Ja, waarheid is hard.quote:
Als je nog 1 keer een opmerking maakt over dat ik lapohunter ben meld ik je definitief bij de moderators, want ik ben hier niet van gediend.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef Verity het volgende:
Luira mag van mij gaan.... heeft geen toegevoegde waarde voor het huis, behalve als bij de (lig/slaap) inboedel hoort.
En Joanna wel? Zij haalt alleen maar het bloed meer en meer onder mijn nagels vandaan. Zij is dezelfde irritante factor als uit Peking Express 2006, met die 2 potten die zo verdomde vals/irritant waren. Toen zij er ein-de-lijk uit waren, werd het pas echt leuk... Jammer dat er toen nog maar 2 afleveringen waren.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef Verity het volgende:
Luira mag van mij gaan.... heeft geen toegevoegde waarde voor het huis, behalve als bij de (lig/slaap) inboedel hoort.
Whahaha, is ook eensquote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef Chuckster het volgende:
Eerst Laura weg, ze domineert nu ook al de streams
[ afbeelding ]
Walgelijk wijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er wat gebeurd, dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef Aimy het volgende:
WAAROM gebeurt er altijd iets als ik weg moet?
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, waarheid is hard.
[..]
Als je nog 1 keer een opmerking maakt over dat ik lapohunter ben meld ik je definitief bij de moderators, want ik ben hier niet van gediend.
Liever 4x Jo dan 4x Lauraquote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Whahaha, is ook eensWees blij dat het nu eens niet 4 streams op Joanna gericht is
En weer wandelt ze halfnaakt door het huis. Attentionwhooooore!quote:
wat heb jij tegen haar??quote:Op donderdag 21 april 2011 18:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En weer wandelt ze halfnaakt door het huis. Attentionwhooooore!
hetzelfde als wat ik tegen Laura heb waarschijnlijk, t komt heel agressief over, maar dat is het niet (toch?quote:
Hoezo niet??quote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan kijk je toch lekker niet mee? Daag
en als ze dat bij jou in huis zou doen zou je hetzelfde reagerenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En weer wandelt ze halfnaakt door het huis. Attentionwhooooore!
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:49 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Hoezo niet??
Mag hem toch wel dom vinden??
Teveel eer, als je het mij vraagtquote:Op donderdag 21 april 2011 18:50 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Zo mucho mucho mucho mucho mucho veel als mogelijk
Wat heb 'jij' tegen haar, nou geloof mij dat ik niet de enige ben die iets tegen haar heb.quote:
Geloof er niets vanquote:Op donderdag 21 april 2011 18:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
maakt nie uit als ze maar op tieft
Nog een paar keer, straks kan ze het lekker thuis doenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:51 schreef markvanrinsum het volgende:
hoevaak gaat zij nog gapen ??
[ afbeelding ]
Oh, ik neem dit spel allang niet serieus meerquote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef Chuckster het volgende:
Sommige mensen nemen dit spel te serieus, zo grappig![]()
![]()
![]()
![]()
daar was nog een gaapquote:Op donderdag 21 april 2011 18:51 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
welnee mijn hartslag is pas 170 nuquote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef Chuckster het volgende:
![]()
![]()
![]()
tot ze in het vliegtuig zitquote:Op donderdag 21 april 2011 18:51 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
Voel je je in de minderheid ?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik hoop vurig dat Joanna naar huis moet. Zijn we hier ook meteen van die fanclub af... Letterlijk een Joanna-invasie hier op het forum.
stiekem geil je wel op haar he????quote:Op donderdag 21 april 2011 18:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik hoop vurig dat Joanna naar huis moet. Zijn we hier ook meteen van die fanclub af... Letterlijk een Joanna-invasie hier op het forum.
We zullen zien vanaaf.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:53 schreef MargrietV het volgende:
Joanna heeft jurk met ingebouwde theedoek aan, geen gezicht, mag lijden dat Seg er lekker in gaat hangen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
stiekem geil je wel op haar he????
Oooh ja nee je hebt gelijk. Dus dan ging Joanna er ook fel over toen zij Dennis continue de grond in stampte, LIVE, ON, STREAM?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:53 schreef PinkLow het volgende:
Natuurlijk heeft iedereen zo zijn voorkeur, maar om nou iemand helemaal de grond in te stampen.....It's Just A Game
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ligt eraan. Durf jij toe te geven dat je enkel kijkt vanwege de leuter van Philip?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
Nou ik zit net max 10 minuten te kijken, ze heeft al wel 8 keer zitten gapen.quote:[b]Op donderdag 21 april 2011 18:51 schreef markvanrinsum het volgende:[/ b]
[ afbeelding ]
auw oei doet pijn maar uuuhhhhquote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oooh ja nee je hebt gelijk. Dus dan ging Joanna er ook fel over toen zij Dennis continue de grond in stampte, LIVE, ON, STREAM?
Ik heb niks met ze, Dennis niet en Joanna niet... Ik wil gewoon dat ze ophoepelt.
???????????????quote:Op donderdag 21 april 2011 18:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ligt eraan. Durf jij toe te geven dat je enkel kijkt vanwege de leuter van Philip?
Jo geeft zich elke dag een facial, houdt d'r huid jong en frisquote:Op donderdag 21 april 2011 18:55 schreef superkokje het volgende:
de vlekken van jo spelen op![]()
[ afbeelding ]
...Ik weet niet precies wat je met deze post wil duidelijk maken.quote:
heeft ie een leuter dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ligt eraan. Durf jij toe te geven dat je enkel kijkt vanwege de leuter van Philip?
Dat zou vast, al is het alleen om het boeiend te houden.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:56 schreef PinkLow het volgende:
Het zal mij benieuwen wie er vanavond weg moet...Het zal iig wel spannend worden.
Serieus zijn de debielen die gaan mailen vanwegen de pupquote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef Chuckster het volgende:
![]()
![]()
![]()
niet weer boeien........quote:Op donderdag 21 april 2011 18:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat zou vast, al is het alleen om het boeiend te houden.
Ja wie was dat ook alweer, die persoon heeft duidelijk nog nooit een pup opgevoedquote:Op donderdag 21 april 2011 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus zijn de debielen die gaan mailen vanwegen de pup
Goedenavond Mr Naziquote:Op donderdag 21 april 2011 18:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nazi Flip kijkt 95% zoals Lijzige Laura doet, totaal ongeinteresseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |