Ik vond hem eigenlijk wel leukquote:Op zondag 24 april 2011 15:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
gast.. stop maar met trollenniemand neemt je meer serieus.
Dank je.quote:
Al die boertjes zijn ook randdebielen. Uun dagje naar d'n groote stad. Flikker toch op.quote:Op maandag 25 april 2011 01:01 schreef Fukjoeman het volgende:
Al die toffe Amsterdammers hier die huilen over boertjes of provincialen om te laten zien dat ze zelf in de 'grote' stad wonen.
altijd dat gelul dat het allemaal de schuld is van de provincialen... Achterhaalde mythe.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:01 schreef HeatWave het volgende:
Blijf idd alsjeblieft weg nu provincialen.
Boertjes, provincialen.... Man man, laat je niet zo kennen. Gelul van import Amsterdammers en Randstedelijke plattelandersquote:Op maandag 25 april 2011 09:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Al die boertjes zijn ook randdebielen. Uun dagje naar d'n groote stad. Flikker toch op.
beter religie en het leven afschaffen dan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:13 schreef inZanity het volgende:
Beter gewoon het drank helemaal verbieden, scheelt een hoop rottigheid.
en wat ben jij met je pismuil?quote:Op maandag 25 april 2011 12:36 schreef Transport_Ink het volgende:
Import amsterdammers die beginnen over provincialen zijn wel het allerergst idd
Dit dus. Mensen die geen koninginnedag op de ambassade vierenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:47 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Je zou inderdaad maar in Nederland wonen
Je weet toch dat ze die dag niet thuis is?quote:Op zondag 24 april 2011 15:17 schreef Golden_Pauper het volgende:
Eigenlijk zouden we gewoon een supriseparty bij Bea in de tuin moeten houden, het is tenslotte haar feestje.
Lees de OP nou eens goed. Vooral dit stukje:quote:Op maandag 25 april 2011 09:19 schreef eriksd het volgende:
Al die boertjes zijn ook randdebielen. Uun dagje naar d'n groote stad. Flikker toch op.
Ze komen gewoon uit je eigen provincie hoorquote:Dubbel zo veel personeel
Op de trajecten Enkhuizen-Amsterdam en Den Helder-Amsterdam was de overlast het grootst. De NS zet daarom op deze trajecten dubbel zo veel personeel in om de overlast zo veel mogelijk te beperken.
Geboren en getogen, net als m'n ouders en hun ouders. Okee, toen mijn oma van moeders kant in 1918 werd geboren in de watergraafsmeer hoorde het nog niet bij amsterdam.quote:Op maandag 25 april 2011 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wat ben jij met je pismuil?
ik ben geboren amsterdammer. provincialen moeten wegblijven. raad zelfs vrienden en familie af om te komen. ook mijn neuknichtje.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:40 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Geboren en getogen, net als m'n ouders en hun ouders. Okee, toen mijn oma van moeders kant in 1918 werd geboren in de watergraafsmeer hoorde het nog niet bij amsterdam.
Dus wat moet je nou?ga die bolle negerin van je aandouwen ofzo.
als je er geboren bent, waarom voel je je dan aangesproken?quote:Op maandag 25 april 2011 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wat ben jij met je pismuil?
ik ben geboren amsterdammer. provincialen moeten wegblijven. raad zelfs vrienden en familie af om te komen. ook mijn neuknichtje.
Ja, dat ben ik met je eens hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
als je er geboren bent, waarom voel je je dan aangesproken?
Hij heeft overigens volkomen gelijk. Import Amsterdammers die net 8 maanden in Amsterdam wonen (na 18 jaar in Drenthe of de Kop van Noord-Holland te hebben gewoond) en na die 8 maanden iedereen die niet uit Amsterdam komt een provinciaal noemen moeten gewoon direct op de brandstapel.
M.a.w. Je bent van jezelf zó ongezellig dat je veel alcohol nodig hebt om het gezellg te hebben / maken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Whehe, wie gaat dat controleren? Moet de Marechaussee erop toezien dat bierverkopers het bij één biertje per klant houden? Komt er extra particuliere beveiliging in de supermarkten? Hoe lang gaan de rijen voor de biertent worden op het Rembrandtplein? Wat te doen met mensen die hun eigen flessen drank meenemen vanuit Schrobkobbeveen of Hutspottenhuizen?
Je moet wel een zelfgekleide boerenkinkel zijn om te denken dat het met Koninginnedag nog gezellig gaat worden in het centrum van Amsterdam..
Mijn advies: wegblijven.
quote:Op zondag 24 april 2011 13:00 schreef LXIV het volgende:
Ik ga met mijn vriendenclub uit Brabant ieder jaar naar amsterdam met Koniginnedag. Normaal komen we daar niet, want we moeten niets van dat smerige volk uit de Randstad hebben, maar met Koniginnedag is het net carnaval en zijn er ook kei-veel Brabanders en Limburgers, dus is het wel gezellig!
We verkleden ons dan ook helemaal net als met de Carnaval, maar dan Oranje natuurlijk! Vorig jaar was het ook keileuk, in de trein begon het al. We hadden samen 8 trays bier bij en toen de eerste begon met spuiten was het hek van de dam. Om half 10 's ochtends!![]()
In amsterdam ging het op vol tempo door. Ging mijn vriend een snack halen bij zo'n pinda, zat er helemaal geen vlees in!! Dus hij wou zijn geld terug maar dat kreeg hij niet omdat er al in gehapt was. Smeert hij die snack uit over de etalageruit. Mocht hij hem voor niks hebben.
Verder is dat anarchistische sfeertje ook leuk. Bij ons zie je echt geen propje op straat liggen, maar in amsterdam mag je al je rommel zo op straat gooien, dat maakt niet uit, dat doet iedereen. Al schijt je daar bij wijze van spreken midden op straat, dan nog wordt er niks van gezegd. Dat is ook kei-leuk (op een ander)
Op het laatst kregen we nog ruzie met zo'n bende Marokkanen die een grote bek hadden. Dan hoor je altijd dat die blanken in Amsterdam daar zo bang voor zijn. Nou, dat hoef je echt niet te zijn want ze stellen echt helemaal niks voor met z'n allen. Hooguit 1,70 hoog en met drie klappen sla je ze neer.
Kortom,
Ik ben geboren en getogen Amsterdammer, mooie stad om heen te gaan maar ik wil er nooit meer wonen. Van drie hoog balkon naar fikse lap tuin en leuk huis voor een normale prijs.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens hoor.
Je bent Amsterdammer als je hier geboren bent, liefst uit Amsterdamse ouders.
Het aannemen van de Amsterdamse houding maakt je nog geen Amsterdammer.
Beetje late reactie, maar ik vond het geen trollpost. Het was een komische beschrijving van hoe mensen tegen zo'n dag in de hoofdstad aan kunnen kijken.quote:Op zondag 24 april 2011 20:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dank je.
Natuurlijk was het niet serieus bedoeld. Het was gewoon een stukje van zo'n typische Brabander die in Amsterdam feest komt vieren en de manier waarop vooral de Amsterdammers zo'n provinciaal zien.
Op de een of andere manier zijn er mensen, die iedereen die niet óf bloedserieus is, óf heel duidelijk een 'grapje' maakt, meteen een trol noemen.
Ik vind 'trollen' een discussie of gesprek verzieken door die discussie te verstoren door allerlei dingen te schrijven die je niet meent, die op de man zijn, die ook niet grappig zijn, et cetera. Maar toch niet als je zoiets als ik schreef schrijft? Dan trol ik in 1/10e van mijn posts.
Dat is je goed recht, ik moet er niet aan denken, een huis met een tuin in the middle of nowherequote:Op dinsdag 26 april 2011 13:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen Amsterdammer, mooie stad om heen te gaan maar ik wil er nooit meer wonen. Van drie hoog balkon naar fikse lap tuin en leuk huis voor een normale prijs.
Ook al zullen er genoeg zijn die zich misdragen begrijp ik die arrogantie niet naar zogenaamde provincialen. Er zijn ook zat Amsterdammers die voor overlast zorgen.
Gewoon Hollands. En mijn vriendin is slanker dan slank, verre van ordinair en heeft toekomstperspectieven en een zwoele, lieve, geile zachte G en vele andere kwaliteitenquote:Op maandag 25 april 2011 19:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
doe ik al het hele jaar, gek! en hard ook. en bol is ze niet trouwens. eerder vrij slank en welgevormd. dus niet als jouw vette ordinaire mokkeltje. uit de krochten.
volgens mij ben jij een aziatische/neger amsterdammer. wel geestig verder zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |