Nee ik ook niet helaas. Ik zal gewoon moeten gaan werken.quote:
Haha ja die TT, ik dacht dat een naar de geheime zolder was ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:16 schreef knagsje het volgende:
wat een dramatische TT zeg...........van mij mogen ze allebei optieven, jammer voor je dan PB, en geil je maar aan een ander programma op dan. Voor de rest van de cossers is het in beide gevallen een opluchting.
Mogguh,quote:Op donderdag 21 april 2011 07:42 schreef sjampoeh het volgende:
zijn de meiden bij de bewoners in het huis ?
vast niet
Joehoeeee laatste dagje voor Lauraquote:
Ik heb me rot zitten ergeren aan Mo. Zelf alle tijd nemen en Geer kreeg amper de tijd.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:18 schreef Freule het volgende:
goodmeurning,
Nou Laura heeft flink zitten klagen bij Mo, over alles en nog wat nu pas maakt ze zich zorgen nu ze op de bank zit, De keren dat andere genomineerd waren hoorde je haar niet en was ze in een opperbeste bui.
Hoe erg ben je dan die is alleen met haarzelf bezig , en nu het 11.55 gaat ze zeiken, had ze maar actief mee moeten doen.Mo is zo een grote egoiste is alleen maar zelf met het boekje bezig en op de laatste minuut mag gerard nog even , die liep zich al zeer te irriteren en opmerkingen te geven maar die trol merkt het niet eens .Mag Gerard nog ff snel wat schrijven durft ze nog te zeggen snel want ik moet nog foto's plakken.![]()
![]()
Hopelijk vandaag Laura en volgende week Mo
Ik denk dat ze zelf ook wel beseft dat ze vandaag weg moetquote:Op donderdag 21 april 2011 08:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Joehoeeee laatste dagje voor Laura![]()
Kijken of ze vandaag gaat lopen gillen, héhé zal wel niet, ze zingt vast een toontje lager
Karim vond de dates gezellig, maar zag er geen mogelijke relatie in. tijdens SL zijn de dames ook 1 voor 1 even (15 minuten geloof ik) in huis geweest terwijl karim in de geheime kamer zat dus de andere bewoners hebben ze ook ontmoet.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:47 schreef MartineLongchamp het volgende:
Goeiemorgen
Iemand die enig idee heeft hoe de dates van Karim zijn afgelopen? Het was zo overduidelijk dat hij hier niet op zat te wachten. En hoor Bart nog zeggen een paar weken terug: Het is geen datingshow![]()
Vandaag dus Lau of Jo er uit. Blijf het jammer vinden dat het Mo niet is. Hoop van harte dat ze volgende week genomineerd staat.
Tnxquote:Op donderdag 21 april 2011 08:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Karim vond de dates gezellig, maar zag er geen mogelijke relatie in. tijdens SL zijn de dames ook 1 voor 1 even (15 minuten geloof ik) in huis geweest terwijl karim in de geheime kamer zat dus de andere bewoners hebben ze ook ontmoet.
fijn zo'n opgedrongen relatie.....laat die jongen lekker zelf zijn zaakjes regelen........quote:Op donderdag 21 april 2011 08:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Tnx
Dus de dames zijn in het huis geweest. Ik ben benieuwd hoe de medebewoners hierop gereageerd hebben.
Ik zou het eigenlijk wel jammer vinden als Jo al weg meotquote:Op donderdag 21 april 2011 09:06 schreef Stranger1977 het volgende:
Vanavond is echt een win-win situatie. Het maakt geen hol uit wie er gaat, als 1 van de 2 maar gaat
ik juig voor beiden, of Laura of beppie kan me niet schelen als er maar eentje gaatquote:Op donderdag 21 april 2011 09:06 schreef Stranger1977 het volgende:
Vanavond is echt een win-win situatie. Het maakt geen hol uit wie er gaat, als 1 van de 2 maar gaat
Als dat zou moeten gebeuren zouden we helemaal opnieuw moeten beginnenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:08 schreef Poezewoes het volgende:
Maak mij niet uit wie er uit gaat, of gaat winnen.
Als het maar eerlijk gaat, en dat is niet het geval!!
Niets is wat lijkt. Misschien wordt Flip wel geAlext en zitten ze er na vanavond allebei nog in..quote:Op donderdag 21 april 2011 09:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik juig voor beiden, of Laura of beppie kan me niet schelen als er maar eentje gaat
o ja dat kan ook, of ze mogen blijven of dat er een ander in komt en een van hun weer de geheime zolder op moet en en en ohhhhhhhhhhh ze moeten gewoon weg alle2quote:Op donderdag 21 april 2011 09:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Niets is wat lijkt. Misschien wordt Flip wel geAlext en zitten ze er na vanavond allebei nog in..
Idd het is al allemaal duidelijk en kijk steeds minder, wat een goedkoop gedoe allemaal!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als dat zou moeten gebeuren zouden we helemaal opnieuw moeten beginnen
Het ging al de mist in nog voordat het begonquote:Op donderdag 21 april 2011 09:15 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Idd het is al allemaal duidelijk en kijk steeds minder, wat een goedkoop gedoe allemaal!
Over de ruggen van anderen programma maken.
Jammer, niets is wat het lijkt.
Lachen om Jo????quote:Op donderdag 21 april 2011 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
Laura weg hoor
Joanna mag wel blijven, moet toch soms lachen om haar
Ow en ik wil Mo eruit
Ik begrijp het helemaal niet. Toen zij met Alex lag te bekken was ze exact hetzelfde...quote:Op donderdag 21 april 2011 09:18 schreef AuroraDawn het volgende:
Ook hoe Laura steeds weer negatief reageert op Joanna en Philip...ik begrijp het wel, maar je kunt het ook op een andere manier zeggen en niet zo kattig...
ik kom niet verder danquote:Op donderdag 21 april 2011 09:22 schreef sjampoeh het volgende:
mijn top 3, ik kom echt niet meer aan 5![]()
1- gerard
2- karim
3- flip of sharon maar sjer irriteert me soms zo met haar bazigheid
lolquote:Op donderdag 21 april 2011 09:22 schreef Danny het volgende:
[..]
ik kom niet verder dan
1 - Gerard
2 - Karim
Dat zou het mooiste scenario zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 09:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Niets is wat lijkt. Misschien wordt Flip wel geAlext en zitten ze er na vanavond allebei nog in..
Als het zelfs de niet al te snuggere Laura opvalt ...quote:Op donderdag 21 april 2011 09:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
Uit de reacties op de sst site begrijp ik dat Lau vannacht behoorlijk pissed was over de brief die Jo gekregen had. Ze vond het maar raar dat die brief al anderhalve week in het huis was en dat Jo hem nu juist net voor de eliminatie kreeg.
Ja, Lau, dat vind ik ook raar
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou het mooiste scenario zijn
Dat dus... zo 'fakking' schijnheiligquote:Op donderdag 21 april 2011 09:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik begrijp het helemaal niet. Toen zij met Alex lag te bekken was ze exact hetzelfde...
wat denk je zelfquote:Op donderdag 21 april 2011 09:08 schreef Poezewoes het volgende:
Maak mij niet uit wie er uit gaat, of gaat winnen.
Als het maar eerlijk gaat, en dat is niet het geval!!
Omdat een puppy niet in dat huis hoort.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:24 schreef sjampoeh het volgende:
hoor segredootje nou.. waarom moet hij in godsnaam weer in de bench met een deken erover
welkom in de wereld der bedrogquote:Op donderdag 21 april 2011 09:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
Uit de reacties op de sst site begrijp ik dat Lau vannacht behoorlijk pissed was over de brief die Jo gekregen had. Ze vond het maar raar dat die brief al anderhalve week in het huis was en dat Jo hem nu juist net voor de eliminatie kreeg.
Ja, Lau, dat vind ik ook raar
Klopt. Daarom lees ik hier af en toe mee. Er is echt geen touw aan vast te knopen, als niet-streamer. Van stilzwijgende brief van een ex naar een date met Karim naar een discussie over uhm ...quote:Op donderdag 21 april 2011 09:25 schreef sjampoeh het volgende:
als je alleen de daily's kijkt snap je er toch geen zak meer van ?
omdat Sharon een kutwijf isquote:Op donderdag 21 april 2011 09:24 schreef sjampoeh het volgende:
hoor segredootje nou.. waarom moet hij in godsnaam weer in de bench met een deken erover
Haha ik betrap met er ook op dat ik soms moet lachen om Joquote:
Hij associeert 't met alles. Hij moet er eten, hij moet er slapen, hij krijgt er straf, hij wordt er compleet in afgesloten inclusief deken eroverheen etc.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:28 schreef sjampoeh het volgende:
hij associeert nu de bench met alleen zijn.
dat is meer iemand uit lachen, dat doe ik haar dus elke dag....quote:Op donderdag 21 april 2011 09:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Haha ik betrap met er ook op dat ik soms moet lachen om JoGisteravond-vannacht liep zo zo grappig met Segredo naar de tuin (toen ie in huis had gepiest)
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:30 schreef wildstar het volgende:
goede morgen fok.
Mijn top 4
Segredo
Geer
Karim
Sharon
moet hij er ook in eten ? wat is dat nu weerquote:Op donderdag 21 april 2011 09:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij associeert 't met alles. Hij moet er eten, hij moet er slapen, hij krijgt er straf, hij wordt er compleet in afgesloten inclusief deken eroverheen etc.
Ik zeg; sluit sharon daar eens even een dag of twee in op.
Maakt niet uit, lachen, uitlachen....Om die lange heb ik nog nooit kunnen lachenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:30 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat is meer iemand uit lachen, dat doe ik haar dus elke dag....
Goeiemorgen allemaalquote:Op donderdag 21 april 2011 09:32 schreef sjampoeh het volgende:
djoon haar protretvideo met dr zen tuintje en voorspellende dromen, ik heb haar daar nog nooit over gehoord![]()
http://www.secretstory.nl/videos/109/Videoportret+Joanna
het mormel zou spiritueel zijn......tuurlijk.......ze zal eens aan een boeda beeldje gesnuffeld hebben maar dan ben je nog niet spritueel hoor............ze is te dom om voor de duivel te dansen..quote:Op donderdag 21 april 2011 09:32 schreef sjampoeh het volgende:
djoon haar protretvideo met dr zen tuintje en voorspellende dromen, ik heb haar daar nog nooit over gehoord![]()
Dat zen-tuintje heeft ze wrs thuisgelaten. Maar die dromen heeft ze wel over hoor, samen met de as en odoklonje van oma.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:32 schreef sjampoeh het volgende:
Die as en odeklonje zijn toch weggeflikkerd door die ex van haar?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zen-tuintje heeft ze wrs thuisgelaten. Maar die dromen heeft ze wel over hoor, samen met de as en odoklonje van oma.
en dan zeg jij het nog netjesquote:Op donderdag 21 april 2011 09:34 schreef knagsje het volgende:
[..]
het mormel zou spiritueel zijn......tuurlijk.......ze zal eens aan een boeda beeldje gesnuffeld hebben maar dan ben je nog niet spritueel hoor............ze is te dom om voor de duivel te dansen..
Guido kon hier een lijstje van Jo opnoemen over hoe het ging in SST. Wie er als eerst uitging en als tweede enz... Dat wist hij 110% zekerquote:Op donderdag 21 april 2011 09:35 schreef sjampoeh het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 21 april 2011 09:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik heb haar nog nooit gehoord over een droom wat uitkwam in sst
Geen idee. Maar Djoon is net zo nep als haar geheim. Ik heb haar 1 keer zien nep-slaapwandelen en dat werd breed uitgemeten.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Die as en odeklonje zijn toch weggeflikkerd door die ex van haar?
dat mag je vanavond als ze de uitslag hoort.....quote:Op donderdag 21 april 2011 09:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maakt niet uit, lachen, uitlachen....Om die lange heb ik nog nooit kunnen lachen
true. In het begin deed ze nog wat aan 'slaapwandelen', maar het slop is er een beetje in geraakt bij d'r. Ze vergeet nu nogal eens dat ze moet slaapwandelenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee. Maar Djoon is net zo nep als haar geheim. Ik heb haar 1 keer zien nep-slaapwandelen en dat werd breed uitgemeten.
Hang de vlag uit. Zou een nationale feestdag moeten worden eigenlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 09:38 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat mag je vanavond als ze de uitslag hoort.....
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:39 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat Mo weer, make-up doekje over haar smoel en een nieuwe laag aanbrengen.
ik zie toch liever Jo vertrekken hoor.....en volgende week Lauquote:Op donderdag 21 april 2011 09:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hang de vlag uit. Zou een nationale feestdag moeten worden eigenlijk
Dat ze dat doekje gebruikt is al heel watquote:Op donderdag 21 april 2011 09:39 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat Mo weer, make-up doekje over haar smoel en een nieuwe laag aanbrengen.
Nee ik zie 1000x liever Lau vertrekken, volgende week Mo, Daarna Flip/Jo/Sharonquote:Op donderdag 21 april 2011 09:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zie toch liever Jo vertrekken hoor.....en volgende week Lau
Echt hè, ik vind dat zo smerig. Duik onder de douche zeg.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
Dat ze dat doekje gebruikt is al heel watNormaal doet ze laag over laag.
Doet ze wel eens maar dan niet met dr hoofd onder de straal.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè, ik vind dat zo smerig. Duik onder de douche zeg.
of dr vajeejee es wassen net als die andere grieten.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Doet ze wel eens maar dan niet met dr hoofd onder de straal.
Ja die zal wel aan het rotten zijn zo ondertussen. Net als bij die andere vrouwenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
of dr vajeejee es wassen net als die andere grieten.
Dat doet geen van die wijven, ze lopen stuk voor stuk met zo'n ranzig doekje te vegen, na het douchen. Wat is er mis met een washand over je gezicht te halen..quote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Doet ze wel eens maar dan niet met dr hoofd onder de straal.
Lau vond het vreemd dat die brief van Dennis het huis in kwam, thats all. En vriendschapsboekiesquote:Op donderdag 21 april 2011 09:46 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal![]()
.......niks gebeurt he? tenminste daar ga ik dan maar van uit....
goeie morgen......ik denk van niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:46 schreef Stability het volgende:
Flip wist voorheen niet hoe snel hij naar de vrouwenkamer moest rennen om 'goedemorgen ' te brullen, maar hij was niet verliefd op djoon hoor...quote:Op donderdag 21 april 2011 09:46 schreef beequeen het volgende:
Dat opstaan geldt niet voor Flip en Djoon? Oh wacht......
goede morgenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:46 schreef Stability het volgende:
ha jaquote:Op donderdag 21 april 2011 09:49 schreef Stability het volgende:
oh lau is weer eens jaloers dus...had ik ook kunnen verwachten he? gisteravond toch ook met die dates van karim? dikke laag make up, sexy truitje aan, over the top sieraden..zo heb ik haar nog nooit gezien....ze dacht zeker dat die meiden in het huis zouden komen?
gebeurde er maar eens wat !quote:Op donderdag 21 april 2011 09:47 schreef wildstar het volgende:
[..]
goeie morgen......ik denk van niet.
ha! de eerste gaap vandaag die ik zie.....word vervolgtquote:
+1quote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef mazaru het volgende:
Mijn lijstje is:
1: Segredo
2: Gerard
3: Karim
That's it.
met een bos blommenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef Freule het volgende:
[..]
![]()
jaaaaa Alex is al op schiphol gesignaleerd
met een bosje dooie roosjesquote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef Freule het volgende:
[..]
![]()
Die woont daar zo ondertussenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef Freule het volgende:
[..]
![]()
ik ga er niet op wachten.......ik ga lekker met m'n ijzeren paard weg......ik lees het vanaaf welquote:
Die zijn ook in het huis geweest, tijdens een SL.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:49 schreef Stability het volgende:
oh lau is weer eens jaloers dus...had ik ook kunnen verwachten he? gisteravond toch ook met die dates van karim? dikke laag make up, sexy truitje aan, over the top sieraden..zo heb ik haar nog nooit gezien....ze dacht zeker dat die meiden in het huis zouden komen?
Zo is het en niet anders.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef mazaru het volgende:
Mijn lijstje is:
1: Segredo
2: Gerard
3: Karim
That's it.
ach ja , niets is wat het lijkt he? het zal me nog verbazen als jo er uit gekickt wordtquote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou volgens de peilingen wordt het verdomd spannend
doe je voorzichtig?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:52 schreef wildstar het volgende:
[..]
ik ga er niet op wachten.......ik ga lekker met m'n ijzeren paard weg......ik lees het vanaaf wel
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:52 schreef wildstar het volgende:
[..]
ik ga er niet op wachten.......ik ga lekker met m'n ijzeren paard weg......ik lees het vanaaf wel
er is meer in het leven dan sex hoor......quote:Op donderdag 21 april 2011 09:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Mocht Karim zijn fokmerries niet mee het huis in nemen?
ja een keiharde confrontatie ook morgen in de dailyquote:Op donderdag 21 april 2011 09:53 schreef iBenny het volgende:
Ik wil vanavond iig een gaapoverzicht van Laura
Dat denk ik toch echt niet hoor, denk dat de verhouding Jo-Laura 80-20 is maar ja als ze dat zeggen dat stemt er helemaal geen hond meer op Lau. Nu krijgen ze misschien nog 3 euro binnen van de smsjes.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ach ja , niets is wat het lijkt he? het zal me nog verbazen als jo er uit gekickt wordt
en voorzichtig he....quote:Op donderdag 21 april 2011 09:52 schreef wildstar het volgende:
[..]
gelukkig wel zeg ...poeh poehquote:Op donderdag 21 april 2011 09:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
er is meer in het leven dan sex hoor......
Joah!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ja een keiharde confrontatie ook morgen in de daily
ik stem nooit, gebruik mn smsjes wel voor andere dingenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat denk ik toch echt niet hoor, denk dat de verhouding Jo-Laura 80-20 is maar ja als ze dat zeggen dat stemt er helemaal geen hond meer op Lau. Nu krijgen ze misschien nog 3 euro binnen van de smsjes.
o god nee, strax alex ook morgen in de studio bij de dailyquote:Op donderdag 21 april 2011 09:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah!
Maar dan zal de halve daily wel worden besteed aan Guido & Alex
Owww, ik ben jaloers! Ik wil ook een motor met mooi weerquote:Op donderdag 21 april 2011 09:52 schreef wildstar het volgende:
[..]
Als Guido en Alex samen op Schiphol staan (stel) wie zal ze dan als eerste omarmen? Ik gok Guido.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah!
Maar dan zal de halve daily wel worden besteed aan Guido & Alex
krijgen we weeeer dat gesmak en gekriebelquote:Op donderdag 21 april 2011 09:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
o god nee, strax alex ook morgen in de studio bij de daily
ik oooooooooooookquote:Op donderdag 21 april 2011 09:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Owww, ik ben jaloers! Ik wil ook een motor met mooi weer
de douane !!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Als Guido en Alex samen op Schiphol staan (stel) wie zal ze dan als eerste omarmen? Ik gok Guido.
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ja een keiharde confrontatie ook morgen in de daily
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
Geer: Ik denk dat die dames (dates) een clou zijn.
Karim: waarom denk je dat?
Geer: Omdat we geen datingshow zijn.
ja dat denk ik ook. maar kga zelf wel kijken, dan ben ik die ene procent maar hahaquote:Op donderdag 21 april 2011 09:57 schreef Freule het volgende:
[..]
![]()
![]()
ojaaa die zit dan bij bart hevreselijk zal wel de uitzending worden met 1% kijkcijfers.
hahaha ja inddquote:Op donderdag 21 april 2011 09:58 schreef sjampoeh het volgende:
jo bladert door haar vriendenboekje.. hebben ze op school ook in groep 3
groep 1 zelfs hiero......quote:Op donderdag 21 april 2011 09:58 schreef sjampoeh het volgende:
jo bladert door haar vriendenboekje.. hebben ze op school ook in groep 3
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:00 schreef Stability het volgende:
als ik er nou eentje koop, met hello kitty erop , natuurlijk, willen jullie dan allemaal een stukje schrijven?
jaaaaaaaaaaaa roze !!! wow thanks !!! kzal er echt heel zuinig mee omgaan hoor !quote:
Ja zoiets. Maar dan zonder plaatjesquote:Op donderdag 21 april 2011 10:02 schreef Copycat het volgende:
Is zo'n vriendenboekje hetzelfde als de 'poesie'-albums die in mijn lagere schooltijd de bomb waren?
Yep, snoezig hè?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:02 schreef Copycat het volgende:
Is zo'n vriendenboekje hetzelfde als de 'poesie'-albums die in mijn lagere schooltijd de bomb waren?
lieve stab,quote:Op donderdag 21 april 2011 10:02 schreef Stability het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa roze !!! wow thanks !!! kzal er echt heel zuinig mee omgaan hoor !
Nog ranziger is wanneer de vrouwen met plamuur het nest in duiken. Mo deed dat onlangs,...quote:Op donderdag 21 april 2011 10:03 schreef Stability het volgende:
heeft laura wel gedouched? of alleen met een doekje dr dikke laag plamuur eraf geveegd?
ik zie nooit een meid smorgens douchen daar ? wat een stelletje klefkippen ook he?
ik denk de stem jammer dat je die niet mag nomineren!quote:
ja maar dan schrijf je alleen op de ene kant je gegevens op , een soort formulier wat voorgedrukt is ,wie je bent en wat je doet en welke school je op zit , je lievelings vak etc etc en dan aan de andere kant een boodschap voor de eigenaar van het boekje. echt voor kinderen dusquote:Op donderdag 21 april 2011 10:02 schreef Copycat het volgende:
Dat doen ze allemaal.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:04 schreef Stranger1977 het volgende:
Nog ranziger is wanneer de vrouwen met plamuur het nest in duiken. Mo deed dat onlangs,...
dank je wel skattie patattiequote:Op donderdag 21 april 2011 10:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lieve stab,
bedankt dat ik in je boekje mag schrijven. ik vind het heel leuk dat we vriendinnen zijn en samen elke dag naar sst kijkenik vind het het vet cool dat je zo leuk kan knutselen . kom je ook op mijn feestje als ik jarig ben .
je vriendin voor eeeeuwig sjampoeh
(of iets in die trant LOL)
oh echt vies he? die meiden hebben later geen huid meer over en zitten rond hun 40ste onder de rimpelsquote:Op donderdag 21 april 2011 10:04 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nog ranziger is wanneer de vrouwen met plamuur het nest in duiken. Mo deed dat onlangs,...
Klinkt als kataplexiequote:Op donderdag 21 april 2011 10:05 schreef sjampoeh het volgende:
Ik ken jou!
21 april om 09.40
De dates kennen de bewoners door en door.
De ontmoeting met Peggy en Bianca is voor de bewoners de eerste confrontatie met de buitenwereld. Het is dan ook even wennen dat twee vreemde vrouwen precies weten wie de zeven kandidaten van Secret Story zijn. Monique: Ze keek naar me van He, ik ken jou. De hoogbegaafde vrouw was niet gecharmeerd van het feit dat Bianca haar geheim aan Karim toebedeelde. Gerard vond het vooral vreemd dat Bianca in slaap viel, terwijl ze op was van de zenuwen. [ afbeelding ]
ik zou ze geen van tweeen missenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Eén van de twee moeten we na vanavond missen. Ik heb mijn avatar alvast maar aangepast..
[ afbeelding ]
ja vaag. haar geheim was toch al bekendquote:Op donderdag 21 april 2011 10:07 schreef diditje64 het volgende:
huuh? iemand betere uitleg dan sst stagiair (zal wel weer opgeblazen zijn)
"De hoogbegaafde vrouw was niet gecharmeerd van het feit dat Bianca haar geheim aan Karim toebedeelde. Gerard vond het vooral vreemd dat Bianca in slaap viel, terwijl ze op was van de zenuwen. "
Dat verklaart het preventief full face botox spuiten bij een zekere deelneemster.....quote:Op donderdag 21 april 2011 10:06 schreef Stability het volgende:
[..]
oh echt vies he? die meiden hebben later geen huid meer over en zitten rond hun 40ste onder de rimpels
Bianca dacht eerst dat karim hoogbegaafd was i.p.v. Mo?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:07 schreef diditje64 het volgende:
"De hoogbegaafde vrouw was niet gecharmeerd van het feit dat Bianca haar geheim aan Karim toebedeelde. Gerard vond het vooral vreemd dat Bianca in slaap viel, terwijl ze op was van de zenuwen. "
bianca heeft wrslk gezegd dat ze in 1e instantie dacht dat Karim hoogbegaafd wasquote:Op donderdag 21 april 2011 10:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja vaag. haar geheim was toch al bekend
nou, ik wil niet weten hoe die er over twintig jaar uitzietquote:Op donderdag 21 april 2011 10:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat verklaart het preventief full face botox spuiten bij een zekere deelneemster.....
Ze dacht dat Karim hoogbegaafd was.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:07 schreef diditje64 het volgende:
oja nu lees ik het ookquote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze dacht dat Karim hoogbegaafd was.
Nee inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:08 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Bianca dacht eerst dat karim hoogbegaafd was i.p.v. Mo?
Vind ik niet zo gek gedacht van haar
Karim of Gerard het maakt me niet uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:58 schreef iBenny het volgende:
Ik denk trouwens dat Karim wint.
Hij is de enige die nog een geheim heeft en in andere edities werd die gene die nog een geheim over had de winnaar
Ze schudden het zo uit hun mouw.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef sjampoeh het volgende:
Romantische laatste nacht
21 april om 09.50
Philip en Joanna genieten van hun eventuele laatste momenten.
Aangezien Joanna genomineerd is, kan woensdagavond zomaar de haar laatste avond zijn. Monique gunt haar en Philip een romantische nacht. Ze legt massageolie en een condoom klaar en draagt De Stem op om romantische muziek te draaien. Joanna weigert het voorbehoedsmiddel aan te nemen. Niet omdat ze het liever onveilig doet, maar omdat ze niet de liefde wil bedrijven op de televisie. Ondanks de aanwezigheid van de cameras is het stel wel enige privacy gegund. De overige bewoners slapen in de mannenkamer en dus hebben de twee het rijk voor hen alleen.
Echt waar, wat een debielen.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef sjampoeh het volgende:
21 april om 09.50
Aangezien Joanna genomineerd is, kan woensdagavond zomaar de haar laatste avond zijn. Monique gunt haar en Philip een romantische nacht. Ze legt massageolie en een condoom klaar en draagt De Stem op om romantische muziek te draaien. Joanna weigert het voorbehoedsmiddel aan te nemen. Niet omdat ze het liever onveilig doet, maar omdat ze niet de liefde wil bedrijven op de televisie. Ondanks de aanwezigheid van de cameras is het stel wel enige privacy gegund. De overige bewoners slapen in de mannenkamer en dus hebben de twee het rijk voor hen alleen.
Stoppen ze eerder?quote:
Ja. geloof dat de zwangere krijsende Mo hier weer een hele toestand van maakte.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef sjampoeh het volgende:
21 april om 09.50
over 3 weken is het toch midden mei ?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stoppen ze eerder?![]()
Duurt toch tot midden mei..
Oplettend van je!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef Stability het volgende:
eens ff kijken of laura de clue schaapjes weer inpakt....dat deed ze de vorige keer ook heel sneaky
dat is nog 3 wekenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stoppen ze eerder?![]()
Duurt toch tot midden mei..
ja ik zag dat ze het in haar koffer stopte de vorige keer...ze drukte er zelfs een paar keer op, om hem onderin te houdenquote:
Denk dat Bianca vertelde dat ze dacht dat Karim de hoogbegaafde was.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:07 schreef diditje64 het volgende:
Je hebt gelijk, het is beter dat ik vanaf nu zwijg.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:12 schreef diditje64 het volgende:
[..]
over 3 weken is het toch midden mei ?
kokerjurk ? een zak ?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Mag ik vanavond een tubedress van je aan in de live-show? Vraag mo aan jo.
Is daar geen Nederlands woord voor?
buisjurk?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom zou ze dat doen??quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef Stability het volgende:
eens ff kijken of laura de clue schaapjes weer inpakt....dat deed ze de vorige keer ook heel sneaky
flutjurkquote:Op donderdag 21 april 2011 10:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Nieuwe schoenen zijn ook al voor madam gearriveerd?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:14 schreef sjampoeh het volgende:
jo stalt dr schoenecollectie even uit *reclame*
Kan haar moeder weer een screenshot plaatsen op haar hyves met sponsered by en de prijs.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:14 schreef sjampoeh het volgende:
jo stalt dr schoenecollectie even uit *reclame*
omdat ze een hebbert is? ze heeft het al gedaan toen ze vorige keer genomineerd wasquote:
nee uit dr kast, ze zijn de koffers aan het pakkenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nieuwe schoenen zijn ook al voor madam gearriveerd?
Maar die schaapjes zijn helegaar niet van haarquote:Op donderdag 21 april 2011 10:15 schreef Stability het volgende:
[..]
omdat ze een hebbert is? ze heeft het al gedaan toen ze vorige keer genomineerd was
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:13 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik zag dat ze het in haar koffer stopte de vorige keer...ze drukte er zelfs een paar keer op, om hem onderin te houden
Ja zag het (te laat).quote:Op donderdag 21 april 2011 10:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee uit dr kast, ze zijn de koffers aan het pakken
kweet niet, vorige keer had ze er maar 1 , maar ja, tis toch stelen he? ze kon het ook vragen ipv sneaky weg te douwenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar die schaapjes zijn helegaar niet van haarPikt ze zelfs het schaapje van Gerard?
ze jat vast ook badjassen, zeep en flatscreens uit hotelsquote:Op donderdag 21 april 2011 10:17 schreef Stability het volgende:
[..]
kweet niet, vorige keer had ze er maar 1 , maar ja, tis toch stelen he? ze kon het ook vragen ipv sneaky weg te douwen
misschien nog in de koffer? dat ze hem er niet heeft uitgehaald?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:16 schreef danilel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] zie ze nog niet liggen
en kerkschoenen uit de kerk !quote:Op donderdag 21 april 2011 10:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze jat vast ook badjassen, zeep en flatscreens uit hotels
kan natuurlijk ook!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:17 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien nog in de koffer? dat ze hem er niet heeft uitgehaald?
Viel ze in slaap tijdens het gesprek met de bewoners? Zo van, jullie zijn saai, snurk!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:05 schreef sjampoeh het volgende:
Ik ken jou!
21 april om 09.40
De dates kennen de bewoners door en door.
De ontmoeting met Peggy en Bianca is voor de bewoners de eerste confrontatie met de buitenwereld. Het is dan ook even wennen dat twee vreemde vrouwen precies weten wie de zeven kandidaten van Secret Story zijn. Monique: Ze keek naar me van He, ik ken jou. De hoogbegaafde vrouw was niet gecharmeerd van het feit dat Bianca haar geheim aan Karim toebedeelde. Gerard vond het vooral vreemd dat Bianca in slaap viel, terwijl ze op was van de zenuwen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:19 schreef sjampoeh het volgende:
jo haar rug is niet goed nu, door stress en te weinig slaap (ze bedoelt dr vlekken of wah)
niet in het huis, denk op zolder en kamer *gratis vakantietje*quote:Op donderdag 21 april 2011 10:20 schreef Stability het volgende:
hebben die meiden nou in het huis geslapen ? of gewoon op zolder/geheime kamer?
tja , okquote:Op donderdag 21 april 2011 10:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
niet in het huis, denk op zolder en kamer *gratis vakantietje*
Nou vanwege de sl's gister denk ik dat ze in het huis zijn geweest en weer mag Flip er niets over zeggen SL.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:20 schreef Stability het volgende:
hebben die meiden nou in het huis geslapen ? of gewoon op zolder/geheime kamer?
nou dat waren echt veel stream locks he?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou vanwege de sl's gister denk ik dat ze in het huis zijn geweest en weer mag Flip er niets over zeggen SL.
Is invulling voor de daily van vanavond gok ik zoquote:Op donderdag 21 april 2011 10:22 schreef beequeen het volgende:
Waarom mogen we niks over die dates horen? Zo bijzonder was het toch niet?
Zodat ze weer lekker leuk veel materiaal hebben voor de uitzending. Not. Gisteravond was wel een behoorlijk kijkcijfer dieptepunt: 145.000quote:Op donderdag 21 april 2011 10:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
Nou dat worden weer lekker veel SL vandaag. Elke keer dat ze het over de dates hebben, sl erop. Elke keer als Jo het over Dennis het heeft sl erop.
was geen herdenking op :0quote:Op donderdag 21 april 2011 10:23 schreef Roguee het volgende:
[..]
Zodat ze weer lekker leuk veel materiaal hebben voor de uitzending. Not. Gisteravond was wel een behoorlijk kijkcijfer dieptepunt: 145.000
Ja en wie je favoriete persoon is hahaha das bij jou vast Lauraquote:Op donderdag 21 april 2011 10:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar dan schrijf je alleen op de ene kant je gegevens op , een soort formulier wat voorgedrukt is ,wie je bent en wat je doet en welke school je op zit , je lievelings vak etc etc en dan aan de andere kant een boodschap voor de eigenaar van het boekje. echt voor kinderen dus
als het prachtige weer aanhoudt dan kan het wel zo laag blijven en zelfs nog dalen!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:23 schreef Roguee het volgende:
[..]
Zodat ze weer lekker leuk veel materiaal hebben voor de uitzending. Not. Gisteravond was wel een behoorlijk kijkcijfer dieptepunt: 145.000
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:23 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja en wie je favoriete persoon is hahaha das bij jou vast Laura
Zeker tot eind van het weekend zon dus dat wordt een donderwolkje boven Alphons z'n hoofdquote:Op donderdag 21 april 2011 10:24 schreef MargrietV het volgende:
[..]
als het prachtige weer aanhoudt dan kan het wel zo laag blijven en zelfs nog dalen!
Deze?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:23 schreef sjampoeh het volgende:
heeft iemand nog die youtube filmpje gezien die ik had gepost gisteren van de franse versie ?
Wow dat ziet er ranzig uitquote:
Sharon? Of ze likt zich weer in bij Jo en Flip.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:25 schreef Freule het volgende:
Als laura naar huis gaat vanaaf dan heeft mo geen vriendinnetje meer en dan? met wie gaat ze dan?
Gerardquote:Op donderdag 21 april 2011 10:25 schreef Freule het volgende:
Als laura naar huis gaat vanaaf dan heeft mo geen vriendinnetje meer en dan? met wie gaat ze dan?
Mazaru je UI is zielig ! (voor die kat danquote:
Ik had nog niet eens op het filmpje geklikt maar dat plaatje ziet er al zo ranzig uitquote:
Ja, beetje wel. Maar ook wel een beetje grappig.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:28 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Mazaru je UI is zielig ! (voor die kat dan)
cheese slicerquote:Op donderdag 21 april 2011 10:30 schreef sjampoeh het volgende:
mo: hoe heet een kaasschaaf eigenlijk in het engelsja ja echt hoogbegaafd hoor
Heej een mede fanquote:Op donderdag 21 april 2011 10:35 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik snap niet hoe je er bij komt dat Joanna acteert .Vindt ik echte onzin . Ze is een hartstikke lieve meid en zorgt voor alles en iedereen in het huis. Ben super trots op haar naar wat ze heeft mee gemaakt ,vindt ik dat ze zich goed houd. Ondanks dat ze vast en zeker nog diep van binnen verdrietig is over haar (ex).Daarom gun ik het Joanna ook om te blijven. En ik hoop voor haar dat ze naar Secret Story een leuke toekomst tegen moet gaat, samen met Philip.
En wat vind je van die lange?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:35 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik snap niet hoe je er bij komt dat Joanna acteert .Vindt ik echte onzin . Ze is een hartstikke lieve meid en zorgt voor alles en iedereen in het huis. Ben super trots op haar naar wat ze heeft mee gemaakt ,vindt ik dat ze zich goed houd. Ondanks dat ze vast en zeker nog diep van binnen verdrietig is over haar (ex).Daarom gun ik het Joanna ook om te blijven. En ik hoop voor haar dat ze naar Secret Story een leuke toekomst tegen moet gaat, samen met Philip.
Kan zo snel geen positieve reactie over Laura zien op de SST sitequote:
Oh.. dat over Jo was niet je eigen mening?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:38 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Kan zo snel geen positieve reactie over Laura zien op de SST siteMaar die houd je tegoed ;0
En dit heb je getypt zonder onder invloed te zijn van enig verdovend middel of alcohol. EN zonder er zelf om te lachen?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:35 schreef Reksie1981 het volgende:
zie je, had ik het toch goed...ik dacht al dit is nie Reksie's schrijfstijl...quote:Op donderdag 21 april 2011 10:38 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Kan zo snel geen positieve reactie over Laura zien op de SST siteMaar die houd je tegoed ;0
stuur een brief, ze zijn bij net5 gek genoeg om het te gaan doenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:34 schreef MargrietV het volgende:
helemaal weg van Segootje! wat is hij mooi en hij is echt de Eindbaas lol. Madelief wil wel daten met hem.
Sluit mooi aan bij de denkfouten...quote:
Nou dit soort caps zijn er genoeg, dus missen hoeven we het nietquote:Op donderdag 21 april 2011 10:41 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
voordat we het gaan missen .......
jipquote:Op donderdag 21 april 2011 10:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben de bewoners Peggy en Bianca ook gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |