Met hun 'gewone' vrouwen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:07 schreef stbabylon het volgende:
Moeders zijn de mooiste vrouwen van Nederland, zeker op moederdag..
Dove reclame moet dood
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:07 schreef stbabylon het volgende:
Dove reclame moet dood
Ook moeders kunnen hele mooie vrouwen zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:07 schreef stbabylon het volgende:
Dove reclame moet dood
Met de nadruk op kunnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook moeders kunnen hele mooie vrouwen zijn.
Dat ontken ik ook niet, alleen zijn niet alle moeders de mooiste vrouwen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Milfsquote:Op donderdag 21 april 2011 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, alleen zijn niet alle moeders de mooiste vrouwen.
Dat is op tvquote:
Nog niet zo lang geleden dusquote:Op donderdag 21 april 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is op tvDat keek ik altijd toen ik nog een klein Samzz'je was
Kindernetquote:Op donderdag 21 april 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is op tvDat keek ik altijd toen ik nog een klein Samzz'je was
wie weetquote:Op donderdag 21 april 2011 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Sinbad the Semen in het Engels toch?
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Sinbad the Semen in het Engels toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]Misschien iets voor een nieuw logo voor mijn cafe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinbad the Old Sailor
En dan wil jequote:Op donderdag 21 april 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien iets voor een nieuw logo voor mijn cafe.
Sinbad the Old Sailor
behalve dat de zon zeer negatieve invloed heeft op mijn motivatie om te werken erg flex hoorquote:
Sinbad logo... Waar zat je aan te denken?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee wilde jou vragen om een sinbad logo te ontwerpen
Ja jij bent de kunstenaar hier, ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinbad logo... Waar zat je aan te denken?
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja jij bent de kunstenaar hier, ik niet.
Uitbetaling in Kanon
Haha daar hebben we allemaal last vanquote:Op donderdag 21 april 2011 13:33 schreef ArTiC het volgende:
behalve dat de zon zeer negatieve invloed heeft op mijn motivatie om te werken erg flex hoor
Met jou?
Het WK snooker weer aan het volgen?
Ronnie heeft weer eens een 1ste ronde overleefd hoorde ik
Als je bloedserieus bent, dan weet je ook dat je voor logo ontwerp gewoon moet betalenquote:
Ja in kanon toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je bloedserieus bent, dan weet je ook dat je voor logo ontwerp gewoon moet betalen
Kanonquote:
Ach, waarom? Ik ben niet goed in logo's ontwerpen en ik hoef ook geen kanon als betalingquote:
Oh ik dacht dat je daar wel goed in wasquote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, waarom? Ik ben niet goed in logo's ontwerpen en ik hoef ook geen kanon als betaling
Ik heb het ook nog niet gekeken eerlijk gezegdquote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha daar hebben we allemaal last van
Hier goed. Al hoor ik net dat de donderdagmiddag een medaille uitreiking is en dus de kantine en de mensen al bezet zijn.. terwijl ik dan mijn afscheidsmomentje wou doen
Niet helemaal, alleen hendry gezien. Ronnie kewlmoet het inderdaad weer volgen.
Ze kan wel goed paardjes tekenen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daar wel goed in was
Ik heb geen paardquote:Op donderdag 21 april 2011 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze kan wel goed paardjes tekenen.
sinbad the seahorsequote:
Omdat ik goed kan tekenen?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daar wel goed in was
Ik ook niet. Maar je kunt een paard als logo nemen voor je kroeg.quote:
Neenquote:
Bosdwerg?quote:
Dat zou ik kunnen doen jaquote:Op donderdag 21 april 2011 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar je kunt een paard als logo nemen voor je kroeg.
Maar het hoeft niet natuurlijk.quote:
Of een landelijke uitspanning. Met lekker eten. En kanon.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou er een countrykroeg van kunnen maken
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou er een countrykroeg van kunnen maken
Heerlijkquote:
Hitte? Ik zit hier te vernikkelen door de kou. Echt niet normaal meer hoe laag de airco hier staat.quote:
Heul niet! Ik wil hier weg! De zon in!quote:
Ik vind The Prancing Pony zo'n leuke naamquote:
The Old Sailor! Leukste café op de wallenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
Misschien iets voor een nieuw logo voor mijn cafe.
Sinbad the Old Sailor
LOTRquote:Op donderdag 21 april 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind The Prancing Pony zo'n leuke naam
Ja daar is het uitzicht inderdaad beterquote:Op donderdag 21 april 2011 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
The Old Sailor! Leukste café op de wallen
Nog heerlijkerquote:Op donderdag 21 april 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heul niet! Ik wil hier weg! De zon in!
LOTR.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja voor een dubieus kinderdagverblijfquote:Op donderdag 21 april 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, jij snapt 'm nietquote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja voor een dubieus kinderdagverblijf
Nu welquote:
Hahaha maar wel goed dat je het gehoord hebtquote:Op donderdag 21 april 2011 13:44 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb het ook nog niet gekeken eerlijk gezegd
afscheidsmomentje? Ga je weg bij defensie? geen mannen in uniform meer?
Ik ben heel goed met kinderen is tegenwoordig een hele gevaarlijke zinquote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Briljantquote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaDe Stijgerende Pony
Bij onze RPG's hebben we daardoor allemaal van die stomme kroegnamen: Prancing Pony, Happy Hippo, The Chitchattering Tit.
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De eerste of de middelste.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
Welke?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De middelstequote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
Welke?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerstequote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
Welke?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerstequote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
Welke?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen van allen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
Welke?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou schoenen bestellen bij Zalando. Dan hoef je hier niet uit te kiezen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
Welke?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is een sexy bikini dan? Geef eens een voorbeeld?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef Crutch het volgende:
Geen van allen.
Vind ze maar saai en niet sexy.
Het zijn bikini's....voor op het strand,water, zwembad etcquote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Geen van allen.
Vind ze maar saar en niet sexy.
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef Techno het volgende:
Ik zou schoenen bestellen bij Zalando. Dan hoef je hier niet uit te kiezen.
In dat geval, ga voor de eerstequote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Eerste vind ik tot nu toe ook de leukste
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
Oj nog 1, 5 uur, dat moet te doen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |