heerlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 07:16 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen Jojo, lekker he, uitslapen tot 7
nee, als ik ze copy paste in de adresbalk dan krijg ik alleen een code te zien.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aantal van de foto's die ik vanavond van zwangere vriendin heb gemaakt (met toestemming)
...
kunnen jullie dat zien?
verbeterdquote:Op donderdag 21 april 2011 07:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, als ik ze copy paste in de adresbalk dan krijg ik alleen een code te zien.
whaddya think?quote:
heb er stiekem nog eentje bijgedaan. maar diegene die jij 2 noemt en nu 3 is, vind ik het mooiste zelfquote:Op donderdag 21 april 2011 07:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind de laatste het mooist, mooie kleuren.
Foto 2 mooi maar is minder, vooral door de belichting.
Foto 3 is qua compositie niet zo mooi, het idee met die sluier is wel leuk maar omdat ze hem zelf vasthoudt wordt het een beetje rare houding.
ja die probeerde ik oorspronkelijk ook te plaatsen. De belichting van de eerste vind ik wel wat hebben omdate r daardoor een hoop blauw ontstaat. tja dat vind ik dan wel weer mooi, misschien wel omdat we dat nu in schilderen behandelen en we allemaal door een gaugin fase gaanquote:Op donderdag 21 april 2011 07:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In de herkansing
Ik vind de laatste het mooist, mooie kleuren.
Foto 1 mooi maar is minder, vooral door de belichting.
Foto 4 is qua compositie niet zo , het idee met die sluier is wel leuk maar omdat ze hem zelf vasthoudt wordt het een beetje rare houding.
nieuwe 2 is beter dan 1 door betere belichting
nope, school is in on the secret. Ze is wettelijk volwassen, 19 jaar, en heeft aangegeven het niet te willen.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
Wow ze is echt erg mooi zwanger.... Mooie foto's.
Wat ik me nog afvroeg, nemen ze vanuit school geen contact op met de ouders. Die weten het wel... Daar is geen ontkomen aan.
Goedemorgen
Zo, jij bent wakker!quote:
Het goede antwoord is 2611250quote:Op donderdag 21 april 2011 09:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat is dan wel de juiste factor?
Eensquote:
daar hebben ze toch een te programma voor? Iets met verschrikkelijke bruiden.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Etcetera het volgende:
M'n zus is in bridezilla aan het veranderenShould have known that would happen
Ja, want ze laat zich vrijwillig voor schut zetten zekerquote:Op donderdag 21 april 2011 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar hebben ze toch een te programma voor? Iets met verschrikkelijke bruiden.
Misschien is dat wat voor haar?
Ik zie wel een streep op die bolle buik, zeker op de bovenste foto...quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens
En nog geen streepje te zien
Ik zie jou er al bij staan, verongelijkt kijkend en reagerend zoals je hier nu doet...quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Etcetera het volgende:
M'n zus is in bridezilla aan het veranderenShould have known that would happen
Als dat alles is.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie wel een streep op die bolle buik, zeker op de bovenste foto...
Dat is een zwangerschapsstreep. Ik denk dat Nem andere streepjes bedoelt.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie wel een streep op die bolle buik, zeker op de bovenste foto...
Ik zie jou er al bij staan, verongelijkt kijkend en reagerend zoals je hier nu doet...
Dat doe ikquote:Op donderdag 21 april 2011 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is een zwangerschapsstreep. Ik denk dat Nem andere streepjes bedoelt.
Is speciaal voor Etc gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
Het gaat zo wel hard met de nummering in de TT. Of is er afgesproken dat we alleen nog even nummers gebruiken?
strie-ee heet dat toch?quote:
Dat zijn die kleine streepjes van links naar rechts toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, striae bedoelt Nem. Vaak is dat pas goed zichtbaar na de bevalling als de huid weer terug geplooid is.
Ja, of van boven naar beneden. En ze zijn niet zo lang. Striae is vaak meer streepjes, zwangerschapsstreep is 1 streep. Op deze foto's zie je maar 1 grote streep. Voor zover ik het kan zien.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn die kleine streepjes van links naar rechts toch?
Uitgerekte huid of zo?
Ik ben geen deskundige op dit gebied, maar dat is er toch niet één?
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn die kleine streepjes van links naar rechts toch?
Uitgerekte huid of zo?
Ik ben geen deskundige op dit gebied, maar dat is er toch niet één?
Lang, uitvoerig gesprek aan het voeren?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
Damn, mijn Skype meent 117MB geheugen nodig te hebben
Welgeteld 0 gesprekkenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lang, uitvoerig gesprek aan het voeren?
Reservering op basis van het gemiddelde in het verleden dan?quote:
wat wil je ermee doen?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
Zou je aan 1000 mb internet per maand op je mobiel genoeg hebben? Wij zijn ons aan het oriënteren op de mobiele telefoonmarkt.
Dat is ongeveer het zelfde als wanneer ik jou zou vragen of een volkswagen golf voor mij groot genoeg is.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
Zou je aan 1000 mb internet per maand op je mobiel genoeg hebben? Wij zijn ons aan het oriënteren op de mobiele telefoonmarkt.
Okay dan is dat voor mij ook wel genoeg denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb zat aan 1000 mb (alhoewel ik me altijd vergis met Mb en MB, maar dat zal nu niet echt van toepassing zijn). En ik heb het echt constant aanstaan. Wat ik er mee doe: mail binnenhalen, twitteren, beetje internetten, Google Maps gebruiken als ik de weg niet weet. Als je van plan bent om Youtube te gaan streamen dan ben je heel snel veel meer kwijt
Tja, gewoon omdat ik die wil hebben. Ik vind hem ook het mooist. BB vind ik niet mooi, het merk Samsung komt hier niet in huis. HTC is ook nog wel een optie trouwens.quote:
Dat is interessant om te weten!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:40 schreef Etcetera het volgende:
Oh en er zijn apps waar je je internetverbruik mee kunt bijhoudende mijne heet 3G Watchdog, geen idee of die er ook voor de iPhone is. Kun je zien wat je tot nu toe verbruikt hebt per maand, wat ze verwachten dat je aan het eind van de maand verbruikt hebt en je kunt een waarschuwing instellen als je over x-percentage van je bundel heengaat.
Veel plezier.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga even een 2de hands boekwinkel leegkopen.
Okequote:Op donderdag 21 april 2011 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, gewoon omdat ik die wil hebben. Ik vind hem ook het mooist. BB vind ik niet mooi, het merk Samsung komt hier niet in huis. HTC is ook nog wel een optie trouwens.
Het komt misschien ook wel omdat we een iPad hebben. Is erg prettig, ik denk dat iPhone ong. Hetzelfde is.En wat in iTunes zit, kunnen we gemakkelijk overzetten op iPhone.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Oke. Persoonlijk ben ik in ieder geval erg te spreken over mijn HTC. Maar als je een beetje wil internetten maakt het denk ik niet zo veel uit
.
Ook voor smartphones? Ik heb Nokia altijd een mooi merk gevonden maar de smartphones die ik van hen heb gehad halen het bij lange na niet bij de iPhone of zelfs Android. Misschien dat ze met de nieuwe samenwerking met Microsoft weer met iets moois komen, maar dan moeten ze wel opschieten..quote:
Je maakt er werk van, leukquote:Op donderdag 21 april 2011 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Bij mij is er zojuist een hele dikke FedEx-enveloppe bezorgt met tientallen postertjes uit de jaren 80
Ja en ik niet alleenquote:
Waar ik mijn e72 voor gebruik ben ik er tevreden over.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ook voor smartphones? Ik heb Nokia altijd een mooi merk gevonden maar de smartphones die ik van hen heb gehad halen het bij lange na niet bij de iPhone of zelfs Android. Misschien dat ze met de nieuwe samenwerking met Microsoft weer met iets moois komen, maar dan moeten ze wel opschieten..
Paradiso verkoopt ook oude replica-posters als je nog meer zoekt...quote:Op donderdag 21 april 2011 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Bij mij is er zojuist een hele dikke FedEx-enveloppe bezorgt met tientallen postertjes uit de jaren 80
met z'n vieren ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en ik niet alleen
Maar het wordt inderdaad erg vet denk ik
Wij zijn met zijn 3-enquote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
met z'n vieren ofzo?
2 jaar geleden heb ik met 3 vrienden een 'samen 99' feest gegeven, inclusief bij het thema passende pubquiz, dat was ook erg geslaag
wij hebben gewoon 4 of 5 teams van 4 gevormd op de avond zelf en de rest was even toeschouwerquote:Op donderdag 21 april 2011 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij zijn met zijn 3-en
Een quiz hebben we nog wel over nagedacht maar met 60-80 man wordt dat lastig
Dat is ook wel een optie jaquote:Op donderdag 21 april 2011 13:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wij hebben gewoon 4 of 5 teams van 4 gevormd op de avond zelf en de rest was even toeschouwer
Apple fans over niet-apple spullen:quote:Op donderdag 21 april 2011 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
mn iPad heeft het te warm... moet nu binnen afkoelen.
Niet te lang mee in de zon zitten dus. Binnen is het heerlijk, buiten erg warm. Maar ik vind dit weer echt super.
Ik wilde eerst ook nokia, maar toch op teruggekomen..
Willen alle mogelijke vaders nu hun hand opsteken?quote:Oh Oh Tirol-ster Barbie, oftwel Samantha de Jong, zou in verwachting zijn van haar eerste kindje. Dat meldt de website Nowlive. De moeder van Barbie heeft het nieuws in de buurt bevestigd.
De manager van Barbie zegt het niet waarschijnlijk te vinden dat Barbie zwanger is. Tegen de Telegraaf zegt hij dat 'Barbie vanochtend naar de sportschool is geweest en vanavond gaat werken.'
Barbie en haar vriendje Michael zijn nog maar anderhalve maand bij elkaar. Na 3 weken liet ze al weten dat Michael de ware is voor haar. 'Hij is echt een schatje. Ik wil hem nooit meer kwijt.' Het stel woont al samen, de Oh Oh Tirol-ster heeft zelfs een tatoeage met de naam van haar vriendje op haar onderrug laten zetten. (Redactie)
Ja, want iemand die net zwanger is, is compleet gehandicapt en kan dat natuurlijk niet meer doenquote:De manager van Barbie zegt het niet waarschijnlijk te vinden dat Barbie zwanger is.
Tegen de Telegraaf zegt hij dat 'Barbie vanochtend naar de sportschool is geweest en vanavond gaat werken.'
Wie zal die 'manager' zijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
Wahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah:
[..]
Ja, want iemand die net zwanger is, is compleet gehandicapt en kan dat natuurlijk niet meer doen
Waar vind ik dat?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paradiso verkoopt ook oude replica-posters als je nog meer zoekt...
Haar pooier denk ik. Maar zelfs die heten tegenwoordig ......manager.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wie zal die 'manager' zijn?
Haar broer, haar vriend, haar vader, de buurman?
Ik zeg ook niet dat je het uit moet schakelenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maarja uitschakelen is ook niet echt mogelijk hezeker niet als de halve stad met zo'n bolle buik rondloopt...
Je bedoelt moeilijk een baan vinden die je echt wil?quote:Ik weet wel dat stress niet bevorderlijk is, en als ik nu een baan had was ik er vast minder op gefocust, maarja![]()
Het is ook niet alleen dat hoor, het moeilijke werkzoeken maakt me ook wat hopeloos
Het is NIET prima als het over 2 jaar pas komtquote:Op donderdag 21 april 2011 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het uit moet schakelen
Maar proberen te bedenken dat het ook prima is als het pas over 2 jaar komt zou misschien al kunnen schelen
Nee moeilijk überhaupt een baantje vinden. Teveel concurrentie en te weinig werkervaring.quote:Je bedoelt moeilijk een baan vinden die je echt wil?
In een studentenstad moeten er toch genoeg baantjes te vinden zijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is NIET prima als het over 2 jaar pas komt![]()
ik snap je punt
[..]
Nee moeilijk überhaupt een baantje vinden. Teveel concurrentie en te weinig werkervaring.
En ja, ik kan meer thuiszorgwerk gaan doen maar dat trek ik fysiek niet zo goed.
Ja, voor een specifieke opening.quote:Ik ben verdorie afgewezen voor een callcenterIk mag lijen dat ik volgende week wel op gesprek mag bij de DUO...
Die zitten dus nog in een opleiding en voldoen ook niet aan de vereiste werkervaringquote:Op donderdag 21 april 2011 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
Het hele punt van een studentenstad is dat er massa's jonge, goedkope en divers opgeleide studenten wonen.
Ja, je leeftijd zal het inderdaad iets lastiger maken. Is het trouwens geen optie om iets zelf te begonnen dat wel binnen je vakgebied ligt?quote:Ik ben niet jong en goedkoop, en ik heb een totaal irrelevante opleiding gedaan. Als het makkelijk was zat ik natuurlijk niet al een jaar te zoeken.
Misschien moet je een jaartje iets minder verwend proberen?quote:Disclaimer: ik pak ook niet alles aan wat er beschikbaar is, beetje verwend misschien, maar ik heb wel een paar eisen qua soort werk en werktijden enzo.
Ga in Almere wonen. Daar moet je de concurrentie makkelijk aan kunnen ...quote:Op donderdag 21 april 2011 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
Het hele punt van een studentenstad is dat er massa's jonge, goedkope en divers opgeleide studenten wonen.
Ik ben niet jong en goedkoop, en ik heb een totaal irrelevante opleiding gedaan. Als het makkelijk was zat ik natuurlijk niet al een jaar te zoeken.
Disclaimer: ik pak ook niet alles aan wat er beschikbaar is, beetje verwend misschien, maar ik heb wel een paar eisen qua soort werk en werktijden enzo.
Bijna 28 hier...quote:Op donderdag 21 april 2011 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Zo, vrachtje blaarpleisters gekocht![]()
LB, ik weet zo niet hoe oud je bent maar als je nog geen 27 bent dan is het traject waar ik ook inzit misschien iets voor jeEn anders kun je sowieso wel bij een keer bij Talent & Career Center binnenlopen, al is het maar om wat informatie in te winnen.
De concurrentie is daar geen probleem, wel het aantal beschikbare banen.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ga in Almere wonen. Daar moet je de concurrentie makkelijk aan kunnen ...
Hmm dat is wel jammer. Maar ze hebben wel een netwerk om U tegen te zeggen geloof ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bijna 28 hier...![]()
Talent & Career Center is wel een idee, maar ik kom niet meer in aanmerking voor de gratis pas-afgestudeerden gesprekken. Dus is een investering die ik moet overwegen.
En misschien moet je daar dus niet naar opzoek maar naar tijdelijk werk. Heb je ook gelijk je afleidingquote:Op donderdag 21 april 2011 14:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bijna 28 hier...![]()
Talent & Career Center is wel een idee, maar ik kom niet meer in aanmerking voor de gratis pas-afgestudeerden gesprekken. Dus is een investering die ik moet overwegen.
En Nem, je hebt wel gelijk, maar er komen natuurlijk meer dingen bij kijken. Ivm onze kinderwens probeer ik werk te vinden waarbij ik makkelijk uit- en weer in kan stromen bijvoorbeeld.
Of zwangerschapquote:En wat betreft die concurrentie; als je nog jong bent maakt de juiste vooropleiding niet zo heel veel uit lijkt het (want goedkoop en makkelijk plooibaar enzo), en ik ben vaak zelfs te hoog opgeleid. Dan zijn ze bang dat ik binnen een jaar weer weg ben vanwege een betere baan
Dank je...quote:Op donderdag 21 april 2011 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, heb je al via https://www.werk.nl gezocht? Volgens mij is dat wat voorheen het CWI was(dat bestaat niet meer toch?) en ik hoor er veel goeds over.
Dat was het dusquote:Op donderdag 21 april 2011 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je...
CWI is tegenwoordig onderdeel van UWV en heet daar Werkbedrijf...
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij wel met dat masker, natuurlijk...
LinkedIn is erg handig als je daadwerkelijk een netwerk hebt denk ik. Vooral klanten e.d. erop hebben is handigquote:Op donderdag 21 april 2011 15:00 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij heb je meer aan LinkedIn dan aan Monsterboard tegenwoordig
Ik heb One Day Like This al een paar dagen zo ongeveer op repeat staanquote:Op donderdag 21 april 2011 15:05 schreef MaJo het volgende:
En ik ga met nem en een groep naar Elbow!
tinu weet daar veel overquote:Op donderdag 21 april 2011 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
LinkedIn is erg handig als je daadwerkelijk een netwerk hebt denk ik. Vooral klanten e.d. erop hebben is handig
Ik moet het nieuwste album eigenlijk nog luisteren...quote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb One Day Like This al een paar dagen zo ongeveer op repeat staanAls ik ooit ga trouwen lijkt me dat een schitterend nummer om te draaien
![]()
Nee, ga je het via een aannemer doen of niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het hele plan typen op m'n mob gaat wat kut
Jouw huis verbouwen?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:20 schreef iamredleader het volgende:
Zelfmet heel veel hulp... dus: wat doe je van de zomer?
Praxis is killing voor je budget he, wat wil je weten qua prijzen?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:20 schreef iamredleader het volgende:
Zelfmet heel veel hulp... dus: wat doe je van de zomer?
na de zomer ben ik ook niet te beroerd om te helpen, voor en tijdens de zomer ben ik ook niet te beroerd maar heb ik andere prioriteitenquote:
Niet per se tot op de euro nauwkeurig, maar ik heb nu een aantal groffe stelposten en die wil ik onderbouwd nauwkeuriger maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Praxis is killing voor je budget he, wat wil je weten qua prijzen?
Elke hand is welkom, ook voor 1 dagquote:Op donderdag 21 april 2011 15:26 schreef TradeMarkie het volgende:
na de zomer ben ik ook niet te beroerd om te helpen, voor en tijdens de zomer ben ik ook niet te beroerd maar heb ik andere prioriteiten
Ok, zelf weten, maar een bouwmarkt vraagt voor sommige dingen veeeel meer dan nodigquote:Op donderdag 21 april 2011 15:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet per se tot op de euro nauwkeurig, maar ik heb nu een aantal groffe stelposten en die wil ik onderbouwd nauwkeuriger maken.
en ik heb er 2quote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Elke hand is welkom, ook voor 1 dag
Bij een houthandel zoals pontmeyer/jongeneel, of bij een bouwcenter oid, als je veel nodig hebt is er bij zulke bedrijven wel te praten over knappe prijzen.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Waar zou ik nog meer materialen kunnen halen?
Een bouwcenter is niet voor particulieren, alleen voor bedrijven...quote:Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef Etcetera het volgende:
Wat is het verschil tussen een bouwcenter en een bouwmarkt zoals Praxis
Oh een beetje zoals de Makro - maar dan voor bouwenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een bouwcenter is niet voor particulieren, alleen voor bedrijven...
Ja, alleen loopt bij de Makro alsnog iedereen gewoon naar binnen met een geleende pas en 'machtiging'...quote:Op donderdag 21 april 2011 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh een beetje zoals de Makro - maar dan voor bouwen
Had je dat dan niet kunnen combineren nu je toch al in een stoel zat?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:36 schreef iamredleader het volgende:
Vanochtend tandarts bezocht, nu naar de kapper, het zijn drukke dagen
Gaat lekker IARLquote:Op donderdag 21 april 2011 15:35 schreef iamredleader het volgende:
Dinsdag 10:00 bij de notarisvoorlopig koopcontract tekenen
Leuk bedrijfsconcept. Combineer met manicure/epileren/solarium, en je hebt allesquote:Op donderdag 21 april 2011 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Had je dat dan niet kunnen combineren nu je toch al in een stoel zat?
Lijkt me niet dat de Makro daarover zal klagenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alleen loopt bij de Makro alsnog iedereen gewoon naar binnen met een geleende pas en 'machtiging'...
Je wilt dan vooral even wegkruipen in een hoekje hequote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef LadyBlack het volgende:
Trouwens, ik waardeer het meedenken van iedereen echt wel hoor, maar ik was net even heel gefrustreerd en huilerig en dan moet ik er gewoon eigenlijk niet over beginnen
Je kan altijd langskomen voor een kop koffie en een knuffel van Jairquote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef LadyBlack het volgende:
Gaat lekker IARL
Ik ben weer even wat opgefleurd, ga vanavond lekker bij een vriendin koffiedrinken.
En ik heb weer wat ideetjes opgedaan qua vacatures. Nu nog stappen ondernemen.
Trouwens, ik waardeer het meedenken van iedereen echt wel hoor, maar ik was net even heel gefrustreerd en huilerig en dan moet ik er gewoon eigenlijk niet over beginnen
Plastische chirugie en ooglaseren niet te vergeten...quote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Leuk bedrijfsconcept. Combineer met manicure/epileren/solarium, en je hebt alles
Als je een zak geld meeneemt doen zulke bedrijven ook wel zaken met jou hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een bouwcenter is niet voor particulieren, alleen voor bedrijven...
Wil je svp niet meer van die foto's in de fipo zetten.quote:
Officieel/officieus en zo...quote:Op donderdag 21 april 2011 15:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je een zak geld meeneemt doen zulke bedrijven ook wel zaken met jou hoor
inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Officieel/officieus en zo...
Hier zit de Bouwmaat en daar kan ik ook binnen lopen na een introductie van iemand die aannemer is.
Dat weet ik maar dat heeft er niets mee te makenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:43 schreef MaJo het volgende:
One day like this staat op The Seldom Seen Kid nem
Ik ga even tukken want ik heb barstende koppijn
Hoe zit het met winkels enzo? Ik ben heel slecht met "feestdagen"quote:Op donderdag 21 april 2011 15:47 schreef MadMaster het volgende:
Dames, het is weekend, Paasweekend zelfs met veel chocolade, de zon schijnt en jullie storten allemaal weer in.
Ik wil niet beginnen over 'het zwakke geslacht', maar jullie dwingen me bijna...
Zijn die überhaupt dan nog wel eens dicht?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe zit het met winkels enzo? Ik ben heel slecht met "feestdagen"
Instorten? Ik? Van een beetje hoofdpijn? Dacht het nietquote:Op donderdag 21 april 2011 15:47 schreef MadMaster het volgende:
Dames, het is weekend, Paasweekend zelfs met veel chocolade, de zon schijnt en jullie storten allemaal weer in.
Ik wil niet beginnen over 'het zwakke geslacht', maar jullie dwingen me bijna...
Ja en blijkbaar heb ik dat nooit doorquote:Op donderdag 21 april 2011 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn die überhaupt dan nog wel eens dicht?
In het noorden welquote:Op donderdag 21 april 2011 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn die überhaupt dan nog wel eens dicht?
Ik ga morgen iig de ochtend nog werken hoor, dus niks weekendquote:Op donderdag 21 april 2011 15:47 schreef MadMaster het volgende:
nou zeg, is ook niet aardigquote:Op donderdag 21 april 2011 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je svp niet meer van die foto's in de fipo zetten.
Om 8.00 uur 's ochtends neem ik altijd een bak koffie als ik hier kijk en die zat bijna tegen mijn beeldscherm aan.
Dank voor de medewerking...
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:51 schreef TradeMarkie het volgende:
wacht, je begint met 'Dames, ' dus ik voel met niet aangesproken, mijn vorige post is nooit verzonden.
Nee, dat vond ik ook vanmorgen, toen ik mijn beeldscherm bijna moest schoon poetsen...quote:Op donderdag 21 april 2011 15:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou zeg, is ook niet aardig
Mietjequote:Op donderdag 21 april 2011 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik ook vanmorgen, toen ik mijn beeldscherm bijna moest schoon poetsen...
Leg dat even uit aan de collega die achter me zit, ineens een bolle buik op ware grootte zag en begon te brullen dat ik prono op m'n scherm had staan.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mietjezo schokkend waren ze écht niet hoor
moet je maar niet gaan fokken op je werkquote:Op donderdag 21 april 2011 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leg dat even uit aan de collega die achter me zit, ineens een bolle buik op ware grootte zag en begon te brullen dat ik prono op m'n scherm had staan.
Snap je nu mijn reactie v.w.b. de koffie?
Laat ik hier maar niet op in gaan, madam Karma...quote:Op donderdag 21 april 2011 15:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
moet je maar niet gaan fokken op je werkje baas zal blij met me wezen, personificatie van karma
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leg dat even uit aan de collega die achter me zit, ineens een bolle buik op ware grootte zag en begon te brullen dat ik prono op m'n scherm had staan.
Snap je nu mijn reactie v.w.b. de koffie?
jammerquote:Op donderdag 21 april 2011 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik hier maar niet op in gaan, madam Karma...
^^quote:Op donderdag 21 april 2011 15:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Dat ligt aan die collega en niet aan de foto's
want dat waren echt geen pornografische foto's
Dat kan hij vanaf die afstand dan weer net niet goed genoeg zien, denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Dat ligt aan die collega en niet aan de foto's
want dat waren echt geen pornografische foto's
Toch vrij kinderachtig van die collega als je het mij vraagtquote:Op donderdag 21 april 2011 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan hij vanaf die afstand dan weer net niet goed genoeg zien, denk ik.
Boeit ook niet of het wel of niet prono is, maar als iemand dat over de afdeling hier brult, dan verslik je je wel even...
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
Shit, de hele "ik kan geen werk vinden" discussie gemist.
Gelukkig ben jij een voorstander van mijn standpunt op dat gebied.quote:
Heb nog een dichte tube van de vorige keer gevondenquote:
Wat is het?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:57 schreef Etcetera het volgende:
Heb nog een dichte tube van de vorige keer gevonden
Jij?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan hij vanaf die afstand dan weer net niet goed genoeg zien, denk ik.
Boeit ook niet of het wel of niet prono is, maar als iemand dat over de afdeling hier brult, dan verslik je je wel even...
quote:
Ik heb maar twee lagen en een jas nodig...quote:Op donderdag 21 april 2011 17:49 schreef MadMaster het volgende:
Net van het terras afkomstig, (verre) collega was voor het laatst en nodigde me last-minute uit. Erg gelachen met Surinaamse collega die nog met 6 lagen truien/jas buiten zit en het koud heeft...![]()
Nu naar huis, honger...
Fouter!? Da's makkelijk: Rick natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, dilemma: grote poster met aan 1 kant Rick Astley en aan de andere kant Sabrina. Wat is fouter?
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb maar twee lagen en een jas nodig...
Nog een dubbelposter: Samatha Fox vs. Spandau Balletquote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fouter!? Da's makkelijk: Rick natuurlijk.
Omdat Rickroll...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fouter!? Da's makkelijk: Rick natuurlijk.
Spandau Balletquote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog een dubbelposter: Samatha Fox vs. Spandau Ballet
Eenschquote:
Hier nog geen paasweekend hoor. Ik moet morgen nog gewoon werken.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:47 schreef MadMaster het volgende:
Dat is niet helemaal waar. Want mijn ouders draaiden ook gewoon muziek destijds waar ik mee kon luisteren(maar dan geen Whamquote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
Maar een vraagje Nem. Het feestje is toch voor iemand die 30 gaat worden? Die heeft dan toch vrij weinig meegekregen van de muziek uit de jaren tachtig.
Je kunt er gewoon heel veel mee en het is voor de mensen gemakkelijk verkledenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon heel veel mee en het is voor de mensen gemakkelijk verkleden
we hadden hier laatst ook een eighties feest. ging in een paarse sport bh, blauwe shorts, paarse panty, beenwarmers en chuck taylors.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon heel veel mee en het is voor de mensen gemakkelijk verkleden
Tropicana heb ik op mijn MP3-speler, ik ben één en al fout...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
A-ha rules!! En Wham is fout, fouter, foutst.
Pics!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
we hadden hier laatst ook een eighties feest. ging in een paarse sport bh, blauwe shorts, paarse panty, beenwarmers en chuck taylors.
Nee, dat is niet waar. Jij kunt redelijk goed tegen kou.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tropicana heb ik op mijn MP3-speler, ik ben één en al fout...
De beenwarmers staat inderdaad ook op onze uitnodiging. net als pofmouwen, zweetbandjes, "groot haar" en felle makeupquote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
we hadden hier laatst ook een eighties feest. ging in een paarse sport bh, blauwe shorts, paarse panty, beenwarmers en chuck taylors.
Uit de Dik voormekaar show?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor!
quote:
quote:
Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:
Inderdaad - wij lagen er pas tegen 23:00 in. Nog uitgebreid met broer D. gepraat over de woning, hij had weer wat goede tipsquote:
Dan ga ik wel weer wat anders doen hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jullie zijn ook lekker vroeg... Dat is mijn shift kinders!
Braafquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weer wat anders doen hoor.
Is goed mams. Ik ga wat doen.quote:
Goedenavond dan maarquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jullie zijn ook lekker vroeg... Dat is mijn shift kinders!
Daar heb ik ook heel wat tijd naar gezocht, maar ik heb niet echt een veel voorkomende maat, dus dat wordt voor mij gewoon een budget ikea keukentje. Ik weet niet wat jouw budget is, maar bij ikea heb je voor weinig een keukenquote:Op vrijdag 22 april 2011 05:21 schreef iamredleader het volgende:
Dank
Ben nu op marktplaats.nl aan het shoppen voor een keukentje, iets wat ik er een of twee jaar in kan laten en daarna vervang met een echte, mooie keuken.
lekker, denk ikquote:
toch?quote:
Zoiets.quote:
welke van de afgelopen 48?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:35 schreef Soempie het volgende:
Sven gaat vandaag klussen (badkamer verder uitbreken) en er komt een klusjesman die leidingen in gaat dingessen.
Ik ga in het nieuwe huis schilderen (planken vandaag) en schuren. Vervolgens ga ik in het nieuwe huis verder met het inpakken.![]()
Hoe was jouw klusweekend, TM?
Thanksquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets.![]()
@ PS, ik had gedacht dat ik gistermorgen als had gereageerd op de foto's, maar zie dat m'n bericht toch niet in het topic staat. Ik vind de foto's heel goed. Zij is ook echt heel erg mooi.Over de belichting en de houding met die doek ben ik het wel eens met jojo, maar dat was ook pas nadat ik z'n post had gelezen.
Keek er helemaal niet op die manier naar, alleen maar: wauw!
![]()
dat is het risico als je meer foto's maakt. Je gaat foto's ook foto technisch beoordelenquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets.![]()
@ PS, ik had gedacht dat ik gistermorgen als had gereageerd op de foto's, maar zie dat m'n bericht toch niet in het topic staat. Ik vind de foto's heel goed. Zij is ook echt heel erg mooi.Over de belichting en de houding met die doek ben ik het wel eens met jojo, maar dat was ook pas nadat ik z'n post had gelezen.
Keek er helemaal niet op die manier naar, alleen maar: wauw!
![]()
Als mijn buik ooit zo groot is gaat er niemand wow zeggen, hoe goed de foto's technisch gezien ook zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat is het risico als je meer foto's maakt. Je gaat foto's ook foto technisch beoordelen
Denk dat Nem daar nog meer "last" van heeft.
inderdaad...en Giel vind ik sowieso al niet grappigquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind 3FM de laatste tijd eigenlijk wat minder leuk om naar te luisteren. Hoog Blof, Adèle, Anouk en Caro E. gehalte. Wat mij betreft een beetje teveel van het goede!
Giel vind ik wel prettig om naar te luisteren eigenlijk. Domien ook trouwens. Vanmiddag weer Rob Stendersquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
inderdaad...en Giel vind ik sowieso al niet grappig
Persoonlijk: een opgeblazen zaak.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he Cobra, vandaag de uitspraak in de Marco Kroon zaak, wat vindt jij er eigenlijk van? Vind je het een opgeblazen zaak of terecht?
Okay. Ik vind het wel meevallen eigenlijk, ik heb er in ieder geval geen last van.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, maar als iemand irritant is en de overtreffende trap van egocentrisch dan ben ik er snel klaar mee
quote:Een getatoeëerde moordscene op de borst van een Amerikaans bendelid heeft zeven jaar na dato alsnog geleid tot de veroordeling van de moordenaar. Dat meldden Amerikaanse media vandaag.
De nu 25-jarige man schoot in 2004 een rivaliserend bendelid dood in de plaats Pico Rivera in Californië. In de loop der jaren liet hij de moord tot in detail op zijn lijf zetten. Een rechercheur die door foto's van getatoeëerde bendeleden bladerde herkende echter de nooit opgeloste moord in het beeldverhaal.
De man werd opgepakt en in de cel wist een undercoveragent een bekentenis los te peuteren. Deze opgenomen bekentenis gold als cruciaal bewijs in de rechtszaak. De verdachte werd deze week schuldig bevonden. Welke straf hij krijgt is nog niet bekend. (ANP/redactie)
Groetjes terug uit Leidenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:41 schreef iamredleader het volgende:
groetjes uit Leiderdorp - bezoek aan m'n grootmoeder
quote:Steve needs to know where you are at all times
The official uniform of an Apple fanboy should include a tin foil hat, as it appears that their beloved iPhone is recording all their movements. The outfit which once made fun of Microsoft as being big brother has made a phone which records all its customers movements and stores it in the handset.
It is not clear why Apple is doing this. The data is not encrypted and can be found by anyone who sniffs the system. This means a copper in possession of your mobile can know exactly where you have been since you bought the gear,
The data includes locations and time stamps, and is apparently intentional it is even backed up, and restored if you buy a new iPhone. It was found by insecurity experts Pete Warden and Alasdair Allan who thinks Apple might have been tracking people since iOS 4.
Warden and Allan things that the updates are triggered by travelling between mobile phone cells or device activity. No other phone manufacturer is so arrogant that it collects user data in this way.
Of course the Tame Apple Press (Tap) sees nothing wrong with all this. In fact some of them have even got moist that Steve Jobs might have invented a new feature to use that data. Privacy groups are so stunned by the news that they can only assume that it is Apple's programming stupidity coming to the fore again.
Apple has a provision in its Terms of Service that allow for them to track users' locations, so there is nothing anyone can do about it. You could send back your iPhone to Steve Jobs and tell him where to put his tracking. But just be careful... black shirted Apple fanboys will know where you live.
En die taakstraaf is voor de tasers?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Persoonlijk: een opgeblazen zaak.
Maar goed. Vrijspraak mbt de drugs dus en ¤750 en 80 uur voorwaardelijk (werkstraf).
Klopt, want Kroon werd niet veroordeeld voor een drugsdelict...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En die taakstraaf is voor de tasers?
Ik neem aan dat 'ie z'n orde niet terug gaat geven dan?
En zijn baan ook niet kwijt is?
Ik heb het ondertussen op Nu.NL gelezenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt, want Kroon werd niet veroordeeld voor een drugsdelict...
Iemand probeerde munt te slaan uit Kroon. Denk nu dat diegene zich stil moet houden voor de komende jaren...quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het ondertussen op Nu.NL gelezen
Beter want ik vind de hele zaak achterlijk.
Nou, eerlijkheidshalve vind ik de samenzweringstheorien jegens hem ook wel erg ver gezocht hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Iemand probeerde munt te slaan uit Kroon. Denk nu dat diegene zich stil moet houden voor de komende jaren...
Met alleen een broodje eten en icetea drinken, lukt het wel. Ook omdat we weer om half 2 op onze plek moeten zitten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar durf ik met dit weer niet aan te beginnen, kans is aanwezig dat ik er niet meer weg kom
Snap ik, maar wel goed zo'n kijk, want daar heeft PS weer heel veel aan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat is het risico als je meer foto's maakt. Je gaat foto's ook foto technisch beoordelen
Denk dat Nem daar nog meer "last" van heeft.
Dat is frustrerend, dat je moet wachten tot zij komen. Wil je door en dan gaat het om die reden niet...quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zit te wachten tot die idioten van het energiebedrijf m'n meters komen (ver-)plaatsen, als dat eindelijk eens gebeurd kan ik beneden de indeling ook helemaal afmaken, want nu kan het halletje en toilet niet afgemaakt worden.
Dus de elektra en wanden zitten er allemaal half in...
Voor m'n gevoel schiet het dus allemaal niet op. En dan mag ik vandaag of morgen ook nog de tuin onkruidvrij maken en zo, daar heb ik helemaaaaal geen zin in...
Dat zijn berichtenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef Soempie het volgende:
Het klusteam is aan de gang en het gaat als een speer. Dinsdag gaan ze al stucen.![]()
Ik heb zojuist de badkamer besteld en die komt over 2 weken.Het bed staat boven al. Echt, wauw.
En volgende week kunnen we het laminaat ophalen, zodat het kan acclimatiseren. Ongelooflijk dit.
![]()
quote:
Daar gaan we nog even over nadenken. Want, er zat een scherm bij, maar die zit precies op een plek waar het niet nodig is. Het wordt tot aan de muur namelijk gewoon dichtgemaakt en betegeld. En naast de wastafel zat sowieso geen scherm en dat was volgens die kerel ook niet nodig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ziet er goed uit! heb je nog wel iets van een spatscherm op de rand van je douche staan straks?
je staat er natuurlijk wel een stukje van af, maar dat water komt altijd verder dan je denkt en hooptquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar gaan we nog even over nadenken. Want, er zat een scherm bij, maar die zit precies op een plek waar het niet nodig is. Het wordt tot aan de muur namelijk gewoon dichtgemaakt en betegeld. En naast de wastafel zat sowieso geen scherm en dat was volgens die kerel ook niet nodig.We zien het wel. Als het 1 groot waterballet wordt, dan kan het altijd nog.
We gaan het nog merken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je staat er natuurlijk wel een stukje van af, maar dat water komt altijd verder dan je denkt en hoopt
succesquote:
Werkse!quote:
Zei ik tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef Soempie het volgende:
Het klusteam is aan de gang en het gaat als een speer. Dinsdag gaan ze al stucen.![]()
Ik heb zojuist de badkamer besteld en die komt over 2 weken.Het bed staat boven al. Echt, wauw.
En volgende week kunnen we het laminaat ophalen, zodat het kan acclimatiseren. Ongelooflijk dit.
![]()
Taxi Driverquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:32 schreef TradeMarkie het volgende:
C4, Taxi Driver of Natural Born Killers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |