heerlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 07:16 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen Jojo, lekker he, uitslapen tot 7
nee, als ik ze copy paste in de adresbalk dan krijg ik alleen een code te zien.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aantal van de foto's die ik vanavond van zwangere vriendin heb gemaakt (met toestemming)
...
kunnen jullie dat zien?
verbeterdquote:Op donderdag 21 april 2011 07:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, als ik ze copy paste in de adresbalk dan krijg ik alleen een code te zien.
whaddya think?quote:
heb er stiekem nog eentje bijgedaan. maar diegene die jij 2 noemt en nu 3 is, vind ik het mooiste zelfquote:Op donderdag 21 april 2011 07:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind de laatste het mooist, mooie kleuren.
Foto 2 mooi maar is minder, vooral door de belichting.
Foto 3 is qua compositie niet zo mooi, het idee met die sluier is wel leuk maar omdat ze hem zelf vasthoudt wordt het een beetje rare houding.
ja die probeerde ik oorspronkelijk ook te plaatsen. De belichting van de eerste vind ik wel wat hebben omdate r daardoor een hoop blauw ontstaat. tja dat vind ik dan wel weer mooi, misschien wel omdat we dat nu in schilderen behandelen en we allemaal door een gaugin fase gaanquote:Op donderdag 21 april 2011 07:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In de herkansing
Ik vind de laatste het mooist, mooie kleuren.
Foto 1 mooi maar is minder, vooral door de belichting.
Foto 4 is qua compositie niet zo , het idee met die sluier is wel leuk maar omdat ze hem zelf vasthoudt wordt het een beetje rare houding.
nieuwe 2 is beter dan 1 door betere belichting
nope, school is in on the secret. Ze is wettelijk volwassen, 19 jaar, en heeft aangegeven het niet te willen.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
Wow ze is echt erg mooi zwanger.... Mooie foto's.
Wat ik me nog afvroeg, nemen ze vanuit school geen contact op met de ouders. Die weten het wel... Daar is geen ontkomen aan.
Goedemorgen
Zo, jij bent wakker!quote:
Het goede antwoord is 2611250quote:Op donderdag 21 april 2011 09:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat is dan wel de juiste factor?
Eensquote:
daar hebben ze toch een te programma voor? Iets met verschrikkelijke bruiden.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Etcetera het volgende:
M'n zus is in bridezilla aan het veranderenShould have known that would happen
Ja, want ze laat zich vrijwillig voor schut zetten zekerquote:Op donderdag 21 april 2011 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar hebben ze toch een te programma voor? Iets met verschrikkelijke bruiden.
Misschien is dat wat voor haar?
Ik zie wel een streep op die bolle buik, zeker op de bovenste foto...quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens
En nog geen streepje te zien
Ik zie jou er al bij staan, verongelijkt kijkend en reagerend zoals je hier nu doet...quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Etcetera het volgende:
M'n zus is in bridezilla aan het veranderenShould have known that would happen
Als dat alles is.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie wel een streep op die bolle buik, zeker op de bovenste foto...
Dat is een zwangerschapsstreep. Ik denk dat Nem andere streepjes bedoelt.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie wel een streep op die bolle buik, zeker op de bovenste foto...
Ik zie jou er al bij staan, verongelijkt kijkend en reagerend zoals je hier nu doet...
Dat doe ikquote:Op donderdag 21 april 2011 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is een zwangerschapsstreep. Ik denk dat Nem andere streepjes bedoelt.
Is speciaal voor Etc gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
Het gaat zo wel hard met de nummering in de TT. Of is er afgesproken dat we alleen nog even nummers gebruiken?
strie-ee heet dat toch?quote:
Dat zijn die kleine streepjes van links naar rechts toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, striae bedoelt Nem. Vaak is dat pas goed zichtbaar na de bevalling als de huid weer terug geplooid is.
Ja, of van boven naar beneden. En ze zijn niet zo lang. Striae is vaak meer streepjes, zwangerschapsstreep is 1 streep. Op deze foto's zie je maar 1 grote streep. Voor zover ik het kan zien.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn die kleine streepjes van links naar rechts toch?
Uitgerekte huid of zo?
Ik ben geen deskundige op dit gebied, maar dat is er toch niet één?
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn die kleine streepjes van links naar rechts toch?
Uitgerekte huid of zo?
Ik ben geen deskundige op dit gebied, maar dat is er toch niet één?
Lang, uitvoerig gesprek aan het voeren?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
Damn, mijn Skype meent 117MB geheugen nodig te hebben
Welgeteld 0 gesprekkenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lang, uitvoerig gesprek aan het voeren?
Reservering op basis van het gemiddelde in het verleden dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |