geen idee manquote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jeweetwel die HIFI jostie uit Remunj die op fok meer accounts heeft dan een hoer klanten in één jaar...
In Keulen zeggen ze: "et kutt wie et kutt!"quote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
stomme kloterige goede voornemens
Ja.Wilskracht. Ik heb het. Heus.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
In Keulen zeggen ze: "et kutt wie et kutt!"
Het gaat zoals het gaat
Ik heb vertrouwen in jequote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.Wilskracht. Ik heb het. Heus.
Mijn opa zei altijd: "De wereld neemt me maar zoals ik ben. En niet zoals ik had moeten wezen."quote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.Wilskracht. Ik heb het. Heus.
Ja, mooiquote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: "De wereld neemt me maar zoals ik ben. En niet zoals ik had moeten wezen."
ben je braaf en volgzaam van nature?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: "De wereld neemt me maar zoals ik ben. En niet zoals ik had moeten wezen."
jaquote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, mooi![]()
Dan was je opa vast wel tevreden met zichzelf
Verre vanquote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ben je braaf en volgzaam van nature?
ach, dat is toch zondequote:Op donderdag 21 april 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaiedereen wel met hem, voor zover ik me herinner. Hij is al in 1983 overleden, nog geen 66 jaar oud
Waarom praat je steeds half Engels? Oh wacht nature is niet op z'n Engelsquote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ben je braaf en volgzaam van nature?
Dat is veelste jongquote:Op donderdag 21 april 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaiedereen wel met hem, voor zover ik me herinner. Hij is al in 1983 overleden, nog geen 66 jaar oud
nature is gewoon nederlands hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom praat je steeds half Engels? Oh wacht nature is niet op z'n Engels
Ik las het als 'neetjur'quote:
dan deed je dat van nature verkeerdquote:
Nu las ik het wel goed!quote:
Ja klopt. Maar verder mag ik niet klagen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |