Daar is het inderdaad echt kutvolkquote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Misan het volgende:
[..]
Niceik heb op school gezeten aan de tjalkstraat
Nee vanuit Amersfoort wel over die A1...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, heb al een paar jaar een klus in Amsterdam Zuidoostmaar dat is vanuit Alkmaar echt niet te doen
En hij?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen eigenlijk zo goed als nuchter.
Als straks die spitsstrook af is op de A9 dan rijdt het best goed door naar Zuid-Oost denk ik...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Niet te doen? Ik ken mensen die elke dag van alkmaar naar utrecht en den haag gaan.. Amsterdam ligt op een steenworp afstand..
Half uurtje heen, half uur/drie kwartier terug. Prima te doenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee vanuit Amersfoort wel over die A1...
Mijn meisje heeft trouwens driekwart jaar dagelijks Alkmaar-Amersfoort moeten doenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Misan het volgende:
[..]
Half uurtje heen, half uur/drie kwartier terug. Prima te doen
Tot Amsterdam ben je in de spits toch al een uur kwijt?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Niet te doen? Ik ken mensen die elke dag van alkmaar naar utrecht en den haag gaan.. Amsterdam ligt op een steenworp afstand..
Amersfoortquote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn meisje heeft trouwens driekwart jaar dagelijks Alkmaar-Amersfoort moeten doen.
Viel ook alles mee eigenlijk.quote:
Ja was anderhalf uur in totaal ofzo naar Amersfoort.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef Misan het volgende:
[..]
Tot Amsterdam ben je in de spits toch al een uur kwijt?
Sjezesquote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn meisje heeft trouwens driekwart jaar dagelijks Alkmaar-Amersfoort moeten doen.
mja dat wel. je doet er wel 2,5 uur over...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef Misan het volgende:
[..]
Tot Amsterdam ben je in de spits toch al een uur kwijt?
Ik woon er ook voornamelijk vanwege de ligging in het landquote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Amersfoort. Wat ben ik blij dat ik daar weg ben zeg.
Dan wel, maar wat een suffe stad zeg. Waar woon je in Amersfoort?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik woon er ook voornamelijk vanwege de ligging in het landerg handig als je in de detachering zit
Dat is me net ff teveel van het goedequote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mja dat wel. je doet er wel 2,5 uur over...
Ga dan ook eens ergens vast in dienstquote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik woon er ook voornamelijk vanwege de ligging in het landerg handig als je in de detachering zit
Nieuwland, krijg niet veel mee verder van Amersfoortquote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan wel, maar wat een suffe stad zeg. Waar woon je in Amersfoort?
Dat valt nog wel mee jaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef Misan het volgende:
[..]
Nieuwland, krijg niet veel mee verder van Amersfoort
Nicequote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Nog wel. 27 juni begin ik bij Joulz in Haarlem.
Even snel volspammen dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Bart het volgende:
Als dit topic vol is ga ik naar bed hoor.
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee ja. Ik heb 12 jaar in het Soesterkwartier gewoond, dat wil je ook niet
Dat zeker ja, haha. Het tokkie-niveau is in het soesterkwartier ook wel érg hoog.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Misan het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen jaspoorbuurt in Alkmaar is prettiger wonen
Wij gingen toch de hele nacht in bed met elkaar PM'en?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |