In 1997 werd dan het fenomeen nieuw leven ingeblazen en werd in Hummelo een crossterreintje geregeld. En ondanks de ietwat illegale uitstraling werd keurig vergunning verkregen. Op basis van alleen mondelinge reclame[2] werd een deelnemeraantal van 150 bereikt, en er kwamen zo'n 1000 mensen kijken.[1] De dag werd afgesloten door een optreden van Jovink.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat vroeger altijd anders begrepen. Maar ik heb het dan ook over de ZC toen ik nog 10 was ofzo.
lagen de bakken van de buren weer in mijn tuin?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
Rival, ik fietste gisteren langs je nieuwe huis.
en 95e voor het hele weekend incl. campingquote:Op donderdag 21 april 2011 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo goedkoop? Wordt ineens wel heel interessant.
Ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Daar heb je hoofdhaar voor.
Dat is ook interessant, maar geen van mijn vrienden gaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en 95e voor het hele weekend incl. camping
Dat is meer zoals ik het ken van vroeger. Er ging wel eens familie heen en die hadden het er dan over dat er van alles meedeed aan die cross, een tank, sint op paard, en dat er zelfs een keer iemand de jurykar ingereden is perongeluk enzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In 1997 werd dan het fenomeen nieuw leven ingeblazen en werd in Hummelo een crossterreintje geregeld. En ondanks de ietwat illegale uitstraling werd keurig vergunning verkregen. Op basis van alleen mondelinge reclame[2] werd een deelnemeraantal van 150 bereikt, en er kwamen zo'n 1000 mensen kijken.[1] De dag werd afgesloten door een optreden van Jovink.
Ja, door die achterlijke belasting van de overheidquote:Op donderdag 21 april 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en 95e voor het hele weekend incl. camping
Niet op gelet.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
lagen de bakken van de buren weer in mijn tuin?
Dat kan jaquote:Op donderdag 21 april 2011 09:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch vinden veel vrouwen/meisjes t heerlijk om met hun handen er doorheen te gaan.
Ben toen 2 jaar terug naar Solar festival geweest, dat was toen 50 euro voor een heel weekend op camping. Vraag niet hoe, maar het was cheap.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, door die achterlijke belasting van de overheidVolgens mij kost 't aan de kassa meer.
Dat is nog steeds zo, in verschillende klasses zie je de meest rare creatie's op de baan. En ik vind het fantastischquote:Op donderdag 21 april 2011 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is meer zoals ik het ken van vroeger. Er ging wel eens familie heen en die hadden het er dan over dat er van alles meedeed aan die cross, een tank, sint op paard, en dat er zelfs een keer iemand de jurykar ingereden is perongeluk enzo.
Ik vind het nog goedkoop.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, door die achterlijke belasting van de overheidVolgens mij kost 't aan de kassa meer.
Madnes, dit jaar weer 80e, maar zonder boot (14e). Vorig jaar dus met boot en net als dit jaar incl. 2x lunch, 1x avondeten, wind/golfsurf clinics, skimboardclinics, skateboardclinics, parasailclinics en een bonkmuziek op het strandquote:Op donderdag 21 april 2011 09:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben toen 2 jaar terug naar Solar festival geweest, dat was toen 50 euro voor een heel weekend op camping. Vraag niet hoe, maar het was cheap.
Dit was allemaal wel goed geregeld vond ik. Wel ultra-mega-commercieel. Dat verwacht je niet op zo'n festival als dit. Ik denk dan ook wel dat de 'echte boeren' het niet meer zo leuk vinden als vroeger.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben toen 2 jaar terug naar Solar festival geweest, dat was toen 50 euro voor een heel weekend op camping. Vraag niet hoe, maar het was cheap.
De cross is nog steeds goedkoop. Maar uiteindelijk worden kaartjes iets van 20 euro duurder dacht ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het eten en drinken op festivals is gruwelijk duur ja. Op solar betaalde je toen ook voor een broodje kaas als ontbijt 4 euro. Een bolletje kaas!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit was allemaal wel goed geregeld vond ik. Wel ultra-mega-commercieel. Dat verwacht je niet op zo'n festival als dit. Ik denk dan ook wel dat de 'echte boeren' het niet meer zo leuk vinden als vroeger.
Als je gaat eten en drinken ben je rustig 75 euro kwijt. En dan ben je nog niet eens bezopen.
Gelukkig mag je op ZC je eigen eten meenemen als je op de camping staat. Broodjes en zo.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het eten en drinken op festivals is gruwelijk duur ja. Op solar betaalde je toen ook voor een broodje kaas als ontbijt 4 euro. Een bolletje kaas!Je eet alle maaltijden op het festival, en samen met mijn drankgebruik tikt dat aardig aan. Zeker als je bedenkt dat de aldiwijn die rechtstreeks uit het pak geschonken wordt ook gewoon 4 euro per glas kost.
Wat lul jij danquote:Op donderdag 21 april 2011 09:20 schreef stbabylon het volgende:
Dat is bij de ZC wel lastig vind ik. Je mag niks nada noppes meenemen naar de camping qua drinken of eten. Nog geen zakje borrelnootjes.
Dat is op LL toch beter met hun al het eten wat je kunt dragen plus 8 liter vloeistof (of dat nou water of strohrum is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |