quote:Op donderdag 21 april 2011 15:24 schreef Kluts het volgende:
@ TT.
En: Ik heb ze! Ze waren er nog in mijn maat!
Mooie schoenen hoor Klutsquote:Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef Kluts het volgende:
Altijd loopt dit topic storm, wil ik eens posen met mijn aankoop, is er bijna niemand online!
sorryquote:Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef Kluts het volgende:
Altijd loopt dit topic storm, wil ik eens posen met mijn aankoop, is er bijna niemand online!
Zelfs de binnenkant is tof met zebrastrepen. En toen ik bij de VD was hadden de verkopers het net over AllStars en toen heb ik ze laten zien omdat ik er zo blij mee was.quote:
Terechtquote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelfs de binnenkant is tof met zebrastrepen. En toen ik bij de VD was hadden de verkopers het net over AllStars en toen heb ik ze laten zien omdat ik er zo blij mee was.![]()
Die had ik idd NOG liever willen hebben. Maar ja. Deze zijn ook tof.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Bijna net zo tof als mijn Prodigy Vans
Ze zijn echt heel gaaf ja! Een van de weinige gympen die ik ook zou willen dragenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die had ik idd NOG liever willen hebben. Maar ja. Deze zijn ook tof.
Heb je die hoge of die instappers?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Bijna net zo tof als mijn Prodigy Vans
Die vind ik ook mooier ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb de instappers. Vind de hoge ook net iets minder eigenlijk.
Vans vind ik wel tof ja, ik vind ze juist bij mannen vaak minder leuk staan, echt van die schuiten.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje heeft ook Vans. Vind ze bij vrouwen toch wat minder dan bij mannen.
RIP mijn Rowley XLT'squote:
Het kan ook dat ze m'n zusje gewoon niet staanquote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vans vind ik wel tof ja, ik vind ze juist bij mannen vaak minder leuk staan, echt van die schuiten.
Valt wel mee, mijn voeten lijken er juist klein in en ik heb maat 45.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
Vans vind ik wel tof ja, ik vind ze juist bij mannen vaak minder leuk staan, echt van die schuiten.
DAT is ook een optie natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan ook dat ze m'n zusje gewoon niet staan![]()
Ik heb maat 37 en mijn voeten lijken in Allstars zelfs groot.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Valt wel mee, mijn voeten lijken er juist klein in en ik heb maat 45.
Maar jij bent natuurlijk maar een klein opdondertje.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
Ik heb maat 37 en mijn voeten lijken in Allstars zelfs groot.
Het lijkt ook snel zo als je een wat plattere wreef hebt.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb maat 37 en mijn voeten lijken in Allstars zelfs groot.
Kan je dat zelf niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
Blegh, ik heb echt een hekel aan wenkbrauwen epileren. Van 't weekend maar eens een afspraak maken met de plukker
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
Blegh, ik heb echt een hekel aan wenkbrauwen epileren. Van 't weekend maar eens een afspraak maken met de plukker
ga?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:51 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik wil naar het strand!!!!!
*moest er even uit*
Jawel. Maar zij doet 't met touw, dat wordt 100x mooier.quote:
Wrijf met suikerklontjes door je wenkbrauwen en laat Rio het werk doenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
Goed idee!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wrijf met suikerklontjes door je wenkbrauwen en laat Rio het werk doen
na jaren van dromen heb je ze eindelijk gekocht?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef Kluts het volgende:
je had hier op Fok laatst zo'n aanbieding, die was nog wel te doen volgens mijquote:Op donderdag 21 april 2011 16:00 schreef Wicked-Game het volgende:
De tering dacht doe eens bijdehand ga eens zoeken naar permanente ontharing... beetje dure shit dat zeg...
je huid verbranden hoeft niet duur te zijn...aansteker..wat oude krantenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:00 schreef Wicked-Game het volgende:
De tering dacht doe eens bijdehand ga eens zoeken naar permanente ontharing... beetje dure shit dat zeg...
littekens >> haar?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je huid verbranden hoeft niet duur te zijn...aansteker..wat oude kranten
Wat wil je ontharen dan? je balzak?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:00 schreef Wicked-Game het volgende:
And proud of it!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij bent natuurlijk maar een klein opdondertje.
Zo doen ze dat bij koeien al eeuwenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je huid verbranden hoeft niet duur te zijn...aansteker..wat oude kranten
Afhankelijk van het verhaal dat erachter zit. Een emo hoef ik nietquote:
ik wilde net zeggen dat mijn ziel vol littekens zitquote:Op donderdag 21 april 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van het verhaal dat erachter zit. Een emo hoef ik niet
godverdommequote:
Ik ga natuurlijk alleen voor de brute oorlogswonden hequote:Op donderdag 21 april 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van het verhaal dat erachter zit. Een emo hoef ik niet
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk alleen voor de brute oorlogswonden he
Je kunt een praatgroepje met Royco beginnenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen dat mijn ziel vol littekens zit
Jij hebt een fascinatie voor mensen met missende ledematen?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
wel die met n goed verhaal.quote:
Hangt er vanaf hoe de persoon in kwestie ermee omgaatquote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, die diggen ze dan weer niet.
Over het algemeen.
Nee, alleen met de overgebleven litteken squote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij hebt een fascinatie voor mensen met missende ledematen?
damn...ik dacht dat je makkelijk wasquote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
wel die met n goed verhaal.
'ik wilde mezelf ontharen en stak toen mn zak in de fik' valt daar niet onder.
Een vriend van mij heeft een ongeluk gehad met de trekker en heeft een heel tof litteken op zijn kniequote:Op donderdag 21 april 2011 16:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, alleen met de overgebleven litteken s
Ik praat niet over dingenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt een praatgroepje met Royco beginnen
Geil hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij vrienden met trekkers ?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een ongeluk gehad met de trekker en heeft een heel tof litteken op zijn knieDe vorm van een komma.
ik ben ook dom en n zeuren geloof ik, je bent niet de enige die zich vergist.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
damn...ik dacht dat je makkelijk was
Zolang hij baco's drinkt om de pijn te verzachten, vindt jij het best?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe de persoon in kwestie ermee omgaat
Mijn halve vriendengroep is boerquote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb jij vrienden met trekkers ?
Zou iedereen moeten hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb jij vrienden met trekkers ?
Ik vind pasta in de zomer echt zo'n blok beton op je maag.quote:
Jij boerinneke !quote:Op donderdag 21 april 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn halve vriendengroep is boerDus ja, een deel van mijn vrienden hebben trekkers, shovels, Unimogs en ander zwaar geschut
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
Jongens: meesterlijk artikel, moet je ff lezen: http://www.geenstijl.nl/m(...)ietsenshop.html#more
pastasalade, soep, hamburgers, salade met gerookte kip. Veel salades iig. En mn oma nog n keer dr recept voor koude schotel vragenquote:
Foto!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een ongeluk gehad met de trekker en heeft een heel tof litteken op zijn knieDe vorm van een komma.
Dat ga je allemaal vanavond naar binnen werken?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
pastasalade, soep, hamburgers, salade met gerookte kip. Veel salades iig. En mn oma nog n keer dr recept voor koude schotel vragen
Nou ja goedkoopst was 150 per keer, denk er even bij dat je dan toch 6 x moet... tja big business.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je had hier op Fok laatst zo'n aanbieding, die was nog wel te doen volgens mij
Ik blief geen alcoholistenquote:
Gisteren een eenvoudige biefstuk salade gehad, die was ergquote:
Rug...quote:Op donderdag 21 april 2011 16:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat wil je ontharen dan? je balzak?
Spaghetti met baby clams in witte wijn en knoflookquote:
Waarvoor?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou ja goedkoopst was 150 per keer, denk er even bij dat je dan toch 6 x moet... tja big business.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:11 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang hij baco's drinkt om de pijn te verzachten, vindt jij het best?
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik blief geen alcoholisten
Wel een leuk karakter die rol![]()
Pittigekipsaladequote:
Muy pedisquote:
nee, gisteren (zelfgemaakte) hamburger, eergisteren pastasalade (met tonijn, rode UI peterselie, tomaat...) vanavond courgettesoep en morgen die salade met kipquote:Op donderdag 21 april 2011 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ga je allemaal vanavond naar binnen werken?
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ga ik vragen zodra hij online is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |