Met hun 'gewone' vrouwen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:07 schreef stbabylon het volgende:
Moeders zijn de mooiste vrouwen van Nederland, zeker op moederdag..
Dove reclame moet dood
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:07 schreef stbabylon het volgende:
Dove reclame moet dood
Ook moeders kunnen hele mooie vrouwen zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:07 schreef stbabylon het volgende:
Dove reclame moet dood
Met de nadruk op kunnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook moeders kunnen hele mooie vrouwen zijn.
Dat ontken ik ook niet, alleen zijn niet alle moeders de mooiste vrouwen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Milfsquote:Op donderdag 21 april 2011 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, alleen zijn niet alle moeders de mooiste vrouwen.
Dat is op tvquote:
Nog niet zo lang geleden dusquote:Op donderdag 21 april 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is op tvDat keek ik altijd toen ik nog een klein Samzz'je was
Kindernetquote:Op donderdag 21 april 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is op tvDat keek ik altijd toen ik nog een klein Samzz'je was
wie weetquote:Op donderdag 21 april 2011 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Sinbad the Semen in het Engels toch?
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Sinbad the Semen in het Engels toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]Misschien iets voor een nieuw logo voor mijn cafe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinbad the Old Sailor
En dan wil jequote:Op donderdag 21 april 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien iets voor een nieuw logo voor mijn cafe.
Sinbad the Old Sailor
behalve dat de zon zeer negatieve invloed heeft op mijn motivatie om te werken erg flex hoorquote:
Sinbad logo... Waar zat je aan te denken?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee wilde jou vragen om een sinbad logo te ontwerpen
Ja jij bent de kunstenaar hier, ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinbad logo... Waar zat je aan te denken?
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja jij bent de kunstenaar hier, ik niet.
Uitbetaling in Kanon
Haha daar hebben we allemaal last vanquote:Op donderdag 21 april 2011 13:33 schreef ArTiC het volgende:
behalve dat de zon zeer negatieve invloed heeft op mijn motivatie om te werken erg flex hoor
Met jou?
Het WK snooker weer aan het volgen?
Ronnie heeft weer eens een 1ste ronde overleefd hoorde ik
Als je bloedserieus bent, dan weet je ook dat je voor logo ontwerp gewoon moet betalenquote:
Ja in kanon toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je bloedserieus bent, dan weet je ook dat je voor logo ontwerp gewoon moet betalen
Kanonquote:
Ach, waarom? Ik ben niet goed in logo's ontwerpen en ik hoef ook geen kanon als betalingquote:
Oh ik dacht dat je daar wel goed in wasquote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, waarom? Ik ben niet goed in logo's ontwerpen en ik hoef ook geen kanon als betaling
Ik heb het ook nog niet gekeken eerlijk gezegdquote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha daar hebben we allemaal last van
Hier goed. Al hoor ik net dat de donderdagmiddag een medaille uitreiking is en dus de kantine en de mensen al bezet zijn.. terwijl ik dan mijn afscheidsmomentje wou doen
Niet helemaal, alleen hendry gezien. Ronnie kewlmoet het inderdaad weer volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |