Da's simpel te verhelpen met PS of Picnikquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat boeit me niet hoor. Laatst ook voor iemand een foto bewerkt, voor haar cv. Zat een irritante haar voor d'r ogen.
hier is het allemaal langs getrokken. weer 2 of 3 druppels gehadquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:46 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Misschien wel.
[ afbeelding ]
Het ziet er goed uit
Waar het hard van vol isquote:
PS dus. Maar niet iedereen heeft dat of kan hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's simpel te verhelpen met PS of Picknick
hat hardquote:
Heb ik iets gemist ofzo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het was bedoeld als schaampje van een gegeneerd haartje
schaamlippen in je hart ...quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Is ook heel gecompliceerd, weetje niet hoe lang ik erover doeIk heb nog niet zo lang een MacBook. En werken met foto's is ongeveer het enige dat ik er nog NIET mee kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
Dat kan al in Preview.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo lang een MacBook. En werken met foto's is ongeveer het enige dat ik er nog NIET mee kan![]()
Knuppelhaar kan je op vele manieren opvattenquote:
Oversekste pubers zijn jullie!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Knuppelhaar kan je op vele manieren opvatten
Meestal beginnen de ouderen erover hoorquote:
Ik ben geen puber meerquote:
Tools -> adjust sizequote:
Wel vrolijk!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
Wordt wel een beetje onduidelijk zo
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |