Nee ik ook niet helaas. Ik zal gewoon moeten gaan werken.quote:
Haha ja die TT, ik dacht dat een naar de geheime zolder was ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:16 schreef knagsje het volgende:
wat een dramatische TT zeg...........van mij mogen ze allebei optieven, jammer voor je dan PB, en geil je maar aan een ander programma op dan. Voor de rest van de cossers is het in beide gevallen een opluchting.
Mogguh,quote:Op donderdag 21 april 2011 07:42 schreef sjampoeh het volgende:
zijn de meiden bij de bewoners in het huis ?
vast niet
Joehoeeee laatste dagje voor Lauraquote:
Ik heb me rot zitten ergeren aan Mo. Zelf alle tijd nemen en Geer kreeg amper de tijd.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:18 schreef Freule het volgende:
goodmeurning,
Nou Laura heeft flink zitten klagen bij Mo, over alles en nog wat nu pas maakt ze zich zorgen nu ze op de bank zit, De keren dat andere genomineerd waren hoorde je haar niet en was ze in een opperbeste bui.
Hoe erg ben je dan die is alleen met haarzelf bezig , en nu het 11.55 gaat ze zeiken, had ze maar actief mee moeten doen.Mo is zo een grote egoiste is alleen maar zelf met het boekje bezig en op de laatste minuut mag gerard nog even , die liep zich al zeer te irriteren en opmerkingen te geven maar die trol merkt het niet eens .Mag Gerard nog ff snel wat schrijven durft ze nog te zeggen snel want ik moet nog foto's plakken.![]()
![]()
Hopelijk vandaag Laura en volgende week Mo
Ik denk dat ze zelf ook wel beseft dat ze vandaag weg moetquote:Op donderdag 21 april 2011 08:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Joehoeeee laatste dagje voor Laura![]()
Kijken of ze vandaag gaat lopen gillen, héhé zal wel niet, ze zingt vast een toontje lager
Karim vond de dates gezellig, maar zag er geen mogelijke relatie in. tijdens SL zijn de dames ook 1 voor 1 even (15 minuten geloof ik) in huis geweest terwijl karim in de geheime kamer zat dus de andere bewoners hebben ze ook ontmoet.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:47 schreef MartineLongchamp het volgende:
Goeiemorgen
Iemand die enig idee heeft hoe de dates van Karim zijn afgelopen? Het was zo overduidelijk dat hij hier niet op zat te wachten. En hoor Bart nog zeggen een paar weken terug: Het is geen datingshow![]()
Vandaag dus Lau of Jo er uit. Blijf het jammer vinden dat het Mo niet is. Hoop van harte dat ze volgende week genomineerd staat.
Tnxquote:Op donderdag 21 april 2011 08:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Karim vond de dates gezellig, maar zag er geen mogelijke relatie in. tijdens SL zijn de dames ook 1 voor 1 even (15 minuten geloof ik) in huis geweest terwijl karim in de geheime kamer zat dus de andere bewoners hebben ze ook ontmoet.
fijn zo'n opgedrongen relatie.....laat die jongen lekker zelf zijn zaakjes regelen........quote:Op donderdag 21 april 2011 08:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Tnx
Dus de dames zijn in het huis geweest. Ik ben benieuwd hoe de medebewoners hierop gereageerd hebben.
Ik zou het eigenlijk wel jammer vinden als Jo al weg meotquote:Op donderdag 21 april 2011 09:06 schreef Stranger1977 het volgende:
Vanavond is echt een win-win situatie. Het maakt geen hol uit wie er gaat, als 1 van de 2 maar gaat
ik juig voor beiden, of Laura of beppie kan me niet schelen als er maar eentje gaatquote:Op donderdag 21 april 2011 09:06 schreef Stranger1977 het volgende:
Vanavond is echt een win-win situatie. Het maakt geen hol uit wie er gaat, als 1 van de 2 maar gaat
Als dat zou moeten gebeuren zouden we helemaal opnieuw moeten beginnenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:08 schreef Poezewoes het volgende:
Maak mij niet uit wie er uit gaat, of gaat winnen.
Als het maar eerlijk gaat, en dat is niet het geval!!
Niets is wat lijkt. Misschien wordt Flip wel geAlext en zitten ze er na vanavond allebei nog in..quote:Op donderdag 21 april 2011 09:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik juig voor beiden, of Laura of beppie kan me niet schelen als er maar eentje gaat
o ja dat kan ook, of ze mogen blijven of dat er een ander in komt en een van hun weer de geheime zolder op moet en en en ohhhhhhhhhhh ze moeten gewoon weg alle2quote:Op donderdag 21 april 2011 09:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Niets is wat lijkt. Misschien wordt Flip wel geAlext en zitten ze er na vanavond allebei nog in..
Idd het is al allemaal duidelijk en kijk steeds minder, wat een goedkoop gedoe allemaal!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als dat zou moeten gebeuren zouden we helemaal opnieuw moeten beginnen
Het ging al de mist in nog voordat het begonquote:Op donderdag 21 april 2011 09:15 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Idd het is al allemaal duidelijk en kijk steeds minder, wat een goedkoop gedoe allemaal!
Over de ruggen van anderen programma maken.
Jammer, niets is wat het lijkt.
Lachen om Jo????quote:Op donderdag 21 april 2011 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
Laura weg hoor
Joanna mag wel blijven, moet toch soms lachen om haar
Ow en ik wil Mo eruit
Ik begrijp het helemaal niet. Toen zij met Alex lag te bekken was ze exact hetzelfde...quote:Op donderdag 21 april 2011 09:18 schreef AuroraDawn het volgende:
Ook hoe Laura steeds weer negatief reageert op Joanna en Philip...ik begrijp het wel, maar je kunt het ook op een andere manier zeggen en niet zo kattig...
ik kom niet verder danquote:Op donderdag 21 april 2011 09:22 schreef sjampoeh het volgende:
mijn top 3, ik kom echt niet meer aan 5![]()
1- gerard
2- karim
3- flip of sharon maar sjer irriteert me soms zo met haar bazigheid
lolquote:Op donderdag 21 april 2011 09:22 schreef Danny het volgende:
[..]
ik kom niet verder dan
1 - Gerard
2 - Karim
Dat zou het mooiste scenario zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 09:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Niets is wat lijkt. Misschien wordt Flip wel geAlext en zitten ze er na vanavond allebei nog in..
Als het zelfs de niet al te snuggere Laura opvalt ...quote:Op donderdag 21 april 2011 09:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
Uit de reacties op de sst site begrijp ik dat Lau vannacht behoorlijk pissed was over de brief die Jo gekregen had. Ze vond het maar raar dat die brief al anderhalve week in het huis was en dat Jo hem nu juist net voor de eliminatie kreeg.
Ja, Lau, dat vind ik ook raar
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou het mooiste scenario zijn
Dat dus... zo 'fakking' schijnheiligquote:Op donderdag 21 april 2011 09:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik begrijp het helemaal niet. Toen zij met Alex lag te bekken was ze exact hetzelfde...
wat denk je zelfquote:Op donderdag 21 april 2011 09:08 schreef Poezewoes het volgende:
Maak mij niet uit wie er uit gaat, of gaat winnen.
Als het maar eerlijk gaat, en dat is niet het geval!!
Omdat een puppy niet in dat huis hoort.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:24 schreef sjampoeh het volgende:
hoor segredootje nou.. waarom moet hij in godsnaam weer in de bench met een deken erover
welkom in de wereld der bedrogquote:Op donderdag 21 april 2011 09:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
Uit de reacties op de sst site begrijp ik dat Lau vannacht behoorlijk pissed was over de brief die Jo gekregen had. Ze vond het maar raar dat die brief al anderhalve week in het huis was en dat Jo hem nu juist net voor de eliminatie kreeg.
Ja, Lau, dat vind ik ook raar
Klopt. Daarom lees ik hier af en toe mee. Er is echt geen touw aan vast te knopen, als niet-streamer. Van stilzwijgende brief van een ex naar een date met Karim naar een discussie over uhm ...quote:Op donderdag 21 april 2011 09:25 schreef sjampoeh het volgende:
als je alleen de daily's kijkt snap je er toch geen zak meer van ?
omdat Sharon een kutwijf isquote:Op donderdag 21 april 2011 09:24 schreef sjampoeh het volgende:
hoor segredootje nou.. waarom moet hij in godsnaam weer in de bench met een deken erover
Haha ik betrap met er ook op dat ik soms moet lachen om Joquote:
Hij associeert 't met alles. Hij moet er eten, hij moet er slapen, hij krijgt er straf, hij wordt er compleet in afgesloten inclusief deken eroverheen etc.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:28 schreef sjampoeh het volgende:
hij associeert nu de bench met alleen zijn.
dat is meer iemand uit lachen, dat doe ik haar dus elke dag....quote:Op donderdag 21 april 2011 09:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Haha ik betrap met er ook op dat ik soms moet lachen om JoGisteravond-vannacht liep zo zo grappig met Segredo naar de tuin (toen ie in huis had gepiest)
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:30 schreef wildstar het volgende:
goede morgen fok.
Mijn top 4
Segredo
Geer
Karim
Sharon
moet hij er ook in eten ? wat is dat nu weerquote:Op donderdag 21 april 2011 09:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij associeert 't met alles. Hij moet er eten, hij moet er slapen, hij krijgt er straf, hij wordt er compleet in afgesloten inclusief deken eroverheen etc.
Ik zeg; sluit sharon daar eens even een dag of twee in op.
Maakt niet uit, lachen, uitlachen....Om die lange heb ik nog nooit kunnen lachenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:30 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat is meer iemand uit lachen, dat doe ik haar dus elke dag....
Goeiemorgen allemaalquote:Op donderdag 21 april 2011 09:32 schreef sjampoeh het volgende:
djoon haar protretvideo met dr zen tuintje en voorspellende dromen, ik heb haar daar nog nooit over gehoord![]()
http://www.secretstory.nl/videos/109/Videoportret+Joanna
het mormel zou spiritueel zijn......tuurlijk.......ze zal eens aan een boeda beeldje gesnuffeld hebben maar dan ben je nog niet spritueel hoor............ze is te dom om voor de duivel te dansen..quote:Op donderdag 21 april 2011 09:32 schreef sjampoeh het volgende:
djoon haar protretvideo met dr zen tuintje en voorspellende dromen, ik heb haar daar nog nooit over gehoord![]()
Dat zen-tuintje heeft ze wrs thuisgelaten. Maar die dromen heeft ze wel over hoor, samen met de as en odoklonje van oma.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:32 schreef sjampoeh het volgende:
Die as en odeklonje zijn toch weggeflikkerd door die ex van haar?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zen-tuintje heeft ze wrs thuisgelaten. Maar die dromen heeft ze wel over hoor, samen met de as en odoklonje van oma.
en dan zeg jij het nog netjesquote:Op donderdag 21 april 2011 09:34 schreef knagsje het volgende:
[..]
het mormel zou spiritueel zijn......tuurlijk.......ze zal eens aan een boeda beeldje gesnuffeld hebben maar dan ben je nog niet spritueel hoor............ze is te dom om voor de duivel te dansen..
Guido kon hier een lijstje van Jo opnoemen over hoe het ging in SST. Wie er als eerst uitging en als tweede enz... Dat wist hij 110% zekerquote:Op donderdag 21 april 2011 09:35 schreef sjampoeh het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 21 april 2011 09:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik heb haar nog nooit gehoord over een droom wat uitkwam in sst
Geen idee. Maar Djoon is net zo nep als haar geheim. Ik heb haar 1 keer zien nep-slaapwandelen en dat werd breed uitgemeten.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Die as en odeklonje zijn toch weggeflikkerd door die ex van haar?
dat mag je vanavond als ze de uitslag hoort.....quote:Op donderdag 21 april 2011 09:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maakt niet uit, lachen, uitlachen....Om die lange heb ik nog nooit kunnen lachen
true. In het begin deed ze nog wat aan 'slaapwandelen', maar het slop is er een beetje in geraakt bij d'r. Ze vergeet nu nogal eens dat ze moet slaapwandelenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee. Maar Djoon is net zo nep als haar geheim. Ik heb haar 1 keer zien nep-slaapwandelen en dat werd breed uitgemeten.
Hang de vlag uit. Zou een nationale feestdag moeten worden eigenlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 09:38 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat mag je vanavond als ze de uitslag hoort.....
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:39 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat Mo weer, make-up doekje over haar smoel en een nieuwe laag aanbrengen.
ik zie toch liever Jo vertrekken hoor.....en volgende week Lauquote:Op donderdag 21 april 2011 09:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hang de vlag uit. Zou een nationale feestdag moeten worden eigenlijk
Dat ze dat doekje gebruikt is al heel watquote:Op donderdag 21 april 2011 09:39 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat Mo weer, make-up doekje over haar smoel en een nieuwe laag aanbrengen.
Nee ik zie 1000x liever Lau vertrekken, volgende week Mo, Daarna Flip/Jo/Sharonquote:Op donderdag 21 april 2011 09:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zie toch liever Jo vertrekken hoor.....en volgende week Lau
Echt hè, ik vind dat zo smerig. Duik onder de douche zeg.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
Dat ze dat doekje gebruikt is al heel watNormaal doet ze laag over laag.
Doet ze wel eens maar dan niet met dr hoofd onder de straal.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè, ik vind dat zo smerig. Duik onder de douche zeg.
of dr vajeejee es wassen net als die andere grieten.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Doet ze wel eens maar dan niet met dr hoofd onder de straal.
Ja die zal wel aan het rotten zijn zo ondertussen. Net als bij die andere vrouwenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
of dr vajeejee es wassen net als die andere grieten.
Dat doet geen van die wijven, ze lopen stuk voor stuk met zo'n ranzig doekje te vegen, na het douchen. Wat is er mis met een washand over je gezicht te halen..quote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Doet ze wel eens maar dan niet met dr hoofd onder de straal.
Lau vond het vreemd dat die brief van Dennis het huis in kwam, thats all. En vriendschapsboekiesquote:Op donderdag 21 april 2011 09:46 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal![]()
.......niks gebeurt he? tenminste daar ga ik dan maar van uit....
goeie morgen......ik denk van niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:46 schreef Stability het volgende:
Flip wist voorheen niet hoe snel hij naar de vrouwenkamer moest rennen om 'goedemorgen ' te brullen, maar hij was niet verliefd op djoon hoor...quote:Op donderdag 21 april 2011 09:46 schreef beequeen het volgende:
Dat opstaan geldt niet voor Flip en Djoon? Oh wacht......
goede morgenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:46 schreef Stability het volgende:
ha jaquote:Op donderdag 21 april 2011 09:49 schreef Stability het volgende:
oh lau is weer eens jaloers dus...had ik ook kunnen verwachten he? gisteravond toch ook met die dates van karim? dikke laag make up, sexy truitje aan, over the top sieraden..zo heb ik haar nog nooit gezien....ze dacht zeker dat die meiden in het huis zouden komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |