quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mannen met katten hadden eigenlijk een single vrouw willen zijn.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Q heeft er tweequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
http://www.skoften.net/in(...)ch_tussen_de_plantenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef ArTiC het volgende:
ik ga voortaan het feit dat ik planten heb als openingszin gebruiken
Doe je goedquote:
Als je ze goed opvoedt en niks tegen mama laat zeggen kunnen ze ook nog andere dingen uit je zuigenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef CherryLips het volgende:
ik heb het idee dat kinderen vooral leven uit je zuigen
Ik kan als excuus opvoeren dat de mijne eigenlijk van mijn ex is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dan neem je die toch meequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe je goed
Bij ons in het asiel zit echt een prachtige kat, I want her
'Ik heb levende planten. So, how YOU doin?'quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga voortaan het feit dat ik planten heb als openingszin gebruiken
ik ben de mamaquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je ze goed opvoedt en niks tegen mama laat zeggen kunnen ze ook nog andere dingen uit je zuigen
Dat kan niet. Pa is allergisch. Heel erg.quote:
Dat is minder dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet. Pa is allergisch. Heel erg.
lijkt mij ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Ik heb levende planten. So, how YOU doin?'
Dat kan niet misgaan
Mja, dat heb ik ook met sommige gevallen. Maar asiel dieren hebben helemaal niet zo'n slecht leven, hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is minder dan.
Ik zou echt niet op een asiel kunnen werken.
Zou ze allemaal mee naar huis willen nemen.
Vooral al hamsters en cavia's en hondenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is minder dan.
Ik zou echt niet op een asiel kunnen werken.
Zou ze allemaal mee naar huis willen nemen.
Nee dat denk ik ook niet, maar dan nog zou ik vooral alle honden mee naar huis willen nemen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik ook met sommige gevallen. Maar asiel dieren hebben helemaal niet zo'n slecht leven, hoor.
als ik straks bij m'n ex naar binnen loop en ventje van de andere kant van het huis "PAPAquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef CherryLips het volgende:
ik heb het idee dat kinderen vooral leven uit je zuigen
Ja. Ik wil Matcho meenemen. Maar dat mag niet van pa en ma.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet, maar dan nog zou ik vooral alle honden mee naar huis willen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |