abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2011 @ 10:09:13 #1
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95842308

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.


XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 40 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops en bomen hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 50.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost jou en hen niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij, een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaald aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.


De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm. De Dairy Farm is uit te breiden, zodat er plaats is voor 40 koeien.

De Chicken Coop - Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 100 kippen. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar. In de Nursery passen 20 dieren, maar het gebouw is uit te breiden tot 40 dieren.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van gewassen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestoven zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt hebt op bushels bij het oogsten van die crops.

De Pigpen - Het is mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens, maar ook de Pigpen is uit te breiden tot 40 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Eenmaal per 2 dagen kun je je varkens op jacht sturen naar truffels. Dit doe je door op de pigpen te klikken en dan per varken te klikken. Om truffels te kunnen jagen moet je je varkens 'voeren' met bushels (die je weer krijgt door het oogsten van gewassen).

De Duck Pond - Om al je eenden en zwanen een onderdak te geven, is er de Duck Pond. Deze vijver moet je zelf graven en vullen. Je hebt dus 20 shovels en 20 watering cans nodig. Eenmaal af is er plek voor 20 eenden en/of zwanen. Binnenkort krijgen deze dieren ook jongen, die dan weer op kunnen groeien tot nieuwe watervogels. Ganzen kunnen overigens niet in de vijver.

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grootte dat je je voertuig kan laten ploegen is 4x4. Vehicles zijn Tractor (ploegen), Harvester (oogsten), Seeder (zaaien) en Combine (ploegen, oogsten en zaaien in één klik).Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!

Orchards - Sinds kort zijn er de Orchards, de boomgaarden. Deze bouw je zelf. Je hebt hiervoor nodig:
- 10 bricks
- 10 wooden boards
- 10 nails
Eenmaal af kan je je orchard vullen met 20 bomen. Deze bomen kunnen na 2 dagen geoogst worden. Hierbij krijg je niet alleen masterypunten, maar af en toe ook mystery seedlings. Deze seedlings laat je groot worden door ze 8 keer water te geven. Ze groeien dan uit tot een level 2 boom.

NB: ook bomen die niet in de orchard staan, leveren masterypunten. Hierbij krijg je echter geen seedlings.


FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?


Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer


Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Buurvrouw_Rietman
DjFrodo
Gateway
koei
Lienzz
Lorteti
Misan
NelisZ
Pindanoot
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak
zoejes

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.


Deze OP is hier te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 22-04-2011 11:02:05 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2011 @ 10:09:59 #2
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95842327
Pfff gelukkig ontdekt dat ik de lapo had *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_95842578
hehe :) Ik vind het echt handig dat je nu automatisch het nieuwe topic volgt in de reeks!

En bedankt, ik denk niet dat ik over farmville ga dromen hoor :D Heb een druk program :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95843052
ik kan nog steeds geen schapen fokken ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95843075
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Meddo het volgende:
geen buur :6
:(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95843493
http://tinyurl.com/6amt9q4

Als ik het goed heb gedaan is dit een Crack Willow Tree
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:52:30 #7
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_95843588
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_95843611
ik klikte op de oak tree, maar kreeg een gieter :') ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95843681
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:49 schreef Bengeltje het volgende:
http://tinyurl.com/6amt9q4

Als ik het goed heb gedaan is dit een Crack Willow Tree
tnx!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:56:06 #10
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_95843704
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:55 schreef just me het volgende:

[..]

heb je je farm ook opgeheven?
Nee dat niet. Die laat ik ook staan zodat men er lekker kan farmen ed. ;)

Zou trouwens niet weten hoe ik die moet opheffen.... :@

Edit :

Niemand in staat om me even uit de op te halen? Nu sta ik er weer\nog in.... :{
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:02:18 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95843936
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:56 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Nee dat niet. Die laat ik ook staan zodat men er lekker kan farmen ed. ;)

Zou trouwens niet weten hoe ik die moet opheffen.... :@

Edit :

Niemand in staat om me even uit de op te halen? Nu sta ik er weer\nog in.... :{
Doei.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:10:37 #12
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_95844275
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Doei.
Top thx! :*

Doei en veel plezier allemaal! :W
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2011 @ 11:18:51 #13
675 just me
oldbie DCLXXV
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:30:45 #14
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95845061
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_95845177
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:30 schreef Xebber het volgende:
[ afbeelding ]
ben je gehackt? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:36:16 #16
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95845251
Neu. D'r hebben heel veel mensen last hiervan. Al lijkt het op de feed mee te vallen. Is overigens geen officiëel startup-scherm hoor. Iemand op de Zynga-forums had deze gesoept. :')

D'r loopt een thread met ruim 100 pagina's aan reacties (1135 reacties). :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:41:09 #17
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95845400
quote:
Howdy everyone,

Just a quick update. We're still at work on this particular issue but unfortunately can't give a time currently. Again, some things are completely beyond our control. Wither and puppy hunger is disabled currently.

We're looking at two separate lock-out issues that occurred roughly around the same time, give or take a few hours:

1) This one cropped up after the update last night involving some bad sheep. People are locked out and can't get back in.

2) This problem started early Thursday morning, locked out a ton of people and is more of a connectivity thing. This was a pretty far-reaching event that we weren't in total control of. Most people affected by this event in particular should be able to get back in (but from your point of view, you have no idea if #1 or #2 (or both) was the problem). FV is our #1 priority it getting everything ready, but it's taking awhile to get everything running the way it should.

Will try to give another update later on tonight and see where everything lies.
D'r wordt nogal wat gezegd. Onder andere dat de Polka Dot Sheep de boosdoener is van al die meldingen dat je al 100 schapen op je farm hebt staan, ook al is dat niet zo. Laat ik nou 6 van die krengen hebben in de Sheep Pen op mijn homefarm.

Verder wordt d'r ook geroepen dat als je naar je homefarm ging, en hij wilde maar niet laden, dat je daarna d'r uitgeflikkerd werd en dus niet meer terug kan komen, iets wat mij lijkt te zijn overkomen.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2011 @ 12:37:07 #18
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95847215
En wat moet je dan op deze zonnige dag ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_95848248
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 12:37 schreef just me het volgende:
En wat moet je dan op deze zonnige dag ?
haha idd, het is vreselijk

(al zit ik zelf nog een werkstuk af te typen en ik moet ook nog mijn tas inpakken :D)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:22:12 #20
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95848472
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 12:37 schreef just me het volgende:
En wat moet je dan op deze zonnige dag ?
Buiten zitten met de laptop, en wachten totdat FV 't weer doet? :@ :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_95848486
quote:
16s.gif Op vrijdag 22 april 2011 13:22 schreef Xebber het volgende:

[..]

Buiten zitten met de laptop, en wachten totdat FV 't weer doet? :@ :')
ik zit heerlijk in het zonnetje te breien :D :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95854387
te breien nog wel! wat brei je dan? echt truien ofzo? ik kan alleen maar sjaals _O-
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:33:40 #23
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95855018
Het wordt steeds duidelijker dat als je de Polka Dot Sheep kruist, je f#cked bent. Je farm zal blijven hangen, met een Out of Sync tot gevolg, waarna je dus niet meer kan spelen. De gele 'laad-bar' blijft dan hangen op 98% of zo. Dit is mij dus overkomen.

Verder wordt d'r nog geroepen dat de servers van Amazon (waar FV blijkbaar op draait) kuren hebben, zie: http://status.aws.amazon.com/

Met een van mijn accounts (juist degene die ik niet zo belangrijk vind zeg maar :') ) kan ik d'r nu wel weer op, met de ander nog altijd niet sinds gisteren 12.00. ;(

Zie het maar als een waarschuwing. De Polka Dot Sheep dus niet breeden.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_95855040
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:33 schreef Xebber het volgende:
Het wordt steeds duidelijker dat als je de Polka Dot Sheep kruist, je f#cked bent. Je farm zal blijven hangen, met een Out of Sync tot gevolg, waarna je dus niet meer kan spelen. De gele 'laad-bar' blijft dan hangen op 98% of zo. Dit is mij dus overkomen.

Verder wordt d'r nog geroepen dat de servers van Amazon (waar FV blijkbaar op draait) kuren hebben, zie: http://status.aws.amazon.com/

Met een van mijn accounts (juist degene die ik niet zo belangrijk vind zeg maar :') ) kan ik d'r nu wel weer op, met de ander nog altijd niet sinds gisteren 12.00. ;(

Zie het maar als een waarschuwing. De Polka Dot Sheep dus niet breeden.
aah ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:44:21 #25
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95855381
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:34 schreef Mirjam het volgende:

[..]

aah ;(
Ik kan je wel vertellen dat ik d'r behoorlijk chagrijnig van ben geworden. Erg hé? :@
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_95855398
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef Xebber het volgende:

[..]

Ik kan je wel vertellen dat ik d'r behoorlijk chagrijnig van ben geworden. Erg hé? :@
ja, nouja, kan ik me voorstellen hoor -O-
jij steekt er toch ook wel eens geld in enzo?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:47:54 #27
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95855501
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja, nouja, kan ik me voorstellen hoor -O-
jij steekt er toch ook wel eens geld in enzo?
Mja, niet zo heel veel. Kost ook weinig om FC te kopen hoor, zeker nu de dollar zo laag staat (of de euro hoog, weet ik veel :') )

Ik vind 't vervelender dat ik niet gewoon even kan spelen 's morgens. De een leest na 't wakker worden de krant, een ander het ochtendjournaal, weer een ander checkt FOK! en ik speel FV.

Ik kan 't moeilijk uitleggen, noem 't gerust een verslaving, maar ik vind 't gewoon lekker om 's morgens vroeg even te spelen en koffie te drinken. En als dat niet kan, voel ik me gewoon wat rottig. Alsof de dag niet compleet is. -O-
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_95855518
ik zou t ook klote vinden.
ik heb er al de pleuris in dat ik al twee dagen geen schapen kan breeden ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95855878
xebber :*

en voor mirjam en de schaapjes ook :*
pi_95857653
zo, vanavond de laatste oogst binnen halen en ik kan met een gerust hart op vakantie :) Heb een bordje weggezet, net nog een arborists en een farmhands van de feed getrokken voor als ik thuiskom ;) Het kan niet meer mis ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 22 april 2011 @ 18:31:00 #31
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95858396
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 18:04 schreef sbientje het volgende:
zo, vanavond de laatste oogst binnen halen en ik kan met een gerust hart op vakantie :) Heb een bordje weggezet, net nog een arborists en een farmhands van de feed getrokken voor als ik thuiskom ;) Het kan niet meer mis ;)
Mag ik mee? Ik heb toch niks te doen.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_95858510
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2011 18:31 schreef Xebber het volgende:

[..]

Mag ik mee? Ik heb toch niks te doen.
hahah ja hoor, haak maar aan! morgen om 12.25 op schiphol ;) Ik ga naar the english scottish countryside!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 22 april 2011 @ 18:38:00 #33
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95858586
quote:
Today, 08:32 AM

Stumpgrinder
Community Manager

Howdy everyone,

This morning we are going to release an update to fix the remaining lockout issues; everything appears to be stabilized and things look to be working in the proper order. As soon as it starts going out we'll make another post.
Nou sbientje... Ik kom je wel uitzwaaien. :W

't Is nu half 9 's morgens daar in de VS... Hoop dat ze 't nu snel fixen zodat ik nog íéts kan doen. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_95859073
Volgens mij heb ik op de homefarm een polka dot sheep gekruisd. :o
Ik zal er maar even niet naartoe gaan want de EC doet het nog prima.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95861502
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij heb ik op de homefarm een polka dot sheep gekruisd. :o
Ik zal er maar even niet naartoe gaan want de EC doet het nog prima.
heb ik ook gedaan, geen problemen mee gehad verder.
pi_95868099
zo, nu is alles echt klaar. Wordt afkicken vrees ik :D Vorig jaar toen ik op vakantie ging speelde ik nog niet zo lang :P

Nee hoor, denk dat het wel meevalt. Op vakantie denk ik vaak niet eens aan de computer. Als ik thuiszit en internet is kaput, dan wel :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95869513
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:33 schreef Xebber het volgende:
Het wordt steeds duidelijker dat als je de Polka Dot Sheep kruist, je f#cked bent. Je farm zal blijven hangen, met een Out of Sync tot gevolg, waarna je dus niet meer kan spelen. De gele 'laad-bar' blijft dan hangen op 98% of zo. Dit is mij dus overkomen.

Verder wordt d'r nog geroepen dat de servers van Amazon (waar FV blijkbaar op draait) kuren hebben, zie: http://status.aws.amazon.com/

Met een van mijn accounts (juist degene die ik niet zo belangrijk vind zeg maar :') ) kan ik d'r nu wel weer op, met de ander nog altijd niet sinds gisteren 12.00. ;(

Zie het maar als een waarschuwing. De Polka Dot Sheep dus niet breeden.
Fuck, had beter eerst kunnen lezen en dan breeden, heb ik eindelijk een ram op mijn home farm, loopt alles vast (wilde natuurlijk eerst een stippeltjesschaap hebben)
pi_95869761
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 17:01 schreef draculettetje het volgende:
xebber :*

en voor mirjam en de schaapjes ook :*
En voor mij dan????? Kan nu ook geen nieuwe coop starten en mijn vriendinnetje is uit eten en kan ik ook niet bellen
pi_95872840
quote:
8s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef lonnekeleoni het volgende:

[..]

En voor mij dan????? Kan nu ook geen nieuwe coop starten en mijn vriendinnetje is uit eten en kan ik ook niet bellen
tuurlijk voor jou ook! :* :* 2 zelfs
uit betrouwbarebron weet ik dat je vriendinnetje weer thuis is ;)
pi_95872855
en sbientje hele fijne vakantie!
pi_95875875
dankudanku! tot over 1,5 week leute!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95879770
jaha ik kan pigs breeden!
pi_95879865
en ik kan love potion brouwen in de pub!
  zaterdag 23 april 2011 @ 07:35:50 #44
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95879890
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef lonnekeleoni het volgende:

[..]

Fuck, had beter eerst kunnen lezen en dan breeden, heb ik eindelijk een ram op mijn home farm, loopt alles vast (wilde natuurlijk eerst een stippeltjesschaap hebben)
Hier werkt het weer, dus zal bij jou ook wel weer werken. :)

43 uur niet kunnen spelen. -O-
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_95879926
voor de vroege snelle vogels!

flower schaap

en mag ik daar graag love potion voor terug?
love potion gevraagd
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2011 @ 07:56:30 #46
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95879960
Dank je wel en alsjeblieft *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2011 @ 08:12:02 #47
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95880012
:D :D Nu kunnen we ook varken fokken :D :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 23 april 2011 @ 08:35:31 #48
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95880149
quote:
Hi Farmers,

FarmVille has been experiencing some technical difficulties that have been resulting in some users being unable to load the game.

We are working on resolving these issues as quickly as possible and we would like to thank you for your continued patience and understanding.

Until these issues are resolved, wither and puppy-hunger have been temporarily disabled.

We apologize for any inconvenience or frustration these problems may cause and we will update you as soon as more information becomes available to us.

4/22 5:25PM PDT Update:

The loading issues have been resolved. Thank you for your patience with us during this time.

Wither and Puppy Hunger will be re-enabled on Monday, April 25th.
Hoef je daar ook 't weekend niet op te letten. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2011 @ 09:27:28 #49
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95880631
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 08:35 schreef Xebber het volgende:

[..]

Hoef je daar ook 't weekend niet op te letten. :)
komt wel goed uit, niet tijdens het paaseten je hondjes te moeten voeren ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_95882565
wtf, al m'n varkens zijn weg :(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95882806
oh, ze hebben zich verstopt in m'n giftbox :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95886427


beetje eerlijk verdelen, het zal wel niet heel druk zijn op deze zomerse dag :P
pi_95887195
Alles weg behalve de crab apple. Blij mee. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2011 @ 18:53:51 #54
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95893848
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 11:06 schreef Mirjam het volgende:
wtf, al m'n varkens zijn weg :(
had je het hok open laten staan?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_95893893
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:53 schreef just me het volgende:

[..]

had je het hok open laten staan?
ja :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:30:37 #56
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95898594
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:40:46 #57
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_95898932
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
werkt dit

of deze
:Y

En thanks :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_95915192
Fijn pasen allemaal!

You dream it, I live it.
pi_95915237
Ook alvast een fijne 2e paasdag :D

You dream it, I live it.
pi_95915728
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:57 schreef Meddo het volgende:
Ook alvast een fijne 2e paasdag :D

[ link | afbeelding ]
oeh die was er nog :D

Iedereen: fijn pasen! Ik ga naar zeeland nu, straaand :D
  † In Memoriam † zondag 24 april 2011 @ 15:00:54 #62
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95918467
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:17 schreef Peekies het volgende:

[..]

oeh die was er nog :D

Iedereen: fijn pasen! Ik ga naar zeeland nu, straaand :D
ik heb pijn in mijn kont van het fietsen, was heerlijk, straks nog een rondje golfbaan en dan heb ik mijn sportieve aktiviteit voor vandaag weer gehad :)

ik heb onderweg veel varkens en schapen gezien maar die vond ik toch wel erg saai :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_95946755
Lammetjes
Girl http://apps.facebook.com/(...)0(4jhN-lSK0v,u,*GyCX
Boy http://apps.facebook.com/(...)0(8fhN-lSK0v,u,*GyCX
Girl http://apps.facebook.com/(...)0(bkhN-lSK0v,u,*GyCX

Laat even weten wat het geworden is :)

Graag in return even meehelpen met mijn storage expand voor mijn kippenhok :D http://apps.facebook.com/(...)ey%3D%7B%2Akey%2A%7D

[ Bericht 21% gewijzigd door Misan op 25-04-2011 09:50:19 ]
  † In Memoriam † maandag 25 april 2011 @ 10:29:15 #65
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95947726
Ik heb een rammetje meegenomen en hij is zwart met groene sterren *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_95948353
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 09:28 schreef Misan het volgende:
Lammetjes
Girl http://apps.facebook.com/(...)0(4jhN-lSK0v,u,*GyCX
Boy http://apps.facebook.com/(...)0(8fhN-lSK0v,u,*GyCX
Girl http://apps.facebook.com/(...)0(bkhN-lSK0v,u,*GyCX

Laat even weten wat het geworden is :)

Graag in return even meehelpen met mijn storage expand voor mijn kippenhok :D http://apps.facebook.com/(...)ey%3D%7B%2Akey%2A%7D
De bovenste werd zo:
  † In Memoriam † maandag 25 april 2011 @ 11:01:27 #67
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95948367
Peekies hoe maak je zo'n afbeelding? Het is vast niet zo bewerkelijk als ik dacht ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_95948581
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:01 schreef just me het volgende:
Peekies hoe maak je zo'n afbeelding? Het is vast niet zo bewerkelijk als ik dacht ;)


- rechtermuisknop op afbeelding
- Ik klik dan op afbeeldings URL kopiëren (dit kan wel verschillen per internetbrowser...) maar iets in deze trant
- dan zet je die link tussen [img]-tags

en als je van het plaatje een link wilt maken zet je deze [img]-tags binnen je [url]-tags

Clear? :D
  † In Memoriam † maandag 25 april 2011 @ 13:00:32 #69
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95952355
Ja dank je! Ik was al aan het uploaden :@
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_95954480
Of zie linkjes in de OP. ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 25 april 2011 @ 21:05:47 #71
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  maandag 25 april 2011 @ 21:11:51 #72
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_95969711
Zo, de paas dagen zijn weer ongeveer voorbij, tijd voor weer een nieuwe coop :)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  maandag 25 april 2011 @ 21:56:55 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95972003
Ik joinde, maar ik ga nu natuurlijk geen crop van 4 uur zaaien.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_95972085
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 21:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik joinde, maar ik ga nu natuurlijk geen crop van 4 uur zaaien.
er moet toch ook nog een aantal crops van 12 uur ingezaaid worden? :)
en derest kan morgen allemaal wel
  maandag 25 april 2011 @ 21:58:44 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95972110
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:58 schreef Peekies het volgende:

[..]

er moet toch ook nog een aantal crops van 12 uur ingezaaid worden? :)
en derest kan morgen allemaal wel
Alleen Morning Glory die al vrijwel gedaan is.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 25 april 2011 @ 21:59:04 #78
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95972125
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_95972196
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 21:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Alleen Morning Glory die al vrijwel gedaan is.
Doe jij dan het laatste beetje MG? :D
  maandag 25 april 2011 @ 22:03:18 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95972396
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Peekies het volgende:

[..]

Doe jij dan het laatste beetje MG? :D
Neen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2011 @ 10:03:17 #81
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95985530
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Peekies het volgende:

[..]

Doe jij dan het laatste beetje MG? :D
:Y vooruit dan maar
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_95990597
Nog een keer een poging....en als het niet lukt, ik heb vehicle parts nodig...

We9El7Y4t3d
pi_95990604
hmmm niet gelukt dus....
  dinsdag 26 april 2011 @ 12:43:21 #84
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95990622
Heb je de plaatjes in de OP überhaupt bekeken?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_95990915
ik ben een lading bomen op de feed aan het gooien
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95992600
Ik kom even zwaaien, vanuit het zonnige schotland. Zit tot 5u in de trein nog.. Booring :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2011 @ 14:05:52 #87
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95993653
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:36 schreef sbientje het volgende:
Ik kom even zwaaien, vanuit het zonnige schotland. Zit tot 5u in de trein nog.. Booring :)
:W zonnig Schotland!! Koester die zonnige momenten :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2011 @ 14:06:43 #88
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95993679
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:13 schreef Cat22 het volgende:
Of zie linkjes in de OP. ;)
zal ik volgende keer doen :6
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_96024600
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef just me het volgende:

[..]

:Y vooruit dan maar
Co-op geslaagd, goud! *O* (en een meelifter -O- )
  woensdag 27 april 2011 @ 00:51:37 #90
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96027868
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:38 schreef Peekies het volgende:

[..]

Co-op geslaagd, goud! *O* (en een meelifter -O- )
^O^

Ik begin direct maar weer de volgende!
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_96031645
Als coop hier klaar is kijk ik of het nog zin heeft om mee te doen!
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2011 @ 09:48:48 #92
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96033887
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:51 schreef NelisZ het volgende:

[..]

^O^

Ik begin direct maar weer de volgende!
ik doe weer mee :Y hij gaat alweer snel!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 27 april 2011 @ 12:35:16 #93
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96039450
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:48 schreef just me het volgende:

[..]

ik doe weer mee :Y hij gaat alweer snel!!
Hij gaat inderdaad bloedsnel :P Ik zal zo de laatste blackberries wel zaaien, zodra ik mijn MG kan oogsten

Dit is trouwens de laatste coop die ik start, ik heb zo mijn 'fabulous foreman' blue ribbon gehaald. Ik zal uiteraard wel meedoen met andere coops die hier gestart worden!
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_96040811
als jullie bijna klaar zijn vind ik het zonde en nogal meelift gedrag om mee te doen...
  woensdag 27 april 2011 @ 13:20:20 #95
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96041117
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef draculettetje het volgende:
als jullie bijna klaar zijn vind ik het zonde en nogal meelift gedrag om mee te doen...
Ik wil wel een co-op starten
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 27 april 2011 @ 13:24:02 #96
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96041275
En gedaan.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_96041931
haha die heb ik net goud gehaald maar ik doe wel met je mee hoor
pi_96042179
haha ik ben nie goed wijs, deze was het niet die we net hebben gedaan
ik ben begonnen met zaaien als de rest klaar is gooi ik die ook weer vol
heb nie zoveel land als jij geloof ik
  woensdag 27 april 2011 @ 14:00:44 #99
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96042735
Ooohh, ik had er niet eens aan gedacht dat je misschien wel een voorkeur had :@ Mij maakt het namelijk niets uit.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 27 april 2011 @ 17:42:19 #100
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96051859
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  woensdag 27 april 2011 @ 17:45:17 #101
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96051957
Downy birch en crack willow gepakt *O*
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_96058508
quote:
11s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh, ik had er niet eens aan gedacht dat je misschien wel een voorkeur had :@ Mij maakt het namelijk niets uit.
maakt mij ook niks uit hoor ;)
pi_96063332


Qui prends quel arbre? :P
pi_96063453
Une Pomme pour moi. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 27 april 2011 @ 21:28:36 #105
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96063627
Lantern.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 09:30:40 #106
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96079627
Weer volop engelse opdrachten!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 28 april 2011 @ 09:51:40 #107
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96080145
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:30 schreef just me het volgende:
Weer volop engelse opdrachten!
En nieuwe bomen. En je kan nu 200 bushels opslaan. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_96086710
En engelse coop kan niet tegelijkertijd met home farm Da's dan wel weer jammer!
  donderdag 28 april 2011 @ 13:41:56 #109
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96087641
Wie helpt er met mijn barn raising?
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 april 2011 @ 15:15:18 #110
163650 Greys
pi_96090989
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:30 schreef just me het volgende:
Weer volop engelse opdrachten!
Wie doet er mee met mijn cornflower coop voor de eerste opdracht? *O*

http://apps.facebook.com/(...)%2A1T5K7&next&ref=nf
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96097470
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Wie doet er mee met mijn cornflower coop voor de eerste opdracht? *O*

http://apps.facebook.com/(...)%2A1T5K7&next&ref=nf
Ik heb me aangemeld maar vooralsnog heb je niet veel aan me. ;( FV staakt en ik kan mijn market niet openen. Dus ook geen crop kiezen om te planten. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96097770
Ik ben bijna richting de 4 miljoen om m'n land uit te breiden, god wat duurde dat lang _O-
Daarna heb ik eindelijk weer geld om gewoon goods bij de buren te kopen *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 april 2011 @ 18:09:10 #113
163650 Greys
pi_96097966
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb me aangemeld maar vooralsnog heb je niet veel aan me. ;( FV staakt en ik kan mijn market niet openen. Dus ook geen crop kiezen om te planten. :')
Dat komt straks vast goed *O*

Maar echt, iedereen start zijn/haar eigen coop, zo schiet het niet op natuurlijk _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96098041
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat komt straks vast goed *O*

Maar echt, iedereen start zijn/haar eigen coop, zo schiet het niet op natuurlijk _O-
Ik kon kiezen uit 6 pagina's. _O- Maar heb gezocht naar jou. *;
Helaas moet ik dadelijk weg dus het wordt vanavond laat voor ik weer een poging kan wagen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96098638
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Wie doet er mee met mijn cornflower coop voor de eerste opdracht? *O*

http://apps.facebook.com/(...)%2A1T5K7&next&ref=nf
Ik heb nog nooit met een co-op meegedaan. Ik heb om 21:50 een leeg landje, ben ik dan al te laat? :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 april 2011 @ 18:26:40 #116
163650 Greys
pi_96098696
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit met een co-op meegedaan. Ik heb om 21:50 een leeg landje, ben ik dan al te laat? :)
Heb je een Engelse farm? :)
En ben je bij met de quests? Dan heb je er ook nog iets aan namelijk ;)

En nee da's niet te laat hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96098800
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je een Engelse farm? :)
En ben je bij met de quests? Dan heb je er ook nog iets aan namelijk ;)

En nee da's niet te laat hoor!
Ik heb een Engelse maar daar doe ik heel weinig mee. En ik weet niet wat quests zijn :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 28-04-2011 18:41:39 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 april 2011 @ 18:30:05 #118
163650 Greys
pi_96098830
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb een Engelse maar daar doe ik heel weinig iets mee. En ik weet niet wat quests zijn :D
Quests zijn die opdrachten die je af en toe in je scherm krijgt ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96099298
Oh ja ik snap wat quests zijn, maar ik bedoelde specifiek op de Engelse farm.
Ik ga straks even kijken als m'n gewone land leeg is ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_96107574
Greys, ik heb gezaaid. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 april 2011 @ 21:50:41 #121
163650 Greys
pi_96110809
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja ik snap wat quests zijn, maar ik bedoelde specifiek op de Engelse farm.
Ik ga straks even kijken als m'n gewone land leeg is ^O^
Top! Maar je moet ze wel op je Engelse farm zaaien geloof ik :@
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:07 schreef Cat22 het volgende:
Greys, ik heb gezaaid. ^O^
Jeuj *O*
Als we allemaal even samen doen gaat het vast beter dan allemaal een eigen coop starten, ik neem aan dat het ook gewoon telt voor de quest als je samen doet, anders haalt niemand het :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 29 april 2011 @ 07:03:59 #122
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_96124293
Ben laatste tijd niet zo actief hier, tenminste heb weinig gepost. Komt door mijn nieuwe baan die veel tijd opslokt en waar ik sowieso geen tijd heb om.te farmvillen :P.
alleen in het weekend kan het nog wel gebeuren dat ik hier reageer, want dan kan ik ook mijn orchards doen :).

Heb trouwens gezien dat ze de bushell limiet verhoogt hebben naar 200. Werd een tijd om eerlijk te zijn :o
  vrijdag 29 april 2011 @ 07:12:27 #123
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96124339
Goedemorgen! :W

Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 29 april 2011 @ 08:18:56 #124
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96124950
De Royal Crystal Tree die je krijgt als je 8 mensen op je Wedding Party hebt kan ook in een Orchard en geeft Seedlings voor dezelfde Royal Crystal Tree. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2011 @ 09:05:54 #125
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96125633
Willen jullie klikken voor mijn wedding party

http://apps.facebook.com/(...)yG%21&next=index.php

dank je wel ^)

en ik heb de giant apple meegenomen!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_96126187
ik heb op je link geklikt just me, ik weet alleen niet of het is gelukt, want ik ga meteen door naar m'n boerderij.

En ik heb een Oak Tree mee gepikt :)
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:12:48 #127
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96127495
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:30 schreef Sientje_ het volgende:
ik heb op je link geklikt just me, ik weet alleen niet of het is gelukt, want ik ga meteen door naar m'n boerderij.
+1
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:56:16 #128
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96129072
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:12 schreef Xebber het volgende:

[..]

+1
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:45:50 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96131265
Mooi. Die stomme disco is binnen, kan ik die dingen mooi weggooien

Farmville doet bij mij trouwens alsof mensen die geen fv spelen mij special deliveries gestuurd hebben. }:|
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_96131832
greys en cat ik ben met jullie mee gaan doen maar toen was daarna ineens alles alweer gezaaid, heb maar een klein aandeel dus :D
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:01:16 #131
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96135175
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:05:44 #132
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96135377
Crab.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 april 2011 @ 13:14:21 #133
163650 Greys
pi_96135835
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:56 schreef draculettetje het volgende:
greys en cat ik ben met jullie mee gaan doen maar toen was daarna ineens alles alweer gezaaid, heb maar een klein aandeel dus :D
Geen probleem joh! :D
Mijn 2e ronde zaaien is alleen vannacht om 02.00 uur klaar :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2011 @ 18:20:37 #135
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96148512
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:25 schreef draculettetje het volgende:
engels ei
was al meegenomen, vast om op the Royal Wedding te gebruiken :9~
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:34:56 #136
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96154208
Wat kun je met die Royal wedding? Is dat net zoiets als die bloemen verzamelen in je mandje? Of iets anders leuks? :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 april 2011 @ 23:08:53 #138
163650 Greys
pi_96161913
Hoe meer mensen er op je feestje komen, des te meer krijg je.
Beetje als die schuurdisco toen ;)

Maar ik baal ontzettend :o
Ik was mijn laatste veld cornflower aan het oogsten, had er genoeg om de hele coop af te maken. Telt ie vanaf de helft ongeveer niet meer verder aan de coop :'( En nu zegt ie dat er nog steeds 138 geoogst moeten worden terwijl ik er meer dan genoeg heb geoogst net, een heel veld.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96162193
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
Hoe meer mensen er op je feestje komen, des te meer krijg je.
Beetje als die schuurdisco toen ;)

Maar ik baal ontzettend :o
Ik was mijn laatste veld cornflower aan het oogsten, had er genoeg om de hele coop af te maken. Telt ie vanaf de helft ongeveer niet meer verder aan de coop :'( En nu zegt ie dat er nog steeds 138 geoogst moeten worden terwijl ik er meer dan genoeg heb geoogst net, een heel veld.
Noes! :o Opnieuw je farm laden helpt niet?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 april 2011 @ 23:17:03 #140
163650 Greys
pi_96162298
Even proberen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 april 2011 @ 23:19:34 #141
163650 Greys
pi_96162438
Nope :'(

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96162481
Noh! -O-

Ik meen dat er bij mij een veel kortere tijd stond om brons te halen. :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 april 2011 @ 23:21:06 #143
163650 Greys
pi_96162515
Of staat er bij jullie nog een veldje dat nog geoogst moet?
Heb ik gewoon verkeerd gekeken en heb ik wel gezaaid tot 1200, maar moet een van jullie nog oogsten? :@ Ik had nog een instant grow die ik er voor gebruikt heb net (vond hem ineens :') ) maar kennelijk is het nog niet genoeg.
Als er bij jullie niets meer staat dan ga ik er alsnog even wat zaaien. Hoewel, moet het 16 uur groeien? Want dan halen we het net niet meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96162521
Ik heb nog 32 cornflower staan maar daar redden we het niet mee. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 april 2011 @ 23:21:41 #145
163650 Greys
pi_96162541
Misschien heeft Draakje nog wat staan dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96162580
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Misschien heeft Draakje nog wat staan dan?
Geen idee, ik was begonnen met een tweede ronde cornflower toen ik zag dat ik niks meer hoefde te planten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 april 2011 @ 23:22:49 #147
163650 Greys
pi_96162601
Goffer, hij duurt 16 uur om te groeien en we hebben nog 15 uur en 43 minuten :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96162700
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
Goffer, hij duurt 16 uur om te groeien en we hebben nog 15 uur en 43 minuten :')
Als we hem hierdoor niet halen ga ik gewoon meeliften bij een andere co-op hoor. Stom FV. :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 april 2011 @ 23:25:29 #149
163650 Greys
pi_96162720
Bij Draakje staat nog een veldje van 90 en een veldje van 72, maakt dus 162.
Is precies wat we nog moeten :D En ze staan op 91%
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2011 @ 23:25:56 #150
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96162747
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Geen idee, ik was begonnen met een tweede ronde cornflower toen ik zag dat ik niks meer hoefde te planten.
Ik was vanmorgen vroeg (nou ja, rond 9 uur) al begonnen met mijn cornflower en nu heb ik niets meer en moet ik opnieuw beginnen :(

Ik stond opeens bij een ander z'n coo-op ???
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_96162836
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
Bij Draakje staat nog een veldje van 90 en een veldje van 72, maakt dus 162.
Is precies wat we nog moeten :D En ze staan op 91%
Spannennnnd!

Maar wat raar dat die van jou dan niet meer meetellen. Gaat dat dan toch op volgorde van inzaaien en kun je niet foefelen met de instgrow?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 april 2011 @ 23:41:22 #152
163650 Greys
pi_96163454
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:27 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Spannennnnd!

Maar wat raar dat die van jou dan niet meer meetellen. Gaat dat dan toch op volgorde van inzaaien en kun je niet foefelen met de instgrow?
Een deel van mij telde wel mee idd.
Dus wellicht waren die van Draakje eerst ingezaaid en vulde ik daarna tot (en over) de 1200.
En telden alleen die van mij mee die tot de 1200 waren.

Hopen dat Draakje niet vergeet te oogsten voordat ze gaat slapen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96164984
en nu zit ik speciaal op te blijven he ;)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 april 2011 @ 00:19:22 #154
163650 Greys
pi_96165007
Op hoeveel procent staan ze nu? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96165110
97% zo'n beetje 20 min per procent, maar da geloof ik nie want ik had voor 09.00 vanmorgen gezaaid dus voor 01.00 moet het klaar zijn
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 april 2011 @ 00:35:06 #156
163650 Greys
pi_96165460
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 00:22 schreef draculettetje het volgende:
97% zo'n beetje 20 min per procent, maar da geloof ik nie want ik had voor 09.00 vanmorgen gezaaid dus voor 01.00 moet het klaar zijn
Morgen kan ook nog hoor! Je hebt dan nog 16 uur na 01.00 uur toch?
Bedenk ik me net :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96165558
ja he, hij staat nu op 99% dan ga ik wachten hoor...
manlief wacht mee haha
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 april 2011 @ 00:39:42 #158
163650 Greys
pi_96165606
Ohhhhhh 99 :D
Dan zou ik ook wachten ja *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96165785
het is klaar!
mini wordt wakker maar daar gaat manlief mooi heen ik ga oogsten!
pi_96165874
jaha hij is af
op naar de volgende maar nu eerst slapen hoor
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 april 2011 @ 00:53:11 #161
163650 Greys
pi_96165953
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 00:49 schreef draculettetje het volgende:
jaha hij is af
op naar de volgende maar nu eerst slapen hoor
*O* w/ *O*

Dat hebben we goed gedaan ladies! Bedankt Draak voor het lange wachten! :*
Trust!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 08:33:24 #162
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96168586
Fuck ik ben maar opnieuw begonnen :(
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 30 april 2011 @ 09:30:44 #163
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96169003
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 april 2011 08:33 schreef just me het volgende:
Fuck ik ben maar opnieuw begonnen :(
Ik moet dat ook. :') Geen idee waarom.

Zo rond 2 uur join ik je wel (als ik weet wie je bent, Corine B. toch?).
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_96169088
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 00:45 schreef draculettetje het volgende:
het is klaar!
mini wordt wakker maar daar gaat manlief mooi heen ik ga oogsten!
:D
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 10:04:01 #165
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96169431
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:30 schreef Xebber het volgende:

[..]

Ik moet dat ook. :') Geen idee waarom.

Zo rond 2 uur join ik je wel (als ik weet wie je bent, Corine B. toch?).
yep dat ben ik :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 april 2011 @ 14:24:26 #166
163650 Greys
pi_96174995
Ik zoek citroenen voor de limonade :7
Je krijgt er zelf ook eentje!

http://apps.facebook.com/(...)twnBxtviwxH-y((aMSgT
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96178381


fijne koninginnedag :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 april 2011 @ 17:16:50 #168
163650 Greys
pi_96178407
Paaseierenboom! :o O+

Dankjewel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96179618
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 00:45 schreef draculettetje het volgende:
het is klaar!
mini wordt wakker maar daar gaat manlief mooi heen ik ga oogsten!
_O_ _O_ _O_ _O_ Heldin! _O_ _O_ _O_ _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96179734
Golden apple tree was er nog *O*
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 19:21:10 #171
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96181456
Bedankt voor de hulp bij de coop :*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_96183876
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 18:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ _O_ Heldin! _O_ _O_ _O_ _O_
dank haha

mooiste vond ik nog dat ie ook nog ging ook
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 20:42:38 #173
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96183914
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:41 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dank haha

mooiste vond ik nog dat ie ook nog ging ook
heb je je man afgericht of was hij altijd al zo O-)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_96184555
haha goed afgericht hoop ik :P
pi_96186800
Wie helpt me nog aan 3 citroenen?
http://www.facebook.com/l(...)nssflwMV.c__&h=e7318
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:00:44 #176
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96186828
Gestuurd :)
pi_96186880
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:00 schreef 1UP het volgende:
Gestuurd :)
Dank!

Kun je ook nog een barley bushel missen? :@
http://apps.facebook.com/(...)ey%3D%7B%2Akey%2A%7D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 april 2011 @ 22:03:21 #178
163650 Greys
pi_96186916
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dank!

Kun je ook nog een barley bushel missen? :@
http://apps.facebook.com/(...)ey%3D%7B%2Akey%2A%7D
Gestuurd!
Heb zelf ook nodig, dus ik ga ook een linkje zoeken _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:05:00 #179
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96186952
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dank!

Kun je ook nog een barley bushel missen? :@
http://apps.facebook.com/(...)ey%3D%7B%2Akey%2A%7D
Jazeker 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 april 2011 @ 22:07:43 #180
163650 Greys
pi_96187051
Mag ik ook een barley bushel pretty please? O+

http://apps.facebook.com/(...)ey%3D%7B%2Akey%2A%7D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96187080
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Mag ik ook een barley bushel pretty please? O+

http://apps.facebook.com/(...)ey%3D%7B%2Akey%2A%7D
:Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96187090
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:05 schreef 1UP het volgende:

[..]

Jazeker 8-)
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:10:25 #183
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96187148
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Mag ik ook een barley bushel pretty please? O+

http://apps.facebook.com/(...)ey%3D%7B%2Akey%2A%7D
Alsjeblieft!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 april 2011 @ 22:18:27 #184
163650 Greys
pi_96187483
Dank jullie! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96187952
voor cat een lemon en een bushel
en een bushel voor greys, ik kan zo een zooi barley weer oogsten dus dan red ik het zelf ook als het goed is
pi_96190475
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:27 schreef draculettetje het volgende:
voor cat een lemon en een bushel
en een bushel voor greys, ik kan zo een zooi barley weer oogsten dus dan red ik het zelf ook als het goed is
Dan kom ik morgenvroeg bushels bij je kopen. *O*
Ik was nu voorraad aan het aanleggen voor morgen. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96190728
potver, ik heb heus echt recepten gemaakt maar hij telt ze niet en ik heb geen out of sync
en ik kom een rosebushel te kort :'(

is goed hoor heb er nog 9 ofzo
pi_96190854
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:21 schreef draculettetje het volgende:
potver, ik heb heus echt recepten gemaakt maar hij telt ze niet en ik heb geen out of sync
en ik kom een rosebushel te kort :'(

is goed hoor heb er nog 9 ofzo
Heb je het tegen mij?
Want als ik bushels bij je kom kopen dan gaan er geen van jouw account af. :) Je krijgt er alleen geld of XP bij. Win-win situatie dus. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 april 2011 @ 23:24:33 #189
163650 Greys
pi_96190896
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:21 schreef draculettetje het volgende:
potver, ik heb heus echt recepten gemaakt maar hij telt ze niet en ik heb geen out of sync
en ik kom een rosebushel te kort :'(

is goed hoor heb er nog 9 ofzo
:o

Nou dat had ik gister dus met mijn tweede ronde cornflowers :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96191021
wie helpt me dan in ieder geval aan de engelse roos bushels

help
pi_96191036
Doet het niet. :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96191110
ik was al snel een linkje aan het maken maar laptop is traag
pi_96191197
iemand een idee wat ik hier na moet gaan doen? nou weet ik niet of ik moet zaaien of niet?!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 april 2011 @ 23:34:51 #194
163650 Greys
pi_96191392
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:27 schreef draculettetje het volgende:
wie helpt me dan in ieder geval aan de engelse roos bushels

help
Gestuurd, deed het!
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:31 schreef draculettetje het volgende:
iemand een idee wat ik hier na moet gaan doen? nou weet ik niet of ik moet zaaien of niet?!
Welke quest heb je als laatste gehad dan?
Die dat je drie keer die recepten moet maken en citroentjes enzo?
Ik ben daar ook dus ik weet niet wat daarna komt :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96191737
Daarna moet je 200 cara potatoes oogsten :P (en daarna 200 english peas)
pi_96192582
alleen oogsten of ook zaaien? anders knal ik die er alvast in
pi_96192999
wat? die dingen doen er 2 dagen over? geen tijd nu eigenlijk dan om in te zaaien...
pi_96193050
allebei oogsten.
hier kun je het allemaal zien: http://farmvillefreak.com(...)r-quest-guide-part-3
pi_96194230
Peekies bedankt!

en ow ja cat dat wist ik wel, maar ik bedoelde dat ik ze niet opgemaakt had!
  zondag 1 mei 2011 @ 08:33:41 #200
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96198146
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 09:18:44 #201
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96198413
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 08:33 schreef NelisZ het volgende:
Barn raise!
Done!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_96200844
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 09:18 schreef just me het volgende:

[..]

Done!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96200871
quote:
12s.gif Op zondag 1 mei 2011 00:08 schreef Peekies het volgende:
allebei oogsten.
hier kun je het allemaal zien: http://farmvillefreak.com(...)r-quest-guide-part-3
^O^
Dan vanavond even eraan denken die aardappels erin te gooien en een instagrow erop los te laten. :)

Edit: ik zie bij een andere quest staan dat je Dukes Stout tot level 15 moet craften. Maar die heb ik helemaal niet. :D
Edit2: als ik verder klik ziet de fles eruit alsof die van de health drink is. Die heb ik al op level 14 en hoef ik nog maar één keer te upgraden. Ik hoop maar dat dat hem is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 1 mei 2011 @ 17:43:08 #204
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96214003
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 08:33 schreef NelisZ het volgende:
Barn raise!
;)
  zondag 1 mei 2011 @ 18:55:52 #205
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  maandag 2 mei 2011 @ 12:06:58 #206
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96243101
Wie wil mijn nog eens helpen met mijn barn raise? Nog 4 klikjes nodig!
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2011 @ 13:24:59 #207
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96246044
Ik heb geklikt!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 2 mei 2011 @ 13:26:29 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96246098
Ik klik wel maar er gebeurt weinig.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 mei 2011 @ 13:31:56 #209
163650 Greys
pi_96246329
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:06 schreef NelisZ het volgende:
Wie wil mijn nog eens helpen met mijn barn raise? Nog 4 klikjes nodig!
Done!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 2 mei 2011 @ 13:48:19 #210
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96247042
Eindelijk een keer gelukt *O* Bedankt!

Direct maar de volgende ronde gestart: Barn raise!
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  maandag 2 mei 2011 @ 13:50:37 #211
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96247165
Weer geklikt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 2 mei 2011 @ 14:01:09 #212
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96247621
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:50 schreef Harajuku. het volgende:
Weer geklikt.
^O^
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_96248517
You helped (...) with their barn raising!
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2011 @ 14:27:18 #214
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96248690
Goede daad voor vandaag alweer gedaan *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_96251534
nelisz we zijn geen vriendjes :{

wiite walnut

mission olive
  maandag 2 mei 2011 @ 16:42:07 #217
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96254891
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_96278871


de 2-dagelijkse "speciale" boompjes zijn dr weer :)

edit:
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:10:08 #219
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96279426
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:57 schreef Peekies het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

de 2-dagelijkse "speciale" boompjes zijn dr weer :)

edit: [ link | afbeelding ]
Pink dogwood en giant black cherry ^O^
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:56:43 #220
67379 Mirjam
ermahgerd
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:57:53 #221
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96287217
Nog één klikje: wie maakt mijn barn raise af?
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:10:56 #222
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96289694
Mooi verzameling Mir! Heb ze allemaal meegenomen. :)

En een klikje voor Niels.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:22:52 #223
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96290116
5/5 blue butterfly :') Hoe kom je aan zoveel cowbells, Mirjam
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:18:00 #224
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96292050
Zijn er nog mensen die een coop op de normale farm willen doen?

Ik wil dan wel meehelpen! (maar starten hoef ik niet meer aangezien ik die ribbon al gehaald heb :P)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:41:07 #225
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96292830
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:22 schreef Harajuku. het volgende:
5/5 blue butterfly :') Hoe kom je aan zoveel cowbells, Mirjam
goeie vraag :')
ikn had er 3 in mn giftbox, die wilde ik gebruiken, toen had ik de max. cowbells.
I was like :?

toen ben ik dus maar gaan inwisselen :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_96293917
Grrrr! FV heeft de laatste oogst van mijn kippehok niet meegeteld dus nu moet ik een dag wachten voor ik de quest heb gehaald. :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96295315
mystery egg

ps nelisz ik ben bezig met een coop die ik never nooit nie haal
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:40:55 #228
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96295387
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:39 schreef draculettetje het volgende:
mystery egg

ps nelisz ik ben bezig met een coop die ik never nooit nie haal
Wie ben jij dan, want ik geloof dat wij nog geen vriendjes zijn...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_96298687
zie pm nelisz
pi_96299150
Zo ik ben bijna terug weer, morgenavond!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:14:05 #231
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96301752
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef draculettetje het volgende:
zie pm nelisz
Wij zijn nu vriendjes en buurtjes, maar ik zie je coop nog niet...

Kun je hier een linkje neergooien? Misschien dat dat werkt...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:15:02 #232
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96301792
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef sbientje het volgende:
Zo ik ben bijna terug weer, morgenavond!
Bevalt de vakantie?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:21:25 #233
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96302051
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:14 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Wij zijn nu vriendjes en buurtjes, maar ik zie je coop nog niet...

Kun je hier een linkje neergooien? Misschien dat dat werkt...
Die linkjes lukt mij nooit, maar ik wil wel dat friends recruiten op mijn pagina zetten, dan kan je via mij meedoen misschien?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:21:55 #234
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96302074
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Die linkjes lukt mij nooit, maar ik wil wel dat friends recruiten op mijn pagina zetten, dan kan je via mij meedoen misschien?
Als dat ook werkt, vind ik het prima ^O^
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:22:38 #235
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96302111
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:21 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Als dat ook werkt, vind ik het prima ^O^
Okay, staat er. Geen idee of het werkt though :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:30:16 #236
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96302403
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Okay, staat er. Geen idee of het werkt though :')
Linkje werkt niet, en hij staat ook nog niet bij mijn coops :(

Ik zal later wel eens kijken of het dan wel lukt...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:38:50 #237
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96302673
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

goeie vraag :')
ikn had er 3 in mn giftbox, die wilde ik gebruiken, toen had ik de max. cowbells.
I was like :?

toen ben ik dus maar gaan inwisselen :')
Ik zit ook met zo'n 15 Cowbells en 2 Needlepoints. _O- En niemand die me een Needlepoint stuurt als ik die wish. -O-

Binnenkort trouwens een nieuw systeem voor Collecties:



quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:18 schreef NelisZ het volgende:
Zijn er nog mensen die een coop op de normale farm willen doen?

Ik wil dan wel meehelpen! (maar starten hoef ik niet meer aangezien ik die ribbon al gehaald heb :P)
Ik niet, d'r volgt aan 't eind nog een Quest waarbij je een Co-Op moet doen met Pink Asters (uit mijn hoofd).

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:07 schreef Cat22 het volgende:
Grrrr! FV heeft de laatste oogst van mijn kippehok niet meegeteld dus nu moet ik een dag wachten voor ik de quest heb gehaald. :(
Is een bekende bug bij Zynga, je bent dus niet de enige. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef sbientje het volgende:
Zo ik ben bijna terug weer, morgenavond!
Tot morgenavond! Heb je Twitterfeed met plezier gelezen. :W
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:34:11 #238
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:23:14 #239
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96320830
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:30 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Linkje werkt niet, en hij staat ook nog niet bij mijn coops :(

Ik zal later wel eens kijken of het dan wel lukt...
ik zie je wel al toegevoegd maar niet als buur :{

sbientje welkom terug! goede vakantie?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:05:38 #241
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96321225
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:58 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik zie je wel al toegevoegd maar niet als buur :{

sbientje welkom terug! goede vakantie?
Nu werkt hij wel *O*

Ik heb net 700 peas gezaaid voor de coop :)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  † In Memoriam † woensdag 4 mei 2011 @ 08:59:18 #242
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96329880
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:20:12 #244
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96341530
Rainbow *;
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_96342840
Chinese lantern
pi_96355599
Wie doet er mee met mijn amazing aster job? Er was geen enkele job te vinden die ik kon joinen. :')
http://apps.facebook.com/(...)U6exnB-eDT4vLs&next=
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:34:34 #247
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96362373
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Wie doet er mee met mijn amazing aster job? Er was geen enkele job te vinden die ik kon joinen. :')
http://apps.facebook.com/(...)U6exnB-eDT4vLs&next=
Ik ben nog niet zover :P

Moet eerst nog twee keer mijn kippen en paarden oogsten, en mn duke's stout een level omhoog krijgen...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_96363799
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Ik ben nog niet zover :P

Moet eerst nog twee keer mijn kippen en paarden oogsten, en mn duke's stout een level omhoog krijgen...
Anders doe je vast met de mijne mee. O-) Kun je je asters masteren en wie weet zijn we dan klaar net als je je andere quests hebt gehaald. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 mei 2011 @ 22:12:23 #249
163650 Greys
pi_96364725
WTF is die groene smurrie in mijn burenbalk en wáár zijn mijn buren }:|

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96364797
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
WTF is die groene smurrie in mijn burenbalk en wáár zijn mijn buren }:|

[ afbeelding ]
Is die de eerste keer dat je de buren-biobak hebt?
Die krijg ik ongeveer 50% van de tijd. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:13:56 #251
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96364826
:D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 mei 2011 @ 22:14:56 #252
163650 Greys
pi_96364896
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Is die de eerste keer dat je de buren-biobak hebt?
Die krijg ik ongeveer 50% van de tijd. _O-
Ik heb gister niet gefarmd geloof ik :@
Of heb je dat al langer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96365048
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb gister niet gefarmd geloof ik :@
Of heb je dat al langer?
Al sinds de EC er is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 mei 2011 @ 22:59:34 #254
163650 Greys
pi_96367660
Wat had ik horen krijgen als ik die quest met die 3x bier en 3x koekies en die Cara potatoes gedaan heb? Want precies op het moment dat ik er 200 geoogst had sloeg de hele zooi vast (die pop-up met je hebt het gehaald kwam dus niet goed door :') ) en nu zie ik niets bijzonders in mijn gift box _O-

Gevonden :@
Een outfit en die staat niet in je gift box :+

[ Bericht 22% gewijzigd door Greys op 04-05-2011 23:04:47 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 mei 2011 @ 23:19:49 #255
163650 Greys
pi_96368665
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:21:44 #256
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96368767
:o Ik heb net farmcash gekregen voor elk level dat ik boven 100 heb gehaald *O*
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 mei 2011 @ 23:23:49 #257
163650 Greys
pi_96368869
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:21 schreef NelisZ het volgende:
:o Ik heb net farmcash gekregen voor elk level dat ik boven 100 heb gehaald *O*
Zomaar? Of bij een bepaalde actie ofzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:28:21 #258
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96369120
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Zomaar? Of bij een bepaalde actie ofzo?
Ze hebben de grens waarbij je farmcash krijgt opgehoogd naar level 250, en dus iedereen zo nodig daarvoor gecompenseerd zag ik op facebook.

Maar ja, welke idioot komt zonder valsspelen aan level 250 :?
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_96370699
wil iemand meedoen aan de EC job voor de quest? :D ik loop nu achter hahah
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_96371903
heb heel wat gemist zeg, pig breeding, levels boven 100 met FC, zelf lovepotion brouwen..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 5 mei 2011 @ 06:07:50 #261
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96375309
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:21 schreef NelisZ het volgende:
:o Ik heb net farmcash gekregen voor elk level dat ik boven 100 heb gehaald *O*
Ik ook. 14 FarmCash d'r bij. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 5 mei 2011 @ 06:34:08 #262
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96375342
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Wie doet er mee met mijn amazing aster job? Er was geen enkele job te vinden die ik kon joinen. :')
http://apps.facebook.com/(...)U6exnB-eDT4vLs&next=
Volgemaakt, en goud halen we makkelijk. :)

Nou moet ik morgenochtend niet zo slaperig zijn dat ik het vergeet om eerst mijn Chicken Coop en Horse Stable te harvesten, anders kan ik die Co-Op opnieuw doen. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_96375594
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:21 schreef NelisZ het volgende:
:o Ik heb net farmcash gekregen voor elk level dat ik boven 100 heb gehaald *O*
Nice! 4 cash erbij, hoera! _O-
Moet ik toch weer XP gaan vragen voor mijn verkoop ipv fuel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † donderdag 5 mei 2011 @ 09:05:52 #264
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96376311
Wie wil er klikken voor een kluifje?
http://apps.facebook.com/(...)consume_treat&ref=nf
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:22:40 #265
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96382615
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:25:04 #266
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96382687
giant bubble

Hebben jullie niet dat de links van 'deze boom is het' en dat dat ding nog groeit mixed up zijn?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:25:52 #267
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96382718
Hara's mystery seedling is now a budding tree sapling!

Krijg k dus bij Gefeliciteerd, je hebt een stomme giant bubble, share er één met je vrienden.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:52:34 #268
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96383690
Dan voeg je te snel gieters toe. Ik douw 't stekkie vol tot 7/8, klik dat scherm van "Mystery Seedling is now..." weg, en dan pas de laatste gieter. Dan gaat het wel goed. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:01:39 #269
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96389234
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:06:31 #270
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96389488
Ik heb de tweede geklikt door de smiley.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 5 mei 2011 @ 18:26:10 #271
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 18:28:55 #272
163650 Greys
pi_96397451
Die quest met die duke's stout die je moet brouwen tot level 15 }:|
Dat duurt nog wel ff dan :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96398223
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:28 schreef Greys het volgende:
Die quest met die duke's stout die je moet brouwen tot level 15 }:|
Dat duurt nog wel ff dan :')
Ik hoefde nog maar één recept om er te komen. Toevallig vaak de juiste mengsels gemaakt. Al heet die stout bij mij 'energy drink'. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 18:59:52 #274
163650 Greys
pi_96398436
Waarom heet ie zo bij jou dan? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96398563
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:59 schreef Greys het volgende:
Waarom heet ie zo bij jou dan? :o
Geen idee. :') Bij de homefarm veranderden mijn dranken ook voortdurend van naam. Ik was erg blij toen ik ontdekte dat de stout hetzelfde was als de energy drink. Ik was al bang dat ik vanaf level 1 moest brouwen. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96400269
Ik heb ook geen duke's stout recept, maar ook geen enerydrink. Dat word gokken!
pi_96400397
quote:
5s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:44 schreef Sientje_ het volgende:
Ik heb ook geen duke's stout recept, maar ook geen enerydrink. Dat word gokken!
Je moet die 'stenen' fles hebben. Lijkt op een fles jenever. ^O^
Die je met hops en barley moet maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 20:03:56 #278
163650 Greys
pi_96401177
Deze:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96401635
Hoe heet die van jou Sientje?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96403161
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:12 schreef Cat22 het volgende:
Hoe heet die van jou Sientje?
Die heet bij mij Health Drink
pi_96403567
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:41 schreef Sientje_ het volgende:

[..]

Die heet bij mij Health Drink
Alsof dat zo gezond is. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:05:03 #282
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96410792
quest

You dream it, I live it.
pi_96412987
engels ei

en een klik voor meddo
pi_96417119


Voor de nachtbrakers en vroege vogels :P
pi_96418848
ik kan er weer niet op :'(
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 07:26:07 #287
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96420439


Klikje? :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_96422601
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 07:26 schreef Xebber het volgende:
[ link | afbeelding ]

Klikje? :)
Geklikt! Klik je ook even voor mij?
http://www.facebook.com/l(...)pssflwMV.c__&h=b8ec8
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 10:11:14 #290
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96422984
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_96423848
quote:
ik heb de lantern, hij was er nog :)

en bij Xebber heb ik geklikt..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:28:49 #292
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96428493
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Geklikt! Klik je ook even voor mij?
http://www.facebook.com/l(...)pssflwMV.c__&h=b8ec8
Uiteraard, maar ben te laat. Co-Op is wel goed gegaan dit keer. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 mei 2011 @ 21:43:06 #293
163650 Greys
pi_96453361
Kunnen jullie me aan een hops bushel helpen alsjeblieft?
Ik moet flink aan de bak voor die quest met die duke's stout :+

http://apps.facebook.com/(...)ey%3D%7B%2Akey%2A%7D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:43:49 #294
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96453405
Hara Fok
Here is a Hops Bushel for your farm in FarmVille. This gift expires soon so be sure to accept it fast! Could you help me by sending a gift back?
from FarmVille
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 mei 2011 @ 21:45:42 #295
163650 Greys
pi_96453520
O+ met je vogelbad!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96465529
wie o wie stuurt mij een citroen?
http://apps.facebook.com/(...)NTC2r1vDqssflwMV.c__
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2011 @ 08:47:07 #297
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96465671
Geklikt, verstuurd :)

Glaasje melk hoort erbij :Y
http://apps.facebook.com/(...)%2AzAbBjfIsQ.&ref=nf

[ Bericht 75% gewijzigd door just me op 07-05-2011 09:34:11 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_96467121
Ik vind de nieuwe collections leuk O+
pi_96475518
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:36:13 #300
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96481171
Dan maar een nieuwe doen?
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:36:38 #301
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96481192
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')