abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95857802
Ilse is 68 cm, maar bij haar hoofd was er nog wel wat ruimte hoor. Lijkt minder als dat het is.
*poef* nu is het weg
pi_95857992
Ik wilde ook net zeggen dat het bad er bij jullie een stuk kleiner uitziet dan bij ons.

Toch wel wat te zeggen voor die kruidvatluiers van het kdv. Dottir zat tot haar navelbreuk in de gele derrie, maar geen vlekje te bekennen op de kleren!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 april 2011 @ 18:31:11 #28
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95858401
iemand (weet niet meer wie, geen fut om terug te lezen) vroeg wat iedereen met pasen ging doen. Wij gaan zondagochtend naar m'n schoonvader, en blijven daar de hele dag/avond geloof ik. Johan wil sowieso (ook) voetbal kijken, en ik moet even wat dozen kleding mt 62 van zolder halen daar. 50/56 wordt echt veel te krap. ik zit nog in de ontkenningsfase dat m'n baby groter wordt!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95859581
Mag ik even trots doen? Mijn dame rolde zojuist op het speelkleed gewoon drie keer achter elkaar van haar rug naar haar buik en ook weer terug! *O*
pi_95861581
Wat leuk de twee dametjes bij elkaar.

Hier geven we ook thee, eerst rooibos maar die wil hij niet meer. Nu geven we sprookjesboom thee van de Efteling, te koop bij de tuinen. Dat is wel een hit.

Hier is er een keer mijn scooter gestolen, uit de tuin nog wel liefs achter een muurtje. Je moest dus weten dat hij daar stond. Waarschijnlijk wisten we toen ook wie het gedaan had (vriendje van mijn broer), maar bewijs dat maar eens. Hufters heb je toch.

En hier ben ik trots, meneer tijgert nu niet alleen, maar gaat daadwerkelijk ook zijn knieën gebruiken. Het kruipen gaat beginnen!
pi_95861604
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:04 schreef Fannetje het volgende:
Mag ik even trots doen? Mijn dame rolde zojuist op het speelkleed gewoon drie keer achter elkaar van haar rug naar haar buik en ook weer terug! *O*
Gaaf he, leuk om te zien als ze zich zo ontwikkelen.
pi_95861978
@ Fannetje, dat zijn echt wel fantastische foto's! En wat goed van dat rollen zeg!!

@ Sola, het was echt heel erg zielig, en toen kreeg hij ooknog honger dus dikke tranen. Nouja,zo vaak huilt ie niet dus mag best een keertje..

Vandaag vond hij het al wel leuker het badje, maar ernaast stond een badje van zijn 4-jarige tante en die vond ie veel leuker omdat hij er er lekker in kon zwemmen. Ben r zelf ook maar even bij gaan zitten! Lekker hoor met dat warme weer.

@Vanyel, op zo'n moment is die navelbreuk best handig, ikheb in de stad bij bagels and beans wel eens poep uit Mex z'n navel zitten peuteren,haha
Lullig van die elastieken..
pi_95862745
Jullie hebben me aangestoken, ik heb nu ook het badje :@ :+
Fannetje, wat toevallig, isabelle is 1 dag ouder als Anne en begon toevallig vandaag ook met het draaien van de rug naar buik en terug. Al is terug rollen nog wel huilen geblazen en te lang op de buik liggen ook haha.

As1981: Wat leuk! Lijkt me erg leuk om te zien!
pi_95862833
Ze zullen bij de Intertoys wel blij zijn met ons :D

Wat grappig Noa, Anne en Isabelle gaan dus gelijk op! :)
pi_95863275
We hadden aandelen Intertoys moeten kopen.
pi_95863516
Haha ja idd. Wat zo'n forum wel niet doet. Ook heb ik de hema zonnebrandcreme gekocht...ik had de zwitsal die dubbel zo duur was. Maarja wil toch ook geen risico lopen.
Heeft jullie kind trouwens een zomerhoedje op? Ik heb er 1 gekocht bij de Lief, en die staat toch schattig! Zij komt er nog mee weg ;)
pi_95863534
Jullie en je zwembadjes, haha, wij hebben gewoon 3 parasol en en een wipstoeltje :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_95863792
Ik heb hier wel petjes en een zonnebril, maar meneer houdt er niet van en trekt ze er direct vanaf en maar piepen als de zon in zijn ogen komt.
pi_95863964
Mijn hoedje heeft een sluiting voor onder de kin, en tot nu toe gaat dat goed.
Ik ga ervandoor, een fijne avond nog!
pi_95864068
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:30 schreef MamaPurk het volgende:
Jullie en je zwembadjes, haha, wij hebben gewoon 3 parasol en en een wipstoeltje :)
Wij hebben een gezamenlijk pleintje als buitenruimte en daar lopen 5 ongeleide projectielen rond :X op zich haske gezellig enzo maar ik vind het wel fijn dat het duidelijk is waar Elin ligt en dat daar verder niet zomaar iemand met zn skelter overheen walst :P

Ik heb 4 zonnehoedjes geloof ik en ze draagt ze ook ja :Y
Elin zit altijd bij mij in de draagdoek en dan staat de zon zo op dat bolletje. Ik bedenk me net dat ze helemaal nog niet in de wandelwagen buiten is geweest :o

Yay Fannetje *O* rollen is stoer.
En As :o wat knap! leuk hè? O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95864281
Ik 's aap het Huup ik heb maar 1 ongeleid projectiel hier :P

Ik ben net ondergepoept door mijn kind.. Het zat al even dwars en daar was de poepbroek dus ik verschonen kwam er nog wat, het spoot eruit heel mijn kleren onder, bah.. Dit is me echt nog nooit gebeurt!
pi_95864360
Aan de ene kant vies he MamaPurk, maar ik moet er ook altijd hard om lachen. Alhoewel ik vaker onder geplast ben dan gepoept.
pi_95864443
Ja wij hebben ook een zonnehoedje :D

Met walvissen :D :+
pi_95864453
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef Fannetje het volgende:
Ze zullen bij de Intertoys wel blij zijn met ons :D

Wat grappig Noa, Anne en Isabelle gaan dus gelijk op! :)
Ik heb het badje bij de bart smit vandaan :)
*poef* nu is het weg
pi_95864483
Die is echt leuk pvoessss, waar heb je die vandaan?
pi_95864545
oja, het hoedje natuurlijk. Alhowel je baby ook leuk is, maar die doe je vast niet weg :P
pi_95864604
Ja As vies maar van mijn baby vind ik minder erg dan wanneer het van mijn dreumes zou zijn.. ;)
pi_95864730
Wij hebben 2 zonnehoedjes en ze lijkt wel te gaan lachen als ze ze op moet :?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95864779
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:48 schreef MamaPurk het volgende:
Ja As vies maar van mijn baby vind ik minder erg dan wanneer het van mijn dreumes zou zijn.. ;)
gatver :') there's a visual :D

Pvoesss wat schattig dat hoedje!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95864859
Hij was 1,99!!!!! bij de zeeman..
Ik kom nooit bij de zeeman en nu dacht ik ineens goh even naar de zeeman! *O* *O*
En ik was al super lang opzoek naar een geschikt hoedje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')