helemaal nergensquote:Op maandag 25 april 2011 22:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
oe Vicky huttenheugtedas idd best leuk (als je hier niet vandaan komt)...
nog ergens buiten het park geweest?
Oi, die van mij ligt alleen in een romper (korte of zonder mouw), zonder deken of laken, en met de airco aan...quote:Op zondag 24 april 2011 21:49 schreef mefke79 het volgende:
En met dit weer komen we er nog maar een keer achter dat het een heethoofd is, letterlijk. Hij lag gisteren in romper zonder mouw, hele dunne slaapzak en onder alleen de hoes van zijn dekbed en had nog zweethaartjes in zijn nek (en dat terwijl ie op zijn buik slaapt!). Hebben die van jullie het ook zo warm?
Nee we zagen het helemaal niet aankomen. Juist omdat ie de laatste weken weer steeds minder geluid maakt ook. Nu loop ik steeds als ie mama zegt en dan is er niks. Maar hij is zelf ook zo trots. Hij zegt het ook zo liefquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef Sorbootje het volgende:
Oh MeNicole, wat mooi is dat hè? Gewoon lekker van genieten! Had je het verwacht?
Wij hebben eerste paasdag de bbq aan gehad. Was er ook bang voor met Leander want die luistert echt nergens na. Maar het ging super. Hij vond het niet eens leuk genoeg om zelfs maar even te kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik heb ook zin om te BBQen met dit weer... maar ben ook bang voor de vingertjes icm de hete BBQ....Misschien maar gewoon proberen hoe het gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |