Bierquote:
Het wordt steeds meerquote:Op donderdag 21 april 2011 14:35 schreef Rensjebree het volgende:
Zon, zee, zuipen, TETTEN en ONZ-Radio
Kraan in de keuken aanzetten en aan latenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zon check
Zuipen check
Onz Radio check
Waar tover ik zo snel de zee vandaan?
1950 beldequote:Op donderdag 21 april 2011 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zon check
Zuipen check
Onz Radio check
Waar tover ik zo snel de zee vandaan?
Die van mij zijn dan ook niet te missenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:36 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Tetten kunnen we echt niet missen!
Is toch anders.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kraan in de keuken aanzetten en aan laten
Ghehe.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch anders.
Ik heb wel bootjes en dergelijke in mijn cafe
walterquote:Op donderdag 21 april 2011 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Screw you, that was funny.
Walter moet je er zelf even bij denken.
En terecht.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Ik wil naar het strand verdomme maar geen slaapplaats kunnen regelen
Ja maar maandag kan ik nietquote:Op donderdag 21 april 2011 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En terecht.
Ik niet naar het strand dan jij ook niet.
Ik denk dat ik maandag ga
Hmmm zo ijskoud je flikker inquote:
Ja maar, Ja maar, dat is de enige dag dat ik tijd heb.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar maandag kan ik niet![]()
Dus dan mag jij ook niet
Prima. Tering, ik kan echt niet meer tegen zon. Ik ben nu al helemaal overhit.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doet jouw mutsch het eigenlijk nog?
Is het ookquote:Op donderdag 21 april 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat het al vrijdagmiddag is!
Hier nietquote:Op donderdag 21 april 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Heel veel mensen zijn morgen vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat staat er op de gebruiksaanwijzing van een morning-after pil in België?Ik moest stiekem even lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Belangrijke mededeling mbt het rooster!!
Koelkast is op vakantie dus hem pm/dm sturen heeft geen zin
Huppel houdt ermee op want...
Ezechielk gaat het team "versterken" dus pm/dm hem maar (oh ja hij is er sowieso het hele weekend al niet)
Succes ermee he!
Omdat we eerder al hebben gemerkt dat hoe meer mensen het rooster beheren hoe fouter dat gaat.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat staat er op de gebruiksaanwijzing van een morning-after pil in België?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke maar waarom ineens zo van fuck it?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat we eerder al hebben gemerkt dat hoe meer mensen het rooster beheren hoe fouter dat gaat.
Inmiddels doen ez en mono het al geloof ik.
/care
Tot ooit
Heel simpel. Ik weet gewoon dat het mis gaat als er teveel zijn die bij het rooster kunnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Oke maar waarom ineens zo van fuck it?
Je gaat toch niet weg?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat we eerder al hebben gemerkt dat hoe meer mensen het rooster beheren hoe fouter dat gaat.
Inmiddels doen ez en mono het al geloof ik.
/care
Tot ooit
Ik zat hier in de eerste plaats vanwege het rooster.quote:
Blijf je niet hangen voor de gezelligheid?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat hier in de eerste plaats vanwege het rooster.
Ik doe het rooster niet meer dus
Oke.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel simpel. Ik weet gewoon dat het mis gaat als er teveel zijn die bij het rooster kunnen.
Ezechielk is vaker niet dan wel aanwezig. Wedden dat ik dan alle gezeik over me heen krijg als iemand niet op het rooster staat op tijd ofzo.
Daar heb ik dus mooi geen zin in dus laat ik nu vast goed merken dat ik mij distantieer
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:03 schreef ToT het volgende:
Zo, ik zit voor het eerst op mijn netbook in de tuin te Fok!ken!
Zie je wel wat dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:03 schreef ToT het volgende:
Zo, ik zit voor het eerst op mijn netbook in de tuin te Fok!ken!
whahahaquote:Op donderdag 21 april 2011 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee!
[..]
Geen klote, ik ben dan ook snel weer naar binnen gegaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |