abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2011 @ 11:20:28 #126
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96082778
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

:D _O- _O_

doe ik al het hele jaar, gek! en hard ook. en bol is ze niet trouwens. eerder vrij slank en welgevormd. dus niet als jouw vette ordinaire mokkeltje. uit de krochten.

volgens mij ben jij een aziatische/neger amsterdammer. wel geestig verder zo.
Nee ik ben een hollandse a'dammer.

En mijn vriendin is een talent in haar vakgebied, slanker dan slank, verre van ordinair en in het bezit van een zwoele, zachte geile G waar ik een hele harde L van krijg, en heeft toekomstperspectieven en nog vele andere kwaliteiten.

Wat ze met mij moet weet ik ook niet :P
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_96083069
Gezien de OP zijn degenen die voor het meeste overlast dus blijkbaar van die oud-Amsterdammers uit Purmerend en dergelijken die weer effe een feessie gaan vieren in hun stadje. Naja, die zijn daar wel op hun plek voor plat vermaak en waden door kniehoge rotzooi.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 28 april 2011 @ 11:30:35 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_96083132
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gezien de OP zijn degenen die voor het meeste overlast dus blijkbaar van die oud-Amsterdammers uit Purmerend en dergelijken die weer effe een feessie gaan vieren in hun stadje. Naja, die zijn daar wel op hun plek voor plat vermaak en waden door kniehoge rotzooi.
Ach ja, dat volk trekt toch naar het Museumplein om daar lekker naar Jan Smit te luisteren :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 28 april 2011 @ 11:53:40 #129
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_96083942
Ik ben eenmaal op koninginnedag in Amsterdam geweest en dat was gelijk de laatste keer. NOOIT meer! :{
  donderdag 28 april 2011 @ 18:30:46 #130
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_96098861
Amsterdam :')
quote:
Amsterdam discrimineert Dance-liefhebbers

Amsterdam verandert steeds meer in Disneyland. Het is eigenlijk alleen nog toegestaan om in je eentje stil te staan tijdens evenementen. Zolang je met niemand praat. Wat nu weer? In het stadsdeel Centrum mag tijdens Koninginnenacht ABSOLUUT GEEN mechanische muziek gedraaid worden. En wat mechanische muziek dan wel mag zijn? Steampunk? Uitleg: "Evenementen tijdens Koninginnenacht mogen alleen kleinschalige evenementen zijn met levende muziek tussen 19.00 en 01.00 uur. Levende muziek wordt gemaakt door personen met muziekinstrumenten of met een zanger(es) die wordt begeleid door een band/cd zodat interactie met het publiek ontstaat. Louter mechanisch geproduceerde muziek en djs zijn op deze avond niet toegestaan." Juist. Ambtenaren hebben het muzikale inzicht van opgedroogd strontkruim dat in de aarsharen is blijven hangen. Dit is het bewijs. 'Louter mechanische muziek' zou dus geen interactie met het publiek kunnen bewerkstelligen want niet levend. Goddamn hippies, doe maar al die DJ's beledigen. Dat je een schijthekel hebt aan plingplong boembats muziek, daar valt wat voor te zeggen. Maar Dance-muziek 'dood' noemen en zonder interactie, dan ben je echt een muzikale gnoe. Dikke middelvinger voor een groot deel van Nederlandse muziekliefhebbers. Hier, mechanische interactie in je porum. 020 Partypoopers!
geenstijl
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_96099108
Dit kan niet waar zijn. De reden dat ik morgen de stad inga is júíst de 'mechanische muziek' :{
pi_96099436
niet eens met deze actie natuurlijk, maar 'mechanische' ( :') ) muziek vind ik sowieso kut, liever idd gewoon een rockbandje ^O^
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 28 april 2011 @ 18:50:02 #133
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_96099562
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:37 schreef Thomas B. het volgende:
Dit kan niet waar zijn. De reden dat ik morgen de stad inga is júíst de 'mechanische muziek' :{
sorry, linkje vergeten:

En buiten feesten van 12:00 tot 20:00 whoopwhoop! die mokummers die houden ervan :')
  donderdag 28 april 2011 @ 18:56:54 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_96099830
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:50 schreef YuckFou het volgende:

[..]

sorry, linkje vergeten:
[ link | afbeelding ]

En buiten feesten van 12:00 tot 20:00 whoopwhoop! die mokummers die houden ervan :')
de vertrutting neemt nog ergere vormen aan dan ooit gestart is door de doodsaaie en trieste pvda'er patijn.

wat een stad :r . amsterdammers die werken en de stad van kapitaal voorzien uitmelken tot de laatste cent en dan ook nog bepalen of een feest leuk mag worden of niet. kankerhoeren die pvda!

kinderfeest dit! met eieren op lepel lopen, spijkerpoepen en koekhappen. stelletje labbekakken, met hun lauwe harses.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_96099856
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:50 schreef YuckFou het volgende:

[..]

sorry, linkje vergeten:
[ link | afbeelding ]

Werkelijk belachelijk dit. Amsterdam heeft een grote naam op het gebied van elektronische muziek en een aanzienlijke party scene van mensen die daarop afkomen. Tegen deze mensen wordt, althans dat haal ik uit het artikel, nu gezegd dat deze muziek een bedreiging vormt voor de openbare orde. Het lijkt wel alsof ze er een Koninginnedagviering in Staphorst van willen maken. Hoe durven ze...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 19:04:12 ]
pi_96100127
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 07:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

als je er geboren bent, waarom voel je je dan aangesproken?

Hij heeft overigens volkomen gelijk. Import Amsterdammers die net 8 maanden in Amsterdam wonen (na 18 jaar in Drenthe of de Kop van Noord-Holland te hebben gewoond) en na die 8 maanden iedereen die niet uit Amsterdam komt een provinciaal noemen moeten gewoon direct op de brandstapel.
zeer puberaal gedrag is dat, die mensen hebben geen eigen identiteit
  donderdag 28 april 2011 @ 19:12:13 #137
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_96100530
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:57 schreef Thomas B. het volgende:
Werkelijk belachelijk dit. Amsterdam heeft een grote naam op het gebied van elektronische muziek en een aanzienlijke party scene van mensen die daarop afkomen.
Goed hè? Zal je zien, tijdens de komende ADE staan dezelfde wethouders en andere ambtenaren die dit hebben verzonnen zichzelf en de stad weer aan te prijzen als heroïsch centrum voor elektronische muziek, wellicht dat wat inwoners ze dan nog even fijntjes op dit idee wijzen?
pi_96102022
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:31 schreef Light het volgende:

[..]

Je weet toch dat ze die dag niet thuis is?
dan wordt t een suprise party *O*
.
pi_96102848
Lekker is dat, sta je godverdomme een uur in de rij mag je 1 biertje halen. Stik der maar in, dan ga ik nog liever in de lokale kroeg staan!
pi_96153876
Jezus, ze willen er wel het grootste kutfeest aller tijden van maken geloof ik. :')
pi_96153981
Overigens best begrijpelijk dat mensen bier in supermarkt kopen, blikje in supermarkt is 70 cent, op straat 2.50, ja dan roep je het over je af.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:32:09 #142
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_96154211
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 09:19 schreef eriksd het volgende:

[..]

Al die boertjes zijn ook randdebielen. Uun dagje naar d'n groote stad. Flikker toch op.
Als je naar een grote stad wilt, moet je toch echt buiten Nederland gaan kijken. Alleen maar domme provincialen in dit hele land, "de grote stad" :') !
Tics van je petten.
pi_96154991
amsterdamse gemeente is zo fucking triest bezig :r
dingen verbieden omdat er boeren zijn die overlast veroorzaken :r dingen verbieden uit angst voor 'loveparade' taferelen :') :r dingen verbieden omdat een of andere schijt pvda'er niet van elektronische muziek houdt :r en dan moet iedereen ook nog eerder naar huis voor een betere doorstroom :') ik ga morgen bier en pillen uitdelen als protest.
pi_96155025
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:32 schreef nattermann het volgende:

[..]

Als je naar een grote stad wilt, moet je toch echt buiten Nederland gaan kijken. Alleen maar domme provincialen in dit hele land, "de grote stad" :') !
:|W
pi_96155048
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:28 schreef raptorix het volgende:
Overigens best begrijpelijk dat mensen bier in supermarkt kopen, blikje in supermarkt is 70 cent, op straat 2.50, ja dan roep je het over je af.
en ondertussen komen er ook ieder jaar meer plekken waar je je eigen drinken niet mee mag nemen :r
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:31:55 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_96157336
veel plezier morgen provincialen!

hoop dat jullie het straks leuk gaan hebben met de bevroren kutfriet, het laffe festivalbier en jullie waspoeder pillen.

lachen!!! en de mazzel.
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:33:19 #147
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96157400
Lang leve kennissen hebben wonen in Amsterdam om wat bier te stallen een dag van te voren :)
pi_96157482
Amsterdam is met al die regeltjes nog saaier dan Staphorst met Koninginnedag
pi_96157511
Over een paar jaar komt er geen toerist meer.
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:37:01 #150
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_96157596
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Lang leve kennissen hebben wonen in Amsterdam om wat bier te stallen een dag van te voren :)
:')

beter doe je een sterke plasticzak vol met blikken of flesjes bier as we speak in de gracht en knoop je het touw om een paaltje of om de natte arm van je zusje of gewoon om je harde pik.

morgen gratis lekker koel en je bent een gaaf persoon dat mensen gelukkig maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')