abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 augustus 2000 @ 19:07:06 #1
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_299449
Daar ben ik dus benieuwd naar, en dan bedoel ik niet een celeb (zie daarvoor: http://www.fokforum.nl/showtopic/15765) en ook niet je viend(in), maar als je nu echt mag kiezen: waar lig jij dan 's nachts aan te denken?

Ik zal het spits afbijten...
Mijn partnerette (ik val alleen op vrouwen) ziet er als volgt uit:
* beetje mollig (dus NIET dik)
* liefst lang donker haar
* mooie volle billen
* borsten: maakt niet zo veel uit, als ze maar echt zijn
* klein buikje mag
* rond gezicht
* mooie ogen (liefst groen)

Oke, dit zijn dus alleen de lichamelijke kenmerken. Buiten dat moet ze natuurlijk ook aardig/lief/intilidinges/humoristisch/enwatalnietmeerzij zijn....

En jij? Hoe ziet jouw ideale partner eruit?

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_299450
Moet ik mijn lijstje ::kuch:: van 2 A4tjes plaatsen?? nah...
(ps..onderaan m'n lijst staat: hij bestaat niet, dus laat maar)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_299454
Hmm...maar de uiterlijke kenmerken van m'n lijstje kan ik wel alvast geven. Dat waren er bar weinig (gaat om een man trouwens).

*niet kaal (tenzij van nature, dus geen skinheads)
*niet op elke denkbare plaats haar (geen oerwoud taferelen)
*niet dik (stevig is prima, maar gewoon niet echt dik)
*geen borsten
*beetje gespierd, niet magertjes (zeker geen Schwarzeneggers...das wat anders dan Swetseneggers)

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_299457
Hoe geil je ook kan worden van iemands uiterlijk, innerlijk vindt ik toch veel belangrijker. Daarom ben ik gewoon momenteel een heel gelukkig mens (hele lieve vriendin). Dit betekend niet dat ik zeg dat ze lelijk is. Maar ik viel absoluut op haar omdat ze zich zo sportief (niet zo van: oh jee, m'n nagels breken) gedroeg en ze is gewoon heel erg lief, en geen doos/slet.

/me is momenteel een erg gelukkig mens.

pi_299488
Mijn ideale partner is mij al op mijn pad gepasseerd...

De ideale partner is nu definief een fictief persoon geworden...

annyways...
pi_299495
quote:
Op 15 augustus 2000 19:43 schreef hel& het volgende:
De ideale partner is nu definief een fictief persoon geworden...
Dat is ie voor mij altijd al geweest

Ik vind dat het gewoon moet klikken en uiterlijk etc maken dan niet veel uit. Ik wilde nooit een voetbalfan...ach, mijn vorige vriend had niet meer van voetbal kunnen houden en toch maakt dat op dat moment niets meer uit. Je kijkt zelfs vrolijk mee en leert ook nog wat. Het gaat om de chemistry

dinsdag 15 augustus 2000 @ 20:12:40 #7
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_299532
Mijn ideale partner ziet er gelukkig uit...
  dinsdag 15 augustus 2000 @ 20:27:25 #8
5100 Fitcher
Super gers man
pi_299555
mijn voorlopige idiaale partner heb ik pas ontmoet.. beetje half lang blond haar, beetje mollig wel maar niet dik (helemaal niet zelfs ) en euh bijna even lang als mij (ik ben 1.90) denk dat zij aan de 1.85 zit super gers man
blah blaaaaah blub blaaaat blahhh blieeeep blaah blaaat blub O o o . O o o O O O O o o . . O . .
pi_299603
quote:
Op 15 augustus 2000 19:07 schreef Bertje het volgende:
Daar ben ik dus benieuwd naar, en dan bedoel ik niet een celeb (zie daarvoor: http://www.fokforum.nl/showtopic/15765) en ook niet je viend(in), maar als je nu echt mag kiezen: waar lig jij dan 's nachts aan te denken?

Ik zal het spits afbijten...
Mijn partnerette (ik val alleen op vrouwen) ziet er als volgt uit:
* beetje mollig (dus NIET dik)
* liefst lang donker haar
* mooie volle billen
* borsten: maakt niet zo veel uit, als ze maar echt zijn
* klein buikje mag
* rond gezicht
* mooie ogen (liefst groen)

Oke, dit zijn dus alleen de lichamelijke kenmerken. Buiten dat moet ze natuurlijk ook aardig/lief/intilidinges/humoristisch/enwatalnietmeerzij zijn....

En jij? Hoe ziet jouw ideale partner eruit?

hmmmm.... qua uiterlijke kenmerken mis ik er maar 1,5..... * Bijou 's dag is weer helemaal goed!

en de innerlijke dingen, tsja, daar kan ik moeilijk zelf over oordelen he....

uiterlijke kenmerken vind ik eigenlijk niet zo belangrijk, als ie maar groter is dan ikzelf en lekkere brede schouders heeft.... en geen punk of skater ofzow, maar gewoon lekker gewoon

en innerlijk.... iig lief, aardig, met humor en geen eigendunk, dat er niet zo'n air om m heen hangt weetjewel, die je al vanaf 10 meter afstand ruikt... tsja, eigenlijk wel zo'n beetje het standaardlijstje.....

en ik kan het toch niet laten om het ff te zeggen dat mijn hier heel goed aan voldoet

pi_299969
Mijn ideale Babe:

- 75-80 C
- Zuid amerikaans of Aziatisch
- HEEL lang haar
- Niet te dik, beetje mollig mag maar geen vetklep (liefts gewoon slank dus. )
- Mooie donkere ogen waarin je kunt wegkwijnen.
- Perfect gebit
- tussen de 1.75-1.85
- Pittig karakter, geen ja-knikker
- Lieftst iemand die van lichaamsversieringen houdt (piercings en tatoeages, anders val ik zo uit de toon )
- GEEN hakker/gabber/housebabe die al dat soot partys afgaat.

tja,.. tis dat ik er al heb.... maar anders..

[Dit bericht is gewijzigd door ZFLaSH op 16-08-2000 08:22]

pi_299982
Ik vind het karakter ook heel erg belangrijk, maar als we effe puur naar het uiterlijk kijken:
* ± 1.90 lang
* Blauwe ogen
* Donkerblond haar
* Lekker breed
Verder is het geloof ik wel duidelijk wie aan mijn "eisen" 100% voldoet!
pi_299986
quote:
Op 16 augustus 2000 08:40 schreef Isje1 het volgende:
Ik vind het karakter ook heel erg belangrijk, maar als we effe puur naar het uiterlijk kijken:
* ± 1.90 lang
* Blauwe ogen
* Donkerblond haar
* Lekker breed
Goh.. je hebt me nog nooit gezien maar het is duidelijk ja..
pi_299991
quote:
Op 16 augustus 2000 08:44 schreef ZFLaSH het volgende:
Goh.. je hebt me nog nooit gezien maar het is duidelijk ja..
Whoooaaahhhh!
  Redactie Frontpage woensdag 16 augustus 2000 @ 12:47:59 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_300182
quote:
Ik vind het karakter ook heel erg belangrijk, maar als we effe puur naar het * ± 1.90 lang
* Blauwe ogen
* Donkerblond haar
* Lekker breeduiterlijk kijken:

pi_300221

Nou eh, ik val niet zo op maar 1 type, maar ik moet zeggen dat er toch wel een type is wat ik doorgaans leuk vind...

liefst blond zwart of rood haar
Niet te lang. Eerder mager dan dik, pezig met goeie armen en rug. Flinke hoekige handen. Beetje lang gezicht, boxersneus met wijduitstaande neusvleugeltjes, krullende lippen, veel wenkbrauw en ogen die veel meer verraden dan wat je op het eerste gezicht ziet. Niet bang maar ook een heel klein beetje verlegen.

Maar ach, in principe kan het iedereen met een hart zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 16-08-2000 13:18]

Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 16 augustus 2000 @ 13:24:58 #16
3767 Herald
Come get some
pi_300236
quote:
Op 16 augustus 2000 13:15 schreef Manono het volgende:

Nou eh, ik val niet zo op maar 1 type, maar ik moet zeggen dat er toch wel een type is wat ik doorgaans leuk vind...

liefst blond zwart of rood haar
Niet te lang. Eerder mager dan dik, pezig met goeie armen en rug. Flinke hoekige handen. Beetje lang gezicht, boxersneus met wijduitstaande neusvleugeltjes, krullende lippen, veel wenkbrauw en ogen die veel meer verraden dan wat je op het eerste gezicht ziet. Niet bang maar ook een heel klein beetje verlegen.
Dat ben ik geloof ik...

Maar ach, in principe kan het iedereen met een hart zijn.
Oh nee, toch niet

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 16 augustus 2000 @ 13:28:38 #17
5092 basszje
desinfecterend helder
pi_300240
Leuke uitstraling, lief , niet jaloers,
Vrouwelijk.

Oh en ogen om in te verdrinken

Zwiebelvapen is een professie slechts beoefent door de meesters van de zwavelvis .....
  woensdag 16 augustus 2000 @ 13:38:08 #18
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_300253
quote:
* ± 1.90 lang
* Blauwe ogen
* Donkerblond haar
* Lekker breed
Ja, IKKE!!!

Maar ik ben al helemaal voorzien...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_300261
quote:
Op 16 augustus 2000 13:38 schreef Verbal het volgende:
Maar ik ben al helemaal voorzien...

Gelukkig maar.
pi_300268
O, eh, ik ben trouwens ook al een maand of 6 'voorzien' (bah wat een stomme uitdrukking). Ik ben verliefd op m'n eigen goudblonde vriendje met minstens 90% van de door mij leuk gevonden eigenschappen. Body and soul. En dat blijft voorlopig ook wel even zo.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_300271
quote:
Op 16 augustus 2000 12:47 schreef SunChaser het volgende:

Het kwartje is nog steeds niet gevallen hé?!
pi_300272
quote:
Op 16 augustus 2000 13:53 schreef Manono het volgende:
O, eh, ik ben trouwens ook al een maand of 6 'voorzien' (bah wat een stomme uitdrukking). Ik ben verliefd op m'n eigen goudblonde vriendje met minstens 90% van de door mij leuk gevonden eigenschappen. Body and soul. En dat blijft voorlopig ook wel even zo.
wil je over die 10% praten??
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_300750
quote:
* ± 1.90 lang
* Blauwe ogen
* Donkerblond haar
* Lekker breed
heheh, LeXX is niet veilig dus als Isje1 in de buurt is....
oh nee, hij is ietsjes langer
  Redactie Frontpage woensdag 16 augustus 2000 @ 19:51:10 #24
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_300813
Ach, zolang het maar blond of roodharig is met dikke tieten, vind ik alles best! Oja, ze moet ook nog lief zijn en een beetje mollig...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 16 augustus 2000 @ 20:32:23 #25
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_300861
quote:
Op 15 augustus 2000 21:14 schreef Bijou het volgende:
hmmmm.... qua uiterlijke kenmerken mis ik er maar 1,5..... * Bijou 's dag is weer helemaal goed!

en de innerlijke dingen, tsja, daar kan ik moeilijk zelf over oordelen he....

uiterlijke kenmerken vind ik eigenlijk niet zo belangrijk, als ie maar groter is dan ikzelf en lekkere brede schouders heeft.... en geen punk of skater ofzow, maar gewoon lekker gewoon

en innerlijk.... iig lief, aardig, met humor en geen eigendunk, dat er niet zo'n air om m heen hangt weetjewel, die je al vanaf 10 meter afstand ruikt... tsja, eigenlijk wel zo'n beetje het standaardlijstje.....

en ik kan het toch niet laten om het ff te zeggen dat mijn hier heel goed aan voldoet

1,5 punt ernaast? Hoe moet ik dat zien?????

Oke, ik geef toe, innerlijk is eigelijk veel belangrijker, maar een prettig uiterlijk is ook mooi meegenomen. Ik heb het hier dus alleen over uiterlijke kenmerken, dat innerlijk geloof ik wel. Maar misschien moeten we daar ook eens aandacht aan gaan besteden. Ik voel me alleen niet zo geroepen om daar een topic over te openen. Wie wel?

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')