Wat die pinguin zegtquote:
Die gasten laat ik nooit uitpraten. Zonde van hun tijd, NEE, fijne dag verderquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:36 schreef Koen66 het volgende:
Tsjongejonge stond opeens een gladjakker van de Nuon voor de deur. Of ik maar even wilde overstappen
Tja, we gooien wel een DM naar hem toe, dat zal hem leren! DaMart zou anders toch al ingegraven zijn op het strand.quote:
Hoe voel je je nu, was een gast een heel verhaal aan het schrijven voor een ander meisje over zijn voorgaande vriendinnen. Zette er zelf al boven:quote:
Zondag ga ik denk ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk!
Ik moet alleen naar m'n ouders
Bruin wordenquote:
Ja, dan hoef ik de file niet inquote:
Ik dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Mensen die geen andere verplichtingen hebben...
Op het strand kan ze ook slapen hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Klinkt goed, alleen zit een beetje met het slaapje van miniDuck...
Dat ben ik al, dus waarom zou ik daarvoor in de file gaan staan?quote:
Omdat je dan een minimeet met mij krijgt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ben ik al, dus waarom zou ik daarvoor in de file gaan staan?
Vrijwilligquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:43 schreef DaMart het volgende:
En over minimeets gesproken, ik ga eens opruimen, inpakken en richting Rotterdam.
Oh, je komt langs? Gezellig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:43 schreef DaMart het volgende:
En over minimeets gesproken, ik ga eens opruimen, inpakken en richting Rotterdam.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat je dan een minimeet met mij krijgt!
Your place or mine?quote:
* Pheno maakt het aanrecht vast leeg.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op het strand kan ze ook slapen hoor.
Waarschijnlijk even je amandelen masserenquote:
Ja echt he, wat een kneusquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
@Yuki, en nu HVJJN proberen te beregelen, dat topic loopt al negen jaar gewoon prima zonder regels
Met zijn blanke sabel?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
Waarschijnlijk even je amandelen masseren
Hij verklaarde me half voor gekquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die gasten laat ik nooit uitpraten. Zonde van hun tijd, NEE, fijne dag verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |