Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:03 schreef rico80 het volgende:
Nou mensen succes met deze meuk, ik ga aan de binnenkant van mn oogjes kijken.
Tot morgen! ( helaas, I'm a crap addict )
lucht op hèquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
Buiten alle andere ergerlijke eigenschappen die Mo heeft, vind ik het mucho irritant dat ze altijd iedereen onderbreekt en er met haar fanatieke krijsstem doorheen blert.![]()
Mens, laat een ander een keer uitpraten!
Ik hoop zo dat ze volgende keer genomineerd staat en vertrekt met een heel laag percentage.
Zo, dat moest ik even kwijt.
Ze willen tranen zienquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:05 schreef Stability het volgende:
waarom moeten ze die maik film nou weer laten zien??
Zodat ze daarna nog even tegen iedereen kan krijsen 'Hoorde je??? Hij is wezen stappen!!!' en daarna weer op bed kan gaan liggen janken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:05 schreef Stability het volgende:
waarom moeten ze die maik film nou weer laten zien??
Liever de Blaf-Oma.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:05 schreef Stranger1977 het volgende:
Ken die hond z'n muil niet een keertje houden?
3 he, de roltraphoer mag ook mee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee mutsen richting Nederland waar iedereen kijkt
Met zo'n usernaam mag ik hopen van welquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
Yeah, mijn eerste topic
wist niet dat ik het kon.
Gerard wil niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:06 schreef Day het volgende:
Er zitten daar 3 mensen die 0,0 contact met hun geliefden hebben gehad, en Mo krijgt gewoon nog een keer Maik's filmpje te zien.
Laura..quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:07 schreef Flow3r het volgende:
Krijgen we straks weer oeverloos geouwehoer in de slaapkamer over Maik, maar geen woord over Laura
segredo jankt toch al de hele tijd dat ie in zijn bench zit opgeslotenquote:
Ga eens ergens anders lopen trollen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Met zo'n usernaam mag ik hopen van wel
Omdat het kan, omdat ze volgende week gaatquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze zal er wel om gevraagd hebben. Dat mens probeert zelfs de stem nog te manipuleren
Flippie heeft ook traantjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:08 schreef Stability het volgende:
gofferdegoffer gaat ze alsnog janken !! doe normaal mens, je bent geen 14 zoals ik !!!
zeker weten, ze ziet er nu al uit als een 40 jarigequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:09 schreef Candyfreak het volgende:
Monique ziet op haar 40ste straks eruit als een 60jarige
Dat doe je zelf skattiequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:08 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders lopen trollen.
Of heb COS ipv. users afzeiken.
quote:
Gerard wil dat niet, bang om te breken of dat hij mee gaat met Fennekequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:10 schreef Verity het volgende:
Geer is lief: das mooi hoor.... heel mooi...
Ik gun het Geer ook een moment met Fenneke
Ja hoor, ze krijgt het altijd weer voor elkaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:11 schreef Flow3r het volgende:
zo , weer alle aandacht voor Mo, tis weer gelukt
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:10 schreef Stranger1977 het volgende:
Ja mo! Je HAD mooie jijpijp filmpjes, maar die komen vast wel weer
Nu kappen echtquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vertel ?
Jij komt hier tegen middennacht steeds trollen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
Wat gaan we voor Lau doen dan?
Gerard: kroelen natuurlijk
Bijna volle maan hè!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vertel ?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
Omdat het kanquote:
Gierquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:12 schreef Stability het volgende:
laura wil weer op MO'S kosten naar engeland !!!!! vieze aasgier dat ze is !!!
Ik hoop wel dat we wat achteraf info krijgen. Over Laura en Alex ofzo en de rest als ze thuis zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
Geef hem gewoon aan iemand in het huis die wel met dieren om kan gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:15 schreef Verity het volgende:
Ondertussen mag Seg het huis wel uit... ook al is ie heel lief op beeld....
Dan is z'n vrouw klaar met de buurmanquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vertel ?
Ik denk het niet...quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat we wat achteraf info krijgen. Over Laura en Alex ofzo en de rest als ze thuis zijn
Waarom in een bench.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:15 schreef Verity het volgende:
Ondertussen mag Seg het huis wel uit... ook al is ie heel lief op beeld....
niet te geloven toch? ze heeft dat zelfs in het boek naar monique opgeschreven!!!quote:
Slaap lekker en geniet van je vakantiequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:15 schreef Niki.P het volgende:
Mijn internet schijt er mee uit dus ga maar lekker slapen morgen heel vroeg op vakantie tot dinsdag!
veel plezierquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:15 schreef Niki.P het volgende:
Mijn internet schijt er mee uit dus ga maar lekker slapen morgen heel vroeg op vakantie tot dinsdag!
Welterustenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:15 schreef Niki.P het volgende:
Ze zijn vast bang dat ie dan ergens plast of poept.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Waarom in een bench.
Laat hem op een kleed slapen naast het bed van Sharon, dan is het snel klaar met blaffen.
Trustequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:15 schreef Niki.P het volgende:
Dan kan het nog wel eens mis gaan jaquote:
Als die samen uit eten gaan en de rekening krijgen, zitten ze nog drie uur te wachten in het restaurant tot de ander betaaldquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:16 schreef Stability het volgende:
[..]
niet te geloven toch? ze heeft dat zelfs in het boek naar monique opgeschreven!!!
we gaan naar engeland samen, op JOUW kosten!! je moet de gore moed maar hebben zeg!
zij en alex passen echt bijmekaar ,blehhhhhh
slaap lekker , tot morgenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:15 schreef Niki.P het volgende:
nou, Alex betaalt dan welquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Als die samen uit eten gaan en de rekening krijgen, zitten ze nog drie uur te wachten in het restaurant tot de ander betaald
Waar kijken we dan naar he ? Eigenlijkquote:
Echt he. Hopelijk doet Mo het niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:16 schreef Stability het volgende:
[..]
niet te geloven toch? ze heeft dat zelfs in het boek naar monique opgeschreven!!!
we gaan naar engeland samen, op JOUW kosten!! je moet de gore moed maar hebben zeg!
zij en alex passen echt bijmekaar ,blehhhhhh
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:15 schreef Niki.P het volgende:
denk je ?quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:17 schreef Noelle06 het volgende:
Truste mensen![]()
Dank voor de fun vanavond!
ik zie ze nog vechten om de rekening niet te hoeven betalen...laura vergeet haar portemonnee, alex ook......allebij in de veronderstelling dat de ander zal betalen...dat word dus de gaarkeuken in amsterdam...lekker goedkoopquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Als die samen uit eten gaan en de rekening krijgen, zitten ze nog drie uur te wachten in het restaurant tot de ander betaald
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:17 schreef Noelle06 het volgende:
Truste mensen![]()
Iedereen duikt de anonimiteit weer in zo gaat dat bij RLS.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar kijken we dan naar he ? Eigenlijk
Fun iidquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:17 schreef Noelle06 het volgende:
Truste mensen![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:17 schreef Noelle06 het volgende:
Truste mensen![]()
tja die is zo dom om het nog te doen ook denk ik , madame hoogbegaafdquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:17 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Echt he. Hopelijk doet Mo het niet.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:20 schreef Stability het volgende:
nou ik ga mn mandje ook maar opzoeken he....geen zin om naar mo en sharon te kijken./luisteren///ergeren
slaap lekker allemaal en tot morgen xxx
Welterustenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:20 schreef Stability het volgende:
nou ik ga mn mandje ook maar opzoeken he....geen zin om naar mo en sharon te kijken./luisteren///ergeren
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:20 schreef Stability het volgende:
Waarvan, die gast is werkloos.. Waarom denk je dat jij in de bedrijfskantine met hem eten mocht?quote:
Welterustenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:20 schreef Stability het volgende:
hij heeft recht op uitkering nu he, rls is werkquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarvan, die gast is werkloos.. Waarom denk je dat jij in de bedrijfskantine met hem eten mocht?
iedereen is dat gezeik van haar wel zat ondertussen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:22 schreef Day het volgende:
Volgens mij heeft Sharon helemaal niet zo'n zin om met Mo te praten.
en Mo probeert nog een beetje zielig te kijken en te zuchten maar dat werkt niet bij Sharonquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:22 schreef Day het volgende:
Volgens mij heeft Sharon helemaal niet zo'n zin om met Mo te praten.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:23 schreef afca_oc het volgende:
[..]
hij heeft recht op uitkering nu he, rls is werk![]()
alhoewel die uitkering nooit heel lang kan duren gezien zijn 'werk'periode
Godsamme flikker op naar bed en zeg niks ofzoquote:
Gerard wil graag SST beleven zoals SST bedoeld is, althans, volgens hem: geen contact met buiten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:23 schreef Pippien het volgende:
Weet iemand wat er met de familieleden is gebeurd? En waarom Gerard nooit iets leuks krijgt en niemand dat door heeft?
Dat wil Gerard zelf niet. Afgesloten van de buitenwereld is deel van het spel en zo wil hij het ook spelen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:23 schreef Pippien het volgende:
Weet iemand wat er met de familieleden is gebeurd? En waarom Gerard nooit iets leuks krijgt en niemand dat door heeft?
ik denk dat gerard dat zegt omdat hij nog niks heeft gehad van buitenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat wil Gerard zelf niet. Afgesloten van de buitenwereld is deel van het spel en zo wil hij het ook spelen.
En natuurlijk kan haar die nominaties weer helemaal niks schelen, daar maakt ze zich absoluut niet druk om.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en Mo probeert nog een beetje zielig te kijken en te zuchten maar dat werkt niet bij Sharon
hij heeft bianca gedumptquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:26 schreef willllll het volgende:
maar ik ben er net heeft karim nog een date gehad
Nee, is hem gevraagd in de Kamer van de waarheid, hoe hij het zou vinden contact met familie/vrienden. Toen heeft hij aangegeven dat niet te willen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:25 schreef willllll het volgende:
[..]
ik denk dat gerard dat zegt omdat hij nog niks heeft gehad van buiten
neuh, wat is ze sterk hequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
En natuurlijk kan haar die nominaties weer helemaal niks schelen, daar maakt ze zich absoluut niet druk om.
Jo naar kvdW.quote:
Idd. Tijd voor mo om op te rotten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:28 schreef Flow3r het volgende:
Forget it Mo, Sharon is niet voor je karretje te spannen, closer dan dit wordt het niet
Ze ruikt in ieder geval sterk.quote:
Valt ook op dat Mo helemaal geen interesse heeft in verhaal van Sharon over vriendin. Nja Nja Nja Mja. Ze wil het alleen over zichzelf en Maik hebben. en de nominaties natuurlijk, maar dat boeit haar niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:28 schreef Flow3r het volgende:
Forget it Mo, Sharon is niet voor je karretje te spannen, closer dan dit wordt het niet
nee mo eerstquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
Zo nu Gerard weg want Karim en Philip zijn leuker.
nemen die 2 meiden meequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:30 schreef akveor het volgende:
Joannais super enthousiast; ze gaan wat leuks doen met m'n jurk.
Ze gaan um morgen naar Nederland vliegen. Fokking gaaf dit x4
Yeah, Mo der uit, dat lijkt mij nou Fakking fakking fakking gaafquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:31 schreef Pippien het volgende:
Mo vliegt er sowieso uit volgende week. Als ze tenminste gewoon nomineren doen. Anders ontspringt ze vast weer de dans..
Misschien laten ze Mo er wel in tot de finale zodat ze met wat geld naar huis kan gaan , heeft ze nog iets aan dit avontuur overgehoudenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:31 schreef Pippien het volgende:
Mo vliegt er sowieso uit volgende week. Als ze tenminste gewoon nomineren doen. Anders ontspringt ze vast weer de dans..
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:32 schreef bull1966 het volgende:
JoJo is net zo nep als d'r tieten en dat stuk plastic onder d'r neus
plastic tieten, plastic jurk, plastic gedrag...quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:32 schreef bull1966 het volgende:
JoJo is net zo nep als d'r tieten en dat stuk plastic onder d'r neus
goeiemorgequote:
wie bedoel jequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:33 schreef bull1966 het volgende:
[..]
goeiemorge
het heeft een paar weken geduurd maar er is er weer een wakker
Dan snap ik dat ze zichzelf erin propt, vuilnis hoort thuis in een vuilniszak..quote:
Als vergoeding voor bewezen diensten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien laten ze Mo er wel in tot de finale zodat ze met wat geld naar huis kan gaan , heeft ze nog iets aan dit avontuur overgehouden
ja he, filmpjes van haar met Flip, sushi en bonbons, romantiek in de geheime kamer, bloemetjes om te geven, knuffels, massage's en aandacht, ...oh wachtquote:
Ze heeft toch al een letterlijke en figuurlijke badjas overgehouden aan het avontuurquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien laten ze Mo er wel in tot de finale zodat ze met wat geld naar huis kan gaan , heeft ze nog iets aan dit avontuur overgehouden
Zou me niets verbazen als ze de finale haalt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:35 schreef akveor het volgende:
Joanna: Secret Story wordt voor mij steeds beter man... ik was bijna naar huis.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja he, filmpjes van haar met Flip, sushi en bonbons, romantiek in de geheime kamer, bloemetjes om te geven, knuffels, massage's en aandacht, ...oh wacht
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:35 schreef akveor het volgende:
Joanna: Secret Story wordt voor mij steeds beter man... ik was bijna naar huis.
Mo dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja he, filmpjes van haar met Flip, sushi en bonbons, romantiek in de geheime kamer, bloemetjes om te geven, knuffels, massage's en aandacht, ...oh wacht
Is en blijft een zalig nummer. One of my all time favourites!quote:
Dan moeten ze van te voren toch wel die namen invullen anders kan je makkelijk een stemming manipulerenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:36 schreef Coos het volgende:
Het wordt trouwens nu eens tijd dat er niet in de kvdw genomineerd gaat worden maar op de rode bank. Live en met iedereen aanwezig twee namen noemen met motivatie waarom.
Dan hebben de makers in ieder geval minimaal een kwartier goeie televisie en wij hoeven niet steeds naar die klote herhalingen te kijken in die tijd.
DUS LET JE EFFE OP ALPHONS!!!
Zullen we effe schuifelen dan??quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is en blijft een zalig nummer. One of my all time favourites!
Misschien nog Flip, maar verder kan ze het wel vergeten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:38 schreef Day het volgende:
Mo wil weer via geheim taal iets delen met Jo over de nominaties. Als Jo ernaar vraagt, lult ze erom heen. Jo's reactie: ik kijk wel. Mo kan het ook echt vergeten dat ze Jo kan beïnvloeden. De enige persoon die ze kan bewerken, die om onverklaarbare redenen toch nog een zwak voor haar heeft.
Op een kaartje op schoot.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:38 schreef liqrich het volgende:
[..]
Dan moeten ze van te voren toch wel die namen invullen anders kan je makkelijk een stemming manipuleren
ze heeft Flip helemaal bewerkt nadat ze hem genomineerd had, zo zelfs dat hij beloofd had haar niet terug te nomineren wat ie ook niet gedaan heeft, sindsdien zijn ze dikke mik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:38 schreef Day het volgende:
Mo wil weer via geheim taal iets delen met Jo over de nominaties. Als Jo ernaar vraagt, lult ze erom heen. Jo's reactie: ik kijk wel. Mo kan het ook echt vergeten dat ze Jo kan beïnvloeden. De enige persoon die ze kan bewerken is Flip, die om onverklaarbare redenen toch nog een zwak voor haar heeft.
haar volgende missie is Geerquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:39 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Misschien nog Flip, maar verder kan ze het wel vergeten.
Henk wil ook dikke tieten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:40 schreef Wolkje21 het volgende:
Henk al terug van de liveshow..of issie nog druk met de missie mamaJo bezig????
Had al geëedit. Ik denk vaak sneller dan ik tik..quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:39 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Misschien nog Flip, maar verder kan ze het wel vergeten.![]()
Zag hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:41 schreef Day het volgende:
[..]
Had al geëedit. Ik denk vaak sneller dan ik tik..
quote:
ritueel verbrandenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:42 schreef liqrich het volgende:
de stem gaat die jurk vannacht zelf passen
Mo gaat dus Flip gebruiken om Jo om te stemmen ... oweuu!! als Joeuuu daar achter komt!! ...oei!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:38 schreef Day het volgende:
Mo wil weer via geheim taal iets delen met Jo over de nominaties. Als Jo ernaar vraagt, lult ze erom heen. Jo's reactie: ik kijk wel. Mo kan het ook echt vergeten dat ze Jo kan beïnvloeden. De enige persoon die ze kan bewerken is Flip, die om onverklaarbare redenen toch nog een zwak voor haar heeft.
Maar onderschat Flip ook niet, hoor. Die is ook heel berekenend bezig, alleen lult hij daar minder over. Houd Mo ook in het spel, omdat hij weet dat zij hem nooit meer zal nomineren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze heeft Flip helemaal bewerkt nadat ze hem genomineerd had, zo zelfs dat hij beloofd had haar niet terug te nomineren wat ie ook niet gedaan heeft, sindsdien zijn ze dikke mik.
Ze speelt het goed
Een Lauratjequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:42 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
"Uitstel van excursie" was het toch?
Weet niet..maarre hij zou mamaJo even vragen waarom jo zoveel privileges krijgt enzooooquote:
ghehehehequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:44 schreef akveor het volgende:
Joanna: ik ga lekker met Phillip kroelen..
Flip: Ik wil slapen...
Joanna: Heb ik eindelijk een man en dan wil ie niet kroelen... je hebt toch geen hoofdpijn he...?
en ikkequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo heeft een missie: zeg zo vaak mogelijk Fakking in 10 minuten
Vrouwen als Mo maken altijd meer kans om hun zin te krijgen bij mannen dan bij andere vrouwen. Ik had haar van begin af aan al door. De meeste meiden in het huis ook, maar de mannen niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:38 schreef Day het volgende:
Mag UPC daar dan ook heen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:36 schreef evaxsis het volgende:
Mag ik de mannenkamer op Ziggo astublieft
Nee, ze gaat voor alle ballen op Sharon, denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Mo gaat dus Flip gebruiken om Jo om te stemmen ... oweuu!! als Joeuuu daar achter komt!! ...oei!!
damn! de hond was stil....
Ik vind het echt een slappe nichtquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:44 schreef akveor het volgende:
Joanna: ik ga lekker met Phillip kroelen..
Flip: Ik wil slapen...
Joanna: Heb ik eindelijk een man en dan wil ie niet kroelen... je hebt toch geen hoofdpijn he...?
Het kwartje viel bij mij bij dat gejank om Cynthia.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vrouwen als Mo maken altijd meer kans om hun zin te krijgen bij mannen dan bij andere vrouwen. Ik had haar van begin af aan al door. De meeste meiden in het huis ook, maar de mannen niet.
oh ja, dat zou slim van haar zijn, Sharon staat redelijk alleen in het spel, net als Mo nuquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:46 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ze gaat voor alle ballen op Sharon, denk ik.
Ik ben bijna zover om de tv uit te zetten en naar me bed te gaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag UPC daar dan ook heen?
Ow wacht, die hebben altijd het zelfde..
Ik word echt KOTSMISSELIJK van dat "fokking gaaf...fokking kicken... Oh my God..."![]()
![]()
sharon heeft gerard en karimquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh ja, dat zou slim van haar zijn, Sharon staat redelijk alleen in het spel, net als Mo nu
Truste!! Ik doe het welquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben bijna zover om de tv uit te zetten en naar me bed te gaan
Dat was snel!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:46 schreef Day het volgende:
[..]
Het kwartje viel bij mij bij dat gejank om Cynthia.
Alleen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
voorlopig heeft ze die 2quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niet helemaal, die mannen gaan blind voor elkaar en minder voor Sharon als het er op aan komt
Bij mij ook, toen ze ging zeiken voor een wederdienst, omdat ze in dat tentje had geslapen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:46 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was ook een vrij doorzichtige inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:46 schreef Day het volgende:
[..]
Het is wel klaar voor vandaag denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hmmm Rex slaap alweer een paar dagen bij mij, omdat hij van de week zielig was en niet meer wilde lopen.quote:
de Jo-pagesquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo vindt dunne mannen vies.
Ze heeft zoveel wijsheden en overtuigingen, die moet een scheurkalender uit gaan brengen
Moet ze mij maar niet ontmoeten danquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo vindt dunne mannen vies.
Ze heeft zoveel wijsheden en overtuigingen, die moet een scheurkalender uit gaan brengen
Nou nee, Sharon heeft Gerard en Karim. Denk dat Mo weet dat zij op de bank zit volgende week. Tegen Gerard, Karim, Jo en Flip wint ze het nooit (+ Flip goot de beide heren echt niet op de stoel, te gevaarlijk). Waarschijnlijk acht ze haar kansen tegen Sharon het hoogst, dus daar wil ze het wel tegen opnemen. Daarom probeert ze flip nu te pushen om Jo over te halen om op Sharon te stemmen. Sharon krijgt dan 3 stemmen en zij ook van gerard, sharon en Karim.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh ja, dat zou slim van haar zijn, Sharon staat redelijk alleen in het spel, net als Mo nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |