Warm? Vind het lekker zo, fietste net buiten, lekker windje erbij.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef Fsmxi het volgende:
Verdomd wat is het warm.
Misschien moet ik maar nachtmens worden
Wind, welke wind. Plus, in de tuin bezig zijnde is er relatief weinig windquote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Warm? Vind het lekker zo, fietste net buiten, lekker windje erbij.
Oh hier waait het een beetje.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wind, welke wind. Plus, in de tuin bezig zijnde is er relatief weinig wind
Dit!quote:
BAM!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:38 schreef Rossdale het volgende:
Godsamme, het is in april een geweldig prachtige dag buiten. Iets wat bijna nooit gebeurd, een wonderschoon iets! De mensen die nu gaan zeiken dat het allemaal weer niet goed is en het te warm is moeten een keiharde vuistslag in hun gezicht krijgen
Nee is de oude UI van -SG-quote:Op donderdag 21 april 2011 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je avatar herken ik, is dat wolvendagen ofzo?
Yessur. Ze is vandaag legaal geworden.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je avatar herken ik, is dat wolvendagen ofzo?
Tell 'em Rossdale, let your fury smite down upon them!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:38 schreef Rossdale het volgende:
Godsamme, het is in april een geweldig prachtige dag buiten. Iets wat bijna nooit gebeurd, een wonderschoon iets! De mensen die nu gaan zeiken dat het allemaal weer niet goed is en het te warm is moeten een keiharde vuistslag in hun gezicht krijgen
PM m maar.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:40 schreef Michhas het volgende:
Wil iemand trouwens zo'n overheerlijke sandwich?
Ja, ben hier onderweg naar Rossdale, om even lekker op een bankje te chillenquote:
Zoals de echte junkies dat doenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, ben hier onderweg naar Rossdale, om even lekker op een bankje te chillen
je liegt het is gewoon opgespoten zand naast een plasje waterquote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef kenserkabouter het volgende:
Zo, ik ga naar het strand. Later boys.
je liegt het is gewoon opgespoten zand naast een plasje waterquote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef kenserkabouter het volgende:
Volgens mij lieg je. Het is vast en zeker wat opgespoten zand naast een klein plasje water.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef kenserkabouter het volgende:
Een slechte troll kan deze imaginary award niet uitreikenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:49 schreef kenserkabouter het volgende:
BzP krijgt de 2011 slechtste troll award.
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens mij lieg je. Het is vast en zeker wat opgespoten zand naast een klein plasje water.
Hij liegt toch over alles?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens mij lieg je. Het is vast en zeker wat opgespoten zand naast een klein plasje water.
Doe er ook eentje in mijn naamquote:Op donderdag 21 april 2011 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga een biertje doen op het terras later b0yszzzzzzzzzz
En terecht, veel plezier!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga een biertje doen op het terras later b0yszzzzzzzzzz
Ik tot half 6quote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef Parvus het volgende:
Hey jongens, leuk al die verhalen! Vertel me meer! Wie is er lekker in de tuin? Wie gaat er lekker naar het strand? Wie gaat er lekker een terrasje pakken?
ik moet werken tot kwart over 4 en dan nog met de trein en bus van Utrecht naar Beuningen City
Ik tot half 5, ik voel je pijn broederquote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef Parvus het volgende:
Hey jongens, leuk al die verhalen! Vertel me meer! Wie is er lekker in de tuin? Wie gaat er lekker naar het strand? Wie gaat er lekker een terrasje pakken?
ik moet werken tot kwart over 4 en dan nog met de trein en bus van Utrecht naar Beuningen City
Dakterras represent!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef Parvus het volgende:
Is het niet warm met zo'n masker?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef Gemaskerde het volgende:
Op dit moment ben ik het eens met dat Xbox beter is dan PS3, PSN ligt eruit![]()
Huilie huilie
Hehe, toch goed. Ik heb oog voor mooie damesquote:Op donderdag 21 april 2011 12:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yessur. Ze is vandaag legaal geworden.
Waarschijnlijk ben ik door het gezeik hier op mijn werk gewoon tot 18:00 bezig, of misschien nog wel laterquote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef Parvus het volgende:
boeiend?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef Gemaskerde het volgende:
Op dit moment ben ik het eens met dat Xbox beter is dan PS3, PSN ligt eruit![]()
Huilie huilie
Ja hij staat op mijn laptop maar ik krijg hem niet achterelkaar gezet dus ik upload hem wel een keer in stukjes.quote:
Is het niet onhandig dat oogkapje?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is het niet warm met zo'n masker?
Of maak je gebruik van Geox technologie?
Dit is FOK! he, dat je het weetquote:
Ik kan m voor je editten.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja hij staat op mijn laptop maar ik krijg hem niet achterelkaar gezet dus ik upload hem wel een keer in stukjes.
Nah explain, I'm incoherentquote:Op donderdag 21 april 2011 13:33 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Is het niet onhandig dat oogkapje?
[..]
Dit is FOK! he, dat je het weet
You know I'm saying?
Als in, Fokkers komen nooit buiten.quote:
ik kom af en toe buitenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:39 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Als in, Fokkers komen nooit buiten.
Was verder niet serieus bedoeld.
Ik vind 'm wel lekker hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef tliciouz het volgende:
Het is zo'n rete slecht nummer maar krijg onwijs veel zin in zon zee strand en feesten.![]()
Dit is toch helemaal niet alleen Xbox topic? Staat namelijk gewoon in centrale-game sectie.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:12 schreef Bozz187 het volgende:
Wtf waarom wordt er door ps3 jongetjes gesmall talked in het xbox mw2 topic
Ja ik zou ook verlof op kunnen nemen, hier is geen fuck te doen.. Maar dan duurt het sowieso anderhalf uur voordat ik thuis ben en dan ga ik toch binnen zitten xboxenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:15 schreef Michhas het volgende:
Verlof niggers, Mich mag weer naar huis
Ja dusquote:Op donderdag 21 april 2011 14:28 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja ik zou ook verlof op kunnen nemen, hier is geen fuck te doen.. Maar dan duurt het sowieso anderhalf uur voordat ik thuis ben en dan ga ik toch binnen zitten xboxen [ afbeelding ]
Ownedquote:Op donderdag 21 april 2011 14:15 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dit is toch helemaal niet alleen Xbox topic? Staat namelijk gewoon in centrale-game sectie.
De PlayStation 3 is toch ook een Blu-Ray speler met extra opties ipv een volwaardige gameconsole?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:15 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dit is toch helemaal niet alleen Xbox topic? Staat namelijk gewoon in centrale-game sectie.
Sticks and stonesquote:Op donderdag 21 april 2011 15:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hey bzp ik heb je moeder verkracht vermoord en her-verkracht, how you like me now?
Plus PS3 has no games.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De PlayStation 3 is toch ook een Blu-Ray speler met extra opties ipv een volwaardige gameconsole?
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
God of War en Killzone zijn toch wel redelijk vet hoor Mich
Ik volg geen adviezen op van mensen met de zaijte gjeee.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Sticks and stones
@ Stoma, get some sunlight dracula
Daywalker being rebellious!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik volg geen adviezen op van mensen met de zaijte gjeee.
krijg maar eerst haar op je piemeltje..quote:
Iedereen verdient zn brood op een andere manierquote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef KoningStoma het volgende:
Bozz weet best hoe hij zo'n invalide takellift moet besturen.
klopt zo verdien jij je centjes door je kontje te verkopenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:48 schreef BzP het volgende:
[..]
Iedereen verdient zn brood op een andere manier
Umad bro?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
klopt zo verdien jij je centjes door je kontje te verkopen
Ik fok niet in mn vrije tijdquote:Op donderdag 21 april 2011 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
Ik hoop dat psn maar weer snel online komt. Dan gaat die knurft ten minste weg
blijkbaar nietquote:Op donderdag 21 april 2011 16:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik fok niet in mn vrije tijd
Heb wel wat beters te doen dan
Zie je me ooit op Fok na 19:30?quote:
moet je dan al naar bed van mama?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Zie je me ooit op Fok na 19:30?
zelden tot nooit
ik weet niet of tliz dat zo leuk vindt als we achter haar rug over haar pratenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kinders kunnen we nu weer over chicks hosselen,bier, sterke drank en Tittyliciouz praten
SMS haar even wil jequote:Op donderdag 21 april 2011 16:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik weet niet of tliz dat zo leuk vindt als we achter haar rug over haar praten
Te ver.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
achter d'r rug langs over haar heen mag natuurlijk wel
BUSTEDquote:
hij kon toch niks fouts doen in jouw ogen?quote:
wie zegt dat het fout isquote:Op donderdag 21 april 2011 16:22 schreef BzP het volgende:
[..]
hij kon toch niks fouts doen in jouw ogen?
oud genoeg om je moeder te doenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:26 schreef BzP het volgende:
on a serious note..
hoe oud is bozz?
Zijn gedrag tegenover zn forumbuddies is
Neu, hij moet je gewoon niet. Verder doet hij altijd normaalquote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef BzP het volgende:
Ik troll uit verveling, Bozz heeft een chronische afwijking...
Die gedraagd zich blijkbaar altijd zo
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kinders kunnen we nu weer over chicks hosselen,bier, sterke drank en Tittyliciouz praten
Het is nu tot een punt gekomen dat je "trollen" niet meer als excuus kan gebruiken voor je lachwekkende gedrag.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef BzP het volgende:
Ik troll uit verveling, Bozz heeft een chronische afwijking...
Die gedraagd zich blijkbaar altijd zo
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:35 schreef Bozz187 het volgende:
Tijd om me weer in het leer te hijsen. Ik ga naar huis (en chicks playen onderweg)
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:35 schreef Bozz187 het volgende:
Tijd om me weer in het leer te hijsen. Ik ga naar huis (en chicks playen onderweg)
Jij welquote:Op donderdag 21 april 2011 16:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mag ik hem 5 mei ff van je lenen?
Wat jij wilt poepiequote:Op donderdag 21 april 2011 16:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is nu tot een punt gekomen dat je "trollen" niet meer als excuus kan gebruiken voor je lachwekkende gedrag.
Verder: wat Stef zegt.
Kan je daar misschien wat minder over vertellen?quote:
Wat jij wilquote:Op donderdag 21 april 2011 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je daar misschien wat minder over vertellen?
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je daar misschien wat minder over vertellen?
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef Bozz187 het volgende:
Btw ik ben van iedereen
Behalve bzp die niet
Weet ik nog niet man, wil wel maar ligt aan de animo voor het feest daarzoquote:
er is genoeg animo daarquote:Op donderdag 21 april 2011 17:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet ik nog niet man, wil wel maar ligt aan de animo voor het feest daarzo
Professioneel is anders, maar he, ik ben dan ook geen hovenier/stratenmaker. Wel respect voor mensen die dit dag in dag uit doen, ik ben nu al compleet naar de klotequote:Op donderdag 21 april 2011 18:12 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Man, wat vind ik dat een baggerwerk zeg
Nee, wij hebben de tuin gewoon weer netjes gemaakt
Heb vandaag gebeld man..quote:Op donderdag 21 april 2011 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Michhas heb je die headset nou eens binnen?
Tja, voor vooruitgang moet je nu eenmaal bepaalde concessies doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:25 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een plaatje van al het afval in space. medemogelijk gemaakt door rossdale.
thnx for fucking up space!
ik ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef Bozz187 het volgende:
Btw ik ben van iedereen
Behalve bzp die niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:38 schreef Rossdale het volgende:
Potver, kom ik ineens een foto van BzP op FOK! tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik dacht dat bzp 15 was ofzo..
Vroeg ik me ook af.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat doen al die onbekenden plotseling hier?
hele goeie vraag volgens mij allemaal via mich uit onzquote:Op donderdag 21 april 2011 18:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat doen al die onbekenden plotseling hier?
Correct.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef Parvus het volgende:
De lengte van je elleboog tot je pols is hetzelfde als de lengte van je voet.
niet als je uit aalten komt...quote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef Parvus het volgende:
De lengte van je elleboog tot je pols is hetzelfde als de lengte van je voet.
Nee hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 18:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hele goeie vraag volgens mij allemaal via mich uit onz
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dit!
Zalm schoonmaken, appel, augurk, en zilveruitjes fijn snijden. Alles bij elkaar flikkeren. Mayonaise erbij, met wat ketchup op smaak brengen.
BAZENSALADE.
jij hoort te weten dat die de ogen wat dichter bij mekaar hebben staanquote:
ukkie jij krijgt nooit en te nimmer een plek in de OPquote:Op donderdag 21 april 2011 19:03 schreef BzP het volgende:
Inderdaad wat doen al die onbekenden hier?
Dit is ons topic en hier moeten wij een stokje voor steken!
(en niet zo'n kleine als op die foto)
Smells like troll spirit....quote:Op donderdag 21 april 2011 19:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ukkie jij krijgt nooit en te nimmer een plek in de OP
dus houdt maar op
Dank jequote:Op donderdag 21 april 2011 19:07 schreef BzP het volgende:
Jullie zielige clubje (op stef na) zijn echt de makkelijkste targets om je te vermaken als verveling heerst op het werk..
Dank jullie!
heb het ffies aangepast.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:08 schreef Rossdale het volgende:
Whehe, ps3 knuppeltje moet "werken" tot half 8 's avonds
Wie komt er uit aalten??????quote:Op donderdag 21 april 2011 18:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij hoort te weten dat die de ogen wat dichter bij mekaar hebben staan
-edit- verder komt er niemand uit aalten hoor
Uhuh jezelf voor lul zetten op een forum vol met randomers.....quote:Op donderdag 21 april 2011 19:08 schreef KoningStoma het volgende:
Door jezelf voor lul te zetten... aha...
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:13 schreef KoningStoma het volgende:
Ik begin langzaam te geloven dat je een volwassen iemand bent met een geestelijke beperking.
Wat een aannames.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Uhuh jezelf voor lul zetten op een forum vol met randomers.....
Volgens mij ben jij echt een onzeker ventje als je zo'n denkwijze hebt...
Ook als ik terug kijk op jou reacties mbt het black ops shirtje..
heb beste medelijden met je.... Laat staan dat je e-buddies zelfs zeggen dat je meer naar buiten moet...
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef BzP het volgende:
Hoi ik ben BzP en ik heb baarmoederhalskanker.
Gast tief op en laat ons lekker de nerd uithangen als we dat willen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Uhuh jezelf voor lul zetten op een forum vol met randomers.....
Volgens mij ben jij echt een onzeker ventje als je zo'n denkwijze hebt...
Ook als ik terug kijk op jou reacties mbt het black ops shirtje..
heb beste medelijden met je.... Laat staan dat je e-buddies zelfs zeggen dat je meer naar buiten moet...
Baasquote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kennelijk heb ik ergens toch iets goed gedaan wie wil mij aanraken?
BzPquote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kennelijk heb ik ergens toch iets goed gedaan wie wil mij aanraken?
Ik probeer em al een tijdje te downen maar kan geen goede NZB of torrent vindenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:39 schreef Michhas het volgende:
Ik ben sinds lange tijd weer eens Zeitgeist aan het kijken. Ik was vergeten hoeveel ik van die documentaire hou
http://btjunkie.org/torre(...)99920c2c790303d5cb55quote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik probeer em al een tijdje te downen maar kan geen goede NZB of torrent vinden
Niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef KoningStoma het volgende:
Die documentaire bevat kenser veel onwaarheden.
Klopt, doe je mee?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:08 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
zo doet tliz guitar hero
waarheid is de interpertatie van een persoon daarom kan de bijbel net zo waar zijn als de evolutietheoriequote:
Nice.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee ik kom gitaren en dronken worden
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
waarheid is de interpertatie van een persoon daarom kan de bijbel net zo waar zijn als de evolutietheorie
Ga je de stad in?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nope op de trein aan het wachten...
kloptquote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik wel, als enige geloof ik
Limbo is fucking frustrerend trouwens
ga je bij je fam langs?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Eerst die debielen in de jungle checken.
Je zorgen weg drinken?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yup ff de zorgen weg drinken. Alcohol best problemsolver there is!
Wel een goede sfeer en leuke puzzeltjesquote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik wel, als enige geloof ik
Limbo is fucking frustrerend trouwens
oh haha ik dacht die bzp die limboquote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wel een goede sfeer en leuke puzzeltjes
Inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wel een goede sfeer en leuke puzzeltjes
Die heb ik met de KMT cadeau gedaan aan de ontgroeningscommissie.quote:
ben ik hele middag al aan het doenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:03 schreef KoningStoma het volgende:
Gaat er nog iemand mw2 of black ops doen?
en dat is?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik heb der epischer quote weer teruggevonden.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:05 schreef kenserkabouter het volgende:
douchen en dan een pedoparty van dames van 4 en 5.
undertitelquote:
haha daar leek het wel op ja.quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja toch. Kan je al hinkelen dan?
BBQ at my place biaaaatch!quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:43 schreef Bozz187 het volgende:
Oh snap! Ik was vergreten. Maandag VRIJ!!!
Ja, moet je niet bij mij zijn kerel!quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jazeker
Maargoed, even over op zaken, ik wil graag een döner dürüm, alles erop, extra chnoflauchsaus graag.
Oké, sorry.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, moet je niet bij mij zijn kerel!
en fallaffel dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, moet je niet bij mij zijn kerel!
Damn 26 graden! en ik moet straks in het bos aan het werkquote:
nee moet werken tot 1645quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Zijn er nog eckte bazen die zometeen MW2 gaan spelen? Zit nog op m'n werk, maar ben rond 12u thuis (halve dag ftw) en ik moet nog 2 keer prestigen!
Bvd
Hi hi :$ :$quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:20 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Dan ga ik maar in mn eentje skieten.. Moet toch nog op niveau komen.. Michhas met z'n eindeloze streak aan honden.. pfff
Ik gebruikte dat even als voorbeeld om zijn superioriteit t.o.v. mij duidelijk te maken...quote:
Ik heb ook nog nooit een nuke gehaaldquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:24 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik gebruikte dat even als voorbeeld om zijn superioriteit t.o.v. mij duidelijk te maken...
Ik moet de nuke nog steeds halen
Nuke is easy modequote:Op vrijdag 22 april 2011 10:24 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik gebruikte dat even als voorbeeld om zijn superioriteit t.o.v. mij duidelijk te maken...
Ik moet de nuke nog steeds halen
Ja hier hetzelfde.. al tig keer de harrier en chopper/ac130 gehaald, maar ik krijg het maar niet geregeld om 14 kills met die crap te makenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:24 schreef Temlin het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een nuke gehaaldWel een kill streak van 31 maarja toen had ik die niet gekozen
Ga groundwar spelen haal je zo een nuke.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:28 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Wel als je een pro bent zoals jij
Die eerste nuke is het moeilijkst daarna haal je ze veel makkelijker. Je moet alleen beetje geluk hebben met je chopper en hoe die vliegtquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga groundwar spelen haal je zo een nuke.
Heb ik een tijdje geprobeerd maar faalde genadeloos... straks maar ff doen danquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga groundwar spelen haal je zo een nuke.
Ja, of van die bitches die ze meteen uit de lucht knallen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die eerste nuke is het moeilijkst daarna haal je ze veel makkelijker. Je moet alleen beetje geluk hebben met je chopper en hoe die vliegt
En toen werd je hard ge-owned of wat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatst op underpas zei ik het nog in de pre game lobby, MW2 is echt te makkelijk voor woorden
Ja als je na een paar tellen al gelocked word kun je het net zo goed opgevenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, of van die bitches die ze meteen uit de lucht knallen.
Of je komt paar kills te kort.. en je wordt daarna gekillt.
Nee ik had de nuke 2 minuten ofzo nadat het potje was begonnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:33 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
En toen werd je hard ge-owned of wat?
Dat heb ik dus ook al meegemaakt.. Harrier, Chopper en daarna nog leven maar nog een paar kills tekort komen.. Campen als een 12-jarig amerikaantje, maar nog niet gehaald! En idd, zenuwpezen bij 't leven..quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:33 schreef Parvus het volgende:
Bij m'n eerste nuke (die ik nog gecaptured had) was ik echt fucking zenuwachtig na 20 kills ofzo.. Niet normaal.. Gaf wel echt een kick om 'm in te roepen
Stiekem wist ik dat wel...quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als je na een paar tellen al gelocked word kun je het net zo goed opgeven
[..]
Nee ik had de nuke 2 minuten ofzo nadat het potje was begonnen
wow ross ik heb 23 you are lackinquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij is mijn hoogste killstreak iets van 17 ofzo
Klopt, maar ik heb tenminste wel lekker een vrije dag vandaagquote:
ik verdien geld en maak geen nieuwe topic!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb tenminste wel lekker een vrije dag vandaag
Wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik verdien geld en maak geen nieuwe topic!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |