Klinkt net alsof je 10 keer per jaar jarig bentquote:Op donderdag 21 april 2011 10:48 schreef TR08 het volgende:
Niet zeiken. Ik hoef voor mijn meeste verjaardagen trouwens uberhaupt geen kado's
Moet je voorafgaand aan een feestje gaan lopen verzinnen waar je misschien al-dan-niet blij van zou wordenAls ik er al diep over na moet denken heb ik blijkbaar gewoon niets nodig! Kom gewoon langs en taart eten
![]()
Als je de 30 passeert voelt het inmiddels wel zoquote:Op donderdag 21 april 2011 10:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Klinkt net alsof je 10 keer per jaar jarig bent
Ik snap dat eigenlijk nooit, waarom willen mensen zoveel enveloppen? Laatst had ik ook een feestje van iemand die graag enveloppen kreeg, terwijl ze volgens mij nooit iets via de post stuurt en alleen maar krabbelt op Hyves.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:50 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb daar een hekel aan. Staat er ook zo op de uitnodiging:
Cadeautip: [ afbeelding ]
Dit.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:48 schreef TR08 het volgende:
Moet je voorafgaand aan een feestje gaan lopen verzinnen waar je misschien al-dan-niet blij van zou wordenAls ik er al diep over na moet denken heb ik blijkbaar gewoon niets nodig! Kom gewoon langs en taart eten
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik snap dat eigenlijk nooit, waarom willen mensen zoveel enveloppen? Laatst had ik ook een feestje van iemand die graag enveloppen kreeg, terwijl ze volgens mij nooit iets via de post stuurt en alleen maar krabbelt op Hyves.
Heb ik ook een hekel aan. Zou dan inderdaad ook een lege enveloppe kopen. Of een kadobon van een of andere onbekende winkel om ze te naaienquote:Op donderdag 21 april 2011 14:50 schreef skunkasaur het volgende:
Voedselbonnen voor de mac doen het ook altijd goedquote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Zoheetik het volgende:
[..]
Heb ik ook een hekel aan. Zou dan inderdaad ook een lege enveloppe kopen. Of een kadobon van een of andere onbekende winkel om ze te naaien.
Weet ze dat je de stofzuigrobot moet gebruiken naast een normale stofzuiger? Het is geen vervanger.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Lyriella het volgende:
Bahbah wat heb ik er een hekel aan: geld geven voor verjaardagen.
Mijn moeder vraagt nu geld voor een stofzuigrobot (lol). Omdat ik ook al wat anders koop waar ze om vroeg is het geld wat ik geef zo weinig dat ze het er net zo goed zelf bij kan leggen. Dan koop ik liever iets wat leuk is en wat ze niet zo snel voor zichzelf zou kopen. Mee eens of niet zeiken?
Die krijgen dan ook steevast een pak enveloppen. Daartussen frommel ik dan wel (meestalquote:Op donderdag 21 april 2011 14:50 schreef skunkasaur het volgende:
En dan een lege envelop geven inderdaad. Heb ik al eens gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:50 schreef skunkasaur het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |