abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95992490
Ik vraag Timo ook nooit óf iets is afgesproken, maar leg hem uit dát het zo is. En ook waarom ook alweer. Meer als herinnering, van zo doen we het, dat hebben we net afgesproken. En het mooie is, hij geeft dan uit zichzelf altijd bevestigend antwoord. Ik leg er dus ook altijd bij uit wat we daarná gaan doen, zodat hij weet waarom hij nu moet doen wat ik wil. Dat werkt sinds een tijdje ineens verbazingwekkend goed, de uitleg van nu doen we dit en daarna doen we dat. Hij gaat dan gelijk "dit" doen, zodat we daarna "dat" ook echt kunnen gaan doen :)
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 13:38:42 #152
5428 crew  miss_sly
pi_95992691
Aah, op die manier, had ik verkeerd begrepen :)
Fijn dat Timo het zo goed oppikt! Bij Senna werkt dat soms wel, maar soms ook helemaal niet, dan blijft ze gewoon lekker dwars.

Ik probeer Senna gewoon zo min mogelijk dingen te laten 'beloven' die moeilijk uitvoerbaar zijn. Zo zal ik ook niet vragen als ik ga werken bijv: zul je lief zijn voor omi? Natuurlijk is ze alleszins van plan om lief te zijn, maar of dat een hele dag gaat lukken, is natuurlijk maar de vraag.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95994944
Sorbo, ik schijn vroeger precies hetzelfde gedaan te hebben. Ik heb meer dan twee jaar borstvoeding gehad, dus was op een gegeven moment erg handig in het eruit floepen van m'n moeders borst. En dat deed ik oa precies op het moment waarop m'n moeder midden in de stad met de wethouder stond te praten. 'Borst?' zei ik er ook vragend bij. 'Euh ja, borst ja', was het enige dat ie teruggezegd schijnt te hebben.

Schrale troost: ik doe het nu niet meer, dus ook voor Isabeau is er nog hoop.
pi_95995063
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:33 schreef Chan het volgende:
Ik vraag Timo ook nooit óf iets is afgesproken, maar leg hem uit dát het zo is. En ook waarom ook alweer. Meer als herinnering, van zo doen we het, dat hebben we net afgesproken. En het mooie is, hij geeft dan uit zichzelf altijd bevestigend antwoord. Ik leg er dus ook altijd bij uit wat we daarná gaan doen, zodat hij weet waarom hij nu moet doen wat ik wil. Dat werkt sinds een tijdje ineens verbazingwekkend goed, de uitleg van nu doen we dit en daarna doen we dat. Hij gaat dan gelijk "dit" doen, zodat we daarna "dat" ook echt kunnen gaan doen :)
Chan, leuk om te lezen hoe je het aanpakt.

Ik heb me voorgenomen om een eenzijdig ge- of verbod nooit een afspraak te noemen. Ik vind dat er alleen sprake is van een afspraak wanneer Lente inspraak heeft gehad. Ik kon me vroeger zo kwaad maken als m'n moeder zei dat we iets hadden afgesproken terwijl ze alleen maar had geroepen dat ik iets niet mocht of juist moest doen.

Nog steeds trouwens. :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Ssserpente op 26-04-2011 14:58:02 ]
  dinsdag 26 april 2011 @ 14:59:04 #155
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_95995660
Evel een egopost:

Komen bij het CB vandaan, Tessa heeft n oorontsteking! ;( ;( ;(
Zo naar de huisarts!
Ze weegt nu 9690 en is 79cm lang
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_95995700
Arme Tessa ;(
pi_95995829
Ssserpente, fijn om te weten dat je het nu niet meer doet. Hoe lang is jhet geleden dat je bent gestopt? Twee jaar? :P

Ik herken wat je zegt over eenzijdige 'afspraken', daar kon ik ook altijd woest over worden. Toch til ik aan dat soort zaken op deze leeftijd nog niet zo zwaar. Als ik er een keer uitfloep dat we iets hebben afgesproken denk ik niet dat ze daar een minuut minder om slaapt.
pi_95995834
kusje voor Tessa, arm ding!
pi_95996010
Leander snapt dat afgesproken ook heel erg goed. Want als hij schud van nee dan weet ik dat ie het zo weer doet. Maar knikt ie van ja dan is het goed.
Is hetzelfdre als ik 's avonds altijd vraag: Ga ja vannacht lekker slapen? Schud ie nee dan gaan we vroeg naar bed want dan word het een slechte nacht. Knikt ie ja blijven we langer zitten :D
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_95996044
Sorbo, ik moet toegeven dat ik me op drukke, formele bijeenkomsten nog wel eens moet inhouden. Het is een soort dwangneurose geworden. Ik denk een vorm van Gilles de la Tourette.
Maar Isabeau krijgt dat vast niet, hoor. :*

Arme Tessa. Wel fijn dat er een oorzaak is, Marlinde.

Wat zeiden ze van haar buikje?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 26-04-2011 15:14:49 ]
pi_95996142
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 14:43 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Chan, leuk om te lezen hoe je het aanpakt.

Ik heb me voorgenomen om een eenzijdig ge- of verbod nooit een afspraak te noemen. Ik vind dat er alleen sprake is van een afspraak wanneer Lente inspraak heeft gehad. Ik kon me vroeger zo kwaad maken als m'n moeder zei dat we iets hadden afgesproken terwijl ze alleen maar had geroepen dat ik iets niet mocht of juist moest doen.

Nog steeds trouwens. :')
Ben ik helemaal met je eens! Ik heb daar echt een vreselijke hekel aan ook :o Daarom noem ik het ook pas een afspraak als hij er op zijn manier mee instemt. En het gaat dan ook echt om simpele dingen hoor, stilliggen tijdens het luier verschonen dus bijvoorbeeld. Geen ingewikkelde dingen en ook niks verder in de toekomst dan 5 minuten. Zo van: nu gaan we je luier doen, daarvoor moet je even stilliggen. Zullen we dan daarna *vul in* gaan doen? En dan zegt hij vaak iets van "huuh" (wat "ja" betekent). Soms is het ook echt een duidelijk "nee" en dan mag hij gerust nog even rondrennen en gek doen voordat ik zn luier verder ga doen. Maar dan vertel ik er wel bij dat we over een paar minuten alsnog zn luier gaan doen, omdat het nodig is. En dan lukt het eigenlijk ook altijd wel.

Maar ik merk wel dat het heel erg goed werkt bij hem, als we het er over hebben hoe we de dingen gaan doen. Ik ben eigenlijk best veel bezig met uitstippelen wat we precies gaan doen. Als ik dat niet doe krijg ik een ongeleid projectiel die echt de tent afbreekt :P mijn lieve jongetje O+

Nou ja, ik ben best slecht in dingen uitleggen zoals ik ze bedoel, maar zo ongeveer dus :P
pi_95996190
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 14:59 schreef Marlinde het volgende:
Evel een egopost:

Komen bij het CB vandaan, Tessa heeft n oorontsteking! ;( ;( ;(
Zo naar de huisarts!
Ze weegt nu 9690 en is 79cm lang
Oorontsteking is zo naar, veel beterschap voor Tessa! :*
pi_95996355
Ik vind het duidelijk uitgelegd hoor Chan :) En kan me voorstellen dat je het zo doet als het blijkt te werken.
  dinsdag 26 april 2011 @ 15:34:45 #164
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_95996962
Sorbo :) dat van je borst hahahaha. Lol, lekker ding is de beau toch.

Tessa, beterschap meis, oorontsteking kan zo ververlend zijn.
Niet mieten! Door gieten!
pi_95996968
Arme tessa!
  dinsdag 26 april 2011 @ 15:42:39 #166
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95997251
Awwww beterschap Tessa :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 26 april 2011 @ 18:25:48 #167
300054 Marlinde
pi_96004434
Net bij de huisarts geweest, huisarts vond niks :? :? :? :? :? :?

Ik word hier niet goed van!!!!!!!! :'( ;( Er moet toch WAT zijn met mijn zielige meisje die al 4 weken lang ziek is :'( :'( :'( :'( Bah wat voel ik me nu ellendig zeg!!!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:09:53 #168
100412 mefke79
komt goed!
pi_96006555
Marlinde huisarts vond niks? Ehm, ik ben geen arts, maar ik heb toch altijd begrepen dat een ontstoken oor, zelfs bij een baby, heel goed te zien is. Dus of de ene dokter heeft het fout of de andere...raar hoor. En nu? Wat zegt je eigen huisarts over de koorts enzo?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:38:47 #169
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96008202
Marlinde, wat vervelend!

Kun je geen second opinion vragen bij een kinderarts? Het is nu al vier weken koortsig af en aan... dan is haar lichaam toch ergens tegen aan het vechten?
En dat ze nog alert is, wil (iig hier ook) niet veel zeggen. Alexa had toentertijd oorontsteking, at en dronk gewoon, sliep wat slechter, maar had wel iedere keer koorts.

Een dikke :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96008395
Hè bah Marlinde. Wat naar!

Isabeau heb ik net enigszins gehavend teruggekregen van 't kdv. Ze had een klassiek stripboekenongelukje gehad. Was op een (kinder)hark gaan staan en kreeg de steel tegen haar snufferd. Wordt ze niet knapper van! Ze leek er niet echt onder te lijden.

Toen ik binnenkwam en ik haar oppakte begon ze meteen doei te roepen en te zwaaien. Toen ik zei dat ik nog even haar spulletjes uit haar mandje ging pakken sprak ze na een diepe zucht de volgende woorden:

"Oké, laat maar"

:o :') O+
pi_96009547
Marlinde, ik herken dat wel. Hier hebben drie verschillende artsen heel verschillend gereageerd op R's oortjes. De cb-arts vond het nog wat rood. De huisarts noemde het wat onrustig en de KNO-arts plaatste (omdat hij niet meer at) met spoed buisjes. Het kan dus blijkbaar meer last/pijn geven dan van de buitenkant te zien is, denk ik dan. Zijn oortjes zagen er misschien niet zo ernstig uit, maar hij is sinds de buisjes een ander kind.

Oh, en ik heb hem weer geknipt. Mislukt that is! -O- :')
pi_96010610
Dat schreeuwt om een foro Groofs!
pi_96010639
of een foto
pi_96010821
Nee hoor. Is juist een goede reden om maar even een tijdje geen foto's te maken. :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:17:40 #175
300054 Marlinde
pi_96010877
Mefke: Ik vind het ook héél raar! Mijn eigen huisarts is met vakantie (alwéér!) dus was bij een vervanger..hij zei dat het een kwestie is van uitzieken :?

Takkembah: Morgen ga ik het CB bellen om te vragen of de arts nogmaals wilt kijken en als ze er bij blijft ga ik weer naar de huisarts, vind hij dat er niks zit wil ik een verwijzing naar de KA..

Sorbo: Wat een grappig kind heb je! Met dr '' OKé laat maar'' :P O+

Groof: Dat is toch raar :?
Fijn dat R er zo'n ander kind van is geworden! :)

Ik snap er echt niks van en word er echt moedeloos van, er is wat met mn kind, want ze heeft al 4 weken koorts en is zichzelf niet en als er dan word gezegd nee mevrouw, het is een kwestie van uitzitten en uitzieken word ik echt verdrietig :'( Mn meisje heeft ergens last van!

Morgen dus (hoop ik) weer naar het CB naar de arts en kijken wat ze te zeggen heeft...IK WIL DUIDELIJKHEID!
Sorry voor de zeik/zeur/miep post :{
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_96011779
Jah foto!!!!!

Marlinde wat ontzettend vervelende uitkomst van je huisarts bezoek.
Hebben ze bij het CB gekeken in haar oortjes ( ik neem aan van wel)? Bel anders morgen met het CB of ga er weer even langs om te overleggen.
Mette heeft maar 1x echt oorontsteking gehad, maar heeft bijna continu vocht achter het trommelvlies gehad (dat hoeft niet ontstoken te zijn om er goed naar van te zijn dus) ze was af en aan elke maand minstens 2x ziek. Ze at en dronk dan altijd braaf, maar sliep verschrikkelijk. Heeft ze al eens een loopoor gehad? Zie je prut in haar oorschelp zitten (meer dan normaal)? Heb je de afgelopen weken weleens prut, kleine bruine propjes in haar bed gevonden? Dat kan namelijk duiden op een loopoor.
Hebben je ouders een andere huisarts misschien? Anders daar eens vragen om een second opinion? Ik vind 4 weken toch wel lang aanhouden zo, terecht dat je je zorgen maakt. Hele dikke kus/knuffel voor jullie, ik hoop toch echt dat er of een oorzaak gevonden wordt of dat ze gewoon weer lekker opknapt.

Groof hoe gaat het eigenlijk met R.?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96012803
Wickie, ik begreep dat een loopoor juist goed is. Zolang het stroomt en dus wegkan hebben ze waarschijnlijk weinig last juist. Ten minste, dat is mij verteld toen S een loopoortje had (wat maar niet overging).

Met R gaat het heel goed nu. Hij heeft weer een gezonde eetlust, heel fijn! :Y ^O^
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:47:58 #178
300054 Marlinde
pi_96012983
Wickie: Ze heeft bij het CB inderdaad in dr oortje gekeken en zei direct dat het een oorontsteking is. De huisarts zei al vrij snel dat er niks te zien was, terwijl Tessa bij dat oortje haar hoofdje wegtrok en begon te miepen en bij het andere oortjes zat ze stil en was er niks aan de hand :?

Ze heeft al een keer een oorontsteking gehad en ik weet niet of het erfelijk is, maar het zit in de familie (mijn schoonmoeder, man, neefje en ikzelf) Waarvan neefje nu buisjes heeft en mn man heeft vroeger buisjes gehad en ik heb vroeger echt heel vaak oorontstekingen gehad....

Morgen ga ik iig bellen naar het CB en hoop dat ik even langs mag komen met Tessa

In dr bedje zag ik inderdaad iets geels net voordat ik haar naar bedje bracht, maar ik weet niet of het eventueel iets van kwijl zou kunnen zijn..
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_96013187
Loopoor is niet slecht maar betekend wel dat er iets wel mis was. Onze koters hebben nu buisjes, dus kan het automatisch weglopen, maar anders moet dus het trommelvlies eerst doorbreken om het vocht weg te krijgen. Dat is behoorlijk pijnlijk en vooraf zijn kinderen ziek. Als het loopoor langer dan 2 dagen aanhoudt is het niet goed en moeten er gedruppeld worden met antibiotica.

Maar mocht ze al eerder weleens looporen hebben gehad, dan zou er dus een chronisch bochtprobleem kunnen zijn, wat voor oorpijn, lichte koorts en gehoor problemen kan zorgen.
pi_96013294
Ik bedoel dus vochtprobleem pffff stomme telefoon...

Ik zou zoiezo weer even ook naar de huisarts gaan als je eigen arts er weer is.
En gewoon even met het CB overleggen morgen ja.

Dat wilde ik ook nog vragen, hoe reageert Tessa als je aan haar oortjes zit. Zo kan ik bij Mette altijd goed peilen of er iets mis is. Dan is een lichte aanraking al een zwaar drama. Als er niks aan de hand is mag ik alles doen en vind ze het alleen maar grappig.
pi_96013334
Ah oké.

S heeft twee maanden lang een loopoor gehad en alle soorten druppels. Maar niks hielp. Uiteindelijk wilden ze toen buisjes gaan plaatsen, maar toen was het over. Ik besloot de ingreep uit te stellen tot na mijn zwangerschap, maar ze heeft nooit meer last gehad sindsdien (afkloppen!).

Marlinde, gewoon even langsgaan inderdaad. :Y
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:54:20 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96013422
Jeetje, wat een gedoe met die arme Tessa! :{
pi_96013724
Groof ben geen dokter hoor, vertel gewoon wat de KNO arts ons verteld heeft :D
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:59:54 #184
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_96013739
Noortje had hier ook weer last van d'r oortje, maar ze is er inmiddels wel aan gewend volgens mij :') Het was gister even pijn en huilen en vanochtend vieze prut in d'r bedje dus gesprongen. Ik denk dat ze in haar eerste jaar wel vier of vijf keer oorontsteking heeft gehad. Ik wil iig een doorverwijzing naar de KNO arts.

Eergister was het ook midden in de nacht brullen, buikpijn van de pasta met tomaat en ei. Volgens mij echt een ei allergie. Of anders gluten maar dan moet ze ook niet tegen ons brood kunnen.
Morgen heb ik iig afspraak met de ha maar weer, ook voor haar eczeem.

Marlinde, ik zou lekker nog een keer naar het cb gaan of nog een opinion bij een ander vragen.
  woensdag 27 april 2011 @ 08:15:26 #185
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96032137
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:18 schreef Sorbootje het volgende:
Dat benoemen waarom ik haar weg zet is wel een goede Twinkly. Volgens mij doe ik dat niet consequent. En ze is slim genoeg om me te begrijpen.
Wellicht kan je dan ervoor kiezen om gaat even een minuutje niet meer op te tillen als ze daarna meteen weer opgetild wil worden. "ik til je nu niet op, want je hebt me net geknepen"

Oeh, bbq, goed idee! :Y)

Nicole, wat fijn dat hij nu "mama" zegt! :)

Trotse mama: Aviva loopt! *O* al 4 stapjes. En met een afwijking naar links :') ach, het begin is er! *O*
En ze heeft ook de praatknop gevonden. Kleine meisjes worden iets minder klein O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_96032605
Davinia, wat goed van Aviva! Leuk is dat he?!

En ik wilde het gisteren allemaal in de praktijk brengen, kneep ze ineens niet meer. :') Maar vanavond vást wel.
pi_96032911
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:48 schreef Sorbootje het volgende:
Davinia, wat goed van Aviva! Leuk is dat he?!

En ik wilde het gisteren allemaal in de praktijk brengen, kneep ze ineens niet meer. :') Maar vanavond vást wel.
Fokwet zeg ik je!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 09:05:33 #188
5428 crew  miss_sly
pi_96032919
Hoera voor Aviva *O*
pi_96032938
Aviva wat goed! *O*

MeNicole wat fijn dat Leander mama zegt :)

Mijn kleine drol is zo gek op dr zusje :D ze loopt de hele dag te bedelen of ze haar vast mag houden en daar kijkt ze dan heul trots bij als het mag :D <3
en de hele tijd Ee-In Ee-In! zacht! aaaaai! Ee-In!

Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 09:07:21 #190
5428 crew  miss_sly
pi_96032953
ow ja MeNicole, wat fijn dat Leander mama zegt!

huup wat schattig O+
  woensdag 27 april 2011 @ 09:08:45 #191
300054 Marlinde
pi_96032982
*O* Leander die mama zegt *O*

*O* Aviva die stapjes zet *O*

Huup wat ziet dat er schetig uit! O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  woensdag 27 april 2011 @ 09:16:35 #192
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96033159
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:06 schreef huuphuup het volgende:
Aviva wat goed! *O*

MeNicole wat fijn dat Leander mama zegt :)

Mijn kleine drol is zo gek op dr zusje :D ze loopt de hele dag te bedelen of ze haar vast mag houden en daar kijkt ze dan heul trots bij als het mag :D <3
en de hele tijd Ee-In Ee-In! zacht! aaaaai! Ee-In!

[ afbeelding ]
Te schattig! O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_96033534
Huup wat lief! <3
  woensdag 27 april 2011 @ 10:03:26 #194
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96034215
Marlinde, wat naar! ;( :*

Aviva, wat goed! *O*

Huup O+ O+ Hoe gaat het qua dieten nu?

Sorbo, wat enorm vervelend zeg, Stef heeft dat met staan/rennen op de bank. Alles dat ik ertegen probeer ziet hij als een spelletje :') misschien neerzetten, reden zeggen, even negeren? Misschien doe je dat al hoor, maar selectief toegepaste negeer-acties lijken bij Stef het best te werken.. En dat hoeft echt maar heel even ook. GL!
3!
pi_96034674
Davinia, wat goed van Aviva *O*

Het tietenknijpprobleem ken ik ja }:| Hannah knijpt ook en roept er dan aaaah bij. Ik ben wel eens gaan nephuilen, toen zat ze wel even gek te kijken. Zal wel een fase zijn.
Oja, (zacht) terugknijpen kon ze ook niet waarderen trouwens. Rotmama :+

Huup O+ rammeldebammel
  woensdag 27 april 2011 @ 11:22:34 #196
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_96036680
Marlinde, wat vervelend. Succes vandaag, gewoon doordrammen dat je wil dat er verder naar gekeken wordt als het je niet lekker zit hoor! Tessa kan dat zelf nog niet, dus gewoon doen.

Aviva, wat goed!!

Aaa, Huup, die foto, wat een heerlijkheid.

Joep begint steeds meer te kletsen. Zo gezellig :). Hij is ook heel consequent in zijn woorden.

Water = waat
Motor = moot
Boven = boov

En 2 woorden achter elkaar begint nu ook te komen. Tiets park. Nou dat is duidelijk he... op zijn fiets naar het park :)
En alles wat iets met koek te maken heeft is een pannekoek, dus ook een eierkoek en ontbijtkoek.

Soms moet ik ook echt zelf even doorkrijgen wat ie bedoelt. Zondag zaten we in het zwembad en riep ie de hele tijd: Pint pint, dus ik dacht, waar heeft ie het woord pint nu weer vandaan. Lief zegt gewoon bier ;). Maar meneertje bedoelt spring, dat ie gaat springen :)
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 27 april 2011 @ 13:18:50 #197
95408 Incantrix
pi_96041056
Seilram O+ Pannenkoek O+ Herkenbaar hoor, Stef roept al een een paar dagen 'paatie' maar we hebben geen idéé wat hij bedoelt :') We hebben er maar party van gemaakt :D

Ennuhm, hoi :) Misschien is het maar eens tijd voor het einde van mijn fok-vakantie :) Zal ik maar gewoon weer inhaken?
3!
pi_96041189
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Paatie=plaatje? paardje?
  woensdag 27 april 2011 @ 13:24:22 #199
95408 Incantrix
pi_96041287
Jah, gezien het feit dat op het moment alles 'paard!' is (de kat die voorbij rent, blaadjes die langswaaien op straat, zijn fietsje etc. :P) (eventueel aangevuld met "en wat zegt een paard dan, Stef?" "Boe!" :D) denk ik dat hij paardje bedoelt ofzo..
3!
pi_96041633
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:24 schreef Incantrix het volgende:
Jah, gezien het feit dat op het moment alles 'paard!' is (de kat die voorbij rent, blaadjes die langswaaien op straat, zijn fietsje etc. :P) (eventueel aangevuld met "en wat zegt een paard dan, Stef?" "Boe!" :D) denk ik dat hij paardje bedoelt ofzo..
:D O+!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')