Warm? Vind het lekker zo, fietste net buiten, lekker windje erbij.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef Fsmxi het volgende:
Verdomd wat is het warm.
Misschien moet ik maar nachtmens worden
Wind, welke wind. Plus, in de tuin bezig zijnde is er relatief weinig windquote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Warm? Vind het lekker zo, fietste net buiten, lekker windje erbij.
Oh hier waait het een beetje.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wind, welke wind. Plus, in de tuin bezig zijnde is er relatief weinig wind
Dit!quote:
BAM!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:38 schreef Rossdale het volgende:
Godsamme, het is in april een geweldig prachtige dag buiten. Iets wat bijna nooit gebeurd, een wonderschoon iets! De mensen die nu gaan zeiken dat het allemaal weer niet goed is en het te warm is moeten een keiharde vuistslag in hun gezicht krijgen
Nee is de oude UI van -SG-quote:Op donderdag 21 april 2011 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je avatar herken ik, is dat wolvendagen ofzo?
Yessur. Ze is vandaag legaal geworden.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je avatar herken ik, is dat wolvendagen ofzo?
Tell 'em Rossdale, let your fury smite down upon them!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:38 schreef Rossdale het volgende:
Godsamme, het is in april een geweldig prachtige dag buiten. Iets wat bijna nooit gebeurd, een wonderschoon iets! De mensen die nu gaan zeiken dat het allemaal weer niet goed is en het te warm is moeten een keiharde vuistslag in hun gezicht krijgen
PM m maar.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:40 schreef Michhas het volgende:
Wil iemand trouwens zo'n overheerlijke sandwich?
Ja, ben hier onderweg naar Rossdale, om even lekker op een bankje te chillenquote:
Zoals de echte junkies dat doenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, ben hier onderweg naar Rossdale, om even lekker op een bankje te chillen
je liegt het is gewoon opgespoten zand naast een plasje waterquote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef kenserkabouter het volgende:
Zo, ik ga naar het strand. Later boys.
je liegt het is gewoon opgespoten zand naast een plasje waterquote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef kenserkabouter het volgende:
Volgens mij lieg je. Het is vast en zeker wat opgespoten zand naast een klein plasje water.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef kenserkabouter het volgende:
Een slechte troll kan deze imaginary award niet uitreikenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:49 schreef kenserkabouter het volgende:
BzP krijgt de 2011 slechtste troll award.
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens mij lieg je. Het is vast en zeker wat opgespoten zand naast een klein plasje water.
Hij liegt toch over alles?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens mij lieg je. Het is vast en zeker wat opgespoten zand naast een klein plasje water.
Doe er ook eentje in mijn naamquote:Op donderdag 21 april 2011 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga een biertje doen op het terras later b0yszzzzzzzzzz
En terecht, veel plezier!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga een biertje doen op het terras later b0yszzzzzzzzzz
Ik tot half 6quote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef Parvus het volgende:
Hey jongens, leuk al die verhalen! Vertel me meer! Wie is er lekker in de tuin? Wie gaat er lekker naar het strand? Wie gaat er lekker een terrasje pakken?
ik moet werken tot kwart over 4 en dan nog met de trein en bus van Utrecht naar Beuningen City
Ik tot half 5, ik voel je pijn broederquote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef Parvus het volgende:
Hey jongens, leuk al die verhalen! Vertel me meer! Wie is er lekker in de tuin? Wie gaat er lekker naar het strand? Wie gaat er lekker een terrasje pakken?
ik moet werken tot kwart over 4 en dan nog met de trein en bus van Utrecht naar Beuningen City
Dakterras represent!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef Parvus het volgende:
Is het niet warm met zo'n masker?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef Gemaskerde het volgende:
Op dit moment ben ik het eens met dat Xbox beter is dan PS3, PSN ligt eruit![]()
Huilie huilie
Hehe, toch goed. Ik heb oog voor mooie damesquote:Op donderdag 21 april 2011 12:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yessur. Ze is vandaag legaal geworden.
Waarschijnlijk ben ik door het gezeik hier op mijn werk gewoon tot 18:00 bezig, of misschien nog wel laterquote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef Parvus het volgende:
boeiend?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef Gemaskerde het volgende:
Op dit moment ben ik het eens met dat Xbox beter is dan PS3, PSN ligt eruit![]()
Huilie huilie
Ja hij staat op mijn laptop maar ik krijg hem niet achterelkaar gezet dus ik upload hem wel een keer in stukjes.quote:
Is het niet onhandig dat oogkapje?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is het niet warm met zo'n masker?
Of maak je gebruik van Geox technologie?
Dit is FOK! he, dat je het weetquote:
Ik kan m voor je editten.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja hij staat op mijn laptop maar ik krijg hem niet achterelkaar gezet dus ik upload hem wel een keer in stukjes.
Nah explain, I'm incoherentquote:Op donderdag 21 april 2011 13:33 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Is het niet onhandig dat oogkapje?
[..]
Dit is FOK! he, dat je het weet
You know I'm saying?
Als in, Fokkers komen nooit buiten.quote:
ik kom af en toe buitenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:39 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Als in, Fokkers komen nooit buiten.
Was verder niet serieus bedoeld.
Ik vind 'm wel lekker hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef tliciouz het volgende:
Het is zo'n rete slecht nummer maar krijg onwijs veel zin in zon zee strand en feesten.![]()
Dit is toch helemaal niet alleen Xbox topic? Staat namelijk gewoon in centrale-game sectie.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:12 schreef Bozz187 het volgende:
Wtf waarom wordt er door ps3 jongetjes gesmall talked in het xbox mw2 topic
Ja ik zou ook verlof op kunnen nemen, hier is geen fuck te doen.. Maar dan duurt het sowieso anderhalf uur voordat ik thuis ben en dan ga ik toch binnen zitten xboxenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:15 schreef Michhas het volgende:
Verlof niggers, Mich mag weer naar huis
Ja dusquote:Op donderdag 21 april 2011 14:28 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja ik zou ook verlof op kunnen nemen, hier is geen fuck te doen.. Maar dan duurt het sowieso anderhalf uur voordat ik thuis ben en dan ga ik toch binnen zitten xboxen [ afbeelding ]
Ownedquote:Op donderdag 21 april 2011 14:15 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dit is toch helemaal niet alleen Xbox topic? Staat namelijk gewoon in centrale-game sectie.
De PlayStation 3 is toch ook een Blu-Ray speler met extra opties ipv een volwaardige gameconsole?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:15 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dit is toch helemaal niet alleen Xbox topic? Staat namelijk gewoon in centrale-game sectie.
Sticks and stonesquote:Op donderdag 21 april 2011 15:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hey bzp ik heb je moeder verkracht vermoord en her-verkracht, how you like me now?
Plus PS3 has no games.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De PlayStation 3 is toch ook een Blu-Ray speler met extra opties ipv een volwaardige gameconsole?
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
God of War en Killzone zijn toch wel redelijk vet hoor Mich
Ik volg geen adviezen op van mensen met de zaijte gjeee.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Sticks and stones
@ Stoma, get some sunlight dracula
Daywalker being rebellious!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik volg geen adviezen op van mensen met de zaijte gjeee.
krijg maar eerst haar op je piemeltje..quote:
Iedereen verdient zn brood op een andere manierquote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef KoningStoma het volgende:
Bozz weet best hoe hij zo'n invalide takellift moet besturen.
klopt zo verdien jij je centjes door je kontje te verkopenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:48 schreef BzP het volgende:
[..]
Iedereen verdient zn brood op een andere manier
Umad bro?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
klopt zo verdien jij je centjes door je kontje te verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |