SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
ze lijkt nu wel zo'n omgebouwde kellyquote:Op donderdag 21 april 2011 22:06 schreef Sonera het volgende:
Wel jammer dat Lau er zo uitziet als ze der uit gaat. wat een rampen look!
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
vriend kom ff een bakkie bij me doen, gezellig
Hè ik heet Kelly! :#quote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ze lijkt nu wel zo'n omgebouwde kelly
Dan kom je in hele vage tenten..quote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik haar ken van iets, misschien van het stappen ofzo
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:04 schreef meneertje1972 het volgende:
okay gok hier.....
Joanna: 72%
Strijkplank: 28%
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef Sonera het volgende:
Zo nou verdient Lau wel een slaapje hoor!
Attentionwhoreeeequote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef Sonera het volgende:
Mo zegt me hele top in 2 weken weg... Nu jij nog!!
Ze rookt een beetje van onderenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef markvanrinsum het volgende:
me laatste cap van laura
[ afbeelding ]
Ik begin er niet meer aan.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef markvanrinsum het volgende:
me laatste cap van laura
[ afbeelding ]
De glibberende Rode Ridderquote:Op donderdag 21 april 2011 22:11 schreef Stability het volgende:
falex glibbert al bij de gedachte dat ie morgen laura ziet
....ze mag zo terugquote:
dus de hele avond SL op 1 & 2quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
gelukkig dat karim met die zweefteef de geheime kamer in moet, anders weer de hele avond streamlocks
dat kan toch ook heel veel uren 4x keuken, stoeltjes, keuken, stoeltjesquote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Vultarian het volgende:
ze durven nog steeds te zeggen dat je 24 uur per dag kan kijken
Thanks. Dat maakt een heleboel goedquote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef shomila het volgende:
Geer wil zelf niet.
FKJ_tje Fenneke
@everybody Geer wilde me niet in Portugal maar goed dak niet gevraagd ben. Dan wordt het juist te moeilijk. Dank voor de support! #sstnl
1 hour ago
Secret Story is op dit moment live te volgen op NET 5quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Vultarian het volgende:
ze durven nog steeds te zeggen dat je 24 uur per dag kan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |