Deal!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
als ik mijn brood in uitwerpselen heb veranderd.
quote:
En ik maar denken dat ik veel twitter.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jezus huppel. Kom ik met mijn < 50 tweets.
Goed bezig ik he. En dan te bedenken dat ik het haast niet meer gebruik dat hele twitterquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jezus huppel. Kom ik met mijn < 50 tweets.
FOK!, plaats willekeurige topics van 1 onderwerp door iets tussen [] te zetten in de topictitel, dan kunnen mensen die je niet kennen reageren wat ze niet doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
twitter, plaats willekeurige berichtjes die je op kunt zoeken door woorden waar je een # voorzet, dan kunnen mensen die je niet kennen reageren wat ze niet doen
dat is echt een KUT idee
Failquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
FOK!, plaats willekeurige topics van 1 onderwerp door iets tussen [] te zetten in de topictitel, dan kunnen mensen die je niet kennen reageren wat ze niet doen
dat is echt een KUT idee
stomme tedquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:13 schreef -Datdus- het volgende:
Ik had een heel goed fok! idee maar daar is geen geld voor.
Levenlozequote:
ja zo kan ik het ook wel!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik win!
http://twitter.com/#!/onz_radio
FoK!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
FOK!, plaats willekeurige topics van 1 onderwerp door iets tussen [] te zetten in de topictitel, dan kunnen mensen die je niet kennen reageren wat ze niet doen
dat is echt een KUT idee
nein.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er ook nog foursquare mensen hier? Dat vind ik dan wel weer grappig
Ik doe het soms....quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
ja, wat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb al 2 dagen ruzie met FS maar verder gebruik ik het de hele tijdquote:
Dat is gewoon sneuquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:19 schreef -Datdus- het volgende:
Het is wel een beetje faal als je twitterd terwijl je geen followers hebt.![]()
Dus jij twittert voor spek en bonen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:19 schreef -Datdus- het volgende:
Nee ik heb wel 14 hele followers. Inclusief firefox.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dus jij twittert voor spek en bonen?
Krijg je niet ontzettend veel updates?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
7,538
Tweets
373
Following
219
Followers
10
Listed
En je maakt 150 tweets per dag?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee ik heb wel 14 hele followers. Inclusief firefox.
lists in tweetdeckquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Krijg je niet ontzettend veel updates?
nee 3 ofzo..quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En je maakt 150 tweets per dag?
Gewoon heel veel hashtags gaan gebruiken en je hebt zo weer een follower.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:19 schreef -Datdus- het volgende:
Ik had er pas een heleboel verwijderdquote:
De fok! list volgens mij!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had er pas een heleboel verwijderd![]()
Jou ook.
Trouwens hoe kom ik aan jou op twitter eigenlijk? Want ik had je daar al lang voor radio onzin er was
Dat zou kunnen jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |