schaampjequote:
Hey TFMquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:40 schreef TheFamousMan het volgende:
TjaTja,
'Goede' vrijdag noemen ze het dan
'Goede' Avond dan maar
Ik hoor het wel als je wat hebtquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
LiefMaar dan heb ik toch een beetje het idee dat ik RN na-aap
Treviequote:
watzefok kan je daar ooit van maken?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:41 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
What?
Maargoed,
Edit - ik had m moeten snappen.
hier gaat het dan wss binnenkort wel regenenquote:
Schaamlipje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
watzefok kan je daar ooit van maken?
Kan ik wel voor je doen hoor als je wilquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen vindt die ava emo
En ik ben echt een noob met verkleinen enzo, moet weer eens uitzoeken hoe ik dat doe![]()
het was bedoeld als schaampje van een gegeneerd haartjequote:
Nu heb ik 3 vrijwilligersquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan ik wel voor je doen hoor als je wil
Ik las schaamlipje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
watzefok kan je daar ooit van maken?
Dat begreep ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het was bedoeld als schaampje van een gegeneerd haartje
Nee hoor, wordt alleen wel verwarrendquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
LiefMaar dan heb ik toch een beetje het idee dat ik RN na-aap
Dat boeit me niet hoor. Laatst ook voor iemand een foto bewerkt, voor haar cv. Zat een irritante haar voor d'r ogen.quote:
Ik ga 'm wel opslaan, voor in de toekomstquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee hoor, wordt alleen wel verwarrend
Is ook heel gecompliceerd, weetje niet hoe lang ik erover doequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen vindt die ava emo
En ik ben echt een noob met verkleinen enzo, moet weer eens uitzoeken hoe ik dat doe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Misschien wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hier gaat het dan wss binnenkort wel regenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |