gebeurt. Dat is de halve reden om jonge soldaten te gebruiken. De andere helft is dat ze graag willen "scoren".
Sinds 2 jaar weer woonachtig in Nederlandquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:51 schreef S2brah het volgende:
Respect TS.
Bump en hoe is het in brazilie?
Voor altijd jaquote:Op maandag 5 november 2012 08:05 schreef Dvons1 het volgende:
Indrukwekkend verhaal Erwin.
En onthoud: Grenadiers...vooraan!
Mijn ringtonequote:
Hahaha, die ringtone heb ik ook op mijn mobieltjequote:Op maandag 5 november 2012 08:12 schreef Dvons1 het volgende:
[..]
Mijn ringtone![]()
Een Grenadier dat ben je niet voor even, maar je hele leven...
De enige echte.... 11 Infbat, A-Kingscoy. Jij?quote:Op maandag 5 november 2012 08:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hahaha, die ringtone heb ik ook op mijn mobieltje
Welke Cie zat jij?
De neuk!!! Ookquote:Op maandag 5 november 2012 08:18 schreef Dvons1 het volgende:
[..]
De enige echte.... 11 Infbat, A-Kingscoy. Jij?
Dit jaar 20 jaar...naar de reunie geweest?quote:Op maandag 5 november 2012 08:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De neuk!!! Ook
Eerste lichting zelfs. 9/92
Kon helaas niet ivm werk. Jammer!!quote:Op maandag 5 november 2012 08:22 schreef Dvons1 het volgende:
[..]
Dit jaar 20 jaar...naar de reunie geweest?
Ik kon helaas niet. Ik van 4/00 trouwens.
ErwinRommel heeft helaas nooit een uitnodiging gehad voor die reünie. Is denk ik wat mis gegaan met het versturen ervan helaas.quote:Op maandag 5 november 2012 08:22 schreef Dvons1 het volgende:
[..]
Dit jaar 20 jaar...naar de reunie geweest?
Ik kon helaas niet. Ik van 4/00 trouwens.
Ok...ikzelf ook niet, maar weet het via de maten. Daarnaast kan je op facebook lid worden van de A-Kingscoy pagina en kan je kijken op www.kingscoy.nlquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel heeft helaas nooit een uitnodiging gehad voor die reünie. Is denk ik wat mis gegaan met het versturen ervan helaas.
(ik ben zijn vriendin cq Personal Assistant)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |