daar word ik ook niet wijzer van...quote:
Kom je wat brengenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:16 schreef Muck het volgende:
Ladieeeeees and gentlemaaaaaaan! Muck is back!
Er staat een monchoutaart met kersen in de koelkast en een bitterkoekjes cake in de oven
Vla is your best friendquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
Ik durf niet te eten. Maar ik heb honger.
nog wel!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:16 schreef Muck het volgende:
Ladieeeeees and gentlemaaaaaaan! Muck is back!
Er staat een monchoutaart met kersen in de koelkast en een bitterkoekjes cake in de oven
Ik durf geen melk-producten te nemen, want dan krijg je meer slijmvorming en dan moet ik weer meer slikken.quote:
Kan vandaag en morgen ff nietquote:
Ik heb ook nog wel wat slijmerigs dat je mag slikken hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik durf geen melk-producten te nemen, want dan krijg je meer slijmvorming en dan moet ik weer meer slikken.
MPG, ik had mijn wachtwoord niet voor niets veranderd!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat slijmerigs dat je mag slikken hoor.
Je zei slikkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik durf geen melk-producten te nemen, want dan krijg je meer slijmvorming en dan moet ik weer meer slikken.
Vruchtensappen dan...quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
You learn fast, young paddawan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat het pijn doet, ik slik dus even niet he.quote:
waarom durf je niet te etenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
Ik durf niet te eten. Maar ik heb honger.
als mart zo komt en toek later vanavond ook nog... Eh. Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan vandaag en morgen ff niet...
En daarna is het vast op...
dus koffie drinken danquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan ik niet tegen, krijg ik maagzuur van. Altijd al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |