abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95820163
Ik had laatst een gesprek met mijn afdelingsleider, waarbij hij een aantal klachten over mij opsomde die bij hem terecht kwamen vanuit bepaalde collega's over mijn functioneren. Klachten waar hij niet te diep op in wou gaan, en ik vroeg niet door omdat ik het een beetje pijnlijk vond worden (voelde me verraden). Na dat gesprek was ik flink pissig en verdrietig, bedacht me goed wie dat had kunnen zijn, en werd gedurende de dag alleen maar laaiender.

Op gegeven moment had ik een afspraak met een andere manager en daar waren ook een aantal andere collega's bij die op de hoogte waren en meer wisten. Schijnt dat het niet meerdere collega's, maar een enkel collega was die mij flink zwart heeft gemaakt bij de afdelingsleider. Een assistent van mij nota bene! Ik heb heel wat negatieve eigenschappen bij hem opgemerkt, waar ik niet echt op zal ingaan. Maar nu blijkt dat volgens de roddel dat ik me daar juist aan schuldig maak. Deze collega heeft het ook over de hele afdeling rondgeluld (hij werkt er fulltime, ik parttime), terwijl het gewoon leugens zijn en ze juist op hem slaan. Nu lopen er collega's rond met een beeld van mij dat helemaal niet klopt.

Ik ga die kneus uiteraard op deze bullshit confronteren. Roddelen komt altijd voor, maar het gaat mij een stap te ver als mijn baan en mijn positie binnen de groep maar ook een beetje in het geding komt. Dit is trouwens ook geen roddel meer, maar laster.

Wat kan ik hiertegen doen? Hoe kan ik er voor zorgen dat hij er niet mee weg komt met het verspreiden van leugens over mij om zelf een wit voetje te halen bij de leidinggevende. Ook al zoiets, deze gast is de grootste slijmbal op ons kantoor. Ik walg van hem en zou hem het liefst er flink van langs geven.
pi_95820664
En waarom leg je deze situatie dan niet voor bij je leidinggevende? Als het echt zo is, dan kan dat zo gecontroleerd worden, heb ik zo het idee :)
Who motivates the motivator?
pi_95821159
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
En waarom leg je deze situatie dan niet voor bij je leidinggevende? Als het echt zo is, dan kan dat zo gecontroleerd worden, heb ik zo het idee :)
Ben ik ook van plan, maar ik wil niet in die hoedanigheid zwak overkomen. Ik heb ook even wat tijd nodig om de kat uit de boom te kijken, goed peilen hoe ver ik kan gaan, of dat ik de hele kwestie maar beter kan laten rusten.
pi_95823088
vraag even aan je afdelingsleider of die collega's het even op papier willen zetten met naam en toenaam. Zoniet dan moet hij en die collega's niet zeiken! Gaat wel om jouw integeriteit!

Vraag ook even een gesprek aan met de afdelingskneus en die roddelaar!
pi_95823617
Joh mensen merken vanzelf wel hoe je echt bent, en dat die geruchten niet kloppen.

Ik dacht trouwens dat dit topic heel ergens anders over zou gaan. Ik las een n ipv een b :P
Raak en plezierig.
pi_95823769
Gewoon s'avonds bij hem thuis aanbellen, bivakmuts op, hem in de kofferbak gooien, meenemen diep in het bos en hem goed vastbinden aan een boom. Dan hem smorgens weer ophalen en hem thuis netjes afzetten.
pi_95823982
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:02 schreef AnnaTralala het volgende:
Joh mensen merken vanzelf wel hoe je echt bent, en dat die geruchten niet kloppen.

Ik dacht trouwens dat dit topic heel ergens anders over zou gaan. Ik las een n ipv een b :P
* Kapt-Ruigbaard fotoboek van jou checkt. Mmm....
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 21 april 2011 @ 21:09:10 #8
319952 waj1
Wat kijk je nou?
pi_95824121
Confronteer hem ermee
"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
pi_95958592
Heeft ie gezegd dat je homo bent ofzo : D
Prins der kikkers
  maandag 25 april 2011 @ 16:42:34 #10
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95958897
Je kunt hem ook vertellen dat je het wel grappig vindt dat hij zo roddelt. Je kunt zijn creativiteit prijzen, hij heeft zo'n apart beeld over jou geschetst. Het getuigt van veel fantasie.
  woensdag 27 april 2011 @ 11:37:54 #11
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_96037318
Als het een assistent van jou is, gewoon aangeven aan leidinggevenden dat je niet met hem kan samenwerken omdat er geen basis voor vertrouwen meer is?
:-)
  woensdag 27 april 2011 @ 11:43:17 #12
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96037558
TS, niet aanmoedigen daadwerkelijk tot geweld over te gaan!

Ik ga er nu van uit dat TS het bij wijze van spreke wil doen en dat TS eigenlijk zit te wachten op advies om het wat netter op te lossen zonder geweld.
  woensdag 27 april 2011 @ 11:53:23 #13
342940 From.the.block
a host of imperfection
pi_96037946
dus omdat jij het er niet mee eens bent?! verwijder je mijn post? waar gaat dat nou weer over..
ik adviseer haar niet, noch moedig ik haar aan. had bij de regels geschreven dat vormen van sarcasme niet toegestaan zijn. Advies moet vaag zijn, om er zeker van te zijn dat het niet nageleefd wordt.
wat je zegt ben je zelf.
pi_96038307
Je ziet snel bij andere mensen tekortkomingen die je zelf ook hebt. Dus misschien zien jullie ze van elkaar, maar hebben jullie ze ook allebei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')