Chan, leuk om te lezen hoe je het aanpakt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:33 schreef Chan het volgende:
Ik vraag Timo ook nooit óf iets is afgesproken, maar leg hem uit dát het zo is. En ook waarom ook alweer. Meer als herinnering, van zo doen we het, dat hebben we net afgesproken. En het mooie is, hij geeft dan uit zichzelf altijd bevestigend antwoord. Ik leg er dus ook altijd bij uit wat we daarná gaan doen, zodat hij weet waarom hij nu moet doen wat ik wil. Dat werkt sinds een tijdje ineens verbazingwekkend goed, de uitleg van nu doen we dit en daarna doen we dat. Hij gaat dan gelijk "dit" doen, zodat we daarna "dat" ook echt kunnen gaan doen
Ben ik helemaal met je eens! Ik heb daar echt een vreselijke hekel aan ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Chan, leuk om te lezen hoe je het aanpakt.
Ik heb me voorgenomen om een eenzijdig ge- of verbod nooit een afspraak te noemen. Ik vind dat er alleen sprake is van een afspraak wanneer Lente inspraak heeft gehad. Ik kon me vroeger zo kwaad maken als m'n moeder zei dat we iets hadden afgesproken terwijl ze alleen maar had geroepen dat ik iets niet mocht of juist moest doen.
Nog steeds trouwens.
Oorontsteking is zo naar, veel beterschap voor Tessa!quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:59 schreef Marlinde het volgende:
Evel een egopost:
Komen bij het CB vandaan, Tessa heeft n oorontsteking!![]()
![]()
![]()
Zo naar de huisarts!
Ze weegt nu 9690 en is 79cm lang
Wellicht kan je dan ervoor kiezen om gaat even een minuutje niet meer op te tillen als ze daarna meteen weer opgetild wil worden. "ik til je nu niet op, want je hebt me net geknepen"quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:18 schreef Sorbootje het volgende:
Dat benoemen waarom ik haar weg zet is wel een goede Twinkly. Volgens mij doe ik dat niet consequent. En ze is slim genoeg om me te begrijpen.
Fokwet zeg ik je!!quote:Op woensdag 27 april 2011 08:48 schreef Sorbootje het volgende:
Davinia, wat goed van Aviva! Leuk is dat he?!
En ik wilde het gisteren allemaal in de praktijk brengen, kneep ze ineens niet meer.Maar vanavond vást wel.
Te schattig!quote:Op woensdag 27 april 2011 09:06 schreef huuphuup het volgende:
Aviva wat goed!
MeNicole wat fijn dat Leander mama zegt![]()
Mijn kleine drol is zo gek op dr zusjeze loopt de hele dag te bedelen of ze haar vast mag houden en daar kijkt ze dan heul trots bij als het mag
<3
en de hele tijd Ee-In Ee-In! zacht! aaaaai! Ee-In!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:24 schreef Incantrix het volgende:
Jah, gezien het feit dat op het moment alles 'paard!' is (de kat die voorbij rent, blaadjes die langswaaien op straat, zijn fietsje etc.) (eventueel aangevuld met "en wat zegt een paard dan, Stef?" "Boe!"
) denk ik dat hij paardje bedoelt ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |