SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
ze lijkt nu wel zo'n omgebouwde kellyquote:Op donderdag 21 april 2011 22:06 schreef Sonera het volgende:
Wel jammer dat Lau er zo uitziet als ze der uit gaat. wat een rampen look!
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
vriend kom ff een bakkie bij me doen, gezellig
Hè ik heet Kelly! :#quote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ze lijkt nu wel zo'n omgebouwde kelly
Dan kom je in hele vage tenten..quote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik haar ken van iets, misschien van het stappen ofzo
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:04 schreef meneertje1972 het volgende:
okay gok hier.....
Joanna: 72%
Strijkplank: 28%
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef Sonera het volgende:
Zo nou verdient Lau wel een slaapje hoor!
Attentionwhoreeeequote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef Sonera het volgende:
Mo zegt me hele top in 2 weken weg... Nu jij nog!!
Ze rookt een beetje van onderenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef markvanrinsum het volgende:
me laatste cap van laura
[ afbeelding ]
Ik begin er niet meer aan.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef markvanrinsum het volgende:
me laatste cap van laura
[ afbeelding ]
De glibberende Rode Ridderquote:Op donderdag 21 april 2011 22:11 schreef Stability het volgende:
falex glibbert al bij de gedachte dat ie morgen laura ziet
....ze mag zo terugquote:
dus de hele avond SL op 1 & 2quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
gelukkig dat karim met die zweefteef de geheime kamer in moet, anders weer de hele avond streamlocks
dat kan toch ook heel veel uren 4x keuken, stoeltjes, keuken, stoeltjesquote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Vultarian het volgende:
ze durven nog steeds te zeggen dat je 24 uur per dag kan kijken
Thanks. Dat maakt een heleboel goedquote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef shomila het volgende:
Geer wil zelf niet.
FKJ_tje Fenneke
@everybody Geer wilde me niet in Portugal maar goed dak niet gevraagd ben. Dan wordt het juist te moeilijk. Dank voor de support! #sstnl
1 hour ago
Secret Story is op dit moment live te volgen op NET 5quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Vultarian het volgende:
ze durven nog steeds te zeggen dat je 24 uur per dag kan kijken
Rommelig zoals altijd.quote:
en gelijk hebben ze, maakt het alleen maar moeilijkerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef shomila het volgende:
Geer wil zelf niet.
FKJ_tje Fenneke
@everybody Geer wilde me niet in Portugal maar goed dak niet gevraagd ben. Dan wordt het juist te moeilijk. Dank voor de support! #sstnl
1 hour ago
nee, het word elke week minder he? maar goddank is die lange paal eindelijk weg...op wie gaan we nu katten?quote:
dat was ook niet toen maik, karim enzo in die geheime kamer zatenquote:
Niet op de mijnequote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Secret Story is op dit moment live te volgen op NET 5
ech niequote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Secret Story is op dit moment live te volgen op NET 5
Maar het staat er welquote:
en dat duurt tot in de finalequote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
Karim kiest voor Bianca????
En dat Jo wint zat erin jammer dat de zweem van het voortrekken voort blijft bestaan!
o, dan snap ik het meer.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef shomila het volgende:
Geer wil zelf niet.
FKJ_tje Fenneke
1 hour ago
Mwah, Jo zal de finale echt niet winnen. Ik denk dat Rodebroek en Geer meer kans makenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
En dat Jo wint zat erin jammer dat de zweem van het voortrekken voort blijft bestaan!
zweem????????????????????????????????quote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
Monique? Jo? Flip? Sharon? Zeg t maar.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, het word elke week minder he? maar goddank is die lange paal eindelijk weg...op wie gaan we nu katten?
Moquote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Monique? Jo? Flip? Sharon? Zeg t maar.
uh...mag het ook op alle 4 ? graagquote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En een camera! (sorry post dit nu al voor de zoveelste keer.. maar denk het echt)quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Candyfreak het volgende:
Alex staat vast en zeker met een grote bos bloemen en ballonnen op schiphol
Zou best eens kunnen jaquote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En een camera! (sorry post dit nu al voor de zoveelste keer.. maar denk het echt)
Is op een geheime zender, niemand kent hemquote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Zal wel aan mijn tv liggen dan
Gisteren ook geen daily gehad
doe mij maar sharon, op dit moment staat ze op nr. 1 irritatie bij mijquote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Same herequote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef Noelle06 het volgende:
Kijk echt uit naar de finale, ben er een beetje klaar mee wel.
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En een camera! (sorry post dit nu al voor de zoveelste keer.. maar denk het echt)
Inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef Noelle06 het volgende:
Ah, een echte secret story dusquote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is op een geheime zender, niemand kent hem
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Als het goed is staat Jo de volgende week weer genomineerd
Hier nog 1quote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef Noelle06 het volgende:
Het word hem gewoon door zijn strot gedauwtquote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef danilel het volgende:
Muts eruit, een muts in de KVDW waar Karim eigenlijk NU geen zin in heeft vanwege de exit.
Of alleen de mannenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
En springt ze weer in het zwembadquote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zo'n camera waar je het filmrolletje nog moet inleveren bij de winkel en erop moet wachten
Er blijft genoeg over Jo & Moquote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, het word elke week minder he? maar goddank is die lange paal eindelijk weg...op wie gaan we nu katten?
En dan ook ook hop *BAM (gepikt van URB) naar huis graag!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Foutje in de kluisstanden, Laura staat nu op 0.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
@Superkokje
Kan je de OP aanpassen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat "Shit mislukt" weghalen...?
wromquote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
stor?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het word hem gewoon door zijn stor gedauwt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is tenslotte Romantic Story...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerZe willen de echte liefde tussen Alex
en Laura
in beeld brengen
alletwee weg van mijn part...en flip en mo ook hequote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Freule het volgende:
[..]
wie gaan we nu afbrandenik twijvel tussen mo en opoe sjerren
hoop ik dat ze er dan uit gaatquote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
vond ik nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Day het volgende:
Nog net Karim's keuze voor Bianca + uitslag meegekregen. Verrassend, hè?
Ja, iedereen baalt.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Day het volgende:
En jo ook ja!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Stability het volgende:
[..]
alletwee weg van mijn part...en flip en mo ook he
Nee, eerst Mo!quote:
Mijn mond viel zo openquote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Stability het volgende:
[..]
alletwee weg van mijn part...en flip en mo ook he
doe maar MoJoFlipquote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Denk ook dat Mo er volgende week uitgaatquote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Levitas het volgende:
Flip en Jo moeten natuurlijk zo lang mogelijk erin blijven.. Verwacht dat Mo er volgende week uit gaat
Pff.. Wat een vrouw is dat. Hele tijd met d'r haren aan het vervelen als ze aan het praten is, kijkt niemand aan als ze praat.. Kan daar niet zo goed tegen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Day het volgende:
ik ook , tenzij het weer omslaatquote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef Noelle06 het volgende:
Ja echt niet verwacht, de keuze van karim dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Day het volgende:
denk ut welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk ook dat Mo er volgende week uitgaat
Pff inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef D. het volgende:
Wel fijn dat ze zo snel weer de streamlock ophefffen
Ik denk dat Geer dan gelijk meegaat met Fenneke, die houdt zich dan echt niet aan de 24 uur regelquote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
o, dan snap ik het meer.
Waarschijnlijk als Gerard, Fenneke ziet of hoort dat hij breekt.
Vind het erg verrassend. Ze hadden de dates op een andere dag moeten plannen - hij was er zelf totaal niet blij mee.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Day het volgende:
Doen ze goedquote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef D. het volgende:
Wel fijn dat ze zo snel weer de streamlock ophefffen
Kee dan!quote:
Jootje gaat naar de finalequote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
hoopte zo dat hij dat hele date gedoe ging weigeren. Jeetje wat zaten ze te pushen terwijl het voor iedereen duidelijk was dat hij er geen zin in had.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Day het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik denk dat Geer dan gelijk meegaat met Fenneke, die houdt zich dan echt niet aan de 24 uur regel
opgedrongen dates zijn nooit grappigquote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Vind het erg verrassend. Ze hadden de dates op een andere dag moeten plannen - hij was er zelf totaal niet blij mee.
quote:
pindakaasquote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Candyfreak het volgende:
Laura aan het woord
21 april om 22.12
Blij dat ik naar Alex ga!
Laura heeft een dubbelgevoel overgehouden aan haar eliminatie: Ik ben heel blij dat ik naar familie en vrienden toe kan gaan en natuurlijk naar Alex. Ik had het wel graag af willen maken. Maar helaas.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
ok...ik wou nog even kijken...maar dan niet![]()
later
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Nu maik weg is valt er nog wel twee weekjes mee te leven
mag t hopen, had al weken terug moeten gebeuren.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk ook dat Mo er volgende week uitgaat
ikke welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook dat nog. Niemand houdt van me.
Ik snapte dat ook neit helemaal.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef sjampoeh het volgende:
wat overdreven trouwens.. neee niet in het zwembadddddddddddd
* Stability houd wel van jequote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind ze eigk ook wel aan elkaar gewaagd.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef exify het volgende:
Ik vind Gerard de laatste tijd wel weer lief doen tegen Jo
Beetje jammer inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef exify het volgende:
quote:
Ik schat haar meer in voor een strandtent waar ik wel eens kwam met hele vage mensenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
weet ik niet maar die bianca is daar wel zo'n type voor
ik vraag me werkelijk af waarom dat niet op elkaar aansluitquote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef D. het volgende:
Wel fijn dat ze zo snel weer de streamlock opheffen
Ze klikken beter ook omdat ze weet dat ze zich moet inlikken bij hem samen met Flip.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef exify het volgende:
Kut programmaquote:
Oh, Karim's keuze begreep ik juist wel. Ze is minder mooi en spontaan dan Peggy, maar past qua levensstijl en denkwijze wel beter bij Karim, vind ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja echt niet verwacht, de keuze van karim dan.
Ik denk wel dat Jo & geer mn favo finale scene isquote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ik vind ze eigk ook wel aan elkaar gewaagd.
Ik ook niet hoor. Paar stoeptegels eraan vastbinden en springen maar.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb je wel door vuile RAT
ik ben ook in Geer modus
Bij mij ook. Vanaf het begin al. Beetje spanning in de tent, in plaats van dat aai-aai gedragquote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef exify het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Jo & geer mn favo finale scene is
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb je wel door vuile RAT
ik ben ook in Geer modus
Ja, maar dat was toch niet daar in de buurt en ff erin en eruit en het klaar. Niet te moeilijk doenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Schijnbaar onweerden het heel erg ofzo...
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Snap je, maar we blijven kijken he
Andersom gebeurt dat ook, zet je Geer/Karim bril maar eens afquote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze klikken beter ook omdat ze weet dat ze zich moet inlikken bij hem samen met Flip.
Vooral Flip is zich aan het inlikken bij Karim en Gerard.
Wanneer ze plezier samen maken, is het erg leuk om naar ze te kijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef exify het volgende:
Jo en Mo?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef ikke79 het volgende:
ik denk dat volgende week jo en flip of jo en mo op de bank zitten
gerard karim en sharon stemmen niet op elkaar
Ik ken haar ergens van. Is die ook niet eens bij boer zoekt vrouw geweest, of zo'n soort datingshowquote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
Echt die keuze van Karim voor die Bianca, wat een eng en raar mens.
Liefdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ze verzamelen wat materiaal voor de uitzending van morgen denk ikquote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik vraag me werkelijk af waarom dat niet op elkaar aansluit
was wel in de buurt, hoeft maar 1 flitsje in het bad te geraken, och was eigenlijk niet erg geweest, jo met een nieuw kapsel, zou goed bij haar vuilnisjurkie passenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar dat was toch niet daar in de buurt en ff erin en eruit en het klaar. Niet te moeilijk doen
Als Karim zijn dates naar buiten gepleurt heb.quote:
familie kleikop????quote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
Gerard z'n mama en zus[ afbeelding ]
Aalex, fuckbuddyquote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef Roguee het volgende:
OJAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Dag dag Flauwra!
Doe de groeten aan je bedje en je fuckbuddy.
Zo, en nu kan ik weer in anti-joanna modus![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jo en Mo?![]()
90% voor Jo en 10 voor Mo![]()
ikzeg; ikhoudervan
Nee gek, die zus is puur natuur en mamageer ook!quote:
Gefeliciteerd he!!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef Stability het volgende:
goffer schiet toch eens op met die streams !!!
dat is het voordeel van geen spiegel denk ikquote:
Mooie zus .quote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
Gerard z'n mama en zus[ afbeelding ]
Gerard en Sjer hebben vanmiddag al afgesproken op Mo te gaan stemmenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef ikke79 het volgende:
ik denk dat volgende week jo en flip of jo en mo op de bank zitten
gerard karim en sharon stemmen niet op elkaar
van mij welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even een vraagje
Mag ik volgende topic openen om de OP aan te passen?
iedereen gefeliciteerd ja !!! thanks rogueequote:
Karim vindt het ook wel tijd voor Mo jaquote:Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Gerard en Sjer hebben vanmiddag al afgesproken op Mo te gaan stemmen
Rustig rustigquote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef Stability het volgende:
goffer schiet toch eens op met die streams !!!
het was toch zo'n simpel verzoek van LSquote:Op donderdag 21 april 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
Voor de Hunters onder ons![]()
En zo doe je dat
Lapo TT en fipo
Doe maar, LS!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even een vraagje
Mag ik volgende topic openen om de OP aan te passen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |