SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De OP vind je hier
Ja ik weet het wel zeker eigenlijk. De liefde die ik gisteren kreeg van die vriendin was echt geweldig en dat gratis.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:36 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
En als je een relatie hebt, dan is alles als sneeuw voor de zon verdwenen? Sorry, maar je moet echt eens stoppen met dat trollen.
Wat een reden om een hond te nemen zeg.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb een hond. het was een tijdelijk project om te kijken of hij in staat was een vriendin te vervangen maar dit bleek achteraf helaas niet zo te zijn. Ik zit nu wel met hem opgescheept en zal uiteraard voor hem zorgen voor de rest van zijn leven.
Hij is wel lief maar kan ook vrij irritant zijn vooral als ik ga eten.
Ik weet het goed gemaakt met je. Je bent gewoon fokking lelijk en daarom zal je ook nooit een vriendin krijgen.Flikker toch een eind op met je getrol.quote:
Ja maar dat wist ik op dat moment toch niet? maar het blijkt allemaal nep te zijn inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef missyB het volgende:
de liefde was zoooo echt dat ze je smsen niet beantwoord en je wegdrukt
man ga alsjeblieft naar bed of praat tegen je hond
volgens hookers.nl en playbabe.be kan het veel goedkoper echte seks wat volgens recensies die vrouwen ook leuk vinden.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik weet het wel zeker eigenlijk. De liefde die ik gisteren kreeg van die vriendin was echt geweldig en dat gratis.
Bij de hoeren was ik dan al snel een bedrag van ongeveer 1000 euro kwijt of zo.
dus conlusie het was nep, get over it!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar dat wist ik op dat moment toch niet? maar het blijkt allemaal nep te zijn inderdaad.
Nieuw topic, 37, gefrustreerd, agressief en depressiefquote:Op donderdag 21 april 2011 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
Kun je ook depressief worden van andere mensen , zo ja dan heb ik dat nu een beetje
Huil huil huil. Tieft op naar het Viva-forum, kneus.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:41 schreef richard_prf het volgende:
Ja maar dat wist ik op dat moment toch niet? maar het blijkt allemaal nep te zijn inderdaad.
Dat zal best maar dan ben je in een half uurtje al klaar toch? Ik praat hier over uren en de sex boeide me niet maar het knuffelen en zoenen was het beste.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgens hookers.nl en playbabe.be kan het veel goedkoper echte seks wat volgens recensies die vrouwen ook leuk vinden.
maar blijkbaar moet je daar ook een player voor zijn voordat het goedkoop kan ofzoeits
Stomme trol!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik weet het wel zeker eigenlijk. De liefde die ik gisteren kreeg van die vriendin was echt geweldig en dat gratis.
Bij de hoeren was ik dan al snel een bedrag van ongeveer 1000 euro kwijt of zo.
Ze heeft je lekker ingepalmd met haar charmes, voor eigen gewin. Slim hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat zal best maar dan ben je in een half uurtje al klaar toch? Ik praat hier over uren en de sex boeide me niet maar het knuffelen en zoenen was het beste.
Ja, het zou al gigantisch helpen als men richard massaal zou negeren. Maar zolang men hem blijft voeren....quote:Op donderdag 21 april 2011 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
Kun je ook depressief worden van andere mensen , zo ja dan heb ik dat nu een beetje
Verhip, ja! Ik ben erg benieuwd wie er goed nieuws komt brengen!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
Jubileum deeltje.
Er gaan wonderlijke dingen gebeuren in dit nummer.
Ik ben nu haar slaaf. Als ze me belt dan kan ze me eenvoudig gebruiken en ook als ze 8k nodig zou hebben dan zou ik het zo overhandigen -.-quote:Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze heeft je lekker ingepalmd met haar charmes, voor eigen gewin. Slim hoor.
Laten we het gewoon doen, kijken wie dat het langst volhoudt.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, het zou al gigantisch helpen als men richard massaal zou negeren. Maar zolang men hem blijft voeren....
..je hebt een pimp abo aangeschaft zodat je die block knop hebt?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Laten we het gewoon doen, kijken wie dat het langst volhoudt.
Kunnen we meteen de rest weer wat aandacht geven.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ben nu haar slaaf. Als ze me belt dan kan ze me eenvoudig gebruiken en ook als ze 8k nodig zou hebben dan zou ik het zo overhandigen -.-
nope geld al uitgegeven aan de schoenenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef twiFight het volgende:
[..]
..je hebt een pimp abo aangeschaft zodat je die block knop hebt?
Jij bent niet de enige die je kut voeltquote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef richard_prf het volgende:
Ik baal er gewoon verschrikkelijk erg van dat er geen vrouwen zijn die me zien staan. Ik ben het gewoon zat om alleen te leven, mag het na 27 en een half jaar compleet alleen te zijn? Ik wil er godverdomme gewoon goed genoeg uitzien zodat ik een kans maak.
En ik word er moe van dat men ervan uitgaat dat het mijn innerlijk is terwijl ik juist van mening ben dat er niks mis mee is.
Ik ben verdomme altijd vriendelijk, behulpzaam, aardig, begripvol, netjes, positief genoeg in het echt.
Ik kan er verdomme niet meer tegen (.... ) hoe hou jij gevoelens onder controle als je je extreem klote voelt?
Hij heeft al de nodige bans gehad.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:47 schreef _pillow_ het volgende:
![]()
Kunnen we niet een modje inschakelen?
merkloos maar killers!quote:
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk, toen ik haar vertelde dat ik een inrichting had overleeft vond ze dat helemaal spannend om aan te horen en zo ja.... misschien moet ik een zware crimineel worden om successen te boeken.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige die je kut voeltHet is ook ongelofelijk kut.
Vriendelijk, behulpzaam, aardig, begripvol en netjes zijn volgens mij niet echt eigenschappen waar vrouwen op vallen, ook al doen ze vaak alsof dat wel zo is. Vrouwen zoeken een stoere, positieve sociale man. (En eerlijk is eerlijk, dat ben ik niet, zou willen dat vriendelijk, behulpzaam en aardig de belangrijkste eigenschappen waren)
Maar goed, die discussie over klootzakken vs "nice guys" hebben we in een vorig deel al gehad.
Als ik me echt extreem klote voel dan probeer ik tegenwoordig heel rustig en diep te ademen en mezelf te realiseren dat ik al zoveel rotmomenten heb overleefd en dat dit ik dit dan dus ook aan moet kunnen nuEn ik hoop dan dat het beter zal worden
Als het echt niet gaat probeer ik even te gaan liggen om rustig te worden.
Sterkte ermee en welterusten. Misschien is het een goed idee om nu te gaan slapenMorgen weer een betere dag.
Ik ga waarschijnlijk maandag als date lammetjes de fles geven op de hei en daar wat rondwandelen, eventueel een ijsje eten en ook gewoon eten.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb trek in tostiesIemand nog iets interessant over daten te melden
High Heels! Klinkt goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:48 schreef missyB het volgende:
merkloos maar killers!
hak van 10 cm,
plateauzooltje voor aan,
open tenen
leuk gefrobeld bandje over voet heen maar dan in lengte
enkelbandje
zal morgen wel foto in mn fobo zetten
Ha, toffe avatar!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:48 schreef missyB het volgende:
[..]
merkloos maar killers!
hak van 10 cm,
plateauzooltje voor aan,
open tenen
leuk gefrobeld bandje over voet heen maar dan in lengte
enkelbandje
zal morgen wel foto in mn fobo zetten
Dat klinkt bekend. Dat bedenk ik me ook elke keer, maar 'vreemd genoeg' word ik er geen steek vrolijker van.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:47 schreef benzin het volgende:
Als ik me echt extreem klote voel dan probeer ik tegenwoordig heel rustig en diep te ademen en mezelf te realiseren dat ik al zoveel rotmomenten heb overleefd en dat dit ik dit dan dus ook aan moet kunnen nu![]()
Waarom moet je dat nou zeggen? Ik scharrel op dit moment met iemand die helemaal niet zo perfect is. Ik kijk meer naar haar innerlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Mensen zoals Iwannabehigh trappen er ook nog eens volledig in. Die houden het in stand.
Dit wilt ook wel eens helpen bij mij dan:quote:Op donderdag 21 april 2011 23:49 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend. Dat bedenk ik me ook elke keer, maar 'vreemd genoeg' word ik er geen steek vrolijker van.
En daarna lammetjes etenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk maandag als date lammetjes de fles geven op de hei en daar wat rondwandelen, eventueel een ijsje eten en ook gewoon eten.
Ik ben al zo'n topic of 15 bezig.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Laten we het gewoon doen, kijken wie dat het langst volhoudt.
Yay. Gimme some.quote:Kunnen we meteen de rest weer wat aandacht geven.
shoarma?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk maandag als date lammetjes de fles geven op de hei en daar wat rondwandelen, eventueel een ijsje eten en ook gewoon eten.
Dat komt niet zozeer omdat hij daar goed in is, maar omdat de rest hem blijft voeren.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:50 schreef iwannabehigh het volgende:
Zie trouwens ook dat Richard weer het hele topic heeft gekaapt, het blijft een kunst! Toch nog iets waar hij goed in is.
Voor valeriaan hoef je niet naar de dokter hoor maar naar de drogistquote:Op donderdag 21 april 2011 23:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom moet je dat nou zeggen? Ik scharrel op dit moment met iemand die helemaal niet zo perfect is. Ik kijk meer naar haar innerlijk.
Heb trouwens pillen tegen mijn zenuwen (twee pillen maar) aangezien het allemaal moeilijk ging. Heb er net één in genomen en morgenochtend moet ik weer één (halfuur voor het gesprek). Ben benieuwd of het helpt!Als het werkt, ga ik naar de dokter om meerdere pillen te halen aangezien ik nog vele presentaties en gesprekken moet doen in de toekomst.
Zie trouwens ook dat Richard weer het hele topic heeft gekaapt, het blijft een kunst! Toch nog iets waar hij goed in is.
OT: Vandaag heb ik me halverwege ziekgemeldBen ik mooi naar Den haag gegaan met een paar vrienden. Terrasjes waren werkelijk waar bomvol allemaal, maar wel gezellig. Heb veel mooie benen gezien en heb ook ervaren hoe vies meisjes soms kunnen zijn, maar was gezellig
Op zich wel maar niet echt zin om het in dit topic te posten.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb trek in tostiesIemand nog iets interessant over daten te melden
Oei, klinkt goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef missyB het volgende:
had iemand het hier over lambsrack???
FOOOOOD
jawel iets interssants,quote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Op zich wel maar niet echt zin om het in dit topic te posten.
Raam open?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef Supersoep het volgende:
Wat een kuthitte. Ik ga dus niet slapen vannacht.
Leuk hoor, dat je 's middags op het terras kan zitten en weet ik veel, maar die achterlijke benauwdheid 's avonds komt me echt m'n strot uit. Man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |