Mijn broertje wel. Ik leen regelmatig zijn auto. Lachen man, vanaf de passagiers stoel autorijden, en dat mensen omkijken omdat er geen bestuurder achter het stuur zitquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Huh? Nee ik ben geen rij-instructeur thank god.
Vrouwen veroorzaken meer blikschade, mannen dodelijke ongelukkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vrouwen veroorzaken wel minder ongelukken in het algemeen toch?
[..]
Dat ben ik inderdaad nog niet echt, maar ik ben moed aan het verzamelen en dan ga ik lessen volgen en dan lukt het vast
Voor het eerste of het tweede?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:09 schreef FireFox1 het volgende:
Vrouwen veroorzaken meer blikschade, mannen dodelijke ongelukken
Ik ken een uitstekende rij-instructeur voor je
Niet dat ik weet. Volgens mij zijn Hornage en ik aangewezen om een meet te organiseren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:08 schreef Robby87 het volgende:
Er waren toch al wat data voorstellen gedaan toch?
Lees eens terug ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Volgens mij zijn Hornage en ik aangewezen om een meet te organiseren.
Ben wel nieuwsgierig wie de personen zijn op FMT. Ik ben sowieso van nature altijd erg nieuwsgierig
Voor beide. Ik ben regelmatig op het circuit te vindenquote:
Waar? Wanneer?quote:
Stalker pro +1quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar? Wanneer?
hoi schatjehoe was je dag?
Vorige topic heb ik een begin gemaakt omdat het niet opschootquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar? Wanneer?
hoi schatjehoe was je dag?
Zoiets heet interesse tonenquote:
Jaja, i'm working on thatquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vorige topic heb ik een begin gemaakt omdat het niet opschoot
Druk druk druk
Ok ok, ik zal de dames op FMT niet meer lastig vallen, ok?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Jup "overdreven" interesse is wat een stalker doet
Nee! Mijn grootste bron van vermaak, wat doe je?!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok ok, ik zal de dames op FMT niet meer lastig vallen, ok?
Vermaak? Dat is niet de bedoeling!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee! Mijn grootste bron van vermaak, wat doe je?!
quote:
Teruggestuurdquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Teruggestuurd![]()
Ik wil Tomb.... oh wacht, ik mag van Sands niet meer over de dames van FMT zeggen
Je weet toch helemaal niet hoe ze eruit ziet. Of doe jij daar niet zo moeilijk over?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Teruggestuurd![]()
Ik wil Tomb.... oh wacht, ik mag van Sands niet meer over de dames van FMT zeggen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal niet hoe ze eruit ziet. Of doe jij daar niet zo moeilijk over?
Geen flauw ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |