Ja, waarheid is hard.quote:
Als je nog 1 keer een opmerking maakt over dat ik lapohunter ben meld ik je definitief bij de moderators, want ik ben hier niet van gediend.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef Verity het volgende:
Luira mag van mij gaan.... heeft geen toegevoegde waarde voor het huis, behalve als bij de (lig/slaap) inboedel hoort.
En Joanna wel? Zij haalt alleen maar het bloed meer en meer onder mijn nagels vandaan. Zij is dezelfde irritante factor als uit Peking Express 2006, met die 2 potten die zo verdomde vals/irritant waren. Toen zij er ein-de-lijk uit waren, werd het pas echt leuk... Jammer dat er toen nog maar 2 afleveringen waren.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef Verity het volgende:
Luira mag van mij gaan.... heeft geen toegevoegde waarde voor het huis, behalve als bij de (lig/slaap) inboedel hoort.
Whahaha, is ook eensquote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef Chuckster het volgende:
Eerst Laura weg, ze domineert nu ook al de streams
[ afbeelding ]
Walgelijk wijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er wat gebeurd, dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef Aimy het volgende:
WAAROM gebeurt er altijd iets als ik weg moet?
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, waarheid is hard.
[..]
Als je nog 1 keer een opmerking maakt over dat ik lapohunter ben meld ik je definitief bij de moderators, want ik ben hier niet van gediend.
Liever 4x Jo dan 4x Lauraquote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Whahaha, is ook eensWees blij dat het nu eens niet 4 streams op Joanna gericht is
En weer wandelt ze halfnaakt door het huis. Attentionwhooooore!quote:
wat heb jij tegen haar??quote:Op donderdag 21 april 2011 18:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En weer wandelt ze halfnaakt door het huis. Attentionwhooooore!
hetzelfde als wat ik tegen Laura heb waarschijnlijk, t komt heel agressief over, maar dat is het niet (toch?quote:
Hoezo niet??quote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan kijk je toch lekker niet mee? Daag
en als ze dat bij jou in huis zou doen zou je hetzelfde reagerenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En weer wandelt ze halfnaakt door het huis. Attentionwhooooore!
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:49 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Hoezo niet??
Mag hem toch wel dom vinden??
Teveel eer, als je het mij vraagtquote:Op donderdag 21 april 2011 18:50 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Zo mucho mucho mucho mucho mucho veel als mogelijk
Wat heb 'jij' tegen haar, nou geloof mij dat ik niet de enige ben die iets tegen haar heb.quote:
Geloof er niets vanquote:Op donderdag 21 april 2011 18:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
maakt nie uit als ze maar op tieft
Nog een paar keer, straks kan ze het lekker thuis doenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:51 schreef markvanrinsum het volgende:
hoevaak gaat zij nog gapen ??
[ afbeelding ]
Oh, ik neem dit spel allang niet serieus meerquote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef Chuckster het volgende:
Sommige mensen nemen dit spel te serieus, zo grappig![]()
![]()
![]()
![]()
daar was nog een gaapquote:Op donderdag 21 april 2011 18:51 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
welnee mijn hartslag is pas 170 nuquote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef Chuckster het volgende:
![]()
![]()
![]()
tot ze in het vliegtuig zitquote:Op donderdag 21 april 2011 18:51 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
Voel je je in de minderheid ?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik hoop vurig dat Joanna naar huis moet. Zijn we hier ook meteen van die fanclub af... Letterlijk een Joanna-invasie hier op het forum.
stiekem geil je wel op haar he????quote:Op donderdag 21 april 2011 18:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik hoop vurig dat Joanna naar huis moet. Zijn we hier ook meteen van die fanclub af... Letterlijk een Joanna-invasie hier op het forum.
We zullen zien vanaaf.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:53 schreef MargrietV het volgende:
Joanna heeft jurk met ingebouwde theedoek aan, geen gezicht, mag lijden dat Seg er lekker in gaat hangen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
stiekem geil je wel op haar he????
Oooh ja nee je hebt gelijk. Dus dan ging Joanna er ook fel over toen zij Dennis continue de grond in stampte, LIVE, ON, STREAM?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:53 schreef PinkLow het volgende:
Natuurlijk heeft iedereen zo zijn voorkeur, maar om nou iemand helemaal de grond in te stampen.....It's Just A Game
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ligt eraan. Durf jij toe te geven dat je enkel kijkt vanwege de leuter van Philip?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
Nou ik zit net max 10 minuten te kijken, ze heeft al wel 8 keer zitten gapen.quote:[b]Op donderdag 21 april 2011 18:51 schreef markvanrinsum het volgende:[/ b]
[ afbeelding ]
auw oei doet pijn maar uuuhhhhquote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oooh ja nee je hebt gelijk. Dus dan ging Joanna er ook fel over toen zij Dennis continue de grond in stampte, LIVE, ON, STREAM?
Ik heb niks met ze, Dennis niet en Joanna niet... Ik wil gewoon dat ze ophoepelt.
???????????????quote:Op donderdag 21 april 2011 18:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ligt eraan. Durf jij toe te geven dat je enkel kijkt vanwege de leuter van Philip?
Jo geeft zich elke dag een facial, houdt d'r huid jong en frisquote:Op donderdag 21 april 2011 18:55 schreef superkokje het volgende:
de vlekken van jo spelen op![]()
[ afbeelding ]
...Ik weet niet precies wat je met deze post wil duidelijk maken.quote:
heeft ie een leuter dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ligt eraan. Durf jij toe te geven dat je enkel kijkt vanwege de leuter van Philip?
Dat zou vast, al is het alleen om het boeiend te houden.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:56 schreef PinkLow het volgende:
Het zal mij benieuwen wie er vanavond weg moet...Het zal iig wel spannend worden.
Serieus zijn de debielen die gaan mailen vanwegen de pupquote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef Chuckster het volgende:
![]()
![]()
![]()
niet weer boeien........quote:Op donderdag 21 april 2011 18:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat zou vast, al is het alleen om het boeiend te houden.
Ja wie was dat ook alweer, die persoon heeft duidelijk nog nooit een pup opgevoedquote:Op donderdag 21 april 2011 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus zijn de debielen die gaan mailen vanwegen de pup
Goedenavond Mr Naziquote:Op donderdag 21 april 2011 18:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nazi Flip kijkt 95% zoals Lijzige Laura doet, totaal ongeinteresseerd
Weet ik veel ik, vind het rete ziekquote:Op donderdag 21 april 2011 18:58 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ja wie was dat ook alweer, die persoon heeft duidelijk nog nooit een pup opgevoed
Dat snap ik toch, ik neem niemand op dit forum nog serieusquote:Op donderdag 21 april 2011 18:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hallo lieve Chuckster, ik bedoel het allemaal goed hoor![]()
zo de slaaibek ligt er alweer klaar voor?quote:
Whahahaha, dat herinner ik me nog, godsammequote:Op donderdag 21 april 2011 18:59 schreef egmo het volgende:
Ik hoop dat Jo er uit moet vanavond en dat zij dan een BigBrother Ed-actie gaat doen en er dan niet uit gaat![]()
Whahahaha tsja soms weet je het niet, hier op het forum.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:59 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat snap ik toch, ik neem niemand op dit forum nog serieus
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:00 schreef SIRA het volgende:
[..]
zo de slaaibek ligt er alweer klaar voor?
Ik hoop dat Fenneke vanavond in het huis komt voor Geer. Ga in ieder geval wel even kijken. Even kijken wat voor een wanvertoning ze er nu weer van maken.
nee hoor...dennix komt flip ff behandelenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:59 schreef AMD-XP het volgende:
Wedden! gaan de luiken straks om hoog! staan er een paar dansende Aapjes en Panda Beren!
effe een facial........quote:Op donderdag 21 april 2011 19:01 schreef wildstar het volgende:
[..]
nee hoor...dennix komt flip ff behandelen
Een Ed actie?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Whahahaha, dat herinner ik me nog, godsamme
Zou er daarnog een flimpje van bestaan ? Was briljante rls-TVquote:Op donderdag 21 april 2011 19:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Whahahaha, dat herinner ik me nog, godsamme
Big Brother Ed werd weggestemd maar hij wilde een statement maken en weigerde vervolgens om het huis te verlatenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:01 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Een Ed actie?
* Chuckster weet er nog weinig van, was 9 jaar oud en kent alleen nog Bart, Ruud en slet Sabine
geachte pope........dat mormel spoort niequote:Op donderdag 21 april 2011 19:02 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
En Jo haat roze...........
maar verliet later toch huilend en al het huis.........quote:Op donderdag 21 april 2011 19:03 schreef egmo het volgende:
[..]
Big Brother Ed werd weggestemd maar hij wilde een statement maken en weigerde vervolgens om het huis te verlaten![]()
Geen of Peggyquote:Op donderdag 21 april 2011 19:05 schreef knagsje het volgende:
gaan we nog wedden wie karim kiest? Peggy of Bianca?
peggyquote:Op donderdag 21 april 2011 19:05 schreef knagsje het volgende:
Peggy waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:05 schreef knagsje het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:08 schreef TimeJumper het volgende:
Kijk dan dat haar van Laura begint zowat 2 centimeters boven haar oren
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:08 schreef TimeJumper het volgende:
Kijk dan dat haar van Laura begint zowat 2 centimeters boven haar oren
Iedereen verveeld zich.quote:
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 21 april 2011 19:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Iedereen verveeld zich.
De andere bewoners vervelen zich (door de slechte planning en ideeen van de regie)
de streamers vervelen zich doordat het saaie tv is.
Het is eigenlijk gewoon in zijn algeheel heel vervelend
en daardoor worden wij cossers af en toe lekker vervelendquote:Op donderdag 21 april 2011 19:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Iedereen verveeld zich.
De andere bewoners vervelen zich (door de slechte planning en ideeen van de regie)
de streamers vervelen zich doordat het saaie tv is.
Het is eigenlijk gewoon in zijn algeheel heel vervelend
Streamers die denken boven andere streamers te staan, omdat ze geen respect hebben voor de mening van hun medestreamers... Ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:06 schreef akveor het volgende:
Ach ja... streamers die Joannaweg willen hebben ipv Laura hebben zich in mijn ogen allang gediskwalificeerd als RLS fans.
ohw ja komt, omdat ik niet zo hoogbegaafd (hoogbegaaft, nee toch hoogbegaafdquote:
Nee, nooit gezienquote:
Ja de enige die boven jullie staat ben ik, want ik ben de opper streamerquote:Op donderdag 21 april 2011 19:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Streamers die denken boven andere streamers te staan, omdat ze geen respect hebben voor de mening van hun medestreamers... Ook.
Stam + t, hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:11 schreef TimeJumper het volgende:
ohw ja komt, omdat ik niet zo hoogbegaafd (hoogbegaaft, nee toch hoogbegaafd) ben als Monique
Iedereen die Jo weg wil hebben, wil Laura ook weg hebben hoor, wees niet bang.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:06 schreef akveor het volgende:
Ach ja... streamers die Joannaweg willen hebben ipv Laura hebben zich in mijn ogen allang gediskwalificeerd als RLS fans.
lui mensquote:Op donderdag 21 april 2011 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stam + t, hoe moeilijk kan het zijn.![]()
OnTopic: saaie Laura ligt.
2001quote:Op donderdag 21 april 2011 19:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Van welke versie zijn deze? Ken ze nog wel
zo hgoed zijn ze al die weken nog niet in beeld geweestquote:Op donderdag 21 april 2011 19:14 schreef Barb_ het volgende:
Oookeee waar had de cameraman opeens last van met die zoom op Laura's tieten?
quote:
R.I.P.quote:
Urbje is gauw tevreden.quote:
die zocht verstopte paaseierenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:14 schreef Barb_ het volgende:
Oookeee waar had de cameraman opeens last van met die zoom op Laura's tieten?
ik zie deze foto, en ik hoor karim zeggen ; "die bollen blijven gewoon goed als je ze plant".......quote:
En vast.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef danilel het volgende:
[..]
ik zie deze foto, en ik hoor karim zeggen ; "die bollen blijven gewoon goed als je ze plant".......
Hebben we als het goed is nog ergens liggen op een good old videoband.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mensen, ik doe 'deruit, ik hoor de uitslag morgen wel. Aju!
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef danilel het volgende:
[..]
ze is mooi afgelegd ...... topwerk vd begrafenis ondernemer.^O^
Voor vandaag. Morgen mag ze nog een keer^^quote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laatste batterijwissel voor Betty Bitch.
Supergaaaaaaaaaf om terug tezienquote:
Brengt een hoop herinneringen terugquote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Supergaaaaaaaaaf om terug tezien![]()
Don't jinx it...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laatste batterijwissel voor Betty Bitch.
Whahahhahaaaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef danilel het volgende:
[..]
ligt laura daar nu rechts van Geer????
Hoi Hoiquote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef Stability het volgende:
hellowww...zo kben er weer...halve middag bij de kapper gezeten , maar ik kan weer over straat gelukkig
Toen had Bart nog haar.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Hebben we als het goed is nog ergens liggen op een good old videoband.
hey mijn datequote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef Stability het volgende:
hellowww...zo kben er weer...halve middag bij de kapper gezeten , maar ik kan weer over straat gelukkig
Jaaaaaaaaaa ik wil weer een BB hahaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
Brengt een hoop herinneringen terug
Voor haar dildo zal je bedoelen...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Voor vandaag. Morgen mag ze nog een keer^^
kheb me weer mooi laten maken hoor, voor onze datequote:
hoi...je haar weer in de plooiquote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef Stability het volgende:
is er nog wat gebeurt sinds half 4 vanmiddag?
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:24 schreef Stability het volgende:
[..]
kheb me weer mooi laten maken hoor, voor onze date
alles weer netjes in de plooi ja..quote:
maaaaar daarvoor ben jij met zekerheid wel leuk...en pukkel jo is dat niet!!!goede avond leuke streamers...ik heb huis en tv voor mezelf tot half tien...glasje wijn en turkse pizza....knalfeest!!!!!!!!een van de 2 mokkels gaat er uit..alhoewel ik liever mo ook erbij had gehad....knufffff knaaaagsjequote:Op donderdag 21 april 2011 19:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ohw ja komt, omdat ik niet zo hoogbegaafd (hoogbegaaft, nee toch hoogbegaafd) ben als Monique
Hebben ze er nog iets van kunnen maken?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef Stability het volgende:
Ja daar kan je wel vanuit gaanquote:Op donderdag 21 april 2011 19:25 schreef Poezewoes het volgende:
Mo begint morgen weer over de nieuwe nominaties!!
vanavond al....quote:Op donderdag 21 april 2011 19:25 schreef Poezewoes het volgende:
vanavond nog!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:25 schreef Poezewoes het volgende:
ze moeten het nog afmaken he...nix meer aan te doenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben ze er nog iets van kunnen maken?
Die heeft ze nog niet - zei ze laatst.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voor haar dildo zal je bedoelen...
Denk dat ze daar vanavond al mee begint, als Laura weer door de exitdeur het huis in gaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:25 schreef Poezewoes het volgende:
nee, ma doet het eerst voor met bulliequote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef Johan1711 het volgende:
Joanna spreekt haar wens uit tegen de stem.
Het eerste wat ik doe als ik thuisben, is me van achteren laten nemen door 2 bruine beren met een soa, die net uit hun winterslaap komen. Rekt t nie dan scheurt t wel. Ma en Bullie mogen meekijken.
ik moet het nog zien, mss mogen ze beiden wel blijven......quote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk dat ze daar vanavond al mee begint, als Laura weer door de exitdeur het huis in gaat.
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef danilel het volgende:
[..]
nee, ma doet het eerst voor met bullie
Veel plezier!!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik ga naar jullie zwaaien vanuit de studio
gooi bart ff door de studioquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik ga naar jullie zwaaien vanuit de studio
ja ik ga ook kijken, ondertussen genieten van mn AH maaltijd ....quote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef Verity het volgende:
[..]
Jawel ... ben er nu dan ook vandoor - veel plezier peeps !
Puur natuurquote:Op donderdag 21 april 2011 19:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Urbje is gauw tevreden.
Kijk maar goed, straks stuitert (LET OP: STAM +T) omnomnom...naar buiten
dag poepiequote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik ga ook kijken, ondertussen genieten van mn AH maaltijd ....
tot straks na de show allemaal
Haha je bent die HH ballonnen van mij nog niet vergeten, geweldigquote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Puur natuur![]()
Mwa Laura voelt de bui wel al hangen, dus dat zal allemaal wel meevallen.
Ik denk dat ze er vooral tegenop kijkt dat Ridder Alex haar staat op te wachten op Schiphol met hartjes helium-ballonnen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef Stability het volgende:
[..]
Eet smakelijk en niet met je haar in het eten gaan he?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Puur natuur![]()
Mwa Laura voelt de bui wel al hangen, dus dat zal allemaal wel meevallen.
Ik denk dat ze er vooral tegenop kijkt dat Ridder Alex haar staat op te wachten op Schiphol met hartjes helium-ballonnen.![]()
![]()
Wie weet, haat ma heeft haar immers ook leren zoenen blijkbaar, want ze weet hoe lekker Joanna zoent.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef danilel het volgende:
[..]
nee, ma doet het eerst voor met bullie
dank je, nee zal ik voor oppassen..haar in eten is vies hequote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eet smakelijk en niet met je haar in het eten gaan he?
juist wel....leren accepteren wat en hoe je bent...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:30 schreef superkokje het volgende:
ik dacht dat ze zich schaamde voor haar lichaam![]()
dan ga je er niet zo bij lopen
[ afbeelding ]
Ze heeft toch prima benen?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:30 schreef superkokje het volgende:
ik dacht dat ze zich schaamde voor haar lichaam![]()
dan ga je er niet zo bij lopen
[ afbeelding ]
Tsja, tevaak op geramt he. Dan krijg je dat.quote:
Uiteraard, maar loop dan niet zo te janken bij diverse opdrachten e altijd een handdoek om en en enquote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef trollie67 het volgende:
[..]
juist wel....leren accepteren wat en hoe je bent...
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:34 schreef Chuckster het volgende:
misschien alleen een SL tijdens die liveshow?
ik reen achter je aanquote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja, tevaak op geramt he. Dan krijg je dat.![]()
![]()
![]()
Ben ondanks naar De uitzending van Do 21 April : BO(llywoodst)ER zoekt vrouw
Die kan je dus in de kast laten liggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:30 schreef Chuckster het volgende:
Tot 22:25 mensen, dan horen we dat Laura opzwiebert en dan kan de vlag uit![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi!
Sorry, hij hangt alquote:Op donderdag 21 april 2011 19:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die kan je dus in de kast laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |