Deal!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
als ik mijn brood in uitwerpselen heb veranderd.
quote:
En ik maar denken dat ik veel twitter.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jezus huppel. Kom ik met mijn < 50 tweets.
Goed bezig ik he. En dan te bedenken dat ik het haast niet meer gebruik dat hele twitterquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jezus huppel. Kom ik met mijn < 50 tweets.
FOK!, plaats willekeurige topics van 1 onderwerp door iets tussen [] te zetten in de topictitel, dan kunnen mensen die je niet kennen reageren wat ze niet doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
twitter, plaats willekeurige berichtjes die je op kunt zoeken door woorden waar je een # voorzet, dan kunnen mensen die je niet kennen reageren wat ze niet doen
dat is echt een KUT idee
Failquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
FOK!, plaats willekeurige topics van 1 onderwerp door iets tussen [] te zetten in de topictitel, dan kunnen mensen die je niet kennen reageren wat ze niet doen
dat is echt een KUT idee
stomme tedquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:13 schreef -Datdus- het volgende:
Ik had een heel goed fok! idee maar daar is geen geld voor.
Levenlozequote:
ja zo kan ik het ook wel!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik win!
http://twitter.com/#!/onz_radio
FoK!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
FOK!, plaats willekeurige topics van 1 onderwerp door iets tussen [] te zetten in de topictitel, dan kunnen mensen die je niet kennen reageren wat ze niet doen
dat is echt een KUT idee
nein.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er ook nog foursquare mensen hier? Dat vind ik dan wel weer grappig
Ik doe het soms....quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
ja, wat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb al 2 dagen ruzie met FS maar verder gebruik ik het de hele tijdquote:
Dat is gewoon sneuquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:19 schreef -Datdus- het volgende:
Het is wel een beetje faal als je twitterd terwijl je geen followers hebt.![]()
Dus jij twittert voor spek en bonen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:19 schreef -Datdus- het volgende:
Nee ik heb wel 14 hele followers. Inclusief firefox.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dus jij twittert voor spek en bonen?
Krijg je niet ontzettend veel updates?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
7,538
Tweets
373
Following
219
Followers
10
Listed
En je maakt 150 tweets per dag?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee ik heb wel 14 hele followers. Inclusief firefox.
lists in tweetdeckquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Krijg je niet ontzettend veel updates?
nee 3 ofzo..quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En je maakt 150 tweets per dag?
Gewoon heel veel hashtags gaan gebruiken en je hebt zo weer een follower.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:19 schreef -Datdus- het volgende:
Ik had er pas een heleboel verwijderdquote:
De fok! list volgens mij!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had er pas een heleboel verwijderd![]()
Jou ook.
Trouwens hoe kom ik aan jou op twitter eigenlijk? Want ik had je daar al lang voor radio onzin er was
Dat zou kunnen jaquote:
Dit dus dat is zo irritant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:22 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben ook mensen gaan unfollowen die steeds naar iemand anders gingen tweeten als msn.
Dat doe ik soms als ik ff een bui heb maar daar ben ik zelf ook vrij snel weer flauw vanquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:22 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben ook mensen gaan unfollowen die steeds naar iemand anders gingen tweeten als msn.
geen idee hoe je die met twitter maakt, maar met tweetdeck heb je ongeveer met 3 stappen een listquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon omdat het kan is er straks tussen 12 en 2 onderhoud![]()
Ok ok gr grJa of nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk nietquote:
Ben je aan het werk nu? Nee toch?quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je aan het werk nu? Nee toch?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gister had ik geupload, maar staat er vandaag nog niet in
Van de zomer weer op tvquote:
Is dat je pron?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:37 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat ik op het rooster sta voor vanavond, ik weet niet zeker of ik kan, ik ben ziek.
Door Ed ook nog, die stak me aan vorige week
Hij lijkt wel wat op Rioquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nightmare
[ afbeelding ]
Dat paard weetjewel
Oh noes. Kan je mij dat tijdig laten weten schatquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:37 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat ik op het rooster sta voor vanavond, ik weet niet zeker of ik kan, ik ben ziek.
Door Ed ook nog, die stak me aan vorige week
Ik moest gisteren aan jouw peerd denken toen ik reclame zag van een nieuwe tekenfilm: Rioquote:
Ik hoop op nieuwe afleveringenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh echt
ik heb de meeste shit al gezien, mijn maat heeft me zijn dvdbox geleend
Ja. ff kijken hoe ik me vanmiddag voel... kan niet meer slapen door die kut hitte.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes. Kan je mij dat tijdig laten weten schat
Beterschap iig!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja. ff kijken hoe ik me vanmiddag voel... kan niet meer slapen door die kut hitte.
Dat komt omdat mijn knollie zo heetquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest gisteren aan jouw peerd denken toen ik reclame zag van een nieuwe tekenfilm: Rio
Heeft niks met knollen te maken die film maar toch
In de brank?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij staat helemaal in de brank door jou
Als je niets hoort gaat het gewoon door, als ik niet kan pm ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beterschap iig!!
Ik ben vanmiddag even weg dus pm maar gewoon
Ik weet het. Maar als je zo groots aankondigt dat B&B weer terug op tv komt dan mag ik heus wel hopen op nieuwe afleveringen. Tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die worden volgens mij al 10 jaar niet meer gemaakt
Ja brank.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat mijn knollie zo heet
[..]
In de brank?
ZE KENT BRANK NOG NIETquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
In de brank?
Uitleg van brank!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
In de brank?
nee.. dat betekend dat de mensen die dat in de 90s keken nu zo oud zijn dat ze geld hebben en evt. nieuwe B&B producten kopen. Zie ook alle superheldenfilms van de afgelopen 10 jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar als je zo groots aankondigt dat B&B weer terug op tv komt dan mag ik heus wel hopen op nieuwe afleveringen. Toch
Oh. Leuk. Denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitleg van brank!
Moerdijk stond in brand, sopsopbaby maakte een topic aan met een faal in de tt ipv brand stond er brank.
Wij bij de radio hebben dat helemaal overgenomen
Toen wel!!quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Hmm dit is zo'n heerlijke plaat om op te seksen
Laat haar, ze is nieuw bij de radioquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat haar, ze is nieuw bij de radio
Dat is waarquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat haar, ze is nieuw bij de radio
Snel geef hem geldquote:
Bob, van de snackbar hier verderopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeerde je jezelf te verzuipen gisteravond?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerder een vervangend stel hersens dat niet zeer doet
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bob, van de snackbar hier verderopJe hebt de link aan hem gegeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nieteens.. Geen idee waar die hoofdpijn vandaan komt..quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:46 schreef -Datdus- het volgende:
HAHA
[..]
Probeerde je jezelf te verzuipen gisteravond?
Ik ben nie dudequote:
Hij was wel spontaan vertelde ze, maar wel nepquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit bedoel ik niet als belediging!!!
Maar ik heb serieus het idee dat knetter deze kreun enz heeft opgenomen toen ze met hand en/of toy in dr flamoes zat!
Heb jij al vergelijkingsmateriaal?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij was wel spontaan vertelde ze, maar wel nep
Neuh, dat nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij al vergelijkingsmateriaal?
Hossel dat eens danquote:
jouw show isquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:54 schreef Rensjebree het volgende:
Ohh ik heb weer meesterlijke fijne muziekjens!
quote:
Amsterdamsquote:
Echt die FML app lees ik elke dagquote:
Vertel jouw ergste FML ns danquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt die FML app lees ik elke dag
Ik wist het gewoon!!quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Watertornado
Bericht:
En een kus aan Huppel.
Uhm dat zijn er teveel om op te noemen schatquote:
Ik heb de tijd, ben toch ziek.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm dat zijn er teveel om op te noemen schat
Uhm ontdekken dat je al 5 maanden zwanger bent was wel een FML. Op mn kleine zusje moeten oppassen terwijl het buiten 30 graden is en al mn vrienden in de Hooght liggen was ook wel een FML.quote:
De hooghtquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ontdekken dat je al 5 maanden zwanger bent was wel een FML. Op mn kleine zusje moeten oppassen terwijl het buiten 30 graden is en al mn vrienden in de Hooght liggen was ook wel een FML.
Of een gast waar ik echt al maanden een crush op had, had ik hem eindelijk bij mij thuis en werd het gezellig bleek dat ie dus echt NIET kon zoenen
Nee door mij helaas hadden jullie de Tjibbe Tijbsma version niet.quote:
Lolwut.;quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee door mij helaas hadden jullie de Tjibbe Tijbsma version niet.
FML staat voor Fuck My Lifequote:
Het is toen al vet klein geworden doordat het grasveld opeens werd gehalveerdquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De hooghtWist je trouwens dat dat 1 van de grootste buiten baden is in NL? Anyway, ze gaan het weghalen he, er komt een nieuw, kleiner zwembad
Maar wel goeie FML's
quote:
Ja daar ownde het, toen die flats er nog niet waren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FML staat voor Fuck My Life
[..]
Het is toen al vet klein geworden doordat het grasveld opeens werd gehalveerd![]()
Wij lagen altijd helemaal achteraan tegen het hek op die helling
weidequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja daar ownde het, toen die flats er nog niet waren.
Toen was het supergroot ja. Nu ook nog wel, maar inderdaad gehalveerde ligweide(wijde?) hoe de fuck schrijf ik dat, FML
kut broertje!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jah, douchen, zonder muziek want broertje slaapt nog..
Ik ga straks douchen tijdens jouw showquote:
Als je er maar van geniet!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks douchen tijdens jouw show
Van je show of van het douchen?quote:
De smeerlapquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
weide![]()
Ja en dan takkeeind moeten lopen naar de snackbar![]()
Oe ken je die badmeester met die lange baard nog?
Ik had watervrees vroeger en durfde niet onder water te zwemmen. Heb ook 3 jaar over mn a diploma gedaan. Dat was hij zat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De smeerlapiedereen was altijd bang van hem. Maar hij kon wel salto+duik van de lage duikplank. Kon goed zwemmen ook die gast.
Ik ging vorig jaar aan die hoge plank hangen, al die kinderen deden salto's en schroeven van die hoge duikplank. Ga ik eraan hangen door er eerst op te gaan liggen, zij allemaal : omg omg omgkwam dat vrouwtje van het badmeesterhuisje "dat mag niet, dat staat in het regelement". Ik met mn dronken koop natuurlijk; naja show me.
Kwamen ze de weide op gelopen zoekend naar mij met die blaadjes, stond het er letterlijk in : Hangen aan de duikplank verboden![]()
Toen was ik pwned. FML
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had watervrees vroeger en durfde niet onder water te zwemmen. Heb ook 3 jaar over mn a diploma gedaan. Dat was hij zat.
Dus ik zwem langs de kant en hij duwt me opeens kopje onder, ik in paniek en greep het eerste dat ik kon grijpen. Trok ik hem toch keihard aan zn baard het water in
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar blijft die goaaaaaaaaaa dannnnnnnnnnn
Gast hou je bek ff!!
Hij woonde in sliedrecht he, kwam ik hem tegen tijdens boodschappen doen. Hij herkende me gewoon. Was zeker 20 jaar later ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij woonde in sliedrecht he, kwam ik hem tegen tijdens boodschappen doen. Hij herkende me gewoon. Was zeker 20 jaar later ofzo.
Eerste dat ie zei: Mijn baard doet nu nog pijn!! Maar je hebt wel je zwemdiploma
Ghehe dat denkt iedereen van de radio als ze goa horenquote:
Ik weet niet eens of ie nog leeft.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]Die kerel is nu al dik in de 70 of wat?
Waarvoor wel?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
niet in de mood hiervoorwwwwwww
Ik ben benieuwd of dat de GOA astrix betreft.quote:De volgende twee verzoekjes zijn: t.A.T.u, Astrix
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dat de GOA astrix betreft.
Nee uhm iets met sex in de titel.quote:
Sex Stylequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee uhm iets met sex in de titel.
Je zal maar last van geilheid hebben
Is het weer zover?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee uhm iets met sex in de titel.
Je zal maar last van geilheid hebben
Ja als er niks aan gedaan wordt dan blijft dat ook wel even hequote:
Kan welquote:
Kun je daar niet een willekeurige boer van de straat plukken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als er niks aan gedaan wordt dan blijft dat ook wel even he
[..]
Kan wel
Ik doe geen boerenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je daar niet een willekeurige boer van de straat plukken?
Ik zoek gewoon op Mijkquote:
Wat denk je zelf? Je bent een kakkerlakquote:
Oh ja, dat is ook al geen pluspunt hequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Je bent een kakkerlak
hihi dat dat kan, ik heb het net geprobeerd ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe geen boeren
[..]
Ik zoek gewoon op Mijk
Sla hem!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb nog steeds het boek van Monopoly nog niet gekregen, over de optische illusies
En hij zou het 15 januari al versturen___ !
Het was een optische illusie!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb nog steeds het boek van Monopoly nog niet gekregen, over de optische illusies
Ga hem persoonlijk halen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Understatementquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook al geen pluspunt he
Jij ook al een kakkerlakquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan ik het ook wel vergeten..
Ja watquote:
Dan nodig ik Ezechielk wel uit en gaan wij die ritueel verbrandenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga echt een shirt voor je inlijsten voor in je huis
Een kado mag je niet verbranden Hupsquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nodig ik Ezechielk wel uit en gaan wij die ritueel verbranden
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:41 schreef EggsTC het volgende:
Today, Huppel told me "jij bent ook al een kakkerlak". FML
#1234567890 (175)I agree, your life sucks (5) - you totally deserved it (2093)
Ja maar dat welquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik wil nu gewoon een vent waarmee ik op zondag voetbal kan kijken en dat we dan samen blij of juist niet blij zijn vanwege de wedstrijd van Ajax.
Ik heb het geprobeerd met kakkerlakken check , was geen succes. Een voetbalhater check was ook al geen succes
Samen voetbal kijken kan, juichen voor ajax is geen optiequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik wil nu gewoon een vent waarmee ik op zondag voetbal kan kijken en dat we dan samen blij of juist niet blij zijn vanwege de wedstrijd van Ajax.
Ik heb het geprobeerd met kakkerlakken, was geen succes. Een voetbalhater was ook al geen succes
Ja maar jij hebt knetterquote:
Amsterdammersquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik heb het geprobeerd met kakkerlakken, was geen succes. Een voetbalhater was ook al geen succes
Ja en als ajax dan wint en feyenoord verliest zit ik blij op de bank en jij te chagrijnen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Samen voetbal kijken kan, juichen voor ajax is geen optie
Sopsopsopquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:45 schreef Rensjebree het volgende:
Ik haat geen voetbal.. maar ik ben ook niet voor een club... Wat nu?
dan ben je voor het mooie voetbalquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:45 schreef Rensjebree het volgende:
Ik haat geen voetbal.. maar ik ben ook niet voor een club... Wat nu?
Dan ga ik mezelf bezatten in de kroeg als wij verliezen en jullie winnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en als ajax dan wint en feyenoord verliest zit ik blij op de bank en jij te chagrijnen.
Ik ga trouwens dit weekend wel keihard feyenoord aanmoedigen
Gezelligquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ga ik mezelf bezatten in de kroeg als wij verliezen en jullie winnen
Jarige jetquote:
Je kan tegenwoordig zelf uploaden he!!quote:
k, moet dat per nr of kan dat in batches?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig zelf uploaden he!!
1 voor 1quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
k, moet dat per nr of kan dat in batches?
Net als Kelly?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:48 schreef Watertornado het volgende:
Al die namen zijn echt van die paupernamen en voorbeelden hoe je je kind NIET wilt noemen.
Ik vind dat dan ook al ruim 30 jaar een kutnaamquote:
Jij hebt hem aangevraagd he?quote:
haha!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat dan ook al ruim 30 jaar een kutnaam
Kut, ik denk even uit d'r tent lokken..quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat dan ook al ruim 30 jaar een kutnaam
En het dan de hele tijd inwrijven?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Dan ga ik mee om te vieren dat wij hebben gewonnen
Zoiets zou ik nooit doenquote:
Die van mn zoon ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:52 schreef -Datdus- het volgende:
Mijn naam wordt altijd verkeerd geschreven.
Ik ga maar even checken of draak er wel om 12 uur uitgaatquote:
Ik kreeg op mn diploma ritcheyquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mn zoon ook![]()
Hij was gisteren de paashaas op school, krijgt ie de nieuwsbrief mee staat er gewoon dat Jordy bedankt wordt voor het paashaas spelen.
Mijn zoon (Yordi) goh en ik word niet bedankt! Stom wel dat ze nu na 4 jaar nog niet weten hoe ik heet hier
OOoh even aan zetten danquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:56 schreef Rensjebree het volgende:
Ik heb een speciaal nummertje voor popje-pop!
Noiseshifter (live house in the mix)quote:
ohey, fijn ditquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.onzinradio.nl/draakjeupload/
Lees alles goed door voor je gaat uploaden!!
Ik kan het me ook niet voorstellenquote:
Uhuhquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:07 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ook. wel in een positieve manier
Echt?quote:
Ikea?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen idee hoe die stomme halve kast in elkaar moet
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |