Dit bevestig ik trouwens evenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:28 schreef ElmoFan het volgende:
ken ik niet, maar waarschijnlijk bloedirritant
Heb je nou echt zitten wachten tot ik wat zou posten zodat je op mij kon reageren??quote:
Nee ik reageerde net toch ook al op jou schatquote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je nou echt zitten wachten tot ik wat zou posten zodat je op mij kon reageren??
Ah ok.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nee ik reageerde net toch ook al op jou schat
Wat een trage harry ben jij zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IFG
De naam doet het vermoeden dat wij hier met een kinderachtig iemand te maken hebben, volgens mij valt dit wel mee.. wel een aardige user.quote:
als homo geboren ( dat beweert ie althans )quote:
En zij houdt van pizzas.quote:
Is er dan een andere manierquote:
Verdommequote:
Heeft een goede autosmaak, want Ferrari en in ondertitel Subaruquote:
Goeden ondertitelquote:
Monopoly is een leuk spelquote:
Hij is niet vies van een robbertje vechten!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Aneurysma is iig een medisch iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand met smaakquote:Op woensdag 27 april 2011 12:23 schreef AbXorb het volgende:
Egotripper, maar wel een Telecaster user.
schijnt wel een eckte baas te zijnquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schijnt wel een eckte baas te zijn
leuken nick. dus vast een toffe userquote:
gij zijt 1 van de gaafste users te zijn die dat zietquote:Op woensdag 27 april 2011 13:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
leuken nick. dus vast een toffe user
edit is vaag.. dus beetje vage user?quote:
vraag me af wat voor soort tostiquote:
standaard, non-creatief.. maar vast een heel lief persoonquote:
Knettergekquote:Op woensdag 27 april 2011 13:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
standaard, non-creatief.. maar vast een heel lief persoon
Loopt voor in zijn tijd.. het is al kerst bij hemquote:Op woensdag 27 april 2011 13:25 schreef rubje het volgende:
Iemand met zo een nickname of FOK! die is volgens mij ook een liefhebber van ketchup.(tosti en ketchup wordt vaak gemengd
)
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
iemand die dat zegt moet wel gek zijn
gek en lief
Prettig, gestoord welquote:Op woensdag 27 april 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
iemand die dat zegt moet wel gek zijn
gek en lief
http://weblog.fok.nl/quote:Op woensdag 27 april 2011 15:48 schreef Aneurysma het volgende:
Haha een weblogger, geen idee wat dat is.Groetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |