Hallo allemaal!
Wat is dit grappig... ik ben even een poos weinig op Fok geweest, omdat het zo verschrikkelijk druk was op mijn werk dat ik niet de tijd of de puf had iets te schrijven. En bovendien moest ik dan ook gelijk een half-jaar-overzichtspost maken voor het kleine-babies topic... Zit ik dáár net helemaal klaar voor; hebben jullie dat al voor me opgelost...
Wat gezellig, kleine en grote babies bij elkaar en wat leuk al die bekende namen!

:w
Hoe dan ook, ik ben verre van bijgelezen. Gaat ook niet meer helemaal lukken vrees ik, maar hopelijk kan ik deze week weer af en toe wat schrijven.
Mijn update: ik ben voor werk twee weken naar Kenia geweest, wat geweldig was, maar ook 12 dagen weg van Neve, wat ik erg zwaar vond. Na 9 dagen wilde ik ECHT naar huis, dus maar eens kijken of ik m'n trips voortan wat korter kan maken...
Neve is heftig aan de tandjes geweest. We zien nog steeds niets, maar ze had koorts en pijn en luieruitslag, de hele rambam. Zitten gaat ook steeds beter en ze is hartstikke moe steeds met het warme weer en die enorme beweeglijkheid. Net moest ik op een holletje naar haar kamer omdat ze overdwars klem zat in haar bedje...
Hopelijk gaat het hier met iedereen ok en trekken alle kleintjes de hitte een beetje. Neve zit al dagen alleen in een romper en ze zweet zich een ongeluk, maar verder gaat het goed...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.