Ik zal het spits afbijten...
Mijn partnerette (ik val alleen op vrouwen) ziet er als volgt uit:
* beetje mollig (dus NIET dik)
* liefst lang donker haar
* mooie volle billen
* borsten: maakt niet zo veel uit, als ze maar echt zijn
* klein buikje mag
* rond gezicht
* mooie ogen (liefst groen)
Oke, dit zijn dus alleen de lichamelijke kenmerken. Buiten dat moet ze natuurlijk ook aardig/lief/intilidinges/humoristisch/enwatalnietmeerzij zijn....
En jij? Hoe ziet jouw ideale partner eruit?
*niet kaal (tenzij van nature, dus geen skinheads)
*niet op elke denkbare plaats haar (geen oerwoud taferelen)
*niet dik (stevig is prima, maar gewoon niet echt dik)
*geen borsten
*beetje gespierd, niet magertjes (zeker geen Schwarzeneggers...das wat anders dan Swetseneggers)
/me is momenteel een erg gelukkig mens.
De ideale partner is nu definief een fictief persoon geworden...
quote:Dat is ie voor mij altijd al geweest
Op 15 augustus 2000 19:43 schreef hel& het volgende:
De ideale partner is nu definief een fictief persoon geworden...
Ik vind dat het gewoon moet klikken en uiterlijk etc maken dan niet veel uit. Ik wilde nooit een voetbalfan...ach, mijn vorige vriend had niet meer van voetbal kunnen houden en toch maakt dat op dat moment niets meer uit. Je kijkt zelfs vrolijk mee en leert ook nog wat. Het gaat om de chemistry
quote:hmmmm.... qua uiterlijke kenmerken mis ik er maar 1,5.....
Op 15 augustus 2000 19:07 schreef Bertje het volgende:
Daar ben ik dus benieuwd naar, en dan bedoel ik niet een celeb (zie daarvoor: http://www.fokforum.nl/showtopic/15765) en ook niet je viend(in), maar als je nu echt mag kiezen: waar lig jij dan 's nachts aan te denken?Ik zal het spits afbijten...
Mijn partnerette (ik val alleen op vrouwen) ziet er als volgt uit:
* beetje mollig (dus NIET dik)
* liefst lang donker haar
* mooie volle billen
* borsten: maakt niet zo veel uit, als ze maar echt zijn
* klein buikje mag
* rond gezicht
* mooie ogen (liefst groen)Oke, dit zijn dus alleen de lichamelijke kenmerken. Buiten dat moet ze natuurlijk ook aardig/lief/intilidinges/humoristisch/enwatalnietmeerzij zijn....
En jij? Hoe ziet jouw ideale partner eruit?
en de innerlijke dingen, tsja, daar kan ik moeilijk zelf over oordelen he....
uiterlijke kenmerken vind ik eigenlijk niet zo belangrijk, als ie maar groter is dan ikzelf en lekkere brede schouders heeft.... en geen punk of skater ofzow, maar gewoon lekker gewoon
en innerlijk.... iig lief, aardig, met humor en geen eigendunk, dat er niet zo'n air om m heen hangt weetjewel, die je al vanaf 10 meter afstand ruikt... tsja, eigenlijk wel zo'n beetje het standaardlijstje.....
en ik kan het toch niet laten om het ff te zeggen dat mijn hier heel goed aan voldoet
- 75-80 C
- Zuid amerikaans of Aziatisch
- HEEL lang haar
- Niet te dik, beetje mollig mag maar geen vetklep (liefts gewoon slank dus. )
- Mooie donkere ogen waarin je kunt wegkwijnen.
- Perfect gebit
- tussen de 1.75-1.85
- Pittig karakter, geen ja-knikker
- Lieftst iemand die van lichaamsversieringen houdt (piercings en tatoeages, anders val ik zo uit de toon )
- GEEN hakker/gabber/housebabe die al dat soot partys afgaat.
tja,.. tis dat ik er al heb.... maar anders..
[Dit bericht is gewijzigd door ZFLaSH op 16-08-2000 08:22]
quote:Goh.. je hebt me nog nooit gezien maar het is duidelijk ja..
Op 16 augustus 2000 08:40 schreef Isje1 het volgende:
Ik vind het karakter ook heel erg belangrijk, maar als we effe puur naar het uiterlijk kijken:
* ± 1.90 lang
* Blauwe ogen
* Donkerblond haar
* Lekker breed
Verder is het geloof ik wel duidelijk wie aan mijn "eisen" 100% voldoet!
quote:
Op 16 augustus 2000 08:44 schreef ZFLaSH het volgende:
Goh.. je hebt me nog nooit gezien maar het is duidelijk ja..
quote:
Ik vind het karakter ook heel erg belangrijk, maar als we effe puur naar het * ± 1.90 lang
* Blauwe ogen
* Donkerblond haar
* Lekker breeduiterlijk kijken:Verder is het geloof ik wel duidelijk wie aan mijn "eisen" 100% voldoet!
Nou eh, ik val niet zo op maar 1 type, maar ik moet zeggen dat er toch wel een type is wat ik doorgaans leuk vind...
liefst blond zwart of rood haar
Niet te lang. Eerder mager dan dik, pezig met goeie armen en rug. Flinke hoekige handen. Beetje lang gezicht, boxersneus met wijduitstaande neusvleugeltjes, krullende lippen, veel wenkbrauw en ogen die veel meer verraden dan wat je op het eerste gezicht ziet. Niet bang maar ook een heel klein beetje verlegen.
Maar ach, in principe kan het iedereen met een hart zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 16-08-2000 13:18]
quote:
Op 16 augustus 2000 13:15 schreef Manono het volgende:![]()
Nou eh, ik val niet zo op maar 1 type, maar ik moet zeggen dat er toch wel een type is wat ik doorgaans leuk vind...
liefst blond zwart of rood haar
Niet te lang. Eerder mager dan dik, pezig met goeie armen en rug. Flinke hoekige handen. Beetje lang gezicht, boxersneus met wijduitstaande neusvleugeltjes, krullende lippen, veel wenkbrauw en ogen die veel meer verraden dan wat je op het eerste gezicht ziet. Niet bang maar ook een heel klein beetje verlegen.
Dat ben ik geloof ik...Maar ach, in principe kan het iedereen met een hart zijn.
Oh nee, toch niet
Oh en ogen om in te verdrinken
quote:Ja, IKKE!!!
* ± 1.90 lang
* Blauwe ogen
* Donkerblond haar
* Lekker breed
Maar ik ben al helemaal voorzien...
V
quote:
Op 16 augustus 2000 13:38 schreef Verbal het volgende:
Maar ik ben al helemaal voorzien...
quote:
Op 16 augustus 2000 12:47 schreef SunChaser het volgende:
quote:wil je over die 10% praten??
Op 16 augustus 2000 13:53 schreef Manono het volgende:
O, eh, ik ben trouwens ook al een maand of 6 'voorzien' (bah wat een stomme uitdrukking). Ik ben verliefd op m'n eigen goudblonde vriendje met minstens 90% van de door mij leuk gevonden eigenschappen. Body and soul. En dat blijft voorlopig ook wel even zo.
quote:heheh, LeXX is niet veilig dus als Isje1 in de buurt is....
Ik vind het karakter ook heel erg belangrijk, maar als we effe puur naar het uiterlijk kijken:
* ± 1.90 lang
* Blauwe ogen
* Donkerblond haar
* Lekker breed
quote:1,5 punt ernaast? Hoe moet ik dat zien?????
Op 15 augustus 2000 21:14 schreef Bijou het volgende:
hmmmm.... qua uiterlijke kenmerken mis ik er maar 1,5.....* Bijou 's dag is weer helemaal goed!
en de innerlijke dingen, tsja, daar kan ik moeilijk zelf over oordelen he....
uiterlijke kenmerken vind ik eigenlijk niet zo belangrijk, als ie maar groter is dan ikzelf en lekkere brede schouders heeft.... en geen punk of skater ofzow, maar gewoon lekker gewoon
en innerlijk.... iig lief, aardig, met humor en geen eigendunk, dat er niet zo'n air om m heen hangt weetjewel, die je al vanaf 10 meter afstand ruikt...
tsja, eigenlijk wel zo'n beetje het standaardlijstje.....
en ik kan het toch niet laten om het ff te zeggen dat mijn
hier heel goed aan voldoet
Oke, ik geef toe, innerlijk is eigelijk veel belangrijker, maar een prettig uiterlijk is ook mooi meegenomen. Ik heb het hier dus alleen over uiterlijke kenmerken, dat innerlijk geloof ik wel. Maar misschien moeten we daar ook eens aandacht aan gaan besteden. Ik voel me alleen niet zo geroepen om daar een topic over te openen. Wie wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |