Haten op Misa Campo. Homo.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:25 schreef leeell het volgende:
lelijke hoeren/modellen
amateur is de echte shit
edit: zoals Wise idd
zou der wel paar x steke jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:27 schreef Zwollesjappie het volgende:
zij is ook betje chimeid
[ afbeelding ]
Wie is dit ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:29 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Als een man normaal naar naar ogen kan kijken is het geen man.
Fucking hell, wat een heerlijke inkijk.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef JustRob het volgende:
Heb echt zo'n hekel aan van die meiden die je vuil aankijken als je naar hun tieten kijkt. Ga er dan niet half naakt bij lopen, slet.
Patat eten bij de Subwayquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:31 schreef Zwollesjappie het volgende:
[ afbeelding ]
eet je nu wel patat amenth daar?
Manboobs.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:47 schreef Schieteensevenop het volgende:
Oke, toegegeven. Ik draag best vaak truitjes met inkijk. Maar ik heb een vriend die elke keer op niet zo'n subtiele wijze mijn decollothee checkt, vooral tijdens uitgaan![]()
![]()
Op een gegeven moment was de maat vol en heb ik hem er face to face mee geconfronteerd. Ik zei gewoon: '(naam), jij kijkt altijd naar mijn tieten'. Hij: 'i know maar ze zijn zo opvallend'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |