Dat aan de lopende band geband worden gebeurd toch niet nu nog steeds n.a.v. een dingetje 5 jaar geleden? Ik weet niet of je nog steeds vaak geband wordt hoor, maar het is toch raar als dat nog steeds gebeurd n.a.v. iets van 5 jaar terug?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:16 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Vanwege een akkefietje dat zich een jaar of 5 geleden in POL heeft afgespeeld.
Neehoor, dat is wel te verklaren.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat aan de lopende band geband worden gebeurd toch niet nu nog steeds n.a.v. een dingetje 5 jaar geleden? Ik weet niet of je nog steeds vaak geband wordt hoor, maar het is toch raar als dat nog steeds gebeurd n.a.v. iets van 5 jaar terug?
Het is geen kwestie van durven. Als ik het hier in het openbaar plaats zal dat wellicht het gevolg hebben dat ik geband zal worden. Eigenlijk heb ik alweer teveel gezegd...quote:Op donderdag 21 april 2011 10:22 schreef Scorpie het volgende:
Waarom in PM, durf je het niet in het openbaar te zeggen dan?
Ja, ik kan natuurlijk niet de hele tijd onder 2 accounts tegelijk ingelogd zijn heh! Tenminste... ja, dat kan wel, maar daar heb ik weinig trek in.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:26 schreef PierreBetfair het volgende:
Heeft Xeno zn huurbaas de stroom afgesloten, hij heeft al zolang niks gepost.
Heerlijk man die HRA, jij betaalt gewoon mee aan de aflossing van mn huis. Ik vind het prima zoquote:
Oke duidelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:26 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van durven. Als ik het hier in het openbaar plaats zal dat wellicht het gevolg hebben dat ik geband zal worden. Eigenlijk heb ik alweer teveel gezegd...
En de gefrusteerden die geen eigen verantwoordelijkheden willen/kunnen nemen het om te klagen hoe oneerlijk de wereld wel niet volgens hun onnavolgbare logica in elkaar zit.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:30 schreef Censuur-152 het volgende:
De gokverslaafden en de leenkneusjes gebruiken dit topic om hun leed te delen ;-)
Dankzij jouw financiele steun kan ik mijn gokverslaving in stand houden. Daar wil ik je bij deze toch even persoonlijk voor bedanken.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:30 schreef Censuur-152 het volgende:
De gokverslaafden en de leenkneusjes gebruiken dit topic om hun leed te delen ;-)
Je suggereert dat de crisis voorbij is.... tja....quote:Op donderdag 21 april 2011 09:59 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Dat geeft maar weer eens aan hoe sterk NL door de crisis is gekomen.
Gebanned worden op fok is vrij makkelijk, ik ben ook al eens gebanned wegens een opmerking over de financien van een groot nederlands forum.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:27 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ja, ik kan natuurlijk niet de hele tijd onder 2 accounts tegelijk ingelogd zijn heh! Tenminste... ja, dat kan wel, maar daar heb ik weinig trek in.
En huurtokkies die gefrustreerd zijn beginnen een weblog om hun frustratie te delenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:30 schreef Censuur-152 het volgende:
LA BOMBAAquote:Op donderdag 21 april 2011 10:37 schreef Bayswater het volgende:
Cijfertjes van maart al gezien pruimpie?
Prijzen koopwoningen stijgen licht DEN HAAG (AFN) - De verkoopprijzen van bestaande koopwoningen zijn in maart met 0,2 procent gestegen ten opzichte van de maand ervoor. Dat blijkt uit donderdag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en het Kadaster.
Het gaat om de eerste stijging sinds zeven maanden. Tot dusver daalden de huizenprijzen steeds ten opzichte van de maand daarvoor.
Een blogje hebben en daar zelf op reageren maar ondertussen aangeven dat je het allemaal niet boeit en dat je niet ineens in Nederland meer woont of uberhaupt wil wonen, maar je er wel heel erg druk over maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:30 schreef Censuur-152 het volgende:
Yahooooooooooooooooooooo overwaarde here we come!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:37 schreef Bayswater het volgende:
Prijzen koopwoningen stijgen licht DEN HAAG (AFN) - De verkoopprijzen van bestaande koopwoningen zijn in maart met 0,2 procent gestegen ten opzichte van de maand ervoor. Dat blijkt uit donderdag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en het Kadaster.
Het gaat om de eerste stijging sinds zeven maanden. Tot dusver daalden de huizenprijzen steeds ten opzichte van de maand daarvoor.
xeno zit even in een complex stukje code te gravenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:26 schreef PierreBetfair het volgende:
Heeft Xeno zn huurbaas de stroom afgesloten, hij heeft al zolang niks gepost.
En ? Wat denk je dat er de komende jaren gaat gebeuren? Je reageert als een kleine belegger..quote:Op donderdag 21 april 2011 10:37 schreef Bayswater het volgende:
Gelukkig, ik wilde je al als vermist opgeven.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
xeno zit even in een complex stukje code te graven
Maar maar ...... de huizenprijzen zouden intussen toch al 50% gedaalt zijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yahooooooooooooooooooooo overwaarde here we come!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |