quote:Op donderdag 21 april 2011 15:24 schreef Kluts het volgende:
@ TT.
En: Ik heb ze! Ze waren er nog in mijn maat!
Mooie schoenen hoor Klutsquote:Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef Kluts het volgende:
Altijd loopt dit topic storm, wil ik eens posen met mijn aankoop, is er bijna niemand online!
sorryquote:Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef Kluts het volgende:
Altijd loopt dit topic storm, wil ik eens posen met mijn aankoop, is er bijna niemand online!
Zelfs de binnenkant is tof met zebrastrepen. En toen ik bij de VD was hadden de verkopers het net over AllStars en toen heb ik ze laten zien omdat ik er zo blij mee was.quote:
Terechtquote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelfs de binnenkant is tof met zebrastrepen. En toen ik bij de VD was hadden de verkopers het net over AllStars en toen heb ik ze laten zien omdat ik er zo blij mee was.![]()
Die had ik idd NOG liever willen hebben. Maar ja. Deze zijn ook tof.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Bijna net zo tof als mijn Prodigy Vans
Ze zijn echt heel gaaf ja! Een van de weinige gympen die ik ook zou willen dragenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die had ik idd NOG liever willen hebben. Maar ja. Deze zijn ook tof.
Heb je die hoge of die instappers?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Bijna net zo tof als mijn Prodigy Vans
Die vind ik ook mooier ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb de instappers. Vind de hoge ook net iets minder eigenlijk.
Vans vind ik wel tof ja, ik vind ze juist bij mannen vaak minder leuk staan, echt van die schuiten.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje heeft ook Vans. Vind ze bij vrouwen toch wat minder dan bij mannen.
RIP mijn Rowley XLT'squote:
Het kan ook dat ze m'n zusje gewoon niet staanquote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vans vind ik wel tof ja, ik vind ze juist bij mannen vaak minder leuk staan, echt van die schuiten.
Valt wel mee, mijn voeten lijken er juist klein in en ik heb maat 45.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
Vans vind ik wel tof ja, ik vind ze juist bij mannen vaak minder leuk staan, echt van die schuiten.
DAT is ook een optie natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan ook dat ze m'n zusje gewoon niet staan![]()
Ik heb maat 37 en mijn voeten lijken in Allstars zelfs groot.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Valt wel mee, mijn voeten lijken er juist klein in en ik heb maat 45.
Maar jij bent natuurlijk maar een klein opdondertje.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
Ik heb maat 37 en mijn voeten lijken in Allstars zelfs groot.
Het lijkt ook snel zo als je een wat plattere wreef hebt.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb maat 37 en mijn voeten lijken in Allstars zelfs groot.
Kan je dat zelf niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
Blegh, ik heb echt een hekel aan wenkbrauwen epileren. Van 't weekend maar eens een afspraak maken met de plukker
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
Blegh, ik heb echt een hekel aan wenkbrauwen epileren. Van 't weekend maar eens een afspraak maken met de plukker
ga?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:51 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik wil naar het strand!!!!!
*moest er even uit*
Jawel. Maar zij doet 't met touw, dat wordt 100x mooier.quote:
Wrijf met suikerklontjes door je wenkbrauwen en laat Rio het werk doenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
Goed idee!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wrijf met suikerklontjes door je wenkbrauwen en laat Rio het werk doen
na jaren van dromen heb je ze eindelijk gekocht?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef Kluts het volgende:
je had hier op Fok laatst zo'n aanbieding, die was nog wel te doen volgens mijquote:Op donderdag 21 april 2011 16:00 schreef Wicked-Game het volgende:
De tering dacht doe eens bijdehand ga eens zoeken naar permanente ontharing... beetje dure shit dat zeg...
je huid verbranden hoeft niet duur te zijn...aansteker..wat oude krantenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:00 schreef Wicked-Game het volgende:
De tering dacht doe eens bijdehand ga eens zoeken naar permanente ontharing... beetje dure shit dat zeg...
littekens >> haar?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je huid verbranden hoeft niet duur te zijn...aansteker..wat oude kranten
Wat wil je ontharen dan? je balzak?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:00 schreef Wicked-Game het volgende:
And proud of it!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij bent natuurlijk maar een klein opdondertje.
Zo doen ze dat bij koeien al eeuwenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je huid verbranden hoeft niet duur te zijn...aansteker..wat oude kranten
Afhankelijk van het verhaal dat erachter zit. Een emo hoef ik nietquote:
ik wilde net zeggen dat mijn ziel vol littekens zitquote:Op donderdag 21 april 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van het verhaal dat erachter zit. Een emo hoef ik niet
godverdommequote:
Ik ga natuurlijk alleen voor de brute oorlogswonden hequote:Op donderdag 21 april 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van het verhaal dat erachter zit. Een emo hoef ik niet
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk alleen voor de brute oorlogswonden he
Je kunt een praatgroepje met Royco beginnenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen dat mijn ziel vol littekens zit
Jij hebt een fascinatie voor mensen met missende ledematen?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
wel die met n goed verhaal.quote:
Hangt er vanaf hoe de persoon in kwestie ermee omgaatquote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, die diggen ze dan weer niet.
Over het algemeen.
Nee, alleen met de overgebleven litteken squote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij hebt een fascinatie voor mensen met missende ledematen?
damn...ik dacht dat je makkelijk wasquote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
wel die met n goed verhaal.
'ik wilde mezelf ontharen en stak toen mn zak in de fik' valt daar niet onder.
Een vriend van mij heeft een ongeluk gehad met de trekker en heeft een heel tof litteken op zijn kniequote:Op donderdag 21 april 2011 16:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, alleen met de overgebleven litteken s
Ik praat niet over dingenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt een praatgroepje met Royco beginnen
Geil hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij vrienden met trekkers ?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een ongeluk gehad met de trekker en heeft een heel tof litteken op zijn knieDe vorm van een komma.
ik ben ook dom en n zeuren geloof ik, je bent niet de enige die zich vergist.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
damn...ik dacht dat je makkelijk was
Zolang hij baco's drinkt om de pijn te verzachten, vindt jij het best?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe de persoon in kwestie ermee omgaat
Mijn halve vriendengroep is boerquote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb jij vrienden met trekkers ?
Zou iedereen moeten hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb jij vrienden met trekkers ?
Ik vind pasta in de zomer echt zo'n blok beton op je maag.quote:
Jij boerinneke !quote:Op donderdag 21 april 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn halve vriendengroep is boerDus ja, een deel van mijn vrienden hebben trekkers, shovels, Unimogs en ander zwaar geschut
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
Jongens: meesterlijk artikel, moet je ff lezen: http://www.geenstijl.nl/m(...)ietsenshop.html#more
pastasalade, soep, hamburgers, salade met gerookte kip. Veel salades iig. En mn oma nog n keer dr recept voor koude schotel vragenquote:
Foto!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een ongeluk gehad met de trekker en heeft een heel tof litteken op zijn knieDe vorm van een komma.
Dat ga je allemaal vanavond naar binnen werken?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
pastasalade, soep, hamburgers, salade met gerookte kip. Veel salades iig. En mn oma nog n keer dr recept voor koude schotel vragen
Nou ja goedkoopst was 150 per keer, denk er even bij dat je dan toch 6 x moet... tja big business.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je had hier op Fok laatst zo'n aanbieding, die was nog wel te doen volgens mij
Ik blief geen alcoholistenquote:
Gisteren een eenvoudige biefstuk salade gehad, die was ergquote:
Rug...quote:Op donderdag 21 april 2011 16:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat wil je ontharen dan? je balzak?
Spaghetti met baby clams in witte wijn en knoflookquote:
Waarvoor?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou ja goedkoopst was 150 per keer, denk er even bij dat je dan toch 6 x moet... tja big business.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:11 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang hij baco's drinkt om de pijn te verzachten, vindt jij het best?
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik blief geen alcoholisten
Wel een leuk karakter die rol![]()
Pittigekipsaladequote:
Muy pedisquote:
nee, gisteren (zelfgemaakte) hamburger, eergisteren pastasalade (met tonijn, rode UI peterselie, tomaat...) vanavond courgettesoep en morgen die salade met kipquote:Op donderdag 21 april 2011 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ga je allemaal vanavond naar binnen werken?
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ga ik vragen zodra hij online is
Volgens mij waren zij niet heel duur: http://www.delete-me.nl/quote:
Hmmm, ik ben nu een apparaat aan het uitproberen http://www.haircontroll.nl/ als ik daar wat zinnigs over kan zeggen hoor je het.. tot dusver ben ik er nog niet heel erg te spreken over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik heb dus een keer met 30 graden andijviestamppot gemaakt omdat ik daar zin in had. Ten eerste niet te doen qua koken in die hitte, is het eindelijk klaar, eet je maar een paar happen omdat het machtige winterkost is.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
Ik eet gewoon waar ik zin in heb, en dat is vrijwel hetzelfde als in de winter. Alleen eet ik later in de zomer
Ik ben liever van het rigoreuze werk, ontharingscremés of harsen of dan maar direct laseren of IPL.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben nu een apparaat aan het uitproberen http://www.haircontroll.nl/ als ik daar wat zinnigs over kan zeggen hoor je het.. tot dusver ben ik er nog niet heel erg te spreken over.
Andijviestamppot winterkost?!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dus een keer met 30 graden andijviestamppot gemaakt omdat ik daar zin in had. Ten eerste niet te doen qua koken in die hitte, is het eindelijk klaar, eet je maar een paar happen omdat het machtige winterkost is.
weer of geen weer, altijd snackweerquote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
Ik eet gewoon waar ik zin in heb, en dat is vrijwel hetzelfde als in de winter. Alleen eet ik later in de zomer
Oh nee, ik kan rustig boerenkool stampot eten bij 30 gradenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dus een keer met 30 graden andijviestamppot gemaakt omdat ik daar zin in had. Ten eerste niet te doen qua koken in die hitte, is het eindelijk klaar, eet je maar een paar happen omdat het machtige winterkost is.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef MissMSX het volgende:
Hebben jullie nou ook zo'n last van het weer?Gezien mijn activiteiten van gisteren, ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Eeeehhh... lees eens over dat apparaatquote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik ben liever van het rigoreuze werk, ontharingscremés of harsen of dan maar direct laseren of IPL.
Kut genen van mijn paquote:Op donderdag 21 april 2011 16:22 schreef rival het volgende:
never nooit geen haarproblemen
life is good
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef MissMSX het volgende:
Hebben jullie nou ook zo'n last van het weer?Nee, ik mis jouw vent niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet alleen... maar ik eet ook niet veel anders in de winter of zomer.... ik heb toch altijd trek... wilde ik eigenlijk aangevenquote:
grrrrquote:
+1 al heb ik t iets minder erg dan jij denk ik. Mn schouders moet ik wel echt wat aan laten doenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe, gij bende ook al zo een testosteron bomKalende kop, maar verder genoeg haar
lig je lekker op t strand te bakken?quote:
Strandtentquote:Op donderdag 21 april 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lig je lekker op t strand te bakken?
nicequote:
California dreamingquote:Op donderdag 21 april 2011 16:26 schreef ArTiC het volgende:
All the leaves are brown and the sky is grey...vreemd nummer
wandelende lyrics bibliotheekquote:
We zien je wel verschijnenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
20.00 uur. Heb rond half 6 op DH centraal afgesproken
ik zal je wel eens goed testenquote:
Oh ja, DH, daar moet ik ook nog naar toe vanavond.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
20.00 uur. Heb rond half 6 op DH centraal afgesproken
Dat hadden wij zondag ook al ja. Heel fijnquote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef Yuki het volgende:
Ik zit bij de strandtent met de traaaaaaaaaaaaaagste bediening ever
dat hele eiland van jou is practisch 1 strandtentquote:
ik wil weg van werk, en of ik dan naar een tent ga of niks ga doen boeit me niet.. ik wil gewoon Weeekendquote:
Touché. Met uitzondering van mijn werkplek, that isquote:Op donderdag 21 april 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat hele eiland van jou is practisch 1 strandtent
ik ben het eens met deze manquote:Op donderdag 21 april 2011 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil weg van werk, en of ik dan naar een tent ga of niks ga doen boeit me niet.. ik wil gewoon Weeekend
Gezellig met Yuki een terrasje doen?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef Watertornado het volgende:
Eens naar Zandvoort toe denk ik maar.
Zondag 1 Mei zijn wij er weer van de partijquote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef Watertornado het volgende:
Eens naar Zandvoort toe denk ik maar.
vooral het laatste uur (zit alleen van 4 tot 5) zit ik alleen maar naar de klok te kijken....quote:
El ninoquote:Op donderdag 21 april 2011 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hadden wij zondag ook al ja. Heel fijnWelke zit je trouwens?
Als ik had geweten dat je in een strandtent ging zitten, was ik in Utrecht gebleven, was ik wel ff mee gegaan
met een roeitboot?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:48 schreef Barbusse het volgende:
Oeh, voor slechts 98 eurietjes naar Athene
Dat wordt ongezellig dan. Ik zit in Scheveningenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezellig met Yuki een terrasje doen?
Neen, met vliegmasjienquote:Op donderdag 21 april 2011 16:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met een roeitboot?
en dan zelf roeien
Wij zaten iets verder, wij zaten net voorbij de boulevard, na de 1e trap de duinen in, weet de naam ff niet meer zo 1-2-3quote:
Beach Company?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
Wij zaten iets verder, wij zaten net voorbij de boulevard, na de 1e trap de duinen in, weet de naam ff niet meer zo 1-2-3
Zo duur?quote:
kost kei duur manquote:
Zou kunnen, ik weet het ff niet meer, ze hadden iig een aantal loungebanken staan, dat was voor ons een pre. Er was (zondag iig) live zangeres met een flink rauwe stem.quote:
50 seconden te vroegquote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wordt ongezellig dan. Ik zit in Scheveningen
Vakantie vieren in Rundumhausen is nog nooit zo onbetaalbaar geweestquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef Barbusse het volgende:
Vakantie vieren in Rundumhausen is nog nooit zo onbetaalbaar geweest
Dank, maar een kusje red mijn vakantie niet, Technoquote:
Oh, bij het Zwarte Pad. Dat is het andere "eind" van de boulevard.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
http://maps.google.com/ma(...)411&ie=UTF8&t=h&z=19
Daar was het exact
Ja, we hadden de auto bij t Brouwcafe staan (en daar ook nog ff lekker wat gedronken)quote:Op donderdag 21 april 2011 17:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, bij het Zwarte Pad. Dat is het andere "eind" van de boulevard.
nou...laat je broek maar weer zakken Technoquote:Op donderdag 21 april 2011 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank, maar een kusje red mijn vakantie niet, Techno
Ik denk dat ik skip.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:07 schreef ArTiC het volgende:
nou...laat je broek maar weer zakken Techno
Begrip, ik heb het...in overvloedquote:
Het is niet dat soort vakantie, ArTiCquote:Op donderdag 21 april 2011 17:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou...laat je broek maar weer zakken Techno
Is er iig 1 lichaamsdeel wat bruin wordtquote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is niet dat soort vakantie, ArTiC
Dudequote:Op donderdag 21 april 2011 17:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is er iig 1 lichaamsdeel wat bruin wordt
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is er iig 1 lichaamsdeel wat bruin wordt
Waarom niet vanavond?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:51 schreef Kluts het volgende:
Oja, en ik heb hardloopschoenen gekocht.
Dit weekend ga ik beginnen.
Omdat ik nu nog last van mijn rug heb, en niet wil gaan beginnen terwijl ik dat nog heb.quote:
Goed plan als je op kantoor zitquote:
jazekerquote:
Heb je Evie al gedownload?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:51 schreef Kluts het volgende:
Oja, en ik heb hardloopschoenen gekocht.
Dit weekend ga ik beginnen.
Met de kwaliteit van het wegdek hiero is het niet verstandig om te skatenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:22 schreef smilez het volgende:
[..]
jazekerhet is dat het te ver is om naar werk te skaten anders had ik het zeker wel gedaan
heb net nieuwe filaskatesfor the speed, not for recreation
Awwwquote:
nadat ik bij elkaar geveegd ben: graagquote:
What happened?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nadat ik bij elkaar geveegd ben: graag
Evie downloaden?quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nadat ik bij elkaar geveegd ben: graag
je hebt ook off-road skatesquote:Op donderdag 21 april 2011 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de kwaliteit van het wegdek hiero is het niet verstandig om te skaten
In welk deel van IJ'stein wonen jullie eigenlijk?quote:
een week slecht slapen + langere dagen werkenquote:
Ik prefereer toch de cocktailbar.quote:
Waarom slaap je slechter?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
een week slecht slapen + langere dagen werken
Oh, I'm with youquote:Op donderdag 21 april 2011 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik prefereer toch de cocktailbar.
geen ideequote:
haha, of je vind t gewoon spannend je nieuwe huisje?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen idee
mss omdat ik in een beddenzaak weer op een goede matras heb gelegen en nu weigert m'n lichaam op deze crapmatras te slapen
dat wel, maar volgens mij niet op een manier dat ik er slecht van zou moeten slapen, snap het echt niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
haha, of je vind t gewoon spannend je nieuwe huisje?
Soms wordt het pas achteraf duidelijk wat de oorzaak is.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat wel, maar volgens mij niet op een manier dat ik er slecht van zou moeten slapen, snap het echt niet.
Ow, dat zuigt enorm, een slechte matrasquote:Op donderdag 21 april 2011 19:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen idee
mss omdat ik in een beddenzaak weer op een goede matras heb gelegen en nu weigert m'n lichaam op deze crapmatras te slapen
Would you like a drink, my dear?quote:
over een paar weken een spliksplinternieuwequote:Op donderdag 21 april 2011 19:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ow, dat zuigt enorm, een slechte matras
wat is de levertijd? En de rest van de meubels?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
over een paar weken een spliksplinternieuwe
bed 6 weken, bank 12-16 wekenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat is de levertijd? En de rest van de meubels?
Hmm, wordt de eerste weken op je huidige bed slapen dus?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bed 6 weken, bank 12-16 weken, voor tafel nog op zoek naar 2e hands, rest IKEA
Ik heb nu al medelijden met zijn rug....quote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, wordt de eerste weken op je huidige bed slapen dus?
Altijd nog beter dan half tussen twee matrassen in slapenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met zijn rug....
nee, dat blijft hier. Heb nog een enkele matras voor ventje hier dat mee gaat, waar ik de eerste paar weken zelf nog wel op kan slapen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, wordt de eerste weken op je huidige bed slapen dus?
Okequote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, dat blijft hier. Heb nog een enkele matras voor ventje hier dat mee gaat, waar ik de eerste paar weken zelf nog wel op kan slapen.
ammenooitnietquote:Op donderdag 21 april 2011 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Okekon zijn dat je tijdelijk dat bed daarheen sleepte en daarna weer terug
Duidelijkquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 21 april 2011 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan half tussen twee matrassen in slapen
Graag gedaan natuurlijk.quote:
Heerlijk is dat, buiten een biertje drinkenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef Watertornado het volgende:
Oh, kut, ik ben nu net te laat om nog naar de slijter te gaan.
Een biertje zo buiten leek me wel wat.
De terrassen zijn nog openquote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef Watertornado het volgende:
Oh, kut, ik ben nu net te laat om nog naar de slijter te gaan.
Een biertje zo buiten leek me wel wat.
Nee in de stad echte regenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:33 schreef smilez het volgende:
[..]
liep je net onder een balkon o.i.d. dan?
dan kan ik je zeggen.. dat was een zure regen!![]()
Dat treft ik ookquote:
Waarom ben jij niet bij zoenmevrouw? Dat kan ik ook vragenquote:
bijna t hele weekend geweest en gisteren ookquote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet bij zoenmevrouw? Dat kan ik ook vragen
lekker, sporten moet ik ook weer doenm merk de laatste weken dat mn conditie slecht isquote:Op donderdag 21 april 2011 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb een stuk gefietst en mijn telabo verlengd
Gelukkigquote:Op donderdag 21 april 2011 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bijna t hele weekend geweest en gisteren ookzie dr van t weekend ws ook weer, t moet wel leuk blijven
Ah, m'n secretaresse heeft al voor mij gereageerd zie ik.quote:
Mja, ik zeg neequote:
Stage of andere plannen op de agenda?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik zeg nee
Straks naar bed, morgen vroeg op
Stage.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stage of andere plannen op de agenda?
en morgen "another bad hair day" zeker?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik zeg nee
Straks naar bed, morgen vroeg op
Spannend? Of komt dat wel goed?quote:
Ik doe niet aan bad hair daysquote:Op donderdag 21 april 2011 21:01 schreef smilez het volgende:
[..]
en morgen "another bad hair day" zeker?
Komt goedquote:
Mensen die lage doelen stellen voor zichzelf.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
Komt goedIk heb geen indicaties gehad dat m'n baas niet tevreden is en tot nu toe heb ik alles kunnen doen/meemaken wat ik in m'n leerdoelen gesteld heb.
Ik ben Goeeeeeeeeeehoedquote:Op donderdag 21 april 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, m'n secretaresse heeft al voor mij gereageerd zie ik.
Anders haal ik ze toch nietquote:Op donderdag 21 april 2011 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die lage doelen stellen voor zichzelf.
Die kwalificatie verdien je pas zodra die foto er is.quote:
Wat heb je nou aan leerdoelen als je toch alleen maar hoeft te stofzuigen, strijken en afwassen zodra je bent getrouwd?quote:
Vraag dat mijn school, verdoriequote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan leerdoelen als je toch alleen maar hoeft te stofzuigen, strijken en afwassen zodra je bent getrouwd?
Was naar de huishoudschool gegaan!quote:
In het westen niet...quote:
Ja, precies. Er is alleen leven in het westen, wat heb ik dan aan de huishoudschool?quote:
Een kennerquote:
De berenhuiden waarin jullie lopen moeten toch ook gewassen worden, niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
Ja, precies. Er is alleen leven in het westen, wat heb ik dan aan de huishoudschool?
Ik weet niet of ik goed kan Googlen maar voor deze opmerking had ik Google niet nodig. Of mij dat gelijk een kenner maakt weet ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kennerOf een goede Googler!
Daar kreeg ik commentaar op, dus weer terug naar de vorige.
Bont was je nietquote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De berenhuiden waarin jullie lopen moeten toch ook gewassen worden, niet?
Ieuwquote:
Afgezien van Techno, reageerde anderen met 'wat is dat nou voor een raar plaatje?'.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
Ik weet niet of ik goed kan Googlen maar voor deze opmerking had ik Google niet nodig. Of mij dat gelijk een kenner maakt weet ik niet.
Gebeurt chemisch. Vroeger met benzine of tetra.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ieuw
Hoewel... mijn bontjas is ook nog nooit gewassen geloof ik en die is al ruim 30 jaar oud. Hij stinkt wel een beetje. Motteballen ofzo
Weggooien. Die vachten zijn niet van de kwaliteit die gevraagd wordt. En dieren die gebruikt worden voor bont gaan de verwerker in, want die worden niet gebruikt voor consumptie.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
Ach, als bijproduct vind ik het eigenlijk wel iets goeds. Wat doen ze met al die vachtjes van de konijntjes die met kerst op tafel liggen?
Stom dus wat mij betreftquote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weggooien. Die vachten zijn niet van de kwaliteit die gevraagd wordt. En dieren die gebruikt worden voor bont gaan de verwerker in, want die worden niet gebruikt voor consumptie.
Ja, het slaat ook nergens op. De nertsen, vossen, chinchilla's e.d. worden ook niet gegeten of wat dan ook.quote:
Stel het voor aan de industriequote:
Onder het kopje 'Duurzaam' of 'Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen'?quote:
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onder het kopje 'Duurzaam' of 'Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen'?
Als je als moeder als dierenbeul wil worden uitgemaakt welquote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
Maar goed, nu heb ik een mini-bontjas ooit gekregen toen ik een mini-Miss was. Is dan toch zonde om mijn kinders daar niet in te gaan laten lopen? Zijn de arme nijntjes voor niks gestorven
Dan zeg ik wel dat het hypocriet is, want nijntjes zijn al 30 jaar doodquote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je als moeder als dierenbeul wil worden uitgemaakt wel
Bont is 't mooiste dat er is dus draag 't met trots!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
Maar goed, nu heb ik een mini-bontjas ooit gekregen toen ik een mini-Miss was. Is dan toch zonde om mijn kinders daar niet in te gaan laten lopen? Zijn de arme nijntjes voor niks gestorven
Dat maakt niet uitquote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zeg ik wel dat het hypocriet is, want nijntjes zijn al 30 jaar dood
Omgquote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
Dat is wel wat jaartjes terug geweest he. Toen was het nog een veel minder beladen onderwerpquote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
OmgKinderen bont laten dragen
Sowieso, mensen die bont dragenEr is geen industrie wreder voor dieren dan die industrie
Weg bontquote:
U bent Marokkaan?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef Watertornado het volgende:
Bont is 't mooiste dat er is dus draag 't met trots!
Alsof de beesten toen beter behandeld werdenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel wat jaartjes terug geweest he. Toen was het nog een veel minder beladen onderwerp
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof de beesten toen beter behandeld werdenMaar goed, je moet 't zelf weten.
Bont is het mooist op z'n oorspronkelijke eigenaar iddquote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bont is 't mooiste dat er is dus draag 't met trots!
Oh, dat is fijnquote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
Mail van de sollicitatie: ze hebben interesse!
Klopt. Je hoeft alleen de ingewanden en het geraamte eruit te trekken voor de rest gewoon zo laten is 't leukst.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bont is het mooist op z'n oorspronkelijke eigenaar idd
Wie precies en voor wat?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
Mail van de sollicitatie: ze hebben interesse!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |