abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 24 april 2011 @ 20:23:15 #101
137949 Disana
pi_95928573
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:11 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

gast.. stop maar met trollen :') niemand neemt je meer serieus.
Ik vond hem eigenlijk wel leuk :)
  zondag 24 april 2011 @ 20:26:22 #102
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_95928668
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:23 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vond hem eigenlijk wel leuk :)
Dank je.

Natuurlijk was het niet serieus bedoeld. Het was gewoon een stukje van zo'n typische Brabander die in Amsterdam feest komt vieren en de manier waarop vooral de Amsterdammers zo'n provinciaal zien.
Op de een of andere manier zijn er mensen, die iedereen die niet óf bloedserieus is, óf heel duidelijk een 'grapje' maakt, meteen een trol noemen.

Ik vind 'trollen' een discussie of gesprek verzieken door die discussie te verstoren door allerlei dingen te schrijven die je niet meent, die op de man zijn, die ook niet grappig zijn, et cetera. Maar toch niet als je zoiets als ik schreef schrijft? Dan trol ik in 1/10e van mijn posts.
The End Times are wild
pi_95942751
Al die toffe Amsterdammers hier die huilen over boertjes of provincialen om te laten zien dat ze zelf in de 'grote' stad wonen :').
  maandag 25 april 2011 @ 09:19:12 #104
165633 eriksd
The grand facade...
pi_95946660
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:01 schreef Fukjoeman het volgende:
Al die toffe Amsterdammers hier die huilen over boertjes of provincialen om te laten zien dat ze zelf in de 'grote' stad wonen :').
Al die boertjes zijn ook randdebielen. Uun dagje naar d'n groote stad. Flikker toch op.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 25 april 2011 @ 12:18:10 #105
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_95950744
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:01 schreef HeatWave het volgende:
Blijf idd alsjeblieft weg nu provincialen :').
altijd dat gelul dat het allemaal de schuld is van de provincialen... Achterhaalde mythe.

Maar ze moeten niet tof gaan doen natuurlijk O-)
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_95950868
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 09:19 schreef eriksd het volgende:

[..]

Al die boertjes zijn ook randdebielen. Uun dagje naar d'n groote stad. Flikker toch op.
Boertjes, provincialen.... Man man, laat je niet zo kennen. Gelul van import Amsterdammers en Randstedelijke plattelanders ;) .
  maandag 25 april 2011 @ 12:36:51 #107
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_95951453
Import amsterdammers die beginnen over provincialen zijn wel het allerergst idd :P
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_95952462
Stelletje kutboeren altijd kunnen zich nooit inhouden met Koninginnedag. :')
  maandag 25 april 2011 @ 16:19:25 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_95958123
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:13 schreef inZanity het volgende:
Beter gewoon het drank helemaal verbieden, scheelt een hoop rottigheid.
beter religie en het leven afschaffen dan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 25 april 2011 @ 16:19:56 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_95958146
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2011 12:36 schreef Transport_Ink het volgende:
Import amsterdammers die beginnen over provincialen zijn wel het allerergst idd :P
en wat ben jij met je pismuil?

ik ben geboren amsterdammer. provincialen moeten wegblijven. raad zelfs vrienden en familie af om te komen. ook mijn neuknichtje.
pi_95958324
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 09:47 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Je zou inderdaad maar in Nederland wonen :')
Dit dus. Mensen die geen koninginnedag op de ambassade vieren :')
pi_95958527
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:17 schreef Golden_Pauper het volgende:
Eigenlijk zouden we gewoon een supriseparty bij Bea in de tuin moeten houden, het is tenslotte haar feestje.
Je weet toch dat ze die dag niet thuis is?
  maandag 25 april 2011 @ 18:25:59 #113
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_95961856
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 09:19 schreef eriksd het volgende:
Lees de OP nou eens goed. Vooral dit stukje:

quote:
Dubbel zo veel personeel

Op de trajecten Enkhuizen-Amsterdam en Den Helder-Amsterdam was de overlast het grootst. De NS zet daarom op deze trajecten dubbel zo veel personeel in om de overlast zo veel mogelijk te beperken.
Ze komen gewoon uit je eigen provincie hoor :')
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 25 april 2011 @ 18:40:40 #114
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_95962332
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ben geboren amsterdammer. provincialen moeten wegblijven. raad zelfs vrienden en familie af om te komen. ook mijn neuknichtje.
Geboren en getogen, net als m'n ouders en hun ouders. Okee, toen mijn oma van moeders kant in 1918 werd geboren in de watergraafsmeer hoorde het nog niet bij amsterdam.

Dus wat moet je nou? :D ga die bolle negerin van je aandouwen ofzo.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  maandag 25 april 2011 @ 19:17:06 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_95963664
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2011 18:40 schreef Transport_Ink het volgende:

[..]

Geboren en getogen, net als m'n ouders en hun ouders. Okee, toen mijn oma van moeders kant in 1918 werd geboren in de watergraafsmeer hoorde het nog niet bij amsterdam.

Dus wat moet je nou? :D ga die bolle negerin van je aandouwen ofzo.
:D _O- _O_

doe ik al het hele jaar, gek! en hard ook. en bol is ze niet trouwens. eerder vrij slank en welgevormd. dus niet als jouw vette ordinaire mokkeltje. uit de krochten.

volgens mij ben jij een aziatische/neger amsterdammer. wel geestig verder zo.
pi_95983122
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als je er geboren bent, waarom voel je je dan aangesproken?

Hij heeft overigens volkomen gelijk. Import Amsterdammers die net 8 maanden in Amsterdam wonen (na 18 jaar in Drenthe of de Kop van Noord-Holland te hebben gewoond) en na die 8 maanden iedereen die niet uit Amsterdam komt een provinciaal noemen moeten gewoon direct op de brandstapel.
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:05:07 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_95985574
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 07:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

als je er geboren bent, waarom voel je je dan aangesproken?

Hij heeft overigens volkomen gelijk. Import Amsterdammers die net 8 maanden in Amsterdam wonen (na 18 jaar in Drenthe of de Kop van Noord-Holland te hebben gewoond) en na die 8 maanden iedereen die niet uit Amsterdam komt een provinciaal noemen moeten gewoon direct op de brandstapel.
Ja, dat ben ik met je eens hoor :).

Je bent Amsterdammer als je hier geboren bent, liefst uit Amsterdamse ouders :P.

Het aannemen van de Amsterdamse houding maakt je nog geen Amsterdammer ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:17:10 #118
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_95987675
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2011 09:24 schreef Ringo het volgende:

[..]

Whehe, wie gaat dat controleren? Moet de Marechaussee erop toezien dat bierverkopers het bij één biertje per klant houden? Komt er extra particuliere beveiliging in de supermarkten? Hoe lang gaan de rijen voor de biertent worden op het Rembrandtplein? Wat te doen met mensen die hun eigen flessen drank meenemen vanuit Schrobkobbeveen of Hutspottenhuizen?

Je moet wel een zelfgekleide boerenkinkel zijn om te denken dat het met Koninginnedag nog gezellig gaat worden in het centrum van Amsterdam. :N.

Mijn advies: wegblijven.
M.a.w. Je bent van jezelf zó ongezellig dat je veel alcohol nodig hebt om het gezellg te hebben / maken?
Als mensen treinen onderkotsen en pissen en zich blijkbaar niet kunnen gedragen is dit de consequentie. Niks mis mee.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:12:20 #119
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95991584
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:00 schreef LXIV het volgende:
Ik ga met mijn vriendenclub uit Brabant ieder jaar naar amsterdam met Koniginnedag. Normaal komen we daar niet, want we moeten niets van dat smerige volk uit de Randstad hebben, maar met Koniginnedag is het net carnaval en zijn er ook kei-veel Brabanders en Limburgers, dus is het wel gezellig!

We verkleden ons dan ook helemaal net als met de Carnaval, maar dan Oranje natuurlijk! Vorig jaar was het ook keileuk, in de trein begon het al. We hadden samen 8 trays bier bij en toen de eerste begon met spuiten was het hek van de dam. Om half 10 's ochtends! :D

In amsterdam ging het op vol tempo door. Ging mijn vriend een snack halen bij zo'n pinda, zat er helemaal geen vlees in!! Dus hij wou zijn geld terug maar dat kreeg hij niet omdat er al in gehapt was. Smeert hij die snack uit over de etalageruit. Mocht hij hem voor niks hebben.

Verder is dat anarchistische sfeertje ook leuk. Bij ons zie je echt geen propje op straat liggen, maar in amsterdam mag je al je rommel zo op straat gooien, dat maakt niet uit, dat doet iedereen. Al schijt je daar bij wijze van spreken midden op straat, dan nog wordt er niks van gezegd. Dat is ook kei-leuk (op een ander)

Op het laatst kregen we nog ruzie met zo'n bende Marokkanen die een grote bek hadden. Dan hoor je altijd dat die blanken in Amsterdam daar zo bang voor zijn. Nou, dat hoef je echt niet te zijn want ze stellen echt helemaal niks voor met z'n allen. Hooguit 1,70 hoog en met drie klappen sla je ze neer.

Kortom,
:D!
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:18:23 #120
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95991806
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik met je eens hoor :).

Je bent Amsterdammer als je hier geboren bent, liefst uit Amsterdamse ouders :P.

Het aannemen van de Amsterdamse houding maakt je nog geen Amsterdammer ;).
Ik ben geboren en getogen Amsterdammer, mooie stad om heen te gaan maar ik wil er nooit meer wonen. Van drie hoog balkon naar fikse lap tuin en leuk huis voor een normale prijs.

Ook al zullen er genoeg zijn die zich misdragen begrijp ik die arrogantie niet naar zogenaamde provincialen. Er zijn ook zat Amsterdammers die voor overlast zorgen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2011 @ 13:19:34 #121
137949 Disana
pi_95991848
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dank je.

Natuurlijk was het niet serieus bedoeld. Het was gewoon een stukje van zo'n typische Brabander die in Amsterdam feest komt vieren en de manier waarop vooral de Amsterdammers zo'n provinciaal zien.
Op de een of andere manier zijn er mensen, die iedereen die niet óf bloedserieus is, óf heel duidelijk een 'grapje' maakt, meteen een trol noemen.

Ik vind 'trollen' een discussie of gesprek verzieken door die discussie te verstoren door allerlei dingen te schrijven die je niet meent, die op de man zijn, die ook niet grappig zijn, et cetera. Maar toch niet als je zoiets als ik schreef schrijft? Dan trol ik in 1/10e van mijn posts.
Beetje late reactie, maar ik vond het geen trollpost. Het was een komische beschrijving van hoe mensen tegen zo'n dag in de hoofdstad aan kunnen kijken.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:37:00 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_95992621
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:18 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik ben geboren en getogen Amsterdammer, mooie stad om heen te gaan maar ik wil er nooit meer wonen. Van drie hoog balkon naar fikse lap tuin en leuk huis voor een normale prijs.

Ook al zullen er genoeg zijn die zich misdragen begrijp ik die arrogantie niet naar zogenaamde provincialen. Er zijn ook zat Amsterdammers die voor overlast zorgen.
Dat is je goed recht, ik moet er niet aan denken, een huis met een tuin in the middle of nowhere :).

Ik ben echt een stadskind, ik moet drukte, overal dingen te doen....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 april 2011 @ 15:05:43 #123
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_95995897
Alles wat van buiten de A10 komt mag ook buiten de A10 blijven. Die missen we niet.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_95999773
Ja ja, nee nee, maar t ging over alcoholgebruik en ordeverstoring.
Ik vind dit een stompzinnige maatregel.
Dat de orde verstoord zal zijn wat betreft alcoholverkoop is helaas al zeker,
waarschijnlijk zal overal onbeperkt veel alcohol te koop zijn ,
voor onbeperkt hoge prijzen.
Alcoholconsumptie en alcoholmisbruik zal door de onzekerheid van aanbod van alcohol
voor de rest van de dag juist extra vroeg plaatsvinden.
Want binnen is binnen!
uiteindelijk lukt altijd alles
  donderdag 28 april 2011 @ 11:17:09 #125
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96082668
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

:D _O- _O_

doe ik al het hele jaar, gek! en hard ook. en bol is ze niet trouwens. eerder vrij slank en welgevormd. dus niet als jouw vette ordinaire mokkeltje. uit de krochten.

volgens mij ben jij een aziatische/neger amsterdammer. wel geestig verder zo.
Gewoon Hollands. En mijn vriendin is slanker dan slank, verre van ordinair en heeft toekomstperspectieven en een zwoele, lieve, geile zachte G en vele andere kwaliteiten :)
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')