Ja hey, Oud-Beijerland. Kijk maar 'ns rond, niets te doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:13 schreef n8n het volgende:
[..]
jij weet welke stoelen je buren hebben? jij hebt echt niks te doen in je woonplaats
Hoi Klinkertje, hoe is het met je? Groetjes, Ragboer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok ik schrok van die topic pointer.
Gaat z'n gangetje hier. Heb asperges gegeten met ham en aardappelen en eisaus en kip enzo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Quoten doet raar
Hey Ragboer, ja wel oke ben een beetje moe. Met jou dan? Gr. Kb
Ik hoop dat hij ze nu beiden hun graf in slaat
Welke serie is dit?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:26 schreef HappyBob het volgende:
Rik heeft eindelijk Charlie en Danny betrapt [ afbeelding ] Ik hoop dat hij ze nu beiden hun graf in slaat [ afbeelding ]
Oh...quote:
kweet niet man, heb kanker gezegd in [OUD] ofs0w :$ :$quote:
Omdat Henk.quote:
;squote:Op vrijdag 22 april 2011 21:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kweet niet man, heb kanker gezegd in [OUD] ofs0w :$ :$
0kquote:
Ik zag iets over negers enzo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik heb 2 topics geopend in onz dus jullie kunnen weer lachen met je familie om mijn topics
grquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik heb 2 topics geopend in onz dus jullie kunnen weer lachen met je familie om mijn topics
Appelquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:47 schreef sharr het volgende:
Ik heb zin in taart en koek en snoep dus ik neem maar een appel.
Omdat tokkie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:47 schreef sharr het volgende:
"Volg nu live de hartslag van alle xfactor kandidaten!"
Waarom? Ik vraag je, waarom?
Wow nog een betere revolutie dan de grammofoonquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:47 schreef sharr het volgende:
"Volg nu live de hartslag van alle xfactor kandidaten!"
Waarom? Ik vraag je, waarom?
Ik denk dat iedereen X-Factor kijkt. Behalve de echte mannen.quote:
Ik wil zo'n laars grquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen X-Factor kijkt. Behalve de echte mannen.
Waar heb je het over?quote:
Ik kijk de sing ofquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen X-Factor kijkt. Behalve de echte mannen.
Eckte baas.quote:
Haha, die heeft Patje. Ik heb geen zuiplaars. Ik drink gewoon uit de fles.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Haha, die heeft Patje. Ik heb geen zuiplaars. Ik drink gewoon uit de fles.
Kijk jij ook de Xfactor van gayheid dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:58 schreef Het_Fenomeen het volgende:
jullie houden dit topic nog levend een compliment voor jullie
Geen piratenmeisjes hier. Die zijn natuurlijk allemaal x-factor aan het kijken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:58 schreef Het_Fenomeen het volgende:
jullie houden dit topic nog levend een compliment voor jullie
Nee ik chill hem dood hierquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kijk jij ook de Xfactor van gayheid dan?
Alcohol beste tijdelijke oplossing gr grquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:02 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nee ik chill hem dood hier
Ben moe van het leven maar ga dat zo weer verdrinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |