Dat is iets dat Jo nog moet leren.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:53 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Goed zo van Phillip, hij loopt weg bij boze jo.....ze had moeten vertellen dat Phillip op Karim wilde gaan drukken...ze krijgt der zin niet en nu gaat ze zitten zippen...hoezo verwend?
Ze krijgt der zin niet en dan gaat ze boos op bed liggen....
gelukkig ben ik geen man, dus hoef niet te antwoordenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Is het geen droom van elke man, een mooie vrouw die graag in bed ligt en veel gaapt?
8 weken geleden had ze gillend en stampend naar "de stem" gegaan, dus inderdaad ze heeft al veel geleerdquote:
Dan kan ze ook pronken he?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:47 schreef Stability het volgende:
[..]
maar wel meedoen aan miss verkiezingen, waar iedereen haar beoordelen moet...zogenaamd is ze overal te verlegen voor hahahaha maak dat ff lekker de kat wijs...ze stelde zich aan omdat ze te lui is om wat te doen.
Het hoge woord is eruit, gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar ik heb liever dat jo blijft dan laura
ik ook , als ze maar wel vóór de finale optieftquote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar ik heb liever dat jo blijft dan laura
Kijk, ze doet tenminste wat, dat kunnen we van Laura niet zeggen hequote:Op donderdag 21 april 2011 13:53 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Goed zo van Phillip, hij loopt weg bij boze jo.....ze had moeten vertellen dat Phillip op Karim wilde gaan drukken...ze krijgt der zin niet en nu gaat ze zitten zippen...hoezo verwend?
Ze krijgt der zin niet en dan gaat ze boos op bed liggen....
precies !! hahahaaquote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ook , als ze maar wel vóór de finale optieft
Truequote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kijk, ze doet tenminste wat, dat kunnen we van Laura niet zeggen he
ja ze gaat op BED LIGGENquote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
We willen irritaties zienquote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee, kaatje is even weg, ze mogen nog even niet hoorquote:
Owwquote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee, kaatje is even weg, ze mogen nog even niet hoor
Mooi, mooi het is bekend dat lange meisjes wat meer kansen hebben. Ze smeren er gewoon een hoop troep op dr smoel en ze kan een leuk catwalkloopje aanleren. Mooi is Laura toch helemaal niet??quote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef K_L het volgende:
[..]
Dan kan ze ook pronken he?![]()
Denk dat ze 'het mooiste meisje' van de familie is en dat ze haar daarover keer op keer complimentjes hebben gegeven.
Dat geeft haar dan op dat gebied zelfvertrouwen.
Maar verder durft ze helemaal niks
Laura doet me altijd denken aan die poppen van Spitting Imagequote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mooi, mooi het is bekend dat lange meisjes wat meer kansen hebben. Ze smeren er gewoon een hoop troep op dr smoel en ze kan een leuk catwalkloopje aanleren. Mooi is Laura toch helemaal niet??
Ga je zo op Schiphol staan vannachtquote:
Schön ist, was gefällt.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mooi, mooi het is bekend dat lange meisjes wat meer kansen hebben. Ze smeren er gewoon een hoop troep op dr smoel en ze kan een leuk catwalkloopje aanleren. Mooi is Laura toch helemaal niet??
wrom? ze gaat er nog lang niet uit hoorrrrrrrrrquote:Op donderdag 21 april 2011 14:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga je zo op Schiphol staan vannacht
Met je handtasje die je hebt gekocht bij de webshop van Betty?
Mooier dan de rest van haar familie?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Jo zorgt zeker voor meer kijkers, let alleen maar eens op de Cos , sommige mensen zie je zelden behalve als jo in beeld isquote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik denk niet dat ik het erg vind als Jo nog even blijft, zij maakt tenminste nog leuke tv momentjes ook al zijn die soms ergerlijk.
Laura voegt echt niks meer toe
ja dat kan van alle diersoorten, zelfs apen. En ja ze lijkt mooier dan haar familie, dat zette haar op het verkeerde, lange beenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef K_L het volgende:
[..]
Mooier dan de rest van haar familie?
En wat is mooi?
Maar als het vaak tegen je gezegd wordt ga je je er gauw naar gedragen
Ik vind haar niet perse mooi maar denk wel dat er mooie plaatjes van haar gemaakt kunnen worden
onbegrijpelijk dat Mo zo spierwit isquote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef Verity het volgende:
ben wel jaloers op de bruine huidjes van de bewoners - ik verbrand eerder.
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:05 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ja dat kan van alle diersoorten, zelfs apen. En ja ze lijkt mooier dan haar familie, dat zette haar op het verkeerde, lange been
Ik zou er gek van worden, altijd maar in die zon liggen. Ik verbrand ook alleen maarquote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef Verity het volgende:
ben wel jaloers op de bruine huidjes van de bewoners - ik verbrand eerder.
ik denk dat zij oorspronkelijk rood haar heftquote:Op donderdag 21 april 2011 14:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat Mo zo spierwit is
Over haar haar gesproken: heeft ze nog last van haaruitval?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:06 schreef willllll het volgende:
[..]
ik denk dat zij oorspronkelijk rood haar heft
kan ook bij zwangerschap voorkomenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:07 schreef Verity het volgende:
[..]
Over haar haar gesproken: heeft ze nog last van haaruitval?
Je kan zeggen van Joanna wat je wil maar zij creëert altijd verhaallijnen en ze pakt altijd haar momentjes. Zij is de enige die vanaf het begin begreep hoe een RLS werkt. Zij steekt er met kop en schouders boven uit. En juist dat maakt haar vreemd genoeg bij veel mensen hier niet echt geliefd.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik denk niet dat ik het erg vind als Jo nog even blijft, zij maakt tenminste nog leuke tv momentjes ook al zijn die soms ergerlijk.
Laura voegt echt niks meer toe
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Je kan zeggen van Joanna wat je wil maar zij creëert altijd verhaallijnen en ze pakt altijd haar momentjes. Zij is de enige die vanaf het begin begreep hoe een RLS werkt. Zij steekt er met kop en schouders boven uit. En juist dat maakt haar vreemd genoeg bij veel mensen hier niet echt geliefd.
Grappig dat de andere bewoners nu pas een beetje doorkrijgen hoe het eigenlijk werkt.
Zie ik ook zo, er zijn een aantal initiatiefnemers en de rest volgt of lift mee.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Je kan zeggen van Joanna wat je wil maar zij creëert altijd verhaallijnen en ze pakt altijd haar momentjes. Zij is de enige die vanaf het begin begreep hoe een RLS werkt. Zij steekt er met kop en schouders boven uit. En juist dat maakt haar vreemd genoeg bij veel mensen hier niet echt geliefd.
Grappig dat de andere bewoners nu pas een beetje doorkrijgen hoe het eigenlijk werkt.
Ja klopt wel, ondanks dat ik niet alles kan waarderen. Wat ik niet begrijp is dat sommige bewoners dit wel kunnen en andere bewoners niet. Is hen dat dan niet ingefluisterd? Alhoewel....Laura kan nog niet eens een missie tot goed gevolg brengen. Zelfs dat samen zingen "Samen zijn"kon ze niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Wel een hele mooie foto van Joanne, jammer dat ze steeds ouder overkomtquote:Op donderdag 21 april 2011 14:13 schreef K_L het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Botox begint uit te werken en Lip moet opnieuw gevuld worden..quote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Wel een hele mooie foto van Joanne, jammer dat ze steeds ouder overkomt
Ow had je last van me? Zal hem wat zachter zetten danquote:Op donderdag 21 april 2011 14:11 schreef superkokje het volgende:
Ben ik GVD van die gitaar van Karim verlost, zit er onder me smoke on the water te pingelen op een elektrische gitaar
Ik weet niet, ik denk juist door die botox dat ze zoveel ouder lijkt, dan ze is. Ik vind het jammer, want ze is echt niet lelijk, ik geniet soms echt van haar mooie posesquote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Botox begint uit te werken en Lip moet opnieuw gevuld worden..
Zou mooier zijn als ze dat niet meer zou doenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Botox begint uit te werken en Lip moet opnieuw gevuld worden..
Zei ze dat?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:52 schreef Verity het volgende:
Laura: misschien slaap ik morgen wel met Alex
Vind ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 14:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik denk juist door die botox dat ze zoveel ouder lijkt, dan ze is. Ik vind het jammer, want ze is echt niet lelijk, ik geniet soms echt van haar mooie poses
[..]
Pcies, hebben meisjes helemaal nog niet nodig op die leeftijd, beetje karakter is juist mooi dan zo weggespoten. (als je nou boven de 30 bent en je krijgt echt rimpels, al la, maar dan liever nog niet)quote:Op donderdag 21 april 2011 14:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik denk juist door die botox dat ze zoveel ouder lijkt, dan ze is. Ik vind het jammer, want ze is echt niet lelijk, ik geniet soms echt van haar mooie poses
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef K_L het volgende:
[..]
Ow had je last van me? Zal hem wat zachter zetten dan![]()
Mee eensquote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef akveor het volgende:
[..]
[..]
Ja ben ik helemaal met je eens. Mo kan soms ook echt mooi zijn en niet gemaakt, vooral als ze blij is, dan zie je wel dat ze dertig is, maar het staat goedquote:Op donderdag 21 april 2011 14:17 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Pcies, hebben meisjes helemaal nog niet nodig op die leeftijd, beetje karakter is juist mooi dan zo weggespoten. (als je nou boven de 30 bent en je krijgt echt rimpels, al la, maar dan liever nog niet)
Het mag niet van De Stemquote:Op donderdag 21 april 2011 14:19 schreef suksan het volgende:
jo zou toch in vuilniszak gaan vanavond??? omdat ik haar hoorde dat ze die in 1 gehele lap stof omdoet.. of jurkje?
Mocht niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:19 schreef suksan het volgende:
jo zou toch in vuilniszak gaan vanavond??? omdat ik haar hoorde dat ze die in 1 gehele lap stof omdoet.. of jurkje?
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Goh...Dat ze nog weet dat die zweetharses nog bestaat....Ze verbaast me.
Geen idee - miss omdat als ze er wel uitgaat er buiten het huis ook zo bij loopt?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:20 schreef suksan het volgende:
[..]
o .. en de reden daarvan is........ dan krijg ze te weinig stemmen??
Die heeft Laura al gehad en wat dacht je? .............................. misluktquote:Op donderdag 21 april 2011 14:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
is dit ook een missie ?voer een goed gesprek ?
Zweetharses heeft na de nominaties alle drogisterijen in de omgeving leeg gekocht. Lievelingssmaakje: Passoa bestaat die ook??quote:Op donderdag 21 april 2011 14:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Goh...Dat ze nog weet dat die zweetharses nog bestaat....Ze verbaast me.
goed?? is alleen reclame voor joquote:Op donderdag 21 april 2011 14:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
is dit ook een missie ?voer een goed gesprek ?
ach... dat is toch mooi.. misschien dat ze daar ook nog mode van weet te maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Geen idee - miss omdat als ze er wel uitgaat er buiten het huis ook zo bij loopt?
vind het zo vreemd dat gerard inene die vragen ging stellen aan jo . zeker verplicht sponsorpraatjequote:
ja daarom vroeg ik het..quote:Op donderdag 21 april 2011 14:23 schreef K_L het volgende:
[..]
Zou je haast denken he? Dat ze allemaal binnen gaan zitten?
yepquote:Op donderdag 21 april 2011 14:23 schreef K_L het volgende:
[..]
Zou je haast denken he? Dat ze allemaal binnen gaan zitten?
Denk eerder oprechte interesse.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
vind het zo vreemd dat gerard inene die vragen ging stellen aan jo . zeker verplicht sponsorpraatje
ik geleuf der niks van ,is vast in opdrachtquote:Op donderdag 21 april 2011 14:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zal Gerard dit echt interessant vinden, dit gesprekje over mode met Jojo?
Net als in DGK en andere RLS-en worden mensen met eigen verhaallijnen gestimuleerd.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:13 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja klopt wel, ondanks dat ik niet alles kan waarderen. Wat ik niet begrijp is dat sommige bewoners dit wel kunnen en andere bewoners niet. Is hen dat dan niet ingefluisterd? Alhoewel....Laura kan nog niet eens een missie tot goed gevolg brengen. Zelfs dat samen zingen "Samen zijn"kon ze niet.
komt toch niet op tvquote:Op donderdag 21 april 2011 14:25 schreef Stability het volgende:
god, wat een reclame zeg ! kappuh nu !
waarom nou?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ik geleuf der niks van ,is vast in opdracht
NOG actiever??? Je kunt ook teveel vragen he?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:26 schreef Verity het volgende:
Iedereen kan zich als persoon promoten daar in het huis.
Luira werkt met kids, ze had zich wat actiever op moeten stellen en niet moeten roddelen - daarmee creëer je geen vertrouwen.
maar maar......quote:Op donderdag 21 april 2011 14:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
NOG actiever??? Je kunt ook teveel vragen he?
geeeeeeez ! ben toch wel blij dat ik in nederland zit danquote:
precies , hopelijk heeft ze dr oppas adresje nog als ze terug komt die mensen zullen wel denken die ligt maar te gapen op de bank en de kids slopen het huis.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:26 schreef Verity het volgende:
Iedereen kan zich als persoon promoten daar in het huis.
Luira werkt met kids, ze had zich wat actiever op moeten stellen en niet moeten roddelen - daarmee creëer je geen vertrouwen.
ik zou haar in ieder geval niet meer aan nemen, er zijn genoeg anderen die wel aktief zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 14:27 schreef Freule het volgende:
[..]
precies , hopelijk heeft ze dr oppas adresje nog als ze terug komt die mensen zullen wel denken die ligt maar te gapen op de bank en de kids slopen het huis.
Waarom? Ik luister ademloos naar haar. Ze is heel erg gedreven en ondernemend. Dat mag ik wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:28 schreef MargrietV het volgende:
Kan iemand die aardappel van Sego in de kwek duwen van Joanna
Oja, okee, nu snap ik het. Ze worden geholpen met verhaallijnen dus. Heeft volgens mij alleen Gerard nog niet gehad, die pakt zijn momentjes wel. Soms denk ik toch een beetje....dat Gerard de mol is en daarom geen geheimen raadt en zomaar wat wauwelt, om anderen te stimuleren. Ik zou zo lachen als dat blijkt, ik mag hem graagquote:Op donderdag 21 april 2011 14:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Net als in DGK en andere RLS-en worden mensen met eigen verhaallijnen gestimuleerd.
Laura is denk ik wel degene die het meest geholpen is met verhaallijnen. En misschien ook wel terecht want zij is het minst extravert. Maar er zijn grenzen natuurlijk. Die waren bereikt toen ze helemaal niks bakte van dat zg huwelijksgedoe. Er moet wel een show gemaakt worden.
Echt een een plaatjequote:Op donderdag 21 april 2011 14:28 schreef akveor het volgende:
Had ik al gezegd dat Joannaer vandaag weer prachtig uitziet?
Heeft ze weer nieuwe outfitjes gekregen?
Zou het? Lijkt me heel erg sterk, zeker niet op de eerste date en al helemaal niet in het huis.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Karim nog wat gezegd over sexuele handelingen met Peggy (dan wel Bianca?)
die slapen.. en geer slaapt ook , maar laat het niet merkenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:27 schreef willllll het volgende:
durft de rest niet in te grijpen en over iets anders beginnen
Als ze een beetje op Motje lijken vast wel? die hebben 8 weken voor de tv op Karim kunnen geilen, dus dan moet het ook gebeuren!quote:Op donderdag 21 april 2011 14:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou het? Lijkt me heel erg sterk, zeker niet op de eerste date en al helemaal niet in het huis.
Dat zal wel meevallen. Ik vind Laura een heel geschikte oppas.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:27 schreef Freule het volgende:
[..]
precies , hopelijk heeft ze dr oppas adresje nog als ze terug komt die mensen zullen wel denken die ligt maar te gapen op de bank en de kids slopen het huis.
En dan vooral de snoeppot voor haar neer zetten op tafelquote:Op donderdag 21 april 2011 14:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Ik vind Laura een heel geschikte oppas.
Ik zou er zelf bijna kinderen voor nemen.
Veel honden vinden de stem van hun baasjes geruststellendquote:Op donderdag 21 april 2011 14:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
haha flip valt gewoon in slaap onder jo's gewauwel
Die heeft vast het verhaal al gehoord.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
haha flip valt gewoon in slaap onder jo's gewauwel
Ik heb er 3. Ze mag bij mij wel oppassen.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus Seg valt in slaap van de stem van Geer en/of Jo en niet van Sharon ?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:32 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Veel honden vinden de stem van hun baasjes geruststellend
Pure limonade gaat ook niet werken?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Ze mag bij mij wel oppassen.Ze loopt gillend de deur uit. Die van mij zijn zo actief die kan ze niet aan joh.
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In slaap vallen van de stem van Sharon??? You must be kidding... Met die stem heeft ze de tsunami veroorzaakt..quote:Op donderdag 21 april 2011 14:33 schreef Verity het volgende:
[..]
Dus Seg valt in slaap van de stem van Geer en/of Jo en niet van Sharon ?
Bij Lau?? Werkt niets denk ik. En daarbij ze lust nix. Ze vindt nix leuk. En ze kan nix. Saai mensquote:Op donderdag 21 april 2011 14:34 schreef Verity het volgende:
[..]
Pure limonade gaat ook niet werken?
Ze vindt Alex leuk! En ze lust er wel pap van (smekken met Alex).!quote:Op donderdag 21 april 2011 14:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Bij Lau?? Werkt niets denk ik. En daarbij ze lust nix. Ze vindt nix leuk. En ze kan nix. Saai mens
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In slaap vallen van de stem van Sharon??? You must be kidding... Met die stem heeft ze de tsunami veroorzaakt..
Wie vindt ze leuk??quote:Op donderdag 21 april 2011 14:35 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ze vindt Alex leuk! En ze lust er wel pap van (smekken met Alex).!
Gerard heeft dat ook (juist) niet nodig. Hij is van zichzelf al een sterk karakter en niet erg van de dramatiek. Daarom kan juist hij botsen met Joannaquote:Op donderdag 21 april 2011 14:29 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Oja, okee, nu snap ik het. Ze worden geholpen met verhaallijnen dus. Heeft volgens mij alleen Gerard nog niet gehad, die pakt zijn momentjes wel. Soms denk ik toch een beetje....dat Gerard de mol is en daarom geen geheimen raadt en zomaar wat wauwelt, om anderen te stimuleren. Ik zou zo lachen als dat blijkt, ik mag hem graag
Ik vind dat wel zinnig en leuk verklaard, dank jequote:Op donderdag 21 april 2011 14:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Gerard heeft dat ook (juist) niet nodig. Hij is van zichzelf al een sterk karakter en niet erg van de dramatiek. Daarom kan juist hij botsen met Joannaomdat die dat juist wel is. Wat eigenlijk helemaal niet wil zeggen dat ze beide niet dicht bij zichzelf blijven.
Ik hoop op Jo, Karim, Geer en Phil voor de laatste 4quote:Op donderdag 21 april 2011 14:37 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik denk dat Jo, Sharon, Karim en Phillip in de finale zullen staan.
Da's een föhnquote:Op donderdag 21 april 2011 14:39 schreef akveor het volgende:
Ik hoor een stofzuiger en Joannazit gewoon op de bank?
Ik voel dat het anders zal zijn. Gerard gaat er volgende week uitquote:Op donderdag 21 april 2011 14:39 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik hoop op Jo, Karim, Geer en Phil voor de laatste 4
Ik wil het denk ik niet eens zienquote:Op donderdag 21 april 2011 14:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik eis beelden van de photoshoot met Maik!
#tekleinbroekje
en gisteren dacht hij dat laura naar huis moetquote:Op donderdag 21 april 2011 14:42 schreef Verity het volgende:
Jo: Wie denk jij dat er naar huis gaat Geer?
Geer: Ik weet het niet.
Eerder op dag gaf Geer aan dat hij denkt dat Luira blijft
eerst photoshoppen om de bewegingen in elk frame maken. daarna een gif er van makenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:41 schreef Freule het volgende:
[..]
oooo das een goeie hoe doe je dat in hemelsnaam.
echt waar mag hopen van niet.bahhh nee hoor niet Laura blijven dat trek ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:42 schreef Verity het volgende:
Jo: Wie denk jij dat er naar huis gaat Geer?
Geer: Ik weet het niet.
Eerder op dag gaf Geer aan dat hij denkt dat Luira blijft
okey.. misschien is ie toch ongesteld....quote:Op donderdag 21 april 2011 14:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en gisteren dacht hij dat laura naar huis moet
Jo gaf net aan dat als ze er uit moet, gewoon weer over het hek heen klimt ^^quote:Op donderdag 21 april 2011 14:43 schreef Freule het volgende:
[..]
echt waar mag hopen van niet.bahhh nee hoor niet Laura blijven dat trek ik niet.
die zullen we ook niet krijgen ook van nep5quote:Op donderdag 21 april 2011 14:44 schreef Freule het volgende:
ik kan nergens een tussenstand terug zien.
Ga je mond spoelenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:44 schreef freaky40 het volgende:
Laura gaat helemaal nergens heen...En Jo misschien ook niet eens...Week van de verbroedering he...
Voor de liefhebber:quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:50 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Voor de liefhebber:
http://home.wanadoo.nl/maikieboss/
Met de complete site van Bos is Back (.swf opent de flash site) en foto's van zijn vakantie in Spanje als 17 jarige (met tietjes)
zo gaaf die hond, wat een lief diertjequote:Op donderdag 21 april 2011 14:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Luiheid is weer troef in de tent. De hond past zich wat dat betreft makkelijk aan zijn baasjes aan
[ afbeelding ]
Ja, waar, dat is voor het eerst dat dat gebeurd en dat heeft Mo zelf nog noooooooit gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo had best wel een punt. Geer zeikt altijd over missies en kan daardoor medebewoners in de problemen brengen.
Dat zijn inderdaad naaistreken, daar heeft Mo helemaal gelijk in.
Dat dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, waar, dat is voor het eerst dat dat gebeurd en dat heeft Mo zelf nog noooooooit gedaan.
Ja tuurlijk, omdat die 2e brief die over Dennis ging nooit in het script stond. Ze was immers al over hem heen.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:00 schreef Day het volgende:
Jo maakt zich, zo te zien, toch wel zorgen.
voorbgereiding om steams zonderquote:Op donderdag 21 april 2011 15:00 schreef Stability het volgende:
zo die is lang in de kvdw geweest zeg
Hij zei gisteren al "Je gaat toch niet op bed liggen op je laatste avond?"quote:Op donderdag 21 april 2011 15:02 schreef Ginosa het volgende:
Ik merk een beetje ergernis bij Geer jegens Mo. Prima !!!
Een plek in de finale of niet - ze kan wel zeggen dat ze aan haar zelf heeft gewerkt in het huis. Niet alle bewoners hebben dat gedaan, laat staan dat er mensen op dit moment zijn die niet graag aan hun zelf werken (in NL)quote:Op donderdag 21 april 2011 15:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, omdat die 2e brief die over Dennis ging nooit in het script stond. Ze was immers al over hem heen.
Dus nu is ze niet meer zeker van haar winnaarsplaats.
Ik zei: "Mo"quote:Op donderdag 21 april 2011 15:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij zei gisteren al "Je gaat toch niet op bed liggen op je laatste avond?"
Spix werkt bij mijquote:Op donderdag 21 april 2011 15:03 schreef diditje64 het volgende:
doen jullie streams het wel op spix krijg ik steeds een error
Nee, dar zei hij dus tegen Mo.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:02 schreef akveor het volgende:
Nu reageert Gerard geagiteerd op Laura. Iets dat ze moest op houden omdat het wel eens iets (missie?) zou kunnen zijn.
Was tegen Moquote:Op donderdag 21 april 2011 15:02 schreef akveor het volgende:
Nu reageert Gerard geagiteerd op Laura. Iets dat ze moest op houden omdat het wel eens iets (missie?) zou kunnen zijn.
gaat over reacties als mensen een missie hebben mo zei daarover dat niemand daarover iets moest vragen en het eerste wat ze doet als laura uit de kvdw komt is uitvragen en gerard spreekt haar daarover aanquote:Op donderdag 21 april 2011 15:02 schreef Ginosa het volgende:
Ik merk een beetje ergernis bij Geer jegens Mo. Prima !!!
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:03 schreef diditje64 het volgende:
doen jullie streams het wel op spix krijg ik steeds een error
Had ik begrepen hoor, bedankt. Ging mij om de manier waarop Geer dat zei.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:04 schreef willllll het volgende:
[..]
gaat over reacties als mensen een missie hebben mo zei daarover dat niemand daarover iets moest vragen en het eerste wat ze doet als laura uit de kvdw komt is uitvragen en gerard spreekt haar daarover aan
Klopt die vind ik met de dag irritanter worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:58 schreef Stability het volgende:
wat een dominant kreng is sharon zeg
dat ze opgelucht moet kijken als ze hoort dat ze terug mag enzoquote:Op donderdag 21 april 2011 15:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Haar exit script van vanavond doornemen met de redactie.
Dat dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:06 schreef Freule het volgende:
[..]
Klopt die vind ik met de dag irritanter worden.
Wie weet, maar wie weet ook niet...Laura idem.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat ze opgelucht moet kijken als ze hoort dat ze terug mag enzo
Je wilt toch niet zeggen dat het doorgestoken kaart is hè?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Haar exit script van vanavond doornemen met de redactie.
Dat gaat moeilijk worden voor der.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat ze opgelucht moet kijken als ze hoort dat ze terug mag enzo
Joh..;-).quote:Op donderdag 21 april 2011 15:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat het doorgestoken kaart is hè?
ik vind sherrie nog steeds coolquote:Op donderdag 21 april 2011 15:06 schreef Freule het volgende:
[..]
Klopt die vind ik met de dag irritanter worden.
miss gesmeekt of ze mag blijvenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:00 schreef Stability het volgende:
zo die is lang in de kvdw geweest zeg
Denk jij dat maar...quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Day het volgende:
Jo gaat nergens heen, hoor.
Laura is uit het stuk geschreven.
of nep5 moet nu gezicht redden en jo wegdoen om iets te bewijzen... niet dat ze nog gezicht kunnen reddenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Verity het volgende:
[..]
Neejoh, die is in slaap gevallen tijdens het schrijven
nee laura moet echt weg die trek ik echt niet meer hoor met de gelig gegaap en gezeverquote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef Dakotamu het volgende:
zolang ik maar niet gelijk krijg en ivm de week v/d verbroedering niemand weg hoeft
De hond is eerder de pineut.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Day het volgende:
Maar de kijkers moeten zeker wel stemmen?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef Dakotamu het volgende:
zolang ik maar niet gelijk krijg en ivm de week v/d verbroedering niemand weg hoeft
helemaal mee eens, ben alleen bang dat ze ze toch alletwee gaan houden, iemand weer op de kamer ofzoquote:Op donderdag 21 april 2011 15:11 schreef Freule het volgende:
[..]
nee laura moet echt weg die trek ik echt niet meer hoor met de gelig gegaap en gezever
net als met die maik toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef Verity het volgende:
[..]
Maar de kijkers moeten zeker wel stemmen?
Of allebei zogenaamd weg en dat 1 (jo) blijft en een paar dagen op de geheime kamer/zolder mag verblijven.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
helemaal mee eens, ben alleen bang dat ze ze toch alletwee gaan houden, iemand weer op de kamer ofzo
Die grap met die zolder kennen we inmiddels wel hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Of allebei zogenaamd weg en dat 1 (jo) blijft en een paar dagen op de geheime kamer/zolder mag verblijven.
maar toch herhalen ze m steeds.. of miss gaan ze voor de kelder dit keerquote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Die grap met die zolder kennen we inmiddels wel hoor.
Veel plezierquote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef Stability het volgende:
nou ik ga lekker een paar uur bij de kapper zitten , mezelf ff verwennen weer ..
tot vanavond allemaal![]()
Fixed.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:11 schreef Freule het volgende:
[..]
nee Jo moet echt weg die trek ik echt niet meer hoor met de gelig gegaap en gezever
naar de geheime begraafplaatsquote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef Verity het volgende:
[..]
maar toch herhalen ze m steeds.. of miss gaan ze voor de kelder dit keer
Nou, daar zou ik dan weer niet zo zeker van zijn.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Stiekem me vaders telefoon gebruikt om 1x te kunnen stemmen op @SST_Laura #sstnl
dan philip en mo op de stoel, maar het zal wel weer anders nomineren zijn volgende weekquote:Op donderdag 21 april 2011 15:17 schreef Verity het volgende:
Als Jo weggaat worden de teams oneerlijk verdeeld:
Geer, Karim, Sharon en Lau
Phil en Mo
Denk niet dat ze dat gaan doen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Stiekem me vaders telefoon gebruikt om 1x te kunnen stemmen op @SST_Laura #sstnl
zondequote:Op donderdag 21 april 2011 15:18 schreef Reksie1981 het volgende:
En je denkt dat dit helpt? Het is al lang duidelijk dat zowel Lau en Jo nergens heen gaan vanavond...Zonde, zonde van het geld.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:18 schreef Reksie1981 het volgende:
quote:
Moet je niet tegen mij zeggen maar tegen dat meisje op twitterquote:Op donderdag 21 april 2011 15:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En je denkt dat dit helpt? Het is al lang duidelijk dat zowel Lau en Jo nergens heen gaan vanavond...
moeder boos :pquote:Op donderdag 21 april 2011 15:19 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]haar vader zal wel denken als ie die sms terug krijgt
"bedankt voor je stem op Laura"
quote:
Dat.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:21 schreef Verity het volgende:
Erg interessant wat Geer zegt.. jammer dat Sharon er tussendoor gaat lopen praten
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:22 schreef Verity het volgende:
Sharon: wie wil er met de pup spelen?
Karim: wanneer we liggen te slapen wil jij spelen en wanneer wij willen spelen lig je te slapen ....
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:22 schreef Verity het volgende:
Karim: wanneer we liggen te slapen wil jij spelen en wanneer wij willen spelen lig je te slapen ....
kwestie van opvoeden en de hond goed moe maken overdag... dan slaapt ie wel s'nachtsquote:Op donderdag 21 april 2011 15:22 schreef Verity het volgende:
hebt ervaringquote:Op donderdag 21 april 2011 15:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
kwestie van opvoeden en de hond goed moe maken overdag... dan slaapt ie wel s'nachts
helaas laat dutch puppy en net5 het gewoon toe....quote:Op donderdag 21 april 2011 15:24 schreef Dakotamu het volgende:
sharon had ook commentaar over hoe een hond op te tillen, 3 minuten later trekt ze hem aan zijn pootjes omhoog... way to go sharon :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |