abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95968576
innepin wat knap zeg!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95968701
Wauw, superknap van Willow, In!
pi_95968753
Wow Willow! _O_ Wat snel!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95968800
Ik denk dat ze geleerd heeft van het incidentje van gisteren, toen ze haar badpak aanhad en geen luier. En dat mama het geen pretje vond om de poepresten daaruit te schrapen ;(
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_95968857
Innepin, jeetje wat knap! _O_ ^O^ O+
pi_95968883
Wow hee Willow!! wat superknap!
Timo ook...knap man!!!!

Marlinde, ik zie er zo ook geen zorgelijk iets in, maar gooi je zorgen neer bij mensen die er echt verstand van hebben, die kunnen je hopelijk geruststellen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95970788
:W wij zijn even last-minute een weekendje naar De Huttenheugte (Centerparcs geweest) ik heb nog naar je gezwaaid Karin :D
Tess heeft het super naar haar zin gehad en heeft eigenlijk ook heel erg goed geslapen. Ze sliep samen met Amber op de kamer. De 1e avond had ze wat moeite met inslapen,z e was wat aan het dreinen en toen ineens was ze heel erg aanhet lachen, bleek later dat Amber gek aan ht doen was. Zaterdag was ze vroeg wakker, 's avonds ging inslapen beter en zondag eignelijk ook. Ze heeft alle nachten prima doorgeslapen. Ze ligt er nu net in, we waren pas laat thuis.

Ze is een echte durfal net als ik. In het zwembad ging ze eerst met mij van de peuterglijbaan, toen met Amber en toen helemaal alleen en nog een keer en nog een keer. We gingen ook van de grote glijbaan en daar kreeg ze maar geen genoeg van. :D

Eten heeft ze niet veel gedaan, had ze geen zin in....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_95971070
Klinkt heerlijk Vicky!

Ik wil er ook zo graag even tussenuit met de meiden... Maar ja, zit er even niet in geloof ik.
Jaël heeft hier heerlijk de hele middag met water en zand gespeeld! Had geen tijd en zin in eten en was niet moe... Maar lag wel rond zeven uur uitgeteld tevrede in bed ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_95971145
Heel trots kan je zijn op een drol Innepin!!! Cool!
Wie weet doet ze het gauw nog eens op herhaling, het is hier tot nu toe bij 1 drol gebleven ;).
Fake it till you make it...
pi_95971231
^O^ wow wat superknap van Willow!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 25 april 2011 @ 22:04:49 #111
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95972505
oe Vicky huttenheugte ;) das idd best leuk (als je hier niet vandaan komt)...
nog ergens buiten het park geweest?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95974441
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
oe Vicky huttenheugte ;) das idd best leuk (als je hier niet vandaan komt)...
nog ergens buiten het park geweest?
helemaal nergens :D Van huisje naar zwembad/winkeltje/speeltuin naar huisje :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_95974902
Huh waar heb je mij gezien? En niks zeggen hè!!!
Mooi dat jullie het leuk hebben gehad
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 25 april 2011 @ 23:03:59 #114
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_95975607
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:49 schreef mefke79 het volgende:
En met dit weer komen we er nog maar een keer achter dat het een heethoofd is, letterlijk. Hij lag gisteren in romper zonder mouw, hele dunne slaapzak en onder alleen de hoes van zijn dekbed en had nog zweethaartjes in zijn nek (en dat terwijl ie op zijn buik slaapt!). Hebben die van jullie het ook zo warm?
Oi, die van mij ligt alleen in een romper (korte of zonder mouw), zonder deken of laken, en met de airco aan...

We hebben zo ontzettend genoten van het warme weer. Thomas was alleen onder luid protest uit het zwembadje te halen en we hebben heerlijk buiten zitten eten. Barbecuen was een grote hit, hij heeft een zeer verantwoorde maaltijd op van plakjes stokbrood, vlees en druifjes uit de fruitsalade. Nouja, ik ben al lang blij dat hij weer eet. Ons doel is nu eerst om te zorgen dat het gezellig blijft aan tafel, daarna gaan we wel weer werken aan een gebalanceerde maaltijd.

We zijn de afgelopen tijd veel bezig geweest met het caveman-gebeuren, en het is iets dat echt goed aanslaat bij Thomas. De hoeveelheid peuterbuien is minstens gehalveerd en degene die nog de kop opsteken zijn minder heftig. --> lees: hooguit 1 a 2 minuten (en meestal korter als we op tijd ingrijpen) in plaats van een half uur drama. Ik heb hem zelfs uit het zwembadje weten te kletsen toen het tijd was voor zijn middagslaapje, zonder drama. Het maakt het hele leven gewoon een slag relaxter zo, maar ik moet nog wel even over een grens heen om het in het openbaar te doen of als iemand meeluistert. Maar dat leer ik vast nog wel!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_95976317
Vraagje: hoe doen jullie dat, bbqen met een dreumes??
Ik zie dus alleen voor me dat ik gek word van Mette weg te houden van de bbq.. Al die tijd aan tafel blijven zitten gaat ze niet trekken. Maar ik vind bbqen zo gezellig.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95976645
Innepin, wat knap van Willow! ^O^

Vicky, wat fijn, zo even eruit. Klinkt alsof Tess erg genoten heeft.

Ca.ra, ik vind het stoer dat je dat caveman ding doet. Ik kan gewoon niet over mijn gene heen komen, zelfs niet als ik alleen ben. :') Fijn dat het werkt!

Wij zijn heerlijk vanaf donderdag op de tuin geweest. Ko heeft een kleurtje gekregen, schaafwonden op zijn knietjes, zijn grote teennagel dubbelgeklapt, en enorm veel geslapen.
Het was heerlijk om even los te zijn van werk en andere verplichtingen en me weer even helemaal te kunnen focussen op hem.
Dat hadden we allebei even nodig. *;
Ik vond het heel leuk om te merken hoe blij hij was na 2 dagen om een leeftijdsgenootje te zien, daaraan kon ik erg merken dat hij er enorm van geniet om met kindjes te spelen.
Hoe leuk het ook is dat oma langskomt, het is niets vergeleken in brabbeltaal in een speelhuisje te rommelen met een ander kindje. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 26 april 2011 @ 07:59:57 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95983347
Caveman? Ca.ra, heb je een linkje?

Wat klinkt dat toch altijd fijn, die tuin can jullie Oeke, toch iets heel anders dan de tuindeuren open zetten. :Y
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:18:57 #118
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95983570
*O* voor de drol van Willow!

En ook *O* voor de plas van Lente! Naast het potje plassen is ook heel knap want ze had ook heul ergens anders kunnen gaan plassen ;)

Vicky, dat klinkt als een heerlijk weekendje weg :Y

Fijn dat het werkt Ca.ra!

Harry slaapt hier met romper, pyjama met lange mouwen en een dunne slaapzak aan.
Gisteren had ik hem wat koeler gekleed en toen was hij elke 2 uur wakker. Dus ik denk dat hij net als zijn moeder het liever wat te warm heeft dan te koud ;)

Maar ik baal ontzettend dat de laatste 3 nachten weer zo slecht gaan. Echt, mijn lontje is zo kort nu, vooral naar mijn man. Die begrijpt het wel, maar leuk is anders. Volgende week op vakantie...
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:21:43 #119
100412 mefke79
komt goed!
pi_95983598
Oeke, Vicky en Ca.ra, dat klinkt als een prima weekend! Ons weekend kwam er aardig mee overeen, als het jochie maar naar buiten kan is het goed.

Wickie, wij hebben vrijdag een bbq gedaan met 6 volwassenen, 1 baby, een dreumes en een peuter. De dreumes en de peuter hebben we meteen in het begin bij de hand gepakt en bij de bbq laten kijken en laten voelen dat het heet was, zelfs op een halve meter afstand. En maar gezegd: heet, niet aan komen, is heet!
De rest van de tijd (toch al gauw 3 uur) zijn ze beiden wel in de buurt van de bbq gekomen, maar bleven dan op ongeveer die halve meter staan met de mededeling: HEET! En we hadden dus zes paar ogen die ze in de gaten hielden.
Ik vond het juist moeilijk om te bepalen wat ze nou wel en niet mogen eten. Uiteindelijk de moed gewoon opgegeven en em van alles laten proeven wat ie wilde, dus ook knoflook en ook tomaat die aangemaakt was met azijn en olie. En soms vroeg dat wat improvisatie: vlees aan een stokje is veel leuker dan vlees op je bord, maar van een stokje eten vind ik dan weer eng. Dus elke keer als ie wat vlees eraf had, brak mijn man een stukje stokje af...probleem opgelost.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:22:49 #120
100412 mefke79
komt goed!
pi_95983610
Zo en een aparte jubelpost voor de drollen en de plasjes. Meiden wat ontzettend knap van jullie! *O* *O* *O* *O*
(ik zie die van ons dat voorlopig nog echt niet doen, die vind op het potje zitten niet eens leuk)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:35:25 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95983783
Oscar vind het alleen maar leuk om zijn hand in het potje te stoppen als Sasha gaat zitten om te plassen! :o :D

Hoewel hij laatst wel een keertje poep! zei en vervolgens idd heel blij zijn broek vol ging staan persen! :+ :D Ik dacht alleen dat hij Poes zei. :') :@
pi_95983795
Ik kom ook even jompelen voor de drol van Willow! *O* (mijn god wat zeg ik nu?)

Goedemorgen allemaal.

Ca.ra, wat goed dat die methode werkt bij Thomas. Ik heb het één keer geprobeerd bij Isabeau en die keek me aan alsof ik van een andere planeet kwam en begon toen héél hard te huilen. Ik ben vast iets te fanatiek geweest :D

Dagje camping met Isabeau was geweldig. Ze heeft zich erg goed vermaakt. 's Avonds nog uit eten geweest en hoewel het al vér over bedtijd was bleef ze vrolijk en gezellig.
pi_95983803
Haha BE, een bruine stinkpoes!
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:42:14 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95983891
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:36 schreef Sorbootje het volgende:
Haha BE, een bruine stinkpoes!
_O-
pi_95984210
Wji zijn gisteren met Leander naar de open boerderij dagen geweest. En hij vond het zooo leuk. Onze boer in spe :7 Hij heeft echt zo genoten O+ De koeien eten geven, op de tractor zitten allemaal dingen proeven. Bij de kalfjes in het hok om ze te aaien. We gaan als er weer een open dag is gezellig nog een keer !!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 09:53:00 #126
5428 crew  miss_sly
pi_95985265
Klinkt allemaal heerlijk O+ Wat is het toch fijn he, als het mooi weer is!

Wij hebben het weekend zo'n beetje op het dakterras doorgebracht en nu het een beetje is ingericht en aangekleed, is het toch wel een heerlijke plek om te zijn. Moet nog wel eea gebeuren, maar dit weekend was in ieder geval een fijne ervaring. Senna heeft erg genoten, lekker rondgescharreld, gespeeld met water en zand, mij geholpen met plantjes in potten zetten en dus lekker kliederen met zwart zand (toch leuker dan gewoon zandbakzand :') ) en 'zwemmen" in het zwembad :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:53:57 #127
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95985290
*O* Willow wat knap zeg!!!!

Ca.ra, leuk om te lezen over cavemen Thomas! Hier werkt het bij Alexa ook als een tiet.

Ik weet niet wie het vroeg, maar hier is Alexa redelijk braaf als het op BBQ-en neerkomt. Voordat ze ook maar denkt dat ze richting BBQ wil lopen, geven wij aan dat het niet de bedoeling is, en ze luistert. Wat hier lastiger is, zijn de lage loungesets in combinatie met een hongerige Alexa die ZELLUF broodjes e.d. wil smeren en eten wil uitdelen :')

Isabeau lekker gekampeerd. Wat heerlijk is dat toch voor die kleintjes.

Oeke, fijn om te lezendat jullie zo hebben genoten. Heerlijk even quality time <3

Wij zijn afgelopen weekend naar Luxemburg geweest, Alexa is niet te stoppen, de eerste nacht kregen we haar pas om elf uur op bed, om vervolgens weer wakker te worden om 1u en tot 4u door te praten en brabbelen over wat ze allemaal gezien had. Zelfs vannacht thuis stuiterde ze nog door :'). Maar ze vindt het heerlijk.

Leander de boer in spe :D
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 10:04:53 #128
5428 crew  miss_sly
pi_95985567
haha Alexa :D Senna slaapt juist best aardig, want die is doodmoe van de warmte en het buitenzijn en bezig zijn.

BBQ-en hebben wij ook gedaan. Tja, je moet kinderen constant in de gaten houden als er zo'n ding staat, maar dat hoort erbij. Verder deed ze het prima en mag ze alles proeven wat ze wil proeven. Ze is bijna twee, dus echt restricties zijn er niet. Ze mocht niet aan onze rose komen, daar was ze het niet mee eens :')
pi_95985996
Oh en jullie raden nooit wat Leander zegt O+
Ik had zaterdag best dipdag door Leander zijn doe en laten. En zomaar ineens kwam ie voor me staan: Mama O+
En nu zegt ie het steeds. Ben zo trots *) Moet er wel echt aan wennen Gek is dat he?
pi_95986133
Oh ja, rosé wordt hier ook veel interessanter bevonden dan een rietjesbeker met water. Vette pech! ;)

Alexa, kleine stuiterbal! Wat zit zo'n hoofdje dan vol hè?

Ik heb tips nodig! Mijn kleine smurf heeft een nieuwe obsessie; mijn borsten. En dat is niet grappig. Als ik haar op de arm of op schoot heb dan grijpt ze keihard in mijn decollete(etje ;) ) om vervolgens alvast heel hard AU AU AU te roepen. Ja dat doet inderdaad pijn (ik zit gewoon onder de krassen en wondjes) en het maakt niet uit hoe ik reageer. Ze vindt alles grappig, van boos worden tot au roepen etc... Vorige week was er een man van Nuon aan de deur. Ik had Isabeau op de arm. Ze trok zo mijn shirt naar beneden en riep tegen die man: "Borst!" :') Echt fijn. Maar goed, ik wil echt dat ze hiermee stopt, maar ze is nergens van onder de indruk. Ik zet haar nu consequent meteen weg als ze het doet, maar ook dat lijkt niet echt aan te komen.
pi_95986168
Oh MeNicole, wat mooi is dat hè? Gewoon lekker van genieten! Had je het verwacht?
pi_95986428
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef Sorbootje het volgende:
Oh MeNicole, wat mooi is dat hè? Gewoon lekker van genieten! Had je het verwacht?
Nee we zagen het helemaal niet aankomen. Juist omdat ie de laatste weken weer steeds minder geluid maakt ook. Nu loop ik steeds als ie mama zegt en dan is er niks. Maar hij is zelf ook zo trots. Hij zegt het ook zo lief O+ Mjamja zoiets is het O+

Maar voor je borstprobleem geen oplossing hier. Soms is het wel een voordeel dat ze niet praten ;)
pi_95986628
Oh wat zal dat bijzonder voelen voor je. Je bent gewoon zó belangrijk voor hem, dat blijkt wel! <3
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:44:43 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95986670
Whaahhaha! :D _O- Had die man van Eneco even een goeie morgen! _O- :o

MeNicole! Wat fijn voor je zeg!
pi_95986844
Sorboo. Minder optillen? Kan ze je ook niet naar de borsten grijpen. En elke keer als ze het wel doet resoluut op de grond zetten? Rienk gebruikt mijn bh als houvast als ik hem optil. Maar gelukkig laat hij het daar ook bij :D

Hij kan trouwens zelf de trap af! Achterstevoren. Net zoals hij de trap opgaat, maar dan naar beneden. *O*

Nicole wat heerlijk dat hij het kan! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_95986926
Dat doe ik dus al Vlindur, als ze het doet zet ik haar meteen weg, maar dat boeit haar totaal niet.

Knap van Rienk!
pi_95987325
Oh sorry, dat regeltje had ik niet gelezen. Leuk hè, die kinderen die straf totaal niet boeiend vinden }:|
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:08:00 #138
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95987386
mornings!

MeNicole; wat goed!!! en ik kan me heeeeel goed voorstellen dat je trots bent op je mannetje!
*O*

Rienk kan al naar beneden de trap af! das ook knap zeg.. :Y

klinkt alsof jullie een fijne weekend hebben gehad Takkembah!! heerlijk dat Alexa daar ook zo van kan genieten...

Sorboo; lastig probleem met je borstenflasher ;) Evie doet dat binnenshuis ook wel eens, maar gelukkig verder nog niet... Borsten blijven boeiend, zelfs nu ze er niet meer uit kan drinken...
Ik weet ook niet zo goed wat je eraan zou kunnen doen. Behalve blijven herhalen dat het niet mag, en dat het pijn doet...
(maar dat doe je al...)

en ik heb ook zin om te BBQen met dit weer... maar ben ook bang voor de vingertjes icm de hete BBQ.... :{ Misschien maar gewoon proberen hoe het gaat...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95987391
Haha idd, en ze vindt het vooral leuk als ik AU roep, maar probeer dat maar eens niet te roepen als er tien nagels met volle kracht in je tieten geramd worden!
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:11:00 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95987468
:o Auwie!
Oscar doet het hier nog wel eens per ongeluk, maar die weet wel feiloos precies de tepel te vinden als hij houvast zoekt, en het is idd niet echt prettig. Balen dat zij het als een grapje is gaan beschouwen... :{
pi_95987644
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:08 schreef Beessie-Jen het volgende:

en ik heb ook zin om te BBQen met dit weer... maar ben ook bang voor de vingertjes icm de hete BBQ.... :{ Misschien maar gewoon proberen hoe het gaat...
Wij hebben eerste paasdag de bbq aan gehad. Was er ook bang voor met Leander want die luistert echt nergens na. Maar het ging super. Hij vond het niet eens leuk genoeg om zelfs maar even te kijken.
pi_95987646
Sorbo, stug vol blijven houden hoe je het nu doet denk ik. "Nee Isabeau, je mag niet in mama's borst knijpen, daarom zet ik je weer neer!" inclusief :(.
Ik heb bij Niels gemerkt dat het lijkt alsof hij zich er niets van aan trekt, maar dat het toch na een tijdje wel blijft hangen dat iets niet mag.

MeNicole, wat fijn!!! O+ Was dat zijn allereerste woordje? En dan ook nog "mama", wat een smeltmoment!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_95987700
Tess heeft er ook een handje van om in tieten te knijpen.. Tepeldraaien vindt ze nog leuker :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_95987720
Dat benoemen waarom ik haar weg zet is wel een goede Twinkly. Volgens mij doe ik dat niet consequent. En ze is slim genoeg om me te begrijpen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:29:01 #145
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95988027
Veel tietgrijpers hier :D
:o Isabeau, ik zie haar hoofd gewoon helemaal voor me als ze dat doet.....

MeNicole, hoe heerlijk om te lezen <3

ff een jompel voor Rienk *O* knap heur!!!

En ik heb net een ziek meisje opgepikt van het KDV, koortsig en hangerig. Gisteren had ze ook al ff verhoging, maar dat was s middags weg. Wellicht luxemburg teveel geweest :?, maar goed, binnen onze vriendenbabygroep heerst ook de 6e ziekte, dus dat kan ook nog zomaar...
Ze wilde iig meteen door naar bed (nuffels, slapen, daag)
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95988219
hopelijk tankt ze nu even bij Tak. en knapt ze snel op.
pi_95988624
Lurker hier want ook een dreumes (19 februari 2010)... even reageren op die tietengraaiers. Mijn oudste,nu 8,en ik zaten in een volle wachkamer van het ziekenhuis. Madam was toen een jaar of twee. Ineens trekt ze mijn shirt omlaag en schalt door de ruimte; sexy lady! Dus.......
pi_95988741
Willow wat super knap!! *O*

Miss wat fijn dat jullie zo hebben kunnen genieten van het dakterras! :)

Leander wat geweldig *O*

Sorbo als Timo iets grappig vindt dat ik écht niet grappig vind dan leg ik hem dat uit en dan zeg ik tegen hem dat we afspreken dat hij dat niet meer doet en leg ik hem uit hoe we het wél gaan doen. Ik maak er dan best een serieus praatje van en de eerste keren hield hij zn aandacht daar niet echt bij, maar tegenwoordig gaat dat veel beter en luistert hij daarna ook echt super goed. Als hij dan tussendoor toch weer gaat klieren dan zeg ik dat we hadden afgesproken dat hij dat niet meer zou doen en dan gaat het ook vrijwel meteen weer goed. (En dit hele voorbeeld gaat dus over de tent afbreken tijdens luiers verschonen of afdrogen na douchen of aankleden)

Ik ben heel nieuwsgierig naar het caveman-gebeuren, wat is dat? En waar kan ik er meer over vinden?
pi_95991804
MeNicole O+ wat mooi :)

Sorbo, herkenbaar! Maar helaas geen tips en trucs
Fake it till you make it...
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 13:21:39 #150
5428 crew  miss_sly
pi_95991953
Sorbo, wat naar! en pijnlijk :X
Ik zou het voorlopig idd zo blijven doen: wegzetten met uitleg waarom en dan ook even niet op haar reageren.
Ik vind jouw manier ook erg fijn, Chan, ik wil zelf alleen niet aan Senna vragen of dingen "afgesproken" zijn. Dat lijkt me voor een kind zo onoverzichtelijk nog en moeilijk om aan te voldoen. Dus ik leg wel uit enzo, maar probeer niet te vragen of het "afgesproken" is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')