quote:
quote:
ook ervaring meequote:Op donderdag 21 april 2011 15:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
euntje met heul veul energie....
en dat optillen en zo, maak je er niet zo druk om als het beestje het niet wil laat hij het wel blijken
Denk dat je pech hebt vanavondquote:Op donderdag 21 april 2011 15:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik werd een beetje misselijk van die Joanna-fanmakerij, dus dan krijg je dit.
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik werd een beetje misselijk van die Joanna-fanmakerij, dus dan krijg je dit.
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef bollokus het volgende:
[..]frustaties........
maak je niet druk ze zitten je gewoon te jennen
quote:
misschien is de mol nog op tijdquote:Op donderdag 21 april 2011 15:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
I know...
Maar ach, Joanna wint sowieso Sst.
Nee Phil, Karim Of Geer...quote:Op donderdag 21 april 2011 15:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
I know...
Maar ach, Joanna wint sowieso Sst.
jij fan, met je avaquote:
Bah.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:30 schreef Flow3r het volgende:
Joanna blijft, 10000.0000.0000 % fakking zeker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel of nietquote:Op donderdag 21 april 2011 15:32 schreef Dakotamu het volgende:
hoeveel van die mislukte jasjes heeft die luira wel niet :S
En daarom wil ik dus dat ze opsodemietert.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:32 schreef suksan het volgende:
vorige week hoefde de bewoners niet zoveel rekening te houden met de genomineerde volgens jo.. maar nu wil ze dat iedereen wakker is, want misschien is ze hier nog maar 3,5 uur.......
Ja,quote:Op donderdag 21 april 2011 15:30 schreef MargrietV het volgende:
ze moeten vast straks paaseieren schilderen. Vervolg wordt verstoppen, dan weer zoeken en zo krijgen ze misschien een half uur vol
Nee ze zei niet dat iedereen wakker moest zijn dat ging volgens mij gewoon weer over Flipquote:Op donderdag 21 april 2011 15:32 schreef suksan het volgende:
vorige week hoefde de bewoners niet zoveel rekening te houden met de genomineerde volgens jo.. maar nu wil ze dat iedereen wakker is, want misschien is ze hier nog maar 3,5 uur.......
Yeahhquote:Op donderdag 21 april 2011 15:30 schreef Flow3r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja volgens mij was de inspiratie echt op...quote:Op donderdag 21 april 2011 15:35 schreef Dakotamu het volgende:
toch niet weer een dom toneelstukje hoop ik....
volgens mij was die er al niet om mee te beginnen :Squote:Op donderdag 21 april 2011 15:36 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja volgens mij was de inspiratie echt op...
het word met de minuut saaier.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:37 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
volgens mij was die er al niet om mee te beginnen :S
Of Sharonquote:Op donderdag 21 april 2011 15:37 schreef Candyfreak het volgende:
Hopelijk volgende week Monique naar huis.
jaquote:Op donderdag 21 april 2011 15:39 schreef Dakotamu het volgende:
een half uur herinneringen ophalen.. hoorde ik dat nou goed?
Dat hoop ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:40 schreef Reksie1981 het volgende:
Ja, wanneer komen die familieleden dan in dat huis.. zal vanavond ook wel zijn dan?
Stiekem die strakgetrokkenhoer toch naar Lisboa ipv Turkije?
Omdat ze een relatie moest hebben met Guidoquote:Op donderdag 21 april 2011 15:41 schreef beequeen het volgende:
Laura heeft tegen Faalex gezegd dat ze hem helemaal niet leuk vond?
Die is nieuw voor mij.
toen ze het geheim nog had met guidoquote:Op donderdag 21 april 2011 15:41 schreef beequeen het volgende:
Die is nieuw voor mij.
Heeft alex wel in de week van de waarheid gezien op video dat ze dat tegen Guido zei, maar ik gok (heb geen streams he)quote:Op donderdag 21 april 2011 15:41 schreef beequeen het volgende:
Die is nieuw voor mij.
is lang geleden, check week tweequote:Op donderdag 21 april 2011 15:41 schreef beequeen het volgende:
Die is nieuw voor mij.
Gerard is het met me eens; Jo moet opsodemieteren!quote:
maar wel lekkahquote:
Mjeh... wordt er gek van... ze zijn gewoon geen vriendinnen...quote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef MargrietV het volgende:
heel overdreven alweer alweer alweer..... om ziek van te worden.
Gelukkig kan ze wel goed acteren! / notquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit is echt een sentimenteel afscheid-erijtje.
Joanna gaat niet eens weg
Mag ik even braken?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef MargrietV het volgende:
heel overdreven alweer alweer alweer..... om ziek van te worden.
Ja maar dan nog.quote:
Ik heb ook het vak drama gehad op school ^^quote:Op donderdag 21 april 2011 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik even braken?![]()
Vooral Djoon, maar nu komen haar acteerlessen goed van pas.
Het zal toch niet he?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:47 schreef afca_oc het volgende:
Secret Story NL
Het uur U nadert! Voordat we afscheid moeten nemen van een van de twee genomineerde dames, kan je nog even genieten van hun beste kanten. Trouwens, gisteren was Laura al bezig met een inhaalslag in de tussenstand en vandaag zet ze die voort.
Laura blijft?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:47 schreef afca_oc het volgende:
Secret Story NL
Het uur U nadert! Voordat we afscheid moeten nemen van een van de twee genomineerde dames, kan je nog even genieten van hun beste kanten. Trouwens, gisteren was Laura al bezig met een inhaalslag in de tussenstand en vandaag zet ze die voort.
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:47 schreef afca_oc het volgende:
Secret Story NL
HET ZAL TOCH NIEquote:Op donderdag 21 april 2011 15:48 schreef Reksie1981 het volgende:
ALEXANDER IS TERUG IN DE GEHEIME KAMER
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:48 schreef Reksie1981 het volgende:
Neeej, Is maikquote:Op donderdag 21 april 2011 15:48 schreef Reksie1981 het volgende:
Laura ook in groep 6 moest ze een verliefde lamparentaal spelen en dat lukte echt nietquote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik heb ook het vak drama gehad op school ^^
Yes, yes, het gaat gebeuren!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:47 schreef afca_oc het volgende:
Secret Story NL
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Laura ook in groep 6 moest ze een verliefde lamparentaal spelen en dat lukte echt niet
Ja nou in de uitzending werd ook gezegd dat iedereen moest blijven stemmen omdat Servio Gerard nog kon inhalen en dat werd toen 70-30 ofzoo?quote:
Joanna, 24quote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef Verity het volgende:
Ik heb ook het vak drama gehad op school ^^
quote:Geschikt voor: Semi-acteur, Model,, Presentator
Geboortedatum: 8 januari 1987
Afkomst:
Opleiding: Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
Salsa dans - Salsa Ventura Den haag(2005-heden)
Spellessen - SKVR Rotterdam(2005)
TV presentatie I - TV College Hilversum(2005)
TV presentatie II - TV College Hilversum(2006)
Spellessen - Woeste Dijen Amsterdam(2006)
Camera acteren - RJB studio(2007)
Voor SST hebben ze te veel zendtijd 'ingekocht'quote:Op donderdag 21 april 2011 15:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Mensen Joanna staat genomineerd en zal heel veel sms stemmetjes binnen gaan slepen.
Denk eventjes na: Wie won de vrijstelling vorige week van nominatie met zo'n 40% van de stemmen..... Joanna.
Kortom: Nep5 gaat de hele avond doen voorkomen alsof het heel spannend is (oh mensen stemmen het is 45 tegen 55% terwijl het 80 tegen 20% is) en op het eind wordt het duidelijk en wordt er gezegd dat er met ruime meerderheid Joanna heeft gewonnen met maarliefst 61% van de stemmen.
is Jo gevallen of zoquote:
modequote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is Jo gevallen of zozag al een gat op haar kont zitten, en nu op haar knie ook
Gerardquote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo verveelt zich en krijgt meteen klusjes van geer
Als Lau vanavond weg is gaat Mo weer meer aandacht krijgenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo verveelt zich en krijgt meteen klusjes van geer
Dat zou zo baas zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:47 schreef afca_oc het volgende:
Secret Story NL
Helaas.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Mensen Joanna staat genomineerd en zal heel veel sms stemmetjes binnen gaan slepen.
Denk eventjes na: Wie won de vrijstelling vorige week van nominatie met zo'n 40% van de stemmen..... Joanna.
Kortom: Nep5 gaat de hele avond doen voorkomen alsof het heel spannend is (oh mensen stemmen het is 45 tegen 55% terwijl het 80 tegen 20% is) en op het eind wordt het duidelijk en wordt er gezegd dat er met ruime meerderheid Joanna heeft gewonnen met maarliefst 61% van de stemmen.
QFT.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:56 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat Djoon alles beter weet. MUTE.
Dat dus. Ik kijk niet meer als Jo blijft.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:58 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik kap ermee, meld me vanavond weer na de liveshow als Jo weg is..
En Lau ook..
Doei
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
Laura: "Ja, dit is een goed bed."
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
Joanna is op Gerard na de enige spraakmakende / leuke van het huis.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat dus. Ik kijk niet meer als Jo blijft.
Haar hoofd raakte nog net niet het matrasquote:Op donderdag 21 april 2011 15:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:59 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Joanna is op Gerard na de enige spraakmakende / leuke van het huis.
Vind ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 21 april 2011 15:59 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Joanna is op Gerard na de enige spraakmakende / leuke van het huis.
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:58 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura het huis uit en vliegt naar Schiphol.
Daar staat Alex met een grote bos bloemen lief op Laura te wachten.
Laura ziet Alex staan en schreeuwt met haar lelijke stem:
'Jij looser had je niet even meer kunnen sms-en? Ik hoef je nooit meer te zien'
Veel plezier vanavond allemaal vanavond met een bomvolle uitzending waarvan:
25% van de tijd reclameblok
25% van de tijd reclame filmpje van Joanna en van Laura - stem stem stem
10% van de tijd oproep: mensen stem
10% mamajo stem stem stem
5% zusje laura stem stem stem
10% familielid het huis in (wie?)
15% ???
Markquote:Op donderdag 21 april 2011 16:02 schreef markvanrinsum het volgende:
goede middag fok
top TT ARNIEALBERTS
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
hondje geeft slijm over , dan heeft ie dus een lege maag en moet ff wat eten ,brokjes of een boterhammetje
quote:
knie is gewoon 24/7 op secretstory.nlquote:Op donderdag 21 april 2011 16:03 schreef beequeen het volgende:
Als ik een toneelstuk wil zien ga ik wel naar de schouwburg.
Dat hoop ikquote:Op donderdag 21 april 2011 16:06 schreef superkokje het volgende:
guido terug in het huis?
[ afbeelding ]
Guido zou toch wel beter weten?!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En dan die lange eruit graag anders krijg je weer dat gekriebel
Nou ...... Hij is nog steeds pro-laura hoor. Hij was leuk icm Gerard en Karim. Zou wel lachen zijn als hij vanplaats moet ruilen met Flip (net als toen met Karim)quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En dan die lange eruit graag anders krijg je weer dat gekriebel
Van mij mag hij er gewoon bij - maakt het veel gezelliger.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou ...... Hij is nog steeds pro-laura hoor. Hij was leuk icm Gerard en Karim. Zou wel lachen zijn als hij vanplaats moet ruilen met Flip (net als toen met Karim)
heb ze op mute gezetquote:Op donderdag 21 april 2011 16:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wat stellen die dames zich aan heyEn Laura die zo nep lacht
Ben zo blij dat ik zo werken moet.
Omgquote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef Poezewoes het volgende:
Offtopic sinds waneer is Nowlive een nieuwsbron?
In Ad staat een artikel met als nieuwsbron Nowlive!!
lees maar gaat over Barbie dat ze zwanger is!!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:17 schreef superkokje het volgende:
[ [url=[img][ [url=http://easycaptures.com/9468512524]link[/url] | [url=http://easycaptures.com/fs/uploaded/411/9468512524.jpg]afbeelding[/url] ]]afbeelding[/url] ][/img]
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heeeeee bolletje, ik was je kwijt
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:30 schreef Flow3r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben ook al de hele dag bezig om er netjes bij te zitten vanaafquote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef D. het volgende:
Dat optutten voor de donderdagshow snap ik nooit zo goed
Van de bewoners bedoelde ik. Van Fokkers kan ik het begrijpenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben ook al de hele dag bezig om er netjes bij te zitten vanaaf
het lukte kokkie niet dus kopieerde zijn link........quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef D. het volgende:
Is secredo trouwens secret in het Portugees?
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef D. het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
het lukte kokkie niet dus kopieerde zijn link........
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mucho procent zeker!
(Fakking stroomstoring hier net)
is al tegengesprokenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
lees maar gaat over Barbie dat ze zwanger is!!
ninja editquote:
En wie de stem isquote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Candyfreak het volgende:
Ik vraag me af hoe de stem eruit ziet
ja day is zich aan het voorbereiden om het huis te betredenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Day het volgende:
Ik ben gewoon in slaap gepleurd tijdens dat oeverloze gezwam van die meiden.
ff een lautje doen, heb ik ook wel zin in, tis warm hieroquote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Day het volgende:
Ik ben gewoon in slaap gepleurd tijdens dat oeverloze gezwam van die meiden.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja day is zich aan het voorbereiden om het huis te betreden![]()
segredoquote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef D. het volgende:
He bah ben je de ene kwijt komt de ander erin.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:06 schreef superkokje het volgende:
guido terug in het huis?
[ afbeelding ]
Mooi te zien hoe dat werkt met dat 'vlooien'. Je ziet ook mooi de verschillen tussen onderdanig en dominant.quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Het is wel een stem die in het dagelijks leven niet zo praat, hij zet zijn stem behoorlijk aan. Hij schijnt bij RTV Flevoland te werken.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Candyfreak het volgende:
Ik vraag me af hoe de stem eruit ziet
Laura moet wegquote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef Freule het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Gisteren was Laura al bezig met een inhaalslag in de tussenstand en vandaag zet ze die voort. #sstnl
twitter dus dit ga ik echt niet trekken![]()
Ja echt he die kan ik niet verdragen als die nog langer blijft, Jo is ook niet geweldig maar Laura is wel echt het ergste.quote:
Nou zou er maar niets om verweddenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:33 schreef patrick37 het volgende:
mensen,geloof die onzin van tussenstanden alsjeblieft niet
iedereen weet toch dat Jo DE favoriet is van de makers van SS
het is vanavond gewoon doei-doei laura
Zeker weten!!!!!!
Echt niet...quote:Op donderdag 21 april 2011 16:33 schreef patrick37 het volgende:
Zeker weten!!!!!!
Ja hehe als ze zouden zeggen dat Jo met 80% voor staat dan zou toch ook niemand meer gaan stemmen he. Ze moeten het wel een beetje spannend houdenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:33 schreef patrick37 het volgende:
Zeker weten!!!!!!
Wat dacht je van die ochtendjas die ze altijd aan heeft, die dragen ze in het bejaardehuis ookquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef Freule het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Gisteren was Laura al bezig met een inhaalslag in de tussenstand en vandaag zet ze die voort. #sstnl
twitter dus dit ga ik echt niet trekken![]()
Inderdaad, stem dus nog maar even je weekloon erdoorheen om iemand in een huis in Portugal te houden!quote:
Mevrouw Jeannine uit Samson en Gert in d'r jonge jaren.quote:
Ik heb merendeels van de tijd het geluid uit. Ik kan er zo slecht tegen dat ze allemaal zo debiel doen.quote:
Was het maar waar. Dan zette ik gelijk het geluid aan.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef danilel het volgende:
[..]
op heterdaad betrapt, Jo wurgt Mo......
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef Verity het volgende:
Geer: they are tired of their own talking
lol
Lichte inspanning?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:48 schreef Ecila111 het volgende:
Er liggen nog 2 dooien bij Jo op schoot.
Ik lach me kapot om Geer.quote:
ze wordt niet gemistquote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef Verity het volgende:
Heb het idee dat het al besloten is wie er weggaat... Luira ligt zo alleen en de andere zijn opgesplitst in 2 groepen - niemand vraagt zich af waar ze is.
Ze probeert er een accent aan te geven en dat moet ze niet doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef freaky40 het volgende:
Sharon denkt van zichzelf erg goed American Englisch te kunnen speaken... omdat ze er vaak komt..:r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |