ik weet toch helemaal niet hoe jij eruit ziet!quote:
Ja, was 7 uur ofzo, tot die tijd heb ik liggen piekeren en draaien.quote:
Pffquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, was 7 uur ofzo, tot die tijd heb ik liggen piekeren en draaien.
En toen ik in slaap viel was het eigenlijk al veel te warm om te slapen.
Ja?quote:
een koffie broodje, croisant ham kaas en een zak kersen met zaadquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja?Wat had je?
Ik ga zo lekker een pastasalade maken voor mezelf
Kersen met zaad? Kijk, ik heb niets tegen zaad hoor, maar waarom over de kersen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een koffie broodje, croisant ham kaas en een zak kersen met zaad
de subway werdt als optie geroepen maar is te ver weg om ff op en neer te crossen.
Kebab had ik geen zin in
Zo niet in ieder geval! Voor de rest denk ik niet dat je het ooit irl gaat meemakenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik weet toch helemaal niet hoe jij eruit ziet!
Ach, hij dacht ook slagroom te hebben!quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kersen met zaad? Kijk, ik heb niets tegen zaad hoor, maar waarom over de kersen.
zat ook yohurt bijquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kersen met zaad? Kijk, ik heb niets tegen zaad hoor, maar waarom over de kersen.
Amaai! 't Is toch watquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:47 schreef PriemGirl het volgende:
Had net mijn paps aan de telefoon hier op het werk... Nu lachen m'n collega's me uit met m'n belgisch dialect![]()
Pestkoppen hier*vandaag worden geen schoenen afgepakt grmfpl*
Waar wil je het dan hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat is precies niet plezantquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:47 schreef PriemGirl het volgende:
Had net mijn paps aan de telefoon hier op het werk... Nu lachen m'n collega's me uit met m'n belgisch dialect![]()
ge mot ze gewoon met een trekzak laten spelenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:47 schreef PriemGirl het volgende:
Oehquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een koffie broodje, croisant ham kaas en een zak kersen met zaad
de subway werdt als optie geroepen maar is te ver weg om ff op en neer te crossen.
Kebab had ik geen zin in
mja volgens mij zijn het zonnebloempittenquote:
Zaad, dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja volgens mij zijn het zonnebloempitten
Gewoon schijt aan hebben... zou ik zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:47 schreef PriemGirl het volgende:
kloptquote:
daar word ik ook niet wijzer van...quote:
Kom je wat brengenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:16 schreef Muck het volgende:
Ladieeeeees and gentlemaaaaaaan! Muck is back!
Er staat een monchoutaart met kersen in de koelkast en een bitterkoekjes cake in de oven
Vla is your best friendquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
Ik durf niet te eten. Maar ik heb honger.
nog wel!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:16 schreef Muck het volgende:
Ladieeeeees and gentlemaaaaaaan! Muck is back!
Er staat een monchoutaart met kersen in de koelkast en een bitterkoekjes cake in de oven
Ik durf geen melk-producten te nemen, want dan krijg je meer slijmvorming en dan moet ik weer meer slikken.quote:
Kan vandaag en morgen ff nietquote:
Ik heb ook nog wel wat slijmerigs dat je mag slikken hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik durf geen melk-producten te nemen, want dan krijg je meer slijmvorming en dan moet ik weer meer slikken.
MPG, ik had mijn wachtwoord niet voor niets veranderd!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat slijmerigs dat je mag slikken hoor.
Je zei slikkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik durf geen melk-producten te nemen, want dan krijg je meer slijmvorming en dan moet ik weer meer slikken.
Vruchtensappen dan...quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
You learn fast, young paddawan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat het pijn doet, ik slik dus even niet he.quote:
waarom durf je niet te etenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
Ik durf niet te eten. Maar ik heb honger.
als mart zo komt en toek later vanavond ook nog... Eh. Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan vandaag en morgen ff niet...
En daarna is het vast op...
dus koffie drinken danquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan ik niet tegen, krijg ik maagzuur van. Altijd al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |