SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusch...
Dit is de lesbeauchat, dus hup hup weg weg!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut, er is al een mod. Ik ben de homoderator
!!!
Ik kom hier al langer dan jij! Ga jij maar weg! Mijn lesbeaus!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is de lesbeauchat, dus hup hup weg weg!
Mijn forum. Ik roep mijn moeder admin erbij!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kom hier al langer dan jij! Ga jij maar weg! Mijn lesbeaus!
RTL 7, operation repo. Daar zit een lekker blondje inquote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef Blue-eyes het volgende:
Goede titel![]()
Geeft precies weer hoe ik me voel, ik ben zoooooo moe vandaag
Yvonne? Die kiest mijn kant hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn forum. Ik roep mijn moeder admin erbij!
Bitchfight!
He verdikkie.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yvonne? Die kiest mijn kant hoor.
Dat is een nieuwe feature van topicreeksen. Die komen automagisch in je MyAt terecht zodat je er niet meer zomaar vanaf komtquote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef Nizno het volgende:
blijf van Erik af!!!!!
En wrom staat deze meteen in myAT??? Had nog niet eens gepost!!
Nieuwe functie! Handig he?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef Nizno het volgende:
blijf van Erik af!!!!!
En wrom staat deze meteen in myAT??? Had nog niet eens gepost!!
ik ga gewoon elke keer knopje ontvolgen indrukken!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe feature van topicreeksen. Die komen automagisch in je MyAt terecht zodat je er niet meer zomaar vanaf komt.
waar heb jij het woordje MIJN gelezen?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nieuwe functie! Handig he?
Jouw Erik
Nergensquote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga gewoon elke keer knopje ontvolgen indrukken!
[..]
waar heb jij het woordje MIJN gelezen?
dat lompe trailertrash wijf?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
RTL 7, operation repo. Daar zit een lekker blondje in
Was een grapje.quote:
Ja, afgekeurd voor je functie hoor. Moderators die zich dingen inbeeldenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
NergensExcuus. Maar ik zie wel vaker dingen die er niet zijn.
t ken wel blijkbaar wat kano bewijst tquote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, afgekeurd voor je functie hoor. Moderators die zich dingen inbeelden. Dè ken toch nie!
Crewbash! Ik ga je 2 weken laten bannen!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, afgekeurd voor je functie hoor. Moderators die zich dingen inbeelden. Dè ken toch nie!
Doe je best maarquote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Crewbash! Ik ga je 2 weken laten bannen!
Oei, weer verkeerd gelezen.quote:
50 jaar geleden mochten homo's ook geen moderator wordenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
t ken wel blijkbaar wat kano bewijst t
Moet ik weer wegquote:
Daar ga ik niet over.. Ik ben hier zelf ook vrij "nieuw" u_uquote:
Het is pas crewbash als je zou zeggen dat ik een smerige vieze vuile teringkuttyfuskutmod of iets in die strekking ben.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over.. Ik ben hier zelf ook vrij "nieuw" u_u
Also, crewbashen mag niet en aangezien ik een brave ziel ben...
Scheelt, ik scheld nooit........quote:Op donderdag 21 april 2011 21:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is pas crewbash als je zou zeggen dat ik een smerige vieze vuile teringkuttyfuskutmod of iets in die strekking ben.
Of wanneer ik het opvat als crewbash en het daadwerkelijk zo bedoelt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
MACHTSMISBRUIK!!!1!!11!!1111!!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent een smerige vieze vuile teringkuttyfuskutmod!I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Voor mij hoef je niet bang te zijn.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Jij bent een smerige vieze vuile teringkytyfushomomodquote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent een smerige vieze vuile teringkuttyfuskutmod!
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Scheelt, ik scheld nooit........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op mods mag ook hoor, alleen duurt je ban dan wat langer en krijg je die ban wat sneller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen, hij is straks veilig achter slot en grendel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Hun niet nee, ik wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
* Tha_Erik MDI mailt.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent een smerige vieze vuile teringkytyfushomomodAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Hoe oud ben je?quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat doet mij deugdquote:Maar ik wil geen ban.. En ik ben nog steeds notevrij.. En dat wil ik zo houden.. DUS OOK GEEN POSITIEVE NOTES NEE!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent een smerige vieze vuile teringkytyfushomomod
[..]
Op mods mag ook hoor, alleen duurt je ban dan wat langer en krijg je die ban wat sneller.
[..]
Geen zorgen, hij is straks veilig achter slot en grendel.
Mag ik dan mod worden?
Nee doe maar niet![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik ben niet nootvrij. Sowieso zijn (bijna) geen mannen nootvrij. Maar daar mag je het hier niet over hebben van Lezzer.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Net zo oud als jou als ik 't goed heb.quote:Oepsquote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat doet mij deugd
[..]
Maar ik wil geen ban.. En ik ben nog steeds notevrij.. En dat wil ik zo houden.. DUS OOK GEEN POSITIEVE NOTES NEE!!!
Mag ik dan mod worden?
Nee doe maar niet![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ah, dat is te jong voor mequote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Net zo oud als jou als ik 't goed heb..
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik moest stiekem een beetje giechelenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet nootvrij. Sowieso zijn (bijna) geen mannen nootvrij. Maar daar mag je het hier niet over hebben van Lezzer.
Hmm?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Net zo oud als jou als ik 't goed heb.
[..]
Oeps
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Also: chicks met ballen
Gelukkigquote:
Wat?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest stiekem een beetje giechelen
[..]
Hmm? [ afbeelding ]Pics ter verduidelijkingquote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja, met je "oeps"quote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Wat?
[..]
Pics ter verduidelijking
En![]()
Ook nog eens paarsequote:
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Forum Opties Forumhop: Hop naar: