baksteen gooien, dat zal hem lerenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:58 schreef Henkie94 het volgende:
Er zit een bij/wesp op mn raam die er niet vanaf komt.
GODVER, ik schrok! Meteen helemaal kijken of het al vrijdag was, omg.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja lekkerjij straks moeilijk gesprek he ?
![]()
succes joh
![]()
Maar maar maar.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
baksteen gooien, dat zal hem leren
hihihi oepsquote:Op donderdag 21 april 2011 10:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
GODVER, ik schrok! Meteen helemaal kijken of het al vrijdag was, omg.![]()
Morgen pas dus.
Ik heb vandaag wel een gesprek.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hihihi oepsmijn geheugen vertelde me donderdag maar daar kan ik niet helemaal op vertrouwen merk ik wel weer
Maakt niet uit, lievv Jannetje.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hihihi oepsmijn geheugen vertelde me donderdag maar daar kan ik niet helemaal op vertrouwen merk ik wel weer
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
een gesprek met mijn rechterhand als jij Anchorman niet gaat kijken![]()
![]()
Hoe laat moet je op school zijn dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:01 schreef Henkie94 het volgende:
Waarom zie ik t gebeuren dat ik de tijd vergeet, om 2 uur op de klok kijk en denk van: "Kut" ?
Minder bier drinken op de Tol.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sociaal.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:02 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb vandaag al meerdere gesprekken gehad met mensen enzo
Intern beoordelingsmoment dinges. Dan moet je zelf een lulverhaal ophangen over hoe t gaat enzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neee joh![]()
maar wat voor gesprek heb je dan als ik vragen mag ?
Kwart voor 2.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe laat moet je op school zijn dan?
Nee.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi, ik jou ook tochh.
Lekker geslapen?
Zet het met koeienletters in de OP, vraag of ze je willen helpen op de tijd te letten.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:02 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb vandaag al meerdere gesprekken gehad met mensen enzo
Goed plan.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zet het met koeienletters in de OP, vraag of ze je willen helpen op de tijd te letten.
Sorry...quote:
Therapeut ditdat.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zooïzo
Wat voor gesprek heb jij dan??
Kan jij toch ook niks aan doen..quote:
Hihi, mag ik je knuffelen?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan jij toch ook niks aan doen..
Succes morgen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Therapeut ditdat.
[..]
Succes alvast voor morgen hèquote:Op donderdag 21 april 2011 11:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Therapeut ditdat.
[..]
* Ragboer knuffelt Appeltje.quote:
http://www.youtube.com/v/ZnF9BVW4III&hd=1&autoplay=1&rel=0&fs=1&showsearch=0&showinfo=0&iv_load_policy=3&probably_logged_in=0quote:
Dankje en ja, dat was ik wel van plan te doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Succes alvast voor morgen hè
en wel goed luisteren naar die man/vrouw
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:14 schreef sharr het volgende:
Hihi ik ga niet naar mijn examenfoto. Ik heb geen zin.
Watwatwat.quote:
okquote:Op donderdag 21 april 2011 11:14 schreef sharr het volgende:
Hihi ik ga niet naar mijn examenfoto. Ik heb geen zin.
Ben je boos op me? Ok, doei dan. Jammer.quote:
oeiiiquote:Op donderdag 21 april 2011 11:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben je boos op me? Ok, doei dan. Jammer.
Nee, doei.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben je boos op me? Ok, doei dan. Jammer.
Lief.quote:
Sorry, maar wie is PTR?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:22 schreef Henkie94 het volgende:
PTR is nu wel banned, geen idee waarom.Met zo'n post krijg je volgens mij alleen een note.
Mwah, gezien zijn verledenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:22 schreef Henkie94 het volgende:
PTR is nu wel banned, geen idee waarom.Met zo'n post krijg je volgens mij alleen een note.
TY.quote:
Ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:25 schreef Ragboer het volgende:
Maar had ik gisteren Nitrouz in het topic gemist?
Janquote:
Later manquote:Op donderdag 21 april 2011 11:30 schreef Ragboer het volgende:
Appetje, ik ga weer. Doei Appeltje (als je dit leest).
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:30 schreef Ragboer het volgende:
Appetje, ik ga weer. Doei Appeltje (als je dit leest).
grquote:Op donderdag 21 april 2011 11:35 schreef Ragboer het volgende:
:Tering Sharr, al over de 20.000 postsJij gaat snel zeg, fok jij onder invloed van speed ofzo? En iedereen die niet Appel is, ook doei bij deze.
Ik ben niet appel, doeiquote:Op donderdag 21 april 2011 11:35 schreef Ragboer het volgende:
:Tering Sharr, al over de 20.000 postsJij gaat snel zeg, fok jij onder invloed van speed ofzo? En iedereen die niet Appel is, ook doei bij deze.
neen, sharr en ik doen alleen mdma jwzquote:Op donderdag 21 april 2011 11:35 schreef Ragboer het volgende:
Aight, liefdesmeisjes enzo...quote:Op donderdag 21 april 2011 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neen, sharr en ik doen alleen mdma jwz
ajuusquote:Op donderdag 21 april 2011 11:35 schreef Ragboer het volgende:
GA HUILEN DANquote:Op donderdag 21 april 2011 11:38 schreef sharr het volgende:
Mijn haar zit leuk en nu hoef ik niet op de foto.
Scheer het af uit protestquote:Op donderdag 21 april 2011 11:38 schreef sharr het volgende:
Je moet gewoon op de foto is leuk herinneringen alles later als je groot bent denk je van was het maar zo makkelijk op mn werk enzo alles en dan ga je kwijlen en dromen en zwijmelen enzo tochquote:Op donderdag 21 april 2011 11:38 schreef sharr het volgende:
Wa?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je moet gewoon op de foto is leuk herinneringen alles later als je groot bent denk je van was het maar zo makkelijk op mn werk enzo alles en dan ga je kwijlen en dromen en zwijmelen enzo toch
Nou.quote:
Da.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je moet gewoon op de foto is leuk herinneringen alles later als je groot bent denk je van was het maar zo makkelijk op mn werk enzo alles en dan ga je kwijlen en dromen en zwijmelen enzo toch
Je moet gewoon op de foto is leuk herinneringen alles.;',`~ later als je groot bent denk je van was het;',`~ maar zo makkelijk op mn werk enzo alles en dan;',`~ ga je kwijlen en dromen en zwijmelen enzo toch;',`~quote:Op donderdag 21 april 2011 11:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kan maximaal 10 woorden achter elkaar lezen, daarna moeten er leestekens tussen.
Mijn moeder is een kutwijf.quote:
Serieus, dat ging een stuk beter. Dankje. Maar ik ben te laat voor de foto.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je moet gewoon op de foto is leuk herinneringen alles.;',`~ later als je groot bent denk je van was het;',`~ maar zo makkelijk op mn werk enzo alles en dan;',`~ ga je kwijlen en dromen en zwijmelen enzo toch;',`~
Ik ga wel wat foto's makenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Steel even een leuke auto voor mij gr gr
Ja heb je me nieuwe tattoo gezien? Net boven mijn billen?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja is goed manen dan keihard destiny's child opzetten en roddelen over de boys tochh ? xD
Daar kan ik toch niet in rijdenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ga wel wat foto's maken
Ja godver. Zo'n heel sentimenteel verhaal voor niks geschreven.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Serieus, dat ging een stuk beter. Dankje. Maar ik ben te laat voor de foto.
Noez zoeen aarsgewei trampstamp?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heb je me nieuwe tattoo gezien? Net boven mijn billen?
Henkie bezwijkt onder groepsdruk.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:43 schreef Henkie94 het volgende:
Veel mensen die ik irl ken willen dat ik dreads neem.![]()
Leugens.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Henkie bezwijkt onder groepsdruk.
Oh je zei autoquote:Op donderdag 21 april 2011 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niet in rijden
Vorige week een lekkere slagtag laten zetten, een schone tribal me dunktquote:Op donderdag 21 april 2011 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Noez zoeen aarsgewei trampstamp?
Tijd voor wat anale groepsdruk danquote:Op donderdag 21 april 2011 11:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Henkie bezwijkt onder groepsdruk.
Even 90 graden draaien?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Oh je zei auto
Ik las foto
Zit nu in de zon met de laptop, dan zie je het allemaal nét even wat minder op het scherm
Pics.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Tijd voor wat anale groepsdruk dan
Nog niet gedaan vandaag..zometeen muziek maar even hard zetten en dan m'n borstel pakken die ik als microfoon kan gebruiken.quote:
Film het wel even gærne.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nog niet gedaan vandaag..zometeen muziek maar even hard zetten en dan m'n borstel pakken die ik als microfoon kan gebruiken.
Zal ik straks ook even doen. Prioriteiten stellen tochquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier een filmpje van de vorige keer
PEDOFIEL!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ga een landhuis kopen, daarna in mijn eentje daar wonen en alle buurtkinderen (jongetjes dan) mogen langs komen voor een glaasje melk.
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ga een landhuis kopen, daarna in mijn eentje daar wonen en alle buurtkinderen (jongetjes dan) mogen langs komen voor een glaasje melk.
Jij was toch dood?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
wil je horen wat je wilt horen of wil je een eerlijk antwoord?quote:
Ik denk dat jij weg kan gaanquote:Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wil je horen wat je wilt horen of wil je een eerlijk antwoord?
En verander je jouw naam naar Michael?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
ok nu ga ik in een hoekje huilenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk dat jij weg kan gaan
Mind. The. PI.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk dat jij weg kan gaan
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
die knipoog zag er dreigend uit hoor
JanPiraat wilt je wel even met zijn haak onderzoeken.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
I NEED A DOCTOR
DOCTOR
TO BRING ME BAAAACCCK TO LIFE
ga eens heel snel Slim Shady LP of Marshal Mathers LP luisteren jij heidenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
I NEED A DOCTOR
DOCTOR
TO BRING ME BAAAACCCK TO LIFE
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:53 schreef Patje1987 het volgende:
Als ze naar me knipoogt word ik altijd serieus bang.
Wat is er mis met Heidenen?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ga eens heel snel Slim Shady LP of Marshal Mathers LP luisteren jij heiden [ afbeelding ]
Witte zachte bolletjes met paprikachipsquote:Op donderdag 21 april 2011 11:55 schreef JanPiraat het volgende:
De zak bolognese chips staarde me aan en opeens wist ik het....Tosti met bolognese chips ertussen
![]()
![]()
Maar uiteindelijk is het een boterham met hageslag geworden maartoch die ga ik een keer uitproberen... zegt het voort.. tosti met bolognese chips !
Wat?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze doen vaak rare dingen met kaarsenvet
nee jonge, snoepjes happen uit een bak met waterquote:Op donderdag 21 april 2011 11:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zullen we een keer samen gaan koekhappen ? [ afbeelding ]
Dat hoor je toch met een appel te doen eigenlijk ?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee jonge, snoepjes happen uit een bak met water
Snoepjesquote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat hoor je toch met een appel te doen eigenlijk ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets lekkers.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:59 schreef sharr het volgende:
Ik ga zo naar de Albert Heijn voor een lunchontbijt. Brunch dus. Wat zal ik halen? Chocoladeijs?
Film hetquote:Op donderdag 21 april 2011 12:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil kijken wat er gebeurt als ik een rol aluminiumfolie in de magnetron leg
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:59 schreef sharr het volgende:
Ik ga zo naar de Albert Heijn voor een lunchontbijt. Brunch dus. Wat zal ik halen? Chocoladeijs?
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Heel mijn leven was altijd alleen voor hem
Heel mijn leven is niets meer zonder hem
Alles geven wil ik, maar hou hem bij mij
Oh, ik mis hem
Ik hou zo van hem en ik mis hem
Het eerstequote:Op donderdag 21 april 2011 12:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
laat jij de hond uit of laat de hond jou eigenlijk uit ?!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
laat jij de hond uit of laat de hond jou eigenlijk uit ?!!!
[ afbeelding ]
iets met huilen, wenen en heel veel tranenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:03 schreef JanPiraat het volgende:
oeiii bijna goede vrijdag mensenlekker klemzuipen met de familie en de verliezer van een potje rummikub aan het kruis nagelen
![]()
hoe vieren jullie het ?
Jezus van Clay-Doh maken en aan een kruis nagelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:03 schreef JanPiraat het volgende:
oeiii bijna goede vrijdag mensenlekker klemzuipen met de familie en de verliezer van een potje rummikub aan het kruis nagelen
![]()
hoe vieren jullie het ?
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
iets met huilen, wenen en heel veel tranen
Goede vrijdag gewoon lekker m'n rust bewarenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:03 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
hoe vieren jullie het ?
Dat doe ik altijd op valentijnsdagquote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
iets met huilen, wenen en heel veel tranen
niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:03 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
hoe vieren jullie het ?
Vast wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zijn terrassen trouwens open vrijdagavond?
Waarom zouden ze niet open zijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zijn terrassen trouwens open vrijdagavond?
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
maar winkels mogen maar tot een bepaald tijdstip open zijn
Dat is elke dag toch zo?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is elke dag toch zo? [ afbeelding ]
fido didoquote:Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Is dat de vrouw die 7up bedacht heeft naast hem ?
[ afbeelding ]
Jeujjj je hebt het verschil tussen een terras en een winkel ontdektquote:Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Terrassen vallen volgens mij meer onder café's dan winkels.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die ijsjesquote:Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Is dat de vrouw die 7up bedacht heeft naast hem ?
[ afbeelding ]
Haal maar gewoon cola voor je teleurgesteld wordt door de zure slootsmaak van spritequote:Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef sharr het volgende:
Ik denk dat ik zo Sprite ga halen. Ik heb dat nog nooit op. Is dat lekker?
Dit is een topicgerelateerde post omdat ik 7up zag staan.
JE ZEI NIET GOEIE VRIJDAG, MAAR VRIJDAG IN HET ALGEMEENquote:Op donderdag 21 april 2011 12:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
OP GOEDE VRIJDAG ZIJN ZE TOCH EERDER DICHT DAN NORMAAL
GEEN KOOPAVOND ENZULKS
jullie hadden het over goede vrijdag dus vandaarquote:Op donderdag 21 april 2011 12:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
JE ZEI NIET GOEIE VRIJDAG, MAAR VRIJDAG IN HET ALGEMEEN
Pech voor jou.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jullie hadden het over goede vrijdag dus vandaar
Maar het is eigenlijk toch geen echte feestdag..gewoon om die extra dag vrij alleen. Of woon jij in zo'n iets te gelovig dorpje ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
OP GOEDE VRIJDAG ZIJN ZE TOCH EERDER DICHT DAN NORMAAL
GEEN KOOPAVOND ENZULKS
nee, maar het zal maar weer zo zijn dat ik geweldige plannen heb en dan alles dicht isquote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar het is eigenlijk toch geen echte feestdag..gewoon om die extra dag vrij alleen. Of woon jij in zo'n iets te gelovig dorpje ofzo?
Met Pasen is alles ook gewoon open..dus denk op Goede vrijdag ook welquote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee, maar het zal maar weer zo zijn dat ik geweldige plannen heb en dan alles dicht is
omgquote:Op donderdag 21 april 2011 12:11 schreef HappyBob het volgende:
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)/poes_vs._poten.html
Christenen.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar het is eigenlijk toch geen echte feestdag..gewoon om die extra dag vrij alleen. Of woon jij in zo'n iets te gelovig dorpje ofzo?
hahahahquote:Op donderdag 21 april 2011 12:11 schreef HappyBob het volgende:
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)/poes_vs._poten.html
Ja klopt, maar toen dacht ik van: wacht, dat klopt niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je had eerst gelovigen staanFaal dus
ja tochh lekker freestylen gewoonquote:Op donderdag 21 april 2011 12:15 schreef Henkie94 het volgende:
Trouwens, fuck it.Ik schud wel wat uit mn mouw.
Jwz.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja tochh lekker freestylen gewoon
Great Sultan Package: Twee bisexuele companions naar keuze zullen je vijf uur lang ontvangen in een luxe kamer met groot (bubbel)bad en kingsize bed waar een verrassing klaar staat. De twee companions kunnen allerlei technieken demonstreren... op elkaar! Je gaat eerst samen met je companions dineren. Vanaf ¤2150,-quote:
Ik dacht..ga even formuliertje invullen, maar blijkt dus niet gratis te zijnquote:
1000 euro en meer, jezus.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Great Sultan Package: Twee bisexuele companions naar keuze zullen je vijf uur lang ontvangen in een luxe kamer met groot (bubbel)bad en kingsize bed waar een verrassing klaar staat. De twee companions kunnen allerlei technieken demonstreren... op elkaar! Je gaat eerst samen met je companions dineren. Vanaf ¤2150,-
Gezellig
Ja. Lekker geslapen?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klinkielicious zit je lekker in de zon ?![]()
5 uur lang?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Great Sultan Package: Twee bisexuele companions naar keuze zullen je vijf uur lang ontvangen in een luxe kamer met groot (bubbel)bad en kingsize bed waar een verrassing klaar staat. De twee companions kunnen allerlei technieken demonstreren... op elkaar! Je gaat eerst samen met je companions dineren. Vanaf ¤2150,-
Gezellig
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef Henkie94 het volgende:
> vijf uur lang ontvangen
Dus gewoon, vijf uur lang: kloppen op de deur, groeten, gedag zeggen, naar buiten lopen, deur dicht.
Alleen ontvangen hequote:Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef Henkie94 het volgende:
> vijf uur lang ontvangen
Dus gewoon, vijf uur lang: kloppen op de deur, groeten, gedag zeggen, naar buiten lopen, deur dicht.
Ohja.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen ontvangen heNiks geen afscheid
Heerlijkquote:
ahh gezelligquote:Op donderdag 21 april 2011 12:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heerlijknu ff snel wat klusjes doen en op bezoek bij mn zus en mijn 2 peetzonen (lees katten)
Ook al zo enthousiastquote:
Ik maar voor een kwartiertje.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ook al zo enthousiastAlweer een dag dat ik door school de zon niet in kan, perfect excuus toch!
Ik moet om 13.00 aanwezig zijn, om een presentatie van 3 minuten voor te bereiden over SBS en John de Molquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik moet om 13.00 aanwezig zijn, om een presentatie van 3 minuten voor te bereiden over SBS en John de Mol
dat is geen kwartierquote:Op donderdag 21 april 2011 12:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik van 13:45 tot 14:15.Dan kan ik weer optieven.
Als je nog vragen hebt kan je altijd een berichtje sturen naar deze man hequote:Op donderdag 21 april 2011 12:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik moet om 13.00 aanwezig zijn, om een presentatie van 3 minuten voor te bereiden over SBS en John de Mol
Ik lul nog wel 3 minuten vol over de letter xquote:Op donderdag 21 april 2011 12:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als je nog vragen hebt kan je altijd een berichtje sturen naar deze man he
Fotoboek van User
Heb je mondeling ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
De maximale tijd is een halfuur, maar meestal ben je met een kwartiertje klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |