abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95832579
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dan nog kunnen ze misschien z'n inschrijving weigeren. Jaar na jaar geen progressie maken is iets van het verleden volgens mij.
Dat vind ik ook mega vaag hoor, dat ze hem niet al uitschrijven of zo. Automatisch.
Je kan toch niet 6 jaar over je eerste jaar doen? Gekkenwerk.
pi_95832603
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef formerjellybean het volgende:
Wel spannend dan , is het een date die je al kent of een blind date ??
Het is iemand via paiq. Een score van in de 90 en de chat/sms klik is in ieder geval erg aanwezig! :)
pi_95832607
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh kut!

maar ik heb geen bindens studieadvies, iig elk jaar krijg ik negatatief advies (uiteraard), maar ik schrijf me gewoon opneiuw in
Ja, deze nieuwe regering zit er ook nog niet lang. Ik zou je maar inlezen. :)
Ron Paul 2012
pi_95832612
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Yup. Hij draait het ook om. Eerst je problemen oplossen, dan een vriendin. Niet andersom.

Zelfde voor MLiG trouwens.
Als je een meisje vindt met soortgelijke problemen dan kan je elkaar prima helpen (wat we nu dus altijd deden) en kan je iets opbouwen... helemaal als je beide zelfstandig bent en een eigen woning huurt.

Het had zo mooi kunnen zijn!
pi_95832640
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

jawel , die krijg ik ook nog.

daarom lukt het sparen zo goed.
ik eet amper, ik kom amper me huis uit. en ik heb een groter inkomen dan schenkstroop denk ik(stufie iig al meer)

ik krijg zeer ruim 1000 euro per maand, en dan ook nog huursubsidie en zorgtoeslag en alles:)
Dan heb je een groot probleem...
  donderdag 21 april 2011 @ 23:11:56 #256
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95832641
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Terwijl juist die vrienden/vriendinnen je kunnen helpen. Minder met ze omgaan bij goede vriendschap is het domste wat je kan doen. Dan raak je sociaal geïsoleerd en daar zit je dan. Als je wel vrienden hebt hoef je ook niet alles alleen te ondernemen en dan krijg je ook liefde, mits het echte vrienden zijn.
in jouw geval heb je dan geen vriendEN, je hebt alleen maar vriendINNEN.
en als er een jongen is, dan gaan al je vriendinnen ervoor, en weetik het wat allemaal.
en jou zal het nooit lukken
pi_95832648
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als je een meisje vindt met soortgelijke problemen dan kan je elkaar prima helpen (wat we nu dus altijd deden) en kan je iets opbouwen... helemaal als je beide zelfstandig bent en een eigen woning huurt.

Helpen, as in huilend met elkaar aan de telefoon zitten. Zo vrolijk klonk je niet tijdens die periode, beste kerel.

Maar goed, veel plezier ermee.
Ron Paul 2012
  donderdag 21 april 2011 @ 23:12:37 #258
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95832679
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan heb je een groot probleem...
huh wat! wat is het probleem dan?

ga ik bindend studieadvies krijgen?
of gaat de uitkering stoppen ?
pi_95832700
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

in jouw geval heb je dan geen vriendEN, je hebt alleen maar vriendINNEN.
en als er een jongen is, dan gaan al je vriendinnen ervoor, en weetik het wat allemaal.
en jou zal het nooit lukken
Wat lul je nu dan?
pi_95832707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Helpen, as in huilend met elkaar aan de telefoon zitten. Zo vrolijk klonk je niet tijdens die periode, beste kerel.

Maar goed, veel plezier ermee.
Ja dat,maar ook het knuffelen zeg maar! dat voelde heel erg goed. Maar het bleek dus fucking nep te zijn!
pi_95832737
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Je krijgt in ieder geval een grote boete, bindend studieadvies is ook een mogelijkheid waarschijnlijk. Ik zou er niet vanuit gaan dat je dit nog langer kan volhouden. Je hebt je wel erg achterlijk gedragen.

Je mag niet meer dan een jaar studievertraging hebben, per nieuwe regelgeving. Dus ga maar rekenen.
Ron Paul 2012
pi_95832773
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

of gaat de uitkering stoppen voordat ik 8k heb terugbverdient?
Malle gek, daar heb ik je maanden geleden al over gezegd dat stop te zetten. Anders kreeg je die boete en gigantische studieschuld, weet je nog? Stufi is een lening hè, als je de studie niet afmaakt. Dus dat loopt alleen maar hoger op.
pi_95832847
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zo mooi klonk het niet, vind ik persoonlijk. Twee emo's bij elkaar...
pi_95832848
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja dat,maar ook het knuffelen zeg maar! dat voelde heel erg goed. Maar het bleek dus fucking nep te zijn!
trusten
pi_95832888
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wat! Was het nep! Hoe kan dat nou! :o

:o :o
Ron Paul 2012
  donderdag 21 april 2011 @ 23:16:02 #266
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95832895
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Malle gek, daar heb ik je maanden geleden al over gezegd dat stop te zetten. Anders kreeg je die boete en gigantische studieschuld, weet je nog? Stufi is een lening hè, als je de studie niet afmaakt. Dus dat loopt alleen maar hoger op.
jha maar ik ontvang altijd al alleen maar basisbeurs dus valt wel mee hoeveel lening het is.

en er staat iets in dat als je arbeidsongeschikt wordt verklaard en je je studie niet afmaakt, dat dan de lening ook wordt kwijtgescholden(en dat ben ik, nog niet gedaan maar het kan wel , ik win bigtime in dit nog linkse land)

of er zijn wat foutjes gemaakt, en inb4 dikke terugbetalening :P
ik houd het allemaal niet zo nauwkeurig bij :(
pi_95832975
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

jha maar ik ontvang altijd al alleen maar basisbeurs dus valt wel mee hoeveel lening het is.

en er staat iets in dat als je arbeidsongeschikt wordt verklaard en je je studie niet afmaakt, dat dan de lening ook wordt kwijtgescholden(en dat ben ik, nog niet gedaan maar het kan wel , ik win bigtime in dit nog linkse land)
Die boete voor langstudeerders staat los van wat je ontvangt. Je hebt je studie niet stopgezet. Je doet er al 6 jaar over. Grote kans dat je per jaar teveel die boete gaat ontvangen, of zelfs bindend advies krijgt.

Wat ben je toch ook een sul he.
Ron Paul 2012
pi_95832990
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Het is iemand via paiq. Een score van in de 90 en de chat/sms klik is in ieder geval erg aanwezig! :)
Dat is in ieder geval al één klik dan, Utrecht is leuk en ik hoop dat het lukt je negatieve gedachten te bedwingen. Geniet er van!
pi_95833003
quote:

[..]

Jij hebt mij een hele tijd terug gezegd dat je het had stopgezet....
Wil jij je hele leven arbeidsongeschikt blijven?

Kan me het niet voorstellen trouwens, dat jij teert up de stufi en dat niet zou moeten terugbetalen omdat je niet kan werken. Want als je al weet dat je niet kan werken, want dat doe je nu ook niet, dan moet je al helemaal niet proberen te studeren en jezelf keer op keer opnieuw in te schrijven.

Godver echt als ik jouw ouders of uni toch was, had ik bij je langsgegaan...

quote:

ik houd het allemaal niet zo nauwkeurig bij :(
Dat moet je dan maar eens gaan doen, vrije tijd genoeg. Luilak. :P
pi_95833052
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan me het niet voorstellen trouwens, dat jij teert up de stufi en dat niet zou moeten terugbetalen omdat je niet kan werken. Want als je al weet dat je niet kan werken, want dat doe je nu ook niet, dan moet je al helemaal niet proberen te studeren en jezelf keer op keer opnieuw in te schrijven.

zijn hele leven arbeidsongeschikt zit er met deze regering toch niet in dus dat valt dan weer mee :P
pi_95833130
Net wat lieve, ongecompliceerde aandacht gehad van de kat.
Dat soort aandacht vind je niet zo makkelijk in je droomwereldje rich.
  donderdag 21 april 2011 @ 23:20:23 #272
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95833133
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Die boete voor langstudeerders staat los van wat je ontvangt. Je hebt je studie niet stopgezet. Je doet er al 6 jaar over. Grote kans dat je per jaar teveel die boete gaat ontvangen, of zelfs bindend advies krijgt.

Wat ben je toch ook een sul he.
wat voor boete gaat er dan komen? gaat er iets ergs gebeuren!?
pi_95833157
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:20 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja 2012!
pi_95833196
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat is in ieder geval al één klik dan, Utrecht is leuk en ik hoop dat het lukt je negatieve gedachten te bedwingen. Geniet er van!
Dankje! Het gaat ook wel lukken denk ik. Zojuist een klote film gezien, zodat ik morgen des te meer ga waarderen wat er te gebeuren staat! :)
  donderdag 21 april 2011 @ 23:21:44 #275
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95833210
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

nee ik was alleen maar van plan het stop te zetten, en verklaring van arbeidsongeschiktheid in te sturen.

uiteindelijk heb ik niets gedaan, en ontvang ik gewoon nog elke maand braaf
264 euro uitwondende stufi
800-900 euro uitkering
100 euro huurtoeslag
30 euro zorgtoeslag

ofzoiets....

quote:

[..]

Dat moet je dan maar eens gaan doen, vrije tijd genoeg. Luilak. :P
weet ik veel. administratieve chaos hier
pi_95833221
quote:

[..]

Moet je maar even vragen aan je studieadviseur. Of gebruik google. Wees verstandig en werk jezelf niet nog dieper in de shit, dan kan je een vriendinnetje al helemaal vergeten.

Hoe lang ga je nog wachten met studeren MLiG? Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt. Wat ga je eraan doen, aan je situatie? :) Je moet nu toch echt een keer concrete plannen maken én die uitvoeren.

Of je zet je studie stop en gaat werken, of je gaat een manier verzinnen om weer te studeren.

Derde optie is een leven lang in diepe shit omdat je zowel niet kan werken als studeren en niet meer buiten durft te komen. Laat staan liefde en een vriendin, dat krijg je dan nooit.
pi_95833237
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:15 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wat! Was het nep! Hoe kan dat nou! :o

:o :o
Haar woorden waren nep en het knuffel gedeelte van de avond was wel erg fijn (toen moest ik zelf ook huilen omdat ik het echt geweldig vond dat er iemand bestond die om me gaf en ze vond het niet erg want ze vind helemaal te gek als jongens zo gevoelig zijn)

Alleen het probleem is dus dat ze me ziet als een vriend en dus had de sex erbij nooit mogen gebeuren. Daarom hoor ik nu niks meer van haar ofzo. meiden doen altijd moeilijk hierover... dat blijkt wel.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo mooi klonk het niet, vind ik persoonlijk. Twee emo's bij elkaar...
Jawel, we zijn beide eenzaam (maar zij op een andere manier, ze krijgt veel aandacht van jongens) en ze zei altijd dat ze zich goed voelde als ik bij haar was en dat ze ook een beetje door mij zich steeds beter ging voelen in kleine stapjes, alleen eergisteren ging het weer opeens slecht door een terugval en zoals jij ook weet komt het dan extra hard aan.
pi_95833275
ik blijf het zeggen: welterusten
pi_95833287
quote:

[..]

Dat jij ervan uit gaat dat er niks ergs gaat gebeuren als je al 6 jaar over het 1e jaar doet, is eigenlijk best sneu.

quote:
Zijlstra wilde vanaf komend collegejaar al iedere langstudeerder 3000 euro laten betalen bovenop het reguliere collegegeld. De wet gold wat hem betreft ook voor studenten die al een achterstand hebben opgelopen.
De invoering van dat boetesysteem is nu met een jaar uitgesteld. Dus je hebt een jaar om je achterstand weg te werken. Veel plezier ermee. Zo niet, dan betaal je 5x 3000 euro.
Ron Paul 2012
pi_95833343
quote:
17s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:20 schreef moneyfornothing het volgende:
Net wat lieve, ongecompliceerde aandacht gehad van de kat.
Dat soort aandacht vind je niet zo makkelijk in je droomwereldje rich.
Katjes rulen :)
pi_95833399
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Dankje! Het gaat ook wel lukken denk ik. Zojuist een klote film gezien, zodat ik morgen des te meer ga waarderen wat er te gebeuren staat! :)
Volgens mij komt het ook wel goed als ik het zo lees.
Ik verwacht wel een verslag van de date uiteraard. B-)
pi_95833437
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Supersoep het volgende:De invoering van dat boetesysteem is nu met een jaar uitgesteld. Dus je hebt een jaar om je achterstand weg te werken. Veel plezier ermee. Zo niet, dan betaal je 5x 3000 euro.
Dat vind ik eigenlijk best erg. Zo iemand moeten ze tegen zichzelf beschermen want met zo´n schuld gaat hij al helemaal nooit normaal functioneren natuurlijk.
pi_95833480
Het is ook erg en ze hadden al lang contact met hem moeten opnemen. Maar goed, de maatschappij blijft niet achter je aanhollen om je problemen op te lossen.
Ron Paul 2012
pi_95833507
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk best erg. Zo iemand moeten ze tegen zichzelf beschermen want met zo´n schuld gaat hij al helemaal nooit normaal functioneren natuurlijk.
das beetje omgekeerde wereld denk ik,
ik kan me wel in die maatregel vinden, zeker als ik lees dat iemand dus al 6 jaar oven zn eerste jaar doet met bijbehorende stufi etc.
  donderdag 21 april 2011 @ 23:27:06 #285
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95833514
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

ja hoe dan!
elk jaar 3000 extra vanaf 2012?
of moet ik dan september 2012 in 1 keer 15000 betalen???(of 18000 ik ben de tel kwijt van vertraging)

edit: serieus, ik wil dit weten!
pi_95833516
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Volgens mij komt het ook wel goed als ik het zo lees.
Ik verwacht wel een verslag van de date uiteraard. B-)
Ya bet! :)
pi_95833577
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef missyB het volgende:

[..]

das beetje omgekeerde wereld denk ik,
ik kan me wel in die maatregel vinden, zeker als ik lees dat iemand dus al 6 jaar oven zn eerste jaar doet met bijbehorende stufi etc.
De maatregel snap ik wel, maar hij moet al lang geen stufi meer krijgen als hij nooit zijn gezicht op uni vertoont en dat al 6 jaar niet. Hij moet zich niet meer kunnen inschrijven. Maar daar is nu gelukkig BSA voor...al is dat enkel voor de propedeuse.
pi_95833582
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja hoe dan!
elk jaar 3000 kan ik prima missen, zonder dat me ouders dingen vermoeden

of moet ik dan september 2012 in 1 keer 15000 betalen???
Bovenop je collegegeld, kerel. Als je nu al nauwelijks eet, hoe ga je dat dan doen? Jouw situatie is ook nog eens zo schrijnend dat je misschien een bindend advies kan verwachten.

Ga naar je studieadviseur, ga nou godverdomme geen advies hier op FOK vragen. :')

Jezus. Echt. Als ik bejaard was, was ik uit frustratie al dood neer gevallen.
Ron Paul 2012
  donderdag 21 april 2011 @ 23:29:33 #289
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95833635
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Bovenop je collegegeld, kerel. Als je nu al nauwelijks eet, hoe ga je dat dan doen? Jouw situatie is ook nog eens zo schrijnend dat je misschien een bindend advies kan verwachten.

Ga naar je studieadviseur, ga nou godverdomme geen advies hier op FOK vragen. :')

Jezus. Echt. Als ik bejaard was, was ik uit frustratie al dood neer gevallen.
ja maar wat bovenop me collegegeld!?
volgend jaar in 1 keer 15 duizend ?
of 3k?
pi_95833638
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja hoe dan!
elk jaar 3000 kan ik prima missen, zonder dat me ouders dingen vermoeden

of moet ik dan september 2012 in 1 keer 15000 betalen???(of 18000 ik ben de tel kwijt van vertraging)
och liefje, ik had het over 2012 toen jij vroeg of er wat ergs ging gebeuren, ik doelde met 2012 op het einde der tijden volgens de maya kalender, t was een klein grapje.
Verder weet ik inhoudelijk niets over de stufi maar maak er eens speurtochtje van deze week.
Stel je vragen eens op diverse studentenfora, wie weet raak je daar nog leuk aan de klets met iemand ook.
pi_95833648
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Supersoep het volgende:
Het is ook erg en ze hadden al lang contact met hem moeten opnemen. Maar goed, de maatschappij blijft niet achter je aanhollen om je problemen op te lossen.
Hebben ze ook gedaan. Maar MLiG negeert dat. :') En dat al 6 jaar.

Dan zou ik gewoon sturen: als je nu geen college bijwoont dan schrijven we je uit. Na een jaar.
pi_95833673
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar wat bovenop me collegegeld!?
volgend jaar in 1 keer 15 duizend ?
of 3k?
Hoe moet ik dat nou weten? Studieadviseur. Ga er voor het gemak maar vanuit dat je de volle 15k betaalt zodat je dan misschien eens iets gaat doen.
Ron Paul 2012
pi_95833682
quote:

[..]

Zo te horen zit jij nog wel dieper in de shit :/ ik hoop voor je dat het goed komt maar ik vrees dat jouw situatie nog eens uit de hand gaat lopen.
  donderdag 21 april 2011 @ 23:30:30 #294
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95833690
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:29 schreef missyB het volgende:

[..]

och liefje, ik had het over 2012 toen jij vroeg of er wat ergs ging gebeuren, ik doelde met 2012 op het einde der tijden volgens de maya kalender, t was een klein grapje.

ja ik vatte hem.

maar toevallig komt dus die langstudeerders boete ook in 2012.
pi_95833704
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:23 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Katjes rulen :)
Ja, als ik er zo erg aan toe was als sommige hier zou ik best veel aan ze hebben denk ik.
Gelukkig is dit niet het geval en zijn ze alsnog lief en pluizig en knuffelig. O+
pi_95833744
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja ik vatte hem.

maar toevallig komt dus die langstudeerders boete ook in 2012.
aaah oke, dan word het tijd dat je je daarin gaat verdiepen.
Met mega schulden beginnen is ook niets en met de wsnptjes zijn ze niet meer zo scheutig,
Schrijf gewoon op je to do list voor aankomende week.
pi_95833785
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja, als ik er zo erg aan toe was als sommige hier zou ik best veel aan ze hebben denk ik.
Gelukkig is dit niet het geval en zijn ze alsnog lief en pluizig en knuffelig. O+
oooit zwakzinnig katje gehad, tis nooit meer goed gekomen tussen katten en mij.
menn wat een freak was dat beestje, saartje was haar naam en zo gek als een deur
pi_95833836
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik heb een hond. het was een tijdelijk project om te kijken of hij in staat was een vriendin te vervangen maar dit bleek achteraf helaas niet zo te zijn. Ik zit nu wel met hem opgescheept en zal uiteraard voor hem zorgen voor de rest van zijn leven.
Hij is wel lief maar kan ook vrij irritant zijn vooral als ik ga eten.
pi_95833984
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb een hond. het was een tijdelijk project om te kijken of hij in staat was een vriendin te vervangen maar dit bleek achteraf helaas niet zo te zijn. Ik zit nu wel met hem opgescheept en zal uiteraard voor hem zorgen voor de rest van zijn leven.
Hij is wel lief maar kan ook vrij irritant zijn vooral als ik ga eten.
:')

En als je een relatie hebt, dan is alles als sneeuw voor de zon verdwenen? Sorry, maar je moet echt eens stoppen met dat trollen.
pi_95833991
oke en daar ging mn cola over toetsenbord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')